Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrani nousi alkuvuodesta 900€ -> 925€/kk ja samalla tukeni väheni leikkauksien takia -220€/kk, mitä tehdä?.....

Vierailija
09.03.2026 |

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun.......

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyn kantamisen ongelmat eivät yleensä ole painossa (moottoroituja sänkyjä lukuun ottamatta), vaan hankalassa muodossa. Pesukonetta nyt ei tietenkään kanneta sylissä itse yhtään minnekään, vaan nokkakärryllä tai vastaavalla. Kaveri on kiva apuna ovia avaamassa ja varmistamassa, ettei turhaan huoju, mutta jos on yhtään normaali mies, pitäisi yhden pesukoneen liikkua kyllä ominkin voimin. Oletko normaali mies vai mies ollenkaan?

Yks tuttu muuttuu, 150 euroa maksoi muuttuu, toinen muuttomies kantoi pesukoneen sisälle sylissään ja kysyi mihin se laitetaan. Pesukone painaa 50-70 kiloa, kyllä 50 kiloa painavan pesukoneen kantaa vaikka yksin jos on mies eikä mikään neiti 

Minulle jo 24 pack olutta kantaminen lähikaupasta tuottaa vaikeuksia eikä se paina kuin alle 10kg

ap

Vierailija
62/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta asuntovaunuun, niitä saa halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta 

Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun

ap

Sillä saa kympin pakun hyvin vuokrattua muutonajaksi. Harva todella hyvätuloinenkaan mitään muuttofirmoja hommaa muuttamaan, vaan muuttaa talkoilla, Toisaalta, jos et käy töissäkään, niin ehkä se sinun tapasi toimia on se, että muiden pitäisi kaikki tehdä sinun puolestasi ja maksaa.

Ei ole ajokorttia tai ketään kuka voisi ajaa pakua tai auttaa kantamaan tavaroita

ap

Aina löytyy joku! Tuon takia kannattaa pitää sosiaalisista suhteista huolta! Muuten voi käydä köpelösti, kun apua tarvitsee! Silloin pitää sitten omaa kuvetta raottaa ja elää sen mukaan. Ehkä sieltä räkälän ryyppyporukasta löytyy sulle kuski ja kantajat kaljapalkalla?

Minulla ei ole muita sosiaalisia suhteita paitsi tämä palsta ja sosiaalityöntekijä

ap

No, sellaisessa tilanteessa kannattaa rahaa pistää talteen sellaisia yllättäviä kustannuksia kuten muuttoa varten, jos ei kukaan auta ja pitää rahalla muuttomiehet hommata. Yleensä ihmisillä on sentään omat sisarukset ja vanhemmat, jotka tulee apuun.

Vierailija
64/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua noita joka vuosi vuokraa nostavia. Hyvistä vuokralaisista pääsee ainakin nopeasti eroon.

Yritä neuvotella vuokranantajan kanssa, jos se on yritys niin muuta pois. Alentavat vuokran taas seuraavalle vuokralaiselle. 

Korotus on myöskin vuokranantajalla tapa kertoa vuokralaiselle että on aika jatkaa matkaa.

Vierailija
65/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta 

Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun

ap

Sillä saa kympin pakun hyvin vuokrattua muutonajaksi. Harva todella hyvätuloinenkaan mitään muuttofirmoja hommaa muuttamaan, vaan muuttaa talkoilla, Toisaalta, jos et käy töissäkään, niin ehkä se sinun tapasi toimia on se, että muiden pitäisi kaikki tehdä sinun puolestasi ja maksaa.

Ei ole ajokorttia tai ketään kuka voisi ajaa pakua tai auttaa kantamaan tavaroita

ap

Aina löytyy joku! Tuon takia kannattaa pitää sosiaalisista suhteista huolta! Muuten voi käydä köpelösti, kun apua tarvitsee! Silloin pitää sitten omaa kuvetta raottaa ja elää sen mukaan. Ehkä sieltä räkälän ryyppyporukasta löytyy sulle kuski ja kantajat kaljapalkalla?

Minulla ei ole muita sosiaalisia suhteita paitsi tämä palsta ja sosiaalityöntekijä

ap

Sossu voi tuommoisessa tilanteessa antaa maksusitoumuksen muuttofirmaan jos et itse pysty

Vierailija
66/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä veronmaksajana olet mukana rahoittamassa tätä STEA:n kautta.

