Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä
Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):
77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta) - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä)
107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty)
7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi
7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia
1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen)
Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...
Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita...
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa esimerkkejä siitä, että ruma nainen olisi saanut hyvännäköisen miehen, jos kerta tämä naisten ylöspäin pariutuminen on totta.
Enemmän olen nähnyt esimerkkejä siis pelkästään ulkonäöllisesti siitä, että kauniit naiset ottavat vähemmän komeamman miehen vierelleen
Ovatko nämä miestään ns. kauniimmat naiset meikittömiä luomuja vai meikkimonstereita? Nimittäin moni nainen tuntuu aidosti luulevan, että ulkonäkönsä täysmeikissä on sama kuin oikea ulkonäkönsä. Meikki ja muu ehostus helposti nostaa naisen ulkonäköä pari pinnaa tuosta vain. Havainnollistamiseksi, voipi olla, että nainen joka meikeissä on 8/10, onkin oikeasti 6/10, ja 7/10-miehensä onkin tätä oikeasti paremman näköinen. Jne.
Eli et kyennyt todistamaan väitettä todeksi, että naiset muka tähtäisivät itseään koreampitasoisiin miehiin. Eli tuohan on kaikki valhetta.
Johan sen todistavat Tinderin tilastot. Vain miesten top 10% pärjää ollenkaan.
Miesten "top 10%" on lukumäärällisesti osapuilleen sama kuin aidosti suhdetta etsivien heteronaisten määrä sovelluksessa kokonaisuudessaan.
Vaikka kaikki sovelluksen naiset jaettaisiin arvalla sovellusten miesten kesken, valtaosa jäisi ilman, koska erot lukumäärässä ovat niin suuret.
Tilanne paranisi paperilla, mutta vain hieman, jos myös botit, seksinmyyjät, miesten tekemät naisprofiilit ja lesbot jaettaisiin samaan tapaan. Silti suurin osa miehiä jäisi ilman.
Sisäistäkää nyt tämä ja miettikää, miksi tuolla kannattaa kenenkään olla.Nostetaan tämä kommentti tapetille taas. Ei muuten ole mitään sattumaa, että deittisovellukset vaikenevat visusti sukupuolijakaumastaan, ja että Tinder on Jenkeissä jäänyt kiinni itse tekemistään houkutinprofiileista.
Joskus kauan sitten löysin ulkopuolisen tahon tekemän arvion naiskäyttäjien osuudesta Tinderissä. Arvio oli Yhdysvalloissa noin 20 %, mutta esim. Briteissä vain 8%.
No ei kai naiset viitsi Tinderiin mennä kun miehet siellä vain seksiä ruinaavat. Miesten oma vika, että ovat naiset sieltä karkottaneet.
Olen samaa mieltä kanssasi. Jostain syystä AP kuitenkin edelleen jaksaa roikkua Tinderissä.
AP:nkin kannattaisi oikeasti vaan lähteä pois sieltä tinderistä, ja iskeä itselleen mies tosielämän puolella, kun hän näköjään miehen noin kipeästi haluaa, että jaksaa kahlata satoja/tuhansia profiileja Tinderissä läpi.
Aika vähän Tinder-profiilien katsominen rasittaa. Osan kohdalla katsot 1-4 kuvaa ja voit suoraan sivuuttaa koko profiilin. Nekin, joissa kuvien pohjalta luet profiilin voit suoraan sivuttaa puuttuvan tekstin, pelkkien emojien tai jonkin ei-kiinnostavan jutun takia. Yhteen profiiliin ei mene aikaa kuin muutama sekuntti.
Ja tätä voi tehdä vaikka samalla kun syö aamupalaa tai vaikka matkalla töihin, ei se varsinaisesti kuluta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naisten mielestä treffeillä on kemiaa, niin se tarkoittaa, että mies on livenä riittävän komea ja kelpaa toisille treffeille. Jos taas nainen antaa miehelle pakit ja sanoo kemian puutteen olleen syynä pakkeihin, niin miehen ulkonäkö ei tällöin riittänyt jatkoon.
Miehille riittää mainiosti, että nainen on mukava ja miellyttää ulkonäöllisesti vain häntä itseään. Mutta naisen kumppaniehdokkaan taasen tulee herättää etenkin ulkonäöllisesti kateutta koko hänen naiskaverijoukossaan.
