Vuokrani nousi alkuvuodesta 900€ -> 925€/kk ja samalla tukeni väheni leikkauksien takia -220€/kk, mitä tehdä?.....
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun.......
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta
Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun
ap
Miksi et itse tee mitään?
Koska olen laiska ja mulla on kusta päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta
Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun
ap
Muuta halvemmalle alueelle ja hävitä kaikki turha krääsä, niin ei ole paljoa tavaraa muutettavana. Osan muuttokustannuksista joudut tietysti maksamaan itse, mutta se tulee joka tapauksessa halvemmaksi kuin jäädä asumaan liian kalliiseen asuntoon.
Minulla on isoäidin huonekaluja joista en halua luopua enkä myöskään halua muuttaa pois tältä alueelta koska kuntosali on melkein vieressä
ap
Niin. Toisten rahoilla eläminen Helsingissä kuntosalin vieressä voi tulla tiensä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi et itse tee mitään?
Olen masentunut enkä jaksa kantaa satoja kiloja painavia lipastoja, sänkyä, pesukonetta yms
ap
Salilla käynti auttaa.
Ylös.