Vuokrani nousi alkuvuodesta 900€ -> 925€/kk ja samalla tukeni väheni leikkauksien takia -220€/kk, mitä tehdä?.....
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun.......
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta
Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun
ap
Sillä saa kympin pakun hyvin vuokrattua muutonajaksi. Harva todella hyvätuloinenkaan mitään muuttofirmoja hommaa muuttamaan, vaan muuttaa talkoilla, Toisaalta, jos et käy töissäkään, niin ehkä se sinun tapasi toimia on se, että muiden pitäisi kaikki tehdä sinun puolestasi ja maksaa.
Ei ole ajokorttia tai ketään kuka voisi ajaa pakua tai auttaa kantamaan tavaroita
ap
Aina löytyy joku! Tuon takia kannattaa pitää sosiaalisista suhteista huolta! Muuten voi käydä köpelösti, kun apua tarvitsee! Silloin pitää sitten omaa kuvetta raottaa ja elää sen mukaan. Ehkä sieltä räkälän ryyppyporukasta löytyy sulle kuski ja kantajat kaljapalkalla?
Minulla ei ole muita sosiaalisia suhteita paitsi tämä palsta ja sosiaalityöntekijä
ap
No, sellaisessa tilanteessa kannattaa rahaa pistää talteen sellaisia yllättäviä kustannuksia kuten muuttoa varten, jos ei kukaan auta ja pitää rahalla muuttomiehet hommata. Yleensä ihmisillä on sentään omat sisarukset ja vanhemmat, jotka tulee apuun.
Vierailija kirjoitti:
En tajua noita joka vuosi vuokraa nostavia. Hyvistä vuokralaisista pääsee ainakin nopeasti eroon.
Yritä neuvotella vuokranantajan kanssa, jos se on yritys niin muuta pois. Alentavat vuokran taas seuraavalle vuokralaiselle.
Korotus on myöskin vuokranantajalla tapa kertoa vuokralaiselle että on aika jatkaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta
Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun
ap
Sillä saa kympin pakun hyvin vuokrattua muutonajaksi. Harva todella hyvätuloinenkaan mitään muuttofirmoja hommaa muuttamaan, vaan muuttaa talkoilla, Toisaalta, jos et käy töissäkään, niin ehkä se sinun tapasi toimia on se, että muiden pitäisi kaikki tehdä sinun puolestasi ja maksaa.
Ei ole ajokorttia tai ketään kuka voisi ajaa pakua tai auttaa kantamaan tavaroita
ap
Aina löytyy joku! Tuon takia kannattaa pitää sosiaalisista suhteista huolta! Muuten voi käydä köpelösti, kun apua tarvitsee! Silloin pitää sitten omaa kuvetta raottaa ja elää sen mukaan. Ehkä sieltä räkälän ryyppyporukasta löytyy sulle kuski ja kantajat kaljapalkalla?
Minulla ei ole muita sosiaalisia suhteita paitsi tämä palsta ja sosiaalityöntekijä
ap
Sossu voi tuommoisessa tilanteessa antaa maksusitoumuksen muuttofirmaan jos et itse pysty
Ja sinä veronmaksajana olet mukana rahoittamassa tätä STEA:n kautta.
Vuosi, Arvioitu valtiontuki
2024, 0,8 - 1,0 M€
2023, 0,8 - 0,9 M€
2022, 0,8 - 0,9 M€
2021, 0,8 - 0,9 M€
2020, 762 000 €
2019, 711 000 €
2018, 0,6 - 0,7 M€
2017, 0,6 - 0,7 M€
2016, 0,5 - 0,6 M€
2015, 0,5 - 0,6 M€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
Sossu voi tuommoisessa tilanteessa antaa maksusitoumuksen muuttofirmaan jos et itse pysty
Eivät auta olen kysynyt eikä diakonikaan auta
ap
Siis miten ihmeessä modet ei oo vieläkään poistaneet tätä? Harva se päivä spämmii tätä samaa.
TROLli, tykkää keskustella.