Mutta ei siinä mitään, sillä ne pelaa, kellä on liituu..Mä olen mies, ja olen antanut pakit noin 20 naiselle parin viime vuoden aikana. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta pakkien syy oli aina naisen ulkonäkö, tai ehkä tarkemmin sanottuna tietynlainen seksikkyyden puute. Viisari ei siis värähtänyt, joten en nähnyt tarvetta toisille treffeille.
Ne muutamat tapaukset joissa nainen kyllä todellakin sytytti myös vöytärön alapuolella, mutta annoin silti pakit, oli sellaisia että heillä oli sen verran voimakkaita mt-ongelmia, että ne näkyi suoraan päälle päin jo 10 minuutin juttelun jälkeen. Totesin että parempi olla sekaantumatta, vaikka mieli teki.
M38
Mutta kuinka ihmeessä se ulkonäkö selvisi vasta treffeillä? Kyllä ymmärrän, että joillain voi olla vanhat kuvat, mutta jos lähes parikymmentä naista näyttää ihan erilaisilta kuin kuvissa niin tuo on jo aika erikoista.
Osa niistä naisista näytti kuvissaan selkeästi paremmalta, kuin livenä. Mutta osassa tapauksista nainen kyllä näytti suurin piirtein samalta kuin kuvissaan, mutta livenä kasvotusten ollessamme ei vaan sytyttänyt yhtään, koska naisessa ei ollut "seksikkyyttä", sellaista mikä minuun vetoaisi.
Mä oletan että sulle naisena varmaan merkkaa aika paljonkin se, miten mies kävelee, elehtii, minkälainen ääni hänellä on, miltä hän tuoksuu jne jne? Mulla on vähän sama naisten kanssa: se vaikuttaa paljon miten nainen pukeutuu, elehtii, flirttailee (tai ei flirttaile).
Sivista kommentoin sen verran, että nainen ei välttämättä uskalla flirttailla tai olla "seksikäs" ensitreffeillä, koska miehissä on niin paljon sekopäitä, joista on vaikea päästä eroon. Ensitreffit ovat usein pelkkä tsekkausmiitti, jossa arvioidaan, millainen tyyppi on kyseessä ja miten edetään jos edetään.
Juuri näin! Minulle on esim raivostuttu siitä, kun menin sanomaan ennen tapaamista että mies on mielestäni kivan näköinen, mutta en halunnutkaan hänen kanssaan seksiä ekoilla treffeillä. En todellakaan uskalla flirttailla tai kommentoida mitään, minkä joku sekopää voi kuvitella olevan yhdyntälupaus, ennen kuin tunnen miehen vähän paremmin.
Ap
Yleensä miehillä on aivan liian kiire fyysiseen kontaktiin. Mies hullaantuu/ihastuu nopeasti ja jos ja kun nainen lopulta kiinnostuu ja ylipäätään uskaltaa osoittaa kiinnostusta intiimiin kanssakäymiseen, mies on jo kyllästynyt. Miehet deittaavat usein pelkkä seksi mielessä, ja aika harvoin, jos ollenkaan, on naiselle mitään hyötyä sadoista osumista/useista treffikumppaneista.
Miehet myös usein syyttävät naisia kun naiset eivät jatka miesten deittaamista kuuluisan kemian puuttumisen vuoksi. Miehet ovat tässä paljon pahempia, jos eroottista värinää, kipinää silmäkulmassa, flirttiä ja pikkutuhmaa juttua ei irtoa, ei tule seuraavia deittejäkään, koska nainen ei ollut tarpeeksi seksikäs.
Näistä syistä on ensiarvoisen tärkeää käydä aniharvan miehen kanssa treffeillä. Tärkeintä on ennen tapaamista tehdä huolellinen karsinta sekä kunnollinen kirjoittelumaraton potentiaalisen deitin kanssa. Mies jolla on kiire, ei jaksa kauaa kirjoitella, ainakaan pitkästi ja syvällisesti. Suurin osa miehistä tinderissä on pelkän vaakamambon perässä, tämäkin on tärkeä ymmärtää. "pitkää juttua, lyhytkin käy" on ehkä yleisin fraasi miesten profiileissa. Pitkä juttu on tuossa vaan siksi, että muuten ei välttämättä irtoaisi lainkaan ja kun lyhyt juttu on samassa fraasissa niin ei ole sentään kokonaan valehdeltu. .
