Vuokrani nousi alkuvuodesta 900€ -> 925€/kk ja samalla tukeni väheni leikkauksien takia -220€/kk, mitä tehdä?.....
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun.......
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
En tajua noita joka vuosi vuokraa nostavia. Hyvistä vuokralaisista pääsee ainakin nopeasti eroon.
Yritä neuvotella vuokranantajan kanssa, jos se on yritys niin muuta pois. Alentavat vuokran taas seuraavalle vuokralaiselle.
Ei tää aloittaja ole mikään hyvä vuokralainen 😂
Kadulle vaan tommoiset pummit.
Vierailija kirjoitti:
eikö typerykset ohjeineen tajua ettei näillä ole rahaa tehdä muuttoa vaikka kuinka joku käskisi?
sen takia joku pakufirma yrittää nostaa tuntikulujaan jotta ihmiset itse sulloisi kaikki sinne ja käyttäisivät suuren osan ajastaan siihen?
Jos ei ole varaa tehdä muuttoa siksi että on kamaa, niin on melko helkkarin helppoa myydä sitä kamaa niin että saa rahat muuttoa varten - eikä tarvitte kantaa niin paljoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta
Konalan muutto maksaa vähintään 2000e. Ihan ite on laskenut.
Nelilapsisen perheen muutto Rovaniemeltä Helsinkiin maksoi 1500 euroa, joten tuskin Helsingin sisällä muutto Konalaan maksaa yhdeltä hengeltä 2000 euroa.
Ei hätää. Olet spämminyt tukien laskemisesta jo ainakin vuodesta 2024 asti ja hyvin olet pärjännyt joten pärjäät vastaisuudessakin ja ilahdutat meitä palstalaisia sinun YHYY TUET LASKI MITÄ TEHDÄ spämmilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan. Jos saat toimeentulotukea, niin saat vähintään 120 euroa muuttoavustusta
Konalan muutto maksaa vähintään 2000e. Ihan ite on laskenut.
Nelilapsisen perheen muutto Rovaniemeltä Helsinkiin maksoi 1500 euroa, joten tuskin Helsingin sisällä muutto Konalaan maksaa yhdeltä hengeltä 2000 euroa.
Ap asuu konalassa ja on laskenut aikaisemmissa aiheesta tehsyissa aloituksissaan että hänen muuttonsa pois maksaisi ainakin 2000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun
ap
Miksi et itse tee mitään?
Olen masentunut enkä jaksa kantaa satoja kiloja painavia lipastoja, sänkyä, pesukonetta yms
ap
Ei kuulosta siltä, että kuntosalista olisi ollut liiemmälti hyötyä. Sadan kilon sänky? Pois siitä päältä makaamasta, kun kannat!
Moi, Konala. Joko olet onnistunut hakemaan amikseen asiaankuuluvassa haussa? AMK:hon et enää pääsisikään tai yliopistoon, kun valintakokeet ovat sähköistyneet ja vaativat aika erilaisia asioita kuin vielä pari vuotta sitten. Et toiminut ajoissa, mutta niin se aika siintää, kun ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin konalan rotta
Kukaan ei palkkaa minua olen hakenut moneen paikkaan
ap
Oletko peräti yli 10 000 paikkaan?
Paljon yli 10 000 jo nykypäivänä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla 120e palkata muuttofirmaan tekemään kaksion muuttoa, eikä ole halpoja tällä aluella missä asun
ap
Sillä saa kympin pakun hyvin vuokrattua muutonajaksi. Harva todella hyvätuloinenkaan mitään muuttofirmoja hommaa muuttamaan, vaan muuttaa talkoilla, Toisaalta, jos et käy töissäkään, niin ehkä se sinun tapasi toimia on se, että muiden pitäisi kaikki tehdä sinun puolestasi ja maksaa.
