Vanhuskeskuksen wc-pönttö räjähti Turussa
Se oli kuin pommi, kertoo järkyttynyt vanhus.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cd97afe8-4205-4dfb-b428-1462517abf54
Kommentit (20)
En nauranut onneksi. Mikähän sen räjäytti?
Kyllä pöntön pitäisi kestää ainakin 200 kilon paino, joku valuvika siinä tai halkeama ennestään.
En jaksa kaivaa räjähdyksen määritelmää mutta on otsikointia taas
Hihhi, kakkajuttuja, mä niin taas kuolin nauruun
Vierailija kirjoitti:
No jos se vanhus itse sanoi, että se oli kuin pommi, niin eikö räjähdys silloin ole ihan järkeenkäyvä ilmaus
ei vaan käsinoja retkahti ja rikkoi pyntyn
Pönttöhän meni palasiksi kun joku oli nousemassa siltä. Eikös sen pitäisi käydä toisin päin?!
Jaa, yleensä se on p*rs* mikä räjähtää pöntöllä.
Vaari vääntänyt astetta tymäkämmät paskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se vanhus itse sanoi, että se oli kuin pommi, niin eikö räjähdys silloin ole ihan järkeenkäyvä ilmaus
Sieltä löytyy samasta laitoksesta joku vanhus jonka mielestä kaapin päällä asuu smurffeja. Lehtien lööpeissä varmaan sitten osuvaa kertoa että "Vanhainkodista Turussa löytyi smurffi yhteisö"
Kaikkea sitä sattuukin.
Epäselvää on mikä sen ison äänen aiheutti. Ihanko pelkkä pöntön pärähtäminen 4 osaan vai jokin muu. Voiko sellainen kuulostaa kuin räjähdykseltä?
- Äärettömän harvoin vessanpytty lähtee irti liitoksistaan. Meillä on tuhansia pönttöjä korjattavana, niin ehkä yksi tuhannesta pöntöstä on säpäleinä lattialla, ISS Palvelut suunnittelupäällikkö Marko Salo toteaa.
Salo jatkaa, että täytyy olla todella ylipainoinen, että pönttö lähtee irti. Ja silloinkin henkilön pitää istua pöntölle nopealla vauhdilla, rojahtamalla seinäkiinnitteiseen pönttöön. Sitten voi käydä, että henkilö ja pytty löytävät itsensä lattialta.
Hänen mukaansa vessanpytyt ovat rikkinäisiä lähinnä ilkivallan takia.
WC istuin kestää jopa 400 kg:n painon.
https://www.staypro.fi/lvi-sisailma/kylpyhuone/wc-istuimet/seina-wc-t/g…
Nyt on tainnut tulla yhtä iso JYTKY kuin Soinin Timpalta!
Jytky teki comebackin...t: Sonti Moni
Siellä on syöty punalaputettuja ruokia pakastimesta ja tuossa on tulos.
Mulle kävin kerran näin. Painan 120 kg, ilmeisesti oli liikaa hentoiselle halpapöntölle :D