Tuossa palataan perusongelmaan Tinderissä ja miksei muuallakin.
Kun mies on hyvin komea ja saa naisia helposti, ei tämä välttämättä jaksa odotella yhtä pitkään kuin mies jolle nainen on ainutlaatuinen tilaisuus. Mutta nainen haluaa sen komean ja suositun miehen, ei tavismiestä. Huom. miehen ie tarvitse olla kalsarimalli-miljonääri. Aioastaan se "tavallinen mies" joka miellyttää "juuri sinua" (samoin kuin monia muitakin naisia, koska miesmakusi ei ole niin uniikki kuin kuvittelet sen olevan).
Niinpä sinä annat seksiä.
Samasta syystä sinä vaihdat ne meikittömät ja realistiset kuvat filtterikuvaan täydellisessä valossa lomamatkalta 5v sitten, koska silloin matcheihin ilmestyy taas niitä kiinnostavia miehiä.
Väärin. Tavisjantterit on täsmälleen samanlaisia vonkaajia.
Viimeksi kun treffailin tinderissä, joka ikinen heppu vonkasi seksiä viimeistään toisilla treffeillä. Yksi mies halusi kihlata minut kuukauden sisään ja toinen oli tuomassa kamppeitaan kotiini kolmannella tapaamisella. Seksiä en näiden kanssa harrastanut enkä muutenkaan harrasta irtosuhteita tahi muita säätöjä. Osalla miehistä on aivan järjetön kiire.
En ole enää menossa tinderiin, en kestä sitä hektistä tempoa enkä pinnallisuutta. Mikä ongelma on tutustua ihmiseen rauhassa, en ymmärrä.
Tavismiehet ovat omalla kokemuksellani olleet melkeinpä pahimpia seksin vonkaajia. Komeiden miesten kanssa on sen sijaan usein rennompaa olla, koska heillä on enemmän kokemusta treffailusta. He osaavat flirttailla fiksusti, lukea naisen elekieltä eivätkä ole aivan heti lääppimässä vaan vaan antavat asioiden edetä luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika erikoiselta toiminnalta, että käy läpi 200 profiilia, ja tykkää vain yhdestä. Miten tuollaisella toiminnalla voi saada mitään järkeviä tuloksia aikaan? Saako noin toimimalla yhtään matchia, tai yhtäkään järkevää keskustelua?
Mietitäänpä hetki tätä "1 tykkäys per 200 miestä" -taktiikkaa:
- Jos svaippaat läpi 5000 miesprofiilia, annat silloin yhteensä 25 tykkäystä.
- Oletetaan että joka kolmas noista antaa tykkäyksen takaisin, jolloin syntyy 8 matchia
- Lähetät avausviestin kaikille 8:lle, joista 4 vastaa sinulle
- Noista 4:stä kahden kanssa viestittely etenee muutamaa viestiä pidemmälle
- Toisen kanssa noista kahdesta saat treffit sovittua
Ei helvetti :D
Eli tällä päästä keksitylllä matematiikallani 5000 profiilin läpikäyminen tuottaisi siis yhdet treffit :D
Niin, sehän on yksiselitteisesti hyvä asia, ainakin minulle. Treffeillä käyminen vie aikaa ja energiaa. Yhdet ensitreffit viikossa olivat minulle maksimi Tinder-aikoinani.
Huolellinen seulonta etukäteen tarkoitti, että lähes kaikkien tapaamieni tinderdeittien kanssa oli vähintäänkin mukavaa. Yksi hieman puuduttava tapaus oli, muttei hänkään esim. ilkeä tai vaarallinen.
Tykkäilin ainakin alkuun hieman liberaalimmin kuin esim. ap. Viimeistään viestinvaihdossa se karsinta kuitenkin tapahtui, tai siinä, ettei viestejä koskaan vaihdettu. Useimmat (minulle) epäsopivat sain helposti selville viestivaiheessa.
