Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä
Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):
77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta) - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä)
107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty)
7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi
7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia
1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen)
Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...
Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita...
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vaativat. "Eihän mulla ole kuin kymmenen vaatimuksen lista". Jos jokainen niistä puolittaa sen joukon joka kelpaa, niiden kymmenen jälkeen jää 0,09 % jotka täyttää kriteerit. Eli alle yksi tuhannesta enää kelpaa. Sitten pitäisi itse sopia vielä sen ihmisen kriteereihin. Onnea pikku vaatimusten kanssa.
Mistä listani vaatimuksesta minun pitäisi mielestäsi tinkiä?
Ja kyllä minä tiedän että ne kutistavat potentiaaliset kