Ovatko naiset noin tyhmiä, että sinnittelevät ahdistelevan esimehen kanssa vuosia? Oikeudessa saisit heti korvauksia.
Ja nimenomaan, kun painottaa etttä joutuu irtisanoutumaan ahdistelun vuoksi. Tuntuu ettei suomalaiset vanhennat naiset ymmärrä oikeuksiaan, kun teinitytöt oikein tekevät tätä kiimaisille boomereille ja elävät korvausten kanssa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ede426db-bb4d-4cff-9daa-f07ebb033dac
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
"elävät korvausten kanssa"?
Muutama tuhat euroa.
Joo. Suomalaisilla on amerikkalaisista lakisarjoista peritty ihan väärä käsitys, että suomalaisessakin lakituvassa määrätyillä korvauksilla elellään loppuelämä mukavasti. Suomessa jo tuhannen euron korvaukset vaatii aika moisen mukiloinnin ja fyysiset vammat. Joku 50 000 euroa on jo tasoa neliraajahalvaus.
Ja mistäs tuon korvausten vaatimisen jälkeen saa uusia töitä? Naispuolisilta pomoilta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä lukenut uutisia tuomioista? Oikeudenkäynti vie vuosia
Ja lopareista tulee karenssia
Vierailija kirjoitti:
Saa korvauksia mutta sitten ei saa uutta työpaikkaa.
Siitäkin sopisi keskustella että miten monella pitkään työttömäksi jääneellä on taustalla tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäs tuon korvausten vaatimisen jälkeen saa uusia töitä? Naispuolisilta pomoilta?
Eivä kaikki miehet ole ahdistelijoita. Se teiltä misogynistisiltä miesvihakiimannartuilta tuntuu usein unohtuvan.
#miesvihanäkyväksi
Esimiehen vonkaamista jatkui puoli yötä, lopulta nainen potkaisi miestä.
Naiset, se potku munille annetaan HETI!
Kunnioitus on ansaittava. Niin kauan kun yksikin nainen sallii itseensä kohdistuvan käytöksen jopa vuosia maailma ei muutu.
Hiljaa oleminen on hiljaista hyväksyntää!
Vierailija kirjoitti:
Esimiehen vonkaamista jatkui puoli yötä, lopulta nainen potkaisi miestä.
Naiset, se potku munille annetaan HETI!
Kunnioitus on ansaittava. Niin kauan kun yksikin nainen sallii itseensä kohdistuvan käytöksen jopa vuosia maailma ei muutu.Hiljaa oleminen on hiljaista hyväksyntää!
Kunnioitus on ansaittava? Miksi helv etissä kukaan haluaisi ansaita ahdistelijan kunnioituksen. Valoja päälle nyt.
Muutenkin, ei ole mitään tuomittavaa siinä, että yrittää ratkoa tilannetta ilman välitöntä väkivaltaa. Päin vastoin.
En nyt ihan ymmärrä, miksi nainen ei herättänyt muita ja miksi tuota miestä ei poistettu heti sieltä hotellihuoneesta? Annettiin sitten kuitenkin ymmärtää jotain muuta?
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Minun on vaikea nähdä naisissa enää mitään selväpiirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain puolen vuoden palkan ja työpaikan seuraavalla viikolla.
https://www.seiska.fi/rikos/linna-sarjan-paatahti-on-tuomittu-lapsen-ra… Yle sentään antaa voimaantumismallia naisille ja tytöille!
No, itsekin ihmettelen miten tuo nainen ei vaan tilannut taksia ja lähtenyt sieltä lätkimään? Saattaa olla että oli sen verran nuori vielä ettei tiennyt mitä tehdä, olin itsekin juuri parikymppisenä aika pihalla kun kohtasin häirintää työpaikalla, onneksi en noin rajua. Siksihän miehet nimenomaan nuoria tyttöjä häiriköi, tietävät ettei nuorilla naisilla riitä vielä itsevarmuutta eikä taitoja suojella itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain puolen vuoden palkan ja työpaikan seuraavalla viikolla.
Meillä alaistaan ahdistellut tiiminvetäjä sai heti lähtöpassit ja ahdistellut alainen sai eti työnantajan tuen. Koko johto 100 % miehiä.
Vain palstainkkeli luulee, ettei maailma ole muuttunut ja että kaikki miehet ovat samanlaisia naisivihaajia kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivä kaikki miehet ole ahdistelijoita. Se teiltä misogynistisiltä miesvihakiimannartuilta tuntuu usein unohtuvan.
#miesvihanäkyväksi
Mistä sait päähäsi mun vihaavan miehiä tai luulevan kaikkia miehiä ahdistelijoiksi? En vihaa miehiä ja mulla on miehen lisäksi 2 poikaa, nyt aikuisia ja pitkässä parisuhteessa kumpikin.
Oikeuskäsittelyt tuovat hankalan ihmisen maineen ja yleensä joku muu saa työpaikan, jota hankalan ihmisen maineen omaava hakee.
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuhat euroa.
Vuoden palkan saa helposti korvauksia.
Muutama tuhat euroa.