N
Mielestäsi on hyvä asia käydä ensin läpi 5000 profiilia, ja sen urakan jälkeen käydä yhden(!) miehen kanssa treffeillä??
OK, kuulostaa aivan mielisairaalta toiminnalta minun korviini, mutta mikä minä olen mitään sanomaan. You do you, girl!
Mielestäsi on hyvä asia käydä ensin läpi 5000 profiilia, ja sen urakan jälkeen käydä yhden(!) miehen kanssa treffeillä??
OK, kuulostaa aivan mielisairaalta toiminnalta minun korviini, mutta mikä minä olen mitään sanomaan. You do you, girl!
Mikä tässä sinusta on mielisairaan kuuloista? Itse en ole ap, ja kriteerini ovat hiukan erilaiset - tai no pääosa kriteereistä oli kyllä samojakin, mutta itse painotan sitä, onko miehen profiilin perusteella meillä riittävästi yhteistä, eli vaikuttaako mies mahdollisesti samanhenkiseltä kuin minä. Katson myös miehen yleisilmettä kuvissa, ja swaippaan oikealle sellaiset ystävällisen, hyväntahtoisen, lempeän ja mukavan näköiset, mutta swaippaan vasemmalle kaikki, joilla on esim. kylmä ilme silmissä, tai jotka ovat jotenkin liian "rankan" näköisiä, tms.
En ole laskenut kuinka monta profiilia olen swaipannut, mutta niitä kiinnostavia löytyi niin vähän, että jouduin välillä swaippaamaan oikealle myös sellaisia, jotka eivät olleet niin kiinnostavia - koska jos kaikki swaippaa vasemmalle, voi algoritmi tulkita botiksi tms. Minulle ei ollut MITÄÄN hyötyä noista turhista oikealle swaippauksista. Yhden sellaisen kanssa kävin jopa treffeillä, kun kirjoitti sympaattisesti ja vaikutti mukavalta, mutta eihän meillä oikeasti ollut mitään yhteistä. Turhat matchit ja niitä seuraava mahdollinen viestittely on vain ajanhukkaa.Itse löysin lopulta pari kiinnostavaa - molempien kanssa kävin treffeillä. Ensimmäisen kanssa juttu ei jatkunut, koska elämäntyylit olivat sitten kuitenkin liian erilaiset, ja kävi myös ilmi, että mies poltti aika paljon tupakkaa. Jälkimmäisen kanssa olen nyt nähnyt pari kertaa.
Totta. On paljon järkevämpää tehdä esivalinta sovelluksessa kuin rampata turhilla treffeillä satojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista, että 45 v. käyttää jotain tinderiä.
Sanoo henkilö, joka itse seuraa tätä maan roskapalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista, että 45 v. käyttää jotain tinderiä.
Mitä se ikä siihen vaikuttaa? Mä säälin kaikkia, ikään ja sukupuoleen katsomatta, jotka joutuvat rakkautta etsimään ihmisten kuvia pläräämällä ja profiilitekstejä lukemalla, puhumattakaan ravaamisesta noloilla ja turhilla deiteillä. Menisivät ulos ihmisten pariin, tapaamaan vastakkaisen sukupuolen edustajia ihan livenä.
Koska iän perusteella hänen luulisi jo oppineen edes jotain elämästä
Mutta jotkut (päivä päivältä suurempi osuus väestöstä) ei ikinä opi
-eri
Mitä hänen pitäisi oppia? Omien kokemusten perusteella tinderihän on juuri loistava kohtauspaikka fiksuille ihmisille ja juurikin siksi että siellä on niin helppo keskustella ja jos ei miellytä niin blokata se mätsi. Voihan siellä olla täys si.kakin tai vongata vaikka seksiäkin, mutta oma vika jos ei onnistu. Enpä ole koskaan missään muualla tavannut naisia kuin nimenomaan tinderissä sillä silmällä että ne keskustelut ovat johtaneet sellaiseen niin syvälliseen että naisetkin ovat todenneet etteivät he ole koskaan kenenkään miehen kanssa puhuneet sellaisista tai edes pohtineet asioita samalla tavalla. Näistä on sitten tullut niitä että nainen on todennut että todellakin haluaa tavata ja tutustua paremmin.