Vuosi, Arvioitu valtiontuki

2024, 0,8 - 1,0 M€

2023, 0,8 - 0,9 M€

2022, 0,8 - 0,9 M€

2021, 0,8 - 0,9 M€

2020, 762 000 €

2019, 711 000 €

2018, 0,6 - 0,7 M€

2017, 0,6 - 0,7 M€

2016, 0,5 - 0,6 M€

2015, 0,5 - 0,6 M€

Vierailija
67/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPÄMMI POIS HETI SAATANA

Vierailija
68/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Sossu voi tuommoisessa tilanteessa antaa maksusitoumuksen muuttofirmaan jos et itse pysty

Eivät auta olen kysynyt eikä diakonikaan auta

ap

Vierailija
69/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmeessä modet ei oo vieläkään poistaneet tätä? Harva se päivä spämmii tätä samaa.

Vierailija
70/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TROLli, tykkää keskustella.

Ens viikolla tilillä on 1,73 ja jääkaapissa peruna.

Vierailija
71/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Keravalle ja mene töihin. Elintaso nousee huimasti.

Vierailija
72/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyn kantamisen ongelmat eivät yleensä ole painossa (moottoroituja sänkyjä lukuun ottamatta), vaan hankalassa muodossa. Pesukonetta nyt ei tietenkään kanneta sylissä itse yhtään minnekään, vaan nokkakärryllä tai vastaavalla. Kaveri on kiva apuna ovia avaamassa ja varmistamassa, ettei turhaan huoju, mutta jos on yhtään normaali mies, pitäisi yhden pesukoneen liikkua kyllä ominkin voimin. Oletko normaali mies vai mies ollenkaan?

Yks tuttu muuttuu, 150 euroa maksoi muuttuu, toinen muuttomies kantoi pesukoneen sisälle sylissään ja kysyi mihin se laitetaan. Pesukone painaa 50-70 kiloa, kyllä 50 kiloa painavan pesukoneen kantaa vaikka yksin jos on mies eikä mikään neiti 

Yritin hienotunteisesti olla loukkaamattaa tämän pikkutytön (ap) tunteita, mutta niinpä.

Vierailija
73/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin hienotunteisesti olla loukkaamattaa tämän pikkutytön (ap) tunteita, mutta niinpä.

Olen mies

ap

Vierailija
74/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies

ap

Kromosomien puolesta ehkä, mutta osaaminen ja kykeneminen ei tällaiseen viittaa.

Vierailija
75/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Käyt salilla päivittäin eikä sinulla ole minkäänlaisia sosiaalisia suhteita? Miten tuo on mahdollista?

Vierailija
76/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua noita joka vuosi vuokraa nostavia. Hyvistä vuokralaisista pääsee ainakin nopeasti eroon.

Yritä neuvotella vuokranantajan kanssa, jos se on yritys niin muuta pois. Alentavat vuokran taas seuraavalle vuokralaiselle. 

Palkkasi nostamista vuosittain et kuitenkaan ihmettele? Etkä elintarvikkeiden, energian, käyttötavaroiden hintojen nostamista. Ainoastaan vuokran pitäisi pysyä ennallaan ja vuokranantajien kulut siitä?

Vierailija
77/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi et itse tee mitään?

Olen masentunut enkä jaksa kantaa satoja kiloja painavia lipastoja, sänkyä, pesukonetta yms

ap

Ei kuulosta siltä, että kuntosalista olisi ollut liiemmälti hyötyä. Sadan kilon sänky? Pois siitä päältä makaamasta, kun kannat!

Treenaan vain juoksumatolla ja kuntopyörällä, en halua kasvattaa mitään lihaksia

ap

Aiemmin perustelit, että tarvitset vähintään 200g proteiinia päivässä. Mihin se nyt perustuu? Viimeisten tutkimusvalojen tiedossa edes bodaritkaan ei hyödy siitä että syö yli 1,5g proteiinia per kilogrammaa kohden.

Vierailija
78/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihmeessä modet ei oo vieläkään poistaneet tätä? Harva se päivä spämmii tätä samaa.

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Ilmiantakaa tuolta. Ilmiantonappi ei toimi, koska se menee vain harjoittelijamodelle.

Vierailija
79/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala homo myydä persettäsi

Vierailija
80/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jaksako, ilmiantelijat. Yrittäkää enemmin kitkeä palstalta murhapuheet ja sen sellaiset. Nyt Konala sentään teki itse aloituksen ja jaksoi hetken vastaillakin. Puppapaskan voitte kyllä poistattaa.