Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrani nousi alkuvuodesta 900€ -> 925€/kk ja samalla tukeni väheni leikkauksien takia -220€/kk, mitä tehdä?.....

Vierailija
09.03.2026 |

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun.......

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta 

Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun

ap

Sillä saa kympin pakun hyvin vuokrattua muutonajaksi. Harva todella hyvätuloinenkaan mitään muuttofirmoja hommaa muuttamaan, vaan muuttaa talkoilla, Toisaalta, jos et käy töissäkään, niin ehkä se sinun tapasi toimia on se, että muiden pitäisi kaikki tehdä sinun puolestasi ja maksaa.

Ei ole ajokorttia tai ketään kuka voisi ajaa pakua tai auttaa kantamaan tavaroita

ap

Aina löytyy joku! Tuon takia kannattaa pitää sosiaalisista suhteista huolta! Muuten voi käydä köpelösti, kun apua tarvitsee! Silloin pitää sitten omaa kuvetta raottaa ja elää sen mukaan. Ehkä sieltä räkälän ryyppyporukasta löytyy sulle kuski ja kantajat kaljapalkalla?

Minulla ei ole muita sosiaalisia suhteita paitsi tämä palsta ja sosiaalityöntekijä

ap

Käyt salilla päivittäin eikä sinulla ole minkäänlaisia sosiaalisia suhteita? Miten tuo on mahdollista?

Olen aina kuulokkeet päässä salilla enkä puhu ihmisten kanssa

ap

Vierailija
82/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt jaksako, ilmiantelijat. Yrittäkää enemmin kitkeä palstalta murhapuheet ja sen sellaiset. Nyt Konala sentään teki itse aloituksen ja jaksoi hetken vastaillakin. Puppapaskan voitte kyllä poistattaa.

Kyllä, jaksamme. Vaikka pahempia aloituksia olisi, ei se tarkoita etteikö muita sääntöjä rikkovia aloituksia poistettaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta 

Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun

ap

Muuta halvemmalle alueelle ja hävitä kaikki turha krääsä, niin ei ole paljoa tavaraa muutettavana. Osan muuttokustannuksista joudut tietysti maksamaan itse, mutta se tulee joka tapauksessa halvemmaksi kuin jäädä asumaan liian kalliiseen asuntoon.

Minulla on isoäidin huonekaluja joista en halua luopua enkä myöskään halua muuttaa pois tältä alueelta koska kuntosali on melkein vieressä

ap

Tuo paljasti viimeistään provoksi!

Vierailija
84/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi et itse tee mitään?

Olen masentunut enkä jaksa kantaa satoja kiloja painavia lipastoja, sänkyä, pesukonetta yms

ap

Ei kuulosta siltä, että kuntosalista olisi ollut liiemmälti hyötyä. Sadan kilon sänky? Pois siitä päältä makaamasta, kun kannat!

Treenaan vain juoksumatolla ja kuntopyörällä, en halua kasvattaa mitään lihaksia

ap

Tuo on jo salikortin väärinkäyttöä, jos kerran sali on elintärkeä ja maksat siitä kalliisti ja käytkin ilmeisesti siellä niin mikset käytä sitä sitten kunnolla? 

Kuntopyörän tai juoksumaton ostat kotiisi jo vuoden salimaksuilla niin säästät heti kun et kerran salin palveluita mihinkään käytä. 

Vierailija
85/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konala keksii uusia ongelmia kun se vuosia jatkunut "vedin kaikki etuudet huiviin viime viikonloppuna, millä elän loppukuun" -virsi ei enää uppoa.

Kuule osta vaikka oma kämppä. Mulla on iso kolmio ja vastike on viisisataa kuussa. Ostin sen lainalla, jota lyhensin 25 vuotta. Olisin voinut toki tehdä kuten sinä ja kiskoa viinanan huiviin kaiken minkä tienaan, mutta päätin tehdä toisin.

Vierailija
86/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin konalan rotta

Kukaan ei palkkaa minua olen hakenut moneen paikkaan

ap

Oletko peräti yli 10 000 paikkaan?