Ihme väninää myöskin että miehet olisivat jotenkin riippuvaisia naisista, tai raivoaisivat jos nainen ei johonkin vastaa niin kuin mies haluaisi. Minulla on ainakin tälläkin hetkellä Whatsapp keskusteluissa 2 eri Tinder naiselta viestejä joita en ole edes avannut, molemmat ovat olleet kohta viikon lukematta, luen niitä sitten kun itselleni seura kelpaa, tiedän että treffeille haluttais, mutta ei nyt jaksa. En ole yhdestäkään naisesta riippuvainen. M40
"Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty."
Jos nainen selkeästi profiilissaan mainitsee, että hän tykkää matkustamisesta niin se todellakin tarkoittaa sitä, että hän tulee jatkossakin matkustamaan ja todennäköisesti matkustaa myös paljon. Ja jos itse menet yhteen tuollaisen naisen kanssa niin tulet itse pikemminkin itkemään sitä, että nainen ei haluakaan viettää vapaa-aikaa samalla kuin sinä ja hän haluaa varata jatkuvasti niitä matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naisten mielestä treffeillä on kemiaa, niin se tarkoittaa, että mies on livenä riittävän komea ja kelpaa toisille treffeille. Jos taas nainen antaa miehelle pakit ja sanoo kemian puutteen olleen syynä pakkeihin, niin miehen ulkonäkö ei tällöin riittänyt jatkoon.
Miehille riittää mainiosti, että nainen on mukava ja miellyttää ulkonäöllisesti vain häntä itseään. Mutta naisen kumppaniehdokkaan taasen tulee herättää etenkin ulkonäöllisesti kateutta koko hänen naiskaverijoukossaan.
Mutta ei siinä mitään, sillä ne pelaa, kellä on liituu..Mä olen mies, ja olen antanut pakit noin 20 naiselle parin viime vuoden aikana. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta pakkien syy oli aina naisen ulkonäkö, tai ehkä tarkemmin sanottuna tietynlainen seksikkyyden puute. Viisari ei siis värähtänyt, joten en nähnyt tarvetta toisille treffeille.
Ne muutamat tapaukset joissa nainen kyllä todellakin sytytti myös vöytärön alapuolella, mutta annoin silti pakit, oli sellaisia että heillä oli sen verran voimakkaita mt-ongelmia, että ne näkyi suoraan päälle päin jo 10 minuutin juttelun jälkeen. Totesin että parempi olla sekaantumatta, vaikka mieli teki.
M38
Mutta kuinka ihmeessä se ulkonäkö selvisi vasta treffeillä? Kyllä ymmärrän, että joillain voi olla vanhat kuvat, mutta jos lähes parikymmentä naista näyttää ihan erilaisilta kuin kuvissa niin tuo on jo aika erikoista.
Osa niistä naisista näytti kuvissaan selkeästi paremmalta, kuin livenä. Mutta osassa tapauksista nainen kyllä näytti suurin piirtein samalta kuin kuvissaan, mutta livenä kasvotusten ollessamme ei vaan sytyttänyt yhtään, koska naisessa ei ollut "seksikkyyttä", sellaista mikä minuun vetoaisi.
Mä oletan että sulle naisena varmaan merkkaa aika paljonkin se, miten mies kävelee, elehtii, minkälainen ääni hänellä on, miltä hän tuoksuu jne jne? Mulla on vähän sama naisten kanssa: se vaikuttaa paljon miten nainen pukeutuu, elehtii, flirttailee (tai ei flirttaile).
Sivista kommentoin sen verran, että nainen ei välttämättä uskalla flirttailla tai olla "seksikäs" ensitreffeillä, koska miehissä on niin paljon sekopäitä, joista on vaikea päästä eroon. Ensitreffit ovat usein pelkkä tsekkausmiitti, jossa arvioidaan, millainen tyyppi on kyseessä ja miten edetään jos edetään.
Juuri näin! Minulle on esim raivostuttu siitä, kun menin sanomaan ennen tapaamista että mies on mielestäni kivan näköinen, mutta en halunnutkaan hänen kanssaan seksiä ekoilla treffeillä. En todellakaan uskalla flirttailla tai kommentoida mitään, minkä joku sekopää voi kuvitella olevan yhdyntälupaus, ennen kuin tunnen miehen vähän paremmin.