Ei ole ajokorttia tai ketään kuka voisi ajaa pakua tai auttaa kantamaan tavaroita
ap
Aina löytyy joku! Tuon takia kannattaa pitää sosiaalisista suhteista huolta! Muuten voi käydä köpelösti, kun apua tarvitsee! Silloin pitää sitten omaa kuvetta raottaa ja elää sen mukaan. Ehkä sieltä räkälän ryyppyporukasta löytyy sulle kuski ja kantajat kaljapalkalla?
Minulla ei ole muita sosiaalisia suhteita paitsi tämä palsta ja sosiaalityöntekijä
ap
Surullista :(
Tukea ei leikata jos hakee ensisijaisia tukia, työmarkkinatukea ei leikata jos noudattaa sitä sopimusta minkä on tehnyt eli ilmoittaa mihin on hakenut määräaikaan mennessä ja niin monta paikkaa kuin on tai vastaa puhelimeen kun soittavat. Eli mikä on jäänyt tekemättä ja miksi asut noin kalliissa asunnossa ?
Sängyn kantamisen ongelmat eivät yleensä ole painossa (moottoroituja sänkyjä lukuun ottamatta), vaan hankalassa muodossa. Pesukonetta nyt ei tietenkään kanneta sylissä itse yhtään minnekään, vaan nokkakärryllä tai vastaavalla. Kaveri on kiva apuna ovia avaamassa ja varmistamassa, ettei turhaan huoju, mutta jos on yhtään normaali mies, pitäisi yhden pesukoneen liikkua kyllä ominkin voimin. Oletko normaali mies vai mies ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Maksat loput sitten itse. Niin muutkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi et itse tee mitään?
Olen masentunut enkä jaksa kantaa satoja kiloja painavia lipastoja, sänkyä, pesukonetta yms
ap
Ei kuulosta siltä, että kuntosalista olisi ollut liiemmälti hyötyä. Sadan kilon sänky? Pois siitä päältä makaamasta, kun kannat!
Treenaan vain juoksumatolla ja kuntopyörällä, en halua kasvattaa mitään lihaksia
ap
Vierailija kirjoitti:
Muuta poriin josta saa asunnon 400 eurolla.
"Muuta poriin josta saa asunnon 400 eurolla."
Vastaa
Asun Porissa vuokralla kaksiossa 53 neliötä. Vuokra 750€/kk plus sähkö 50€/kk= 800€/kk
Missähän ne Porin halvat kaksiot piilee. Kerro ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Sängyn kantamisen ongelmat eivät yleensä ole painossa (moottoroituja sänkyjä lukuun ottamatta), vaan hankalassa muodossa. Pesukonetta nyt ei tietenkään kanneta sylissä itse yhtään minnekään, vaan nokkakärryllä tai vastaavalla. Kaveri on kiva apuna ovia avaamassa ja varmistamassa, ettei turhaan huoju, mutta jos on yhtään normaali mies, pitäisi yhden pesukoneen liikkua kyllä ominkin voimin. Oletko normaali mies vai mies ollenkaan?
Yks tuttu muuttuu, 150 euroa maksoi muuttuu, toinen muuttomies kantoi pesukoneen sisälle sylissään ja kysyi mihin se laitetaan. Pesukone painaa 50-70 kiloa, kyllä 50 kiloa painavan pesukoneen kantaa vaikka yksin jos on mies eikä mikään neiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta poriin josta saa asunnon 400 eurolla.
"Muuta poriin josta saa asunnon 400 eurolla."
Vastaa
Asun Porissa vuokralla kaksiossa 53 neliötä. Vuokra 750€/kk plus sähkö 50€/kk= 800€/kk
Missähän ne Porin halvat kaksiot piilee. Kerro ihmeessä?
Vuokraovi.com
Pori
55 x max 400€
173 x max 500€
322 x max 600€
Ei ne täällä vauvapalstalla ainakaan löydy
Oletko peräti yli 10 000 paikkaan?