Paljon yli 10 000 jo nykypäivänä

ap

Hakemua: 

"Haen töitä" 

+ CV.

Kaikki yhdessä ihmetellään miksei tuo järkijättö saa töitä. 

Vierailija
87/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki odotetaan yhteiskunnalta armopaloja, kiva kun ei itse tarvitse tehdä mitään. Sinun tukesi voisi puolittaa, ruokakupongit tiettyyn kauppaan, alkoholia ei saisi ostaa, kuntosalikortti pois. Ilmaiseksi voi kävellä ja ulkokuntosalejakin löytyy, jotka ilmaisia. Miksi meidän työssäkäyvien pitäisi elättää sinua? Jos pystyt käymään kuntosalilla, pystyt tekemään jotain helppoa työtä, tukiesi eteen. Joka päivä mouruat täällä, miten huonosti asiasi on. Jos et työtä tee, ei sinun syömäsikään pidä.

Vierailija
88/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt jaksako, ilmiantelijat. Yrittäkää enemmin kitkeä palstalta murhapuheet ja sen sellaiset. Nyt Konala sentään teki itse aloituksen ja jaksoi hetken vastaillakin. Puppapaskan voitte kyllä poistattaa.

Kyllä, jaksamme. Vaikka pahempia aloituksia olisi, ei se tarkoita etteikö muita sääntöjä rikkovia aloituksia poistettaisi.

Mitä sääntöä nämä Konalan jutut rikkovat? Ei kuitenkaan spämmää samaa asiaa eli ne eivät ole viestin monistamista tai massapostitusta (oletko ikinä edes lukenut niitä sääntöjä?). Varmaaan osaat lukea jotain itseäsi kiinnostavaa, jos ei Konalan ongelmat kiinnosta.

Vierailija
89/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sääntöä nämä Konalan jutut rikkovat? Ei kuitenkaan spämmää samaa asiaa eli ne eivät ole viestin monistamista tai massapostitusta (oletko ikinä edes lukenut niitä sääntöjä?). Varmaaan osaat lukea jotain itseäsi kiinnostavaa, jos ei Konalan ongelmat kiinnosta.

Spämmää samaa asiaa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja nykyään jo vuodesta toiseen. 

Vierailija
90/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mentäiskö vaikka siitä lähtökohdasta että ketään ei kiinnosta nähdä yhtäkään aloitusta jonka on tehnyt pedofiili.

Vierailija
91/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka käytät itsestäsi monikkomuotoa, ei se tarkoita muuta kuin että käytät itsestäsi monikkomuotoa. Ylioppilas on hyvä ja rauhoittuu.

Vierailija
92/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko joku todella niinkin tyhymä et maksaa vuokraa 900 euroa? Saati 925 euroa!

Vierailija
93/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitu pedofiili

Vierailija
94/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Muuta halvemmalle alueelle ja hävitä kaikki turha krääsä, niin ei ole paljoa tavaraa muutettavana. Osan muuttokustannuksista joudut tietysti maksamaan itse, mutta se tulee joka tapauksessa halvemmaksi kuin jäädä asumaan liian kalliiseen asuntoon.

Onneksi kohta vaihtuu hallitus niin voi asua kalliimmissa eikä tarvitse itse maksella mitään.

Vierailija
95/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onneksi kohta vaihtuu hallitus niin voi asua kalliimmissa eikä tarvitse itse maksella mitään.

Kova pudotus tulee noista fantasioista olemaan. 

Vierailija
96/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mikä mättää? Keskustelu jatkuu kunnes keskustelu oikeutetusti poistuu. YLÖS!

Vierailija
97/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luuseri. 

Vierailija
98/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi muuttaa halvemmalle alueelle, tee vaikka vähän töitä ja tienaa rahasi.

Vierailija
99/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä bumpataan kunnes tämä poistuu.

Vierailija
100/106 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko avutonta jos et kykene muuttamaan halvempaan. Konsteja löytyy kun vähän yrittää.