Ap
Yleensä miehillä on aivan liian kiire fyysiseen kontaktiin. Mies hullaantuu/ihastuu nopeasti ja jos ja kun nainen lopulta kiinnostuu ja ylipäätään uskaltaa osoittaa kiinnostusta intiimiin kanssakäymiseen, mies on jo kyllästynyt. Miehet deittaavat usein pelkkä seksi mielessä, ja aika harvoin, jos ollenkaan, on naiselle mitään hyötyä sadoista osumista/useista treffikumppaneista.
Miehet myös usein syyttävät naisia kun naiset eivät jatka miesten deittaamista kuuluisan kemian puuttumisen vuoksi. Miehet ovat tässä paljon pahempia, jos eroottista värinää, kipinää silmäkulmassa, flirttiä ja pikkutuhmaa juttua ei irtoa, ei tule seuraavia deittejäkään, koska nainen ei ollut tarpeeksi seksikäs.
Näistä syistä on ensiarvoisen tärkeää käydä aniharvan miehen kanssa treffeillä. Tärkeintä on ennen tapaamista tehdä huolellinen karsinta sekä kunnollinen kirjoittelumaraton potentiaalisen deitin kanssa. Mies jolla on kiire, ei jaksa kauaa kirjoitella, ainakaan pitkästi ja syvällisesti. Suurin osa miehistä tinderissä on pelkän vaakamambon perässä, tämäkin on tärkeä ymmärtää. "pitkää juttua, lyhytkin käy" on ehkä yleisin fraasi miesten profiileissa. Pitkä juttu on tuossa vaan siksi, että muuten ei välttämättä irtoaisi lainkaan ja kun lyhyt juttu on samassa fraasissa niin ei ole sentään kokonaan valehdeltu. .
Kun mies on hyvin komea ja saa naisia helposti, ei tämä välttämättä jaksa odotella yhtä pitkään kuin mies jolle nainen on ainutlaatuinen tilaisuus. Mutta nainen haluaa sen komean ja suositun miehen, ei tavismiestä. Huom. miehen ie tarvitse olla kalsarimalli-miljonääri. Aioastaan se "tavallinen mies" joka miellyttää "juuri sinua" (samoin kuin monia muitakin naisia, koska miesmakusi ei ole niin uniikki kuin kuvittelet sen olevan).
Samasta syystä sinä vaihdat ne meikittömät ja realistiset kuvat filtterikuvaan täydellisessä valossa lomamatkalta 5v sitten, koska silloin matcheihin ilmestyy taas niitä kiinnostavia miehiä.
Viimeksi kun treffailin tinderissä, joka ikinen heppu vonkasi seksiä viimeistään toisilla treffeillä. Yksi mies halusi kihlata minut kuukauden sisään ja toinen oli tuomassa kamppeitaan kotiini kolmannella tapaamisella. Seksiä en näiden kanssa harrastanut enkä muutenkaan harrasta irtosuhteita tahi muita säätöjä. Osalla miehistä on aivan järjetön kiire.
En ole enää menossa tinderiin, en kestä sitä hektistä tempoa enkä pinnallisuutta. Mikä ongelma on tutustua ihmiseen rauhassa, en ymmärrä.
Tavismiehet ovat omalla kokemuksellani olleet melkeinpä pahimpia seksin vonkaajia. Komeiden miesten kanssa on sen sijaan usein rennompaa olla, koska heillä on enemmän kokemusta treffailusta. He osaavat flirttailla fiksusti, lukea naisen elekieltä eivätkä ole aivan heti lääppimässä vaan vaan antavat asioiden edetä luonnollisesti.
Outoa, itse koen olevani hyvinkin tavallinen amis. Mutta nimenomaan niin että en edes muista milloin viimeksi olisin ollut se joka tekee aloitteen seksipuheille. Ei seksistä puhuta ollenkaan ja jos se tulee puheeksi niin ehdottomasti on mielessä kokoajan fiksuus, siitä voidaan kysyä että onko fyysinen yhteys kuinka tärkeää ja yhdessä todetaan että on yksi niistä tärkeimmistä. Siinähän kohtaa jo pitää nähdä eteenpäin ja ajatella asioita mitkä siihen tunteeseen vaikuttavat että se fyysinen halu syntyy. Fiksuus, järkevät puheet, kohta se kaunis ja fiksu nainen kirjoittaa, "sun kanssa on kyllä tosi kiva ja helppo jutella ihan mistä vain ja tulee sellainen turvallinen olo". Ollaan jo aika pitkällä sen tunteen kanssa.
Vs jos on todella tyhmä ja alkaa hyvin varhaisessa vaiheessa kysellä seksistä, kysellä mistä tykkää ja alkaa jankuttaa siitä niin että muusta ei enää puhutakkaan nii kannattaa vain miettiä ihan itse miksi ei koskaan saa mitään eikä ketään. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Ap
Outoa, itse koen olevani hyvinkin tavallinen amis. Mutta nimenomaan niin että en edes muista milloin viimeksi olisin ollut se joka tekee aloitteen seksipuheille. Ei seksistä puhuta ollenkaan ja jos se tulee puheeksi niin ehdottomasti on mielessä kokoajan fiksuus, siitä voidaan kysyä että onko fyysinen yhteys kuinka tärkeää ja yhdessä todetaan että on yksi niistä tärkeimmistä. Siinähän kohtaa jo pitää nähdä eteenpäin ja ajatella asioita mitkä siihen tunteeseen vaikuttavat että se fyysinen halu syntyy. Fiksuus, järkevät puheet, kohta se kaunis ja fiksu nainen kirjoittaa, "sun kanssa on kyllä tosi kiva ja helppo jutella ihan mistä vain ja tulee sellainen turvallinen olo". Ollaan jo aika pitkällä sen tunteen kanssa.
Vs jos on todella tyhmä ja alkaa hyvin varhaisessa vaiheessa kysellä seksistä, kysellä mistä tykkää ja alkaa jankuttaa siitä niin että muusta ei enää puhutakkaan nii kannattaa vain miettiä ihan itse miksi ei koskaan saa mitään eikä ketään. M40
Niin ei toki kaikki tavismieshet ole seksinvonkaajia, mutta kyllä niistäkin suuri osa on. Esim. yhden tavismiehen ensimmäiset sanat treffeillä mulle oli kommentointia mun perseestä. Jäi lyhyeen ne treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ruma ja rujo, se kertoo vain siitä että mies on elänyt ja kokenut.
Mitkä elämän kokemukset tekevät rumaksi ja rujoksi? Metamfetamiini tulee itselle ensimmäisenä mieleen.
Mitkä elämän kokemukset tekevät rumaksi ja rujoksi? Metamfetamiini tulee itselle ensimmäisenä mieleen.
Alkoholi, tupakka, yleisesti huonot elämäntavat. Ympäristön (kasvuympäristö, kaverit, omat viiteryhmät) vaikutus voi tehdä sen, että pitää normaalina jokseenkin epäsiistiä olemusta, minä seuraksena on sitten epäsiistit hiukset, epäsiisti parta, huonosti hoidetut hampaat, epäsiistit vaatteet...
t. eri
Samoin tietyt alakulttuurit, esim ne naamatatuoinnit ja räppärien metallihampaat. Ne kertovat kyllä elintavoista ja esim suhtautumisesta työelämään, sekä kyvystä miettiä asioita pitkällä tähtäimellä.
Ap
Vähän ihmettelen swaippaamistasi. Jos swaippaat 1/100 000 naisista älykkyyden perusteella, se tarkoittaa sitä swaippaat loput 99 999/100 000 muiden ominaisuuksien perusteella. Miksi teet niin? Vai tarkoititko vain, että swaippaat vain yhden naisen? Tuollahan jokaisen naisen kohdalla pitää swaipata joko oikealle tai vasemmalle. Jos swaippaat vain yhden naisen jonnekin suuntaan, jäät jumiin toisen naisen profiilin kohdalle. Ei tämäkään ole kovin fiksu taktiikka. Lisäksi, Tinder ei ole mikään insta, missä naiset esittelee tissejään. Olet siis ilmeisesti yrittänyt swaippailla instassa tai vastaavassa, ei ihmekään ettet ole onnistunut löytämään kumppania. Vähän noloa kehuskella olevansa fiksu, jos on noin tyhmä kuin sinä.