Ens viikolla tilillä on 1,73 ja jääkaapissa peruna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyn kantamisen ongelmat eivät yleensä ole painossa (moottoroituja sänkyjä lukuun ottamatta), vaan hankalassa muodossa. Pesukonetta nyt ei tietenkään kanneta sylissä itse yhtään minnekään, vaan nokkakärryllä tai vastaavalla. Kaveri on kiva apuna ovia avaamassa ja varmistamassa, ettei turhaan huoju, mutta jos on yhtään normaali mies, pitäisi yhden pesukoneen liikkua kyllä ominkin voimin. Oletko normaali mies vai mies ollenkaan?
Yks tuttu muuttuu, 150 euroa maksoi muuttuu, toinen muuttomies kantoi pesukoneen sisälle sylissään ja kysyi mihin se laitetaan. Pesukone painaa 50-70 kiloa, kyllä 50 kiloa painavan pesukoneen kantaa vaikka yksin jos on mies eikä mikään neiti
Yritin hienotunteisesti olla loukkaamattaa tämän pikkutytön (ap) tunteita, mutta niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyn kantamisen ongelmat eivät yleensä ole painossa (moottoroituja sänkyjä lukuun ottamatta), vaan hankalassa muodossa. Pesukonetta nyt ei tietenkään kanneta sylissä itse yhtään minnekään, vaan nokkakärryllä tai vastaavalla. Kaveri on kiva apuna ovia avaamassa ja varmistamassa, ettei turhaan huoju, mutta jos on yhtään normaali mies, pitäisi yhden pesukoneen liikkua kyllä ominkin voimin. Oletko normaali mies vai mies ollenkaan?
Yks tuttu muuttuu, 150 euroa maksoi muuttuu, toinen muuttomies kantoi pesukoneen sisälle sylissään ja kysyi mihin se laitetaan. Pesukone painaa 50-70 kiloa, kyllä 50 kiloa painavan pesukoneen kantaa vaikka yksin jos on mies eikä mikään neiti
Yritin hienotunteisesti olla loukkaamattaa tämän pikkutytön (ap) tunteita, mutta niinpä.
Olen mies
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
ap
Kromosomien puolesta ehkä, mutta osaaminen ja kykeneminen ei tällaiseen viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
Käyt salilla päivittäin eikä sinulla ole minkäänlaisia sosiaalisia suhteita? Miten tuo on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
En tajua noita joka vuosi vuokraa nostavia. Hyvistä vuokralaisista pääsee ainakin nopeasti eroon.
Yritä neuvotella vuokranantajan kanssa, jos se on yritys niin muuta pois. Alentavat vuokran taas seuraavalle vuokralaiselle.
Palkkasi nostamista vuosittain et kuitenkaan ihmettele? Etkä elintarvikkeiden, energian, käyttötavaroiden hintojen nostamista. Ainoastaan vuokran pitäisi pysyä ennallaan ja vuokranantajien kulut siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi et itse tee mitään?
Olen masentunut enkä jaksa kantaa satoja kiloja painavia lipastoja, sänkyä, pesukonetta yms
ap
Ei kuulosta siltä, että kuntosalista olisi ollut liiemmälti hyötyä. Sadan kilon sänky? Pois siitä päältä makaamasta, kun kannat!
Treenaan vain juoksumatolla ja kuntopyörällä, en halua kasvattaa mitään lihaksia
ap
Aiemmin perustelit, että tarvitset vähintään 200g proteiinia päivässä. Mihin se nyt perustuu? Viimeisten tutkimusvalojen tiedossa edes bodaritkaan ei hyödy siitä että syö yli 1,5g proteiinia per kilogrammaa kohden.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmeessä modet ei oo vieläkään poistaneet tätä? Harva se päivä spämmii tätä samaa.
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Ilmiantakaa tuolta. Ilmiantonappi ei toimi, koska se menee vain harjoittelijamodelle.
Älkää nyt jaksako, ilmiantelijat. Yrittäkää enemmin kitkeä palstalta murhapuheet ja sen sellaiset. Nyt Konala sentään teki itse aloituksen ja jaksoi hetken vastaillakin. Puppapaskan voitte kyllä poistattaa.
Minulle jo 24 pack olutta kantaminen lähikaupasta tuottaa vaikeuksia eikä se paina kuin alle 10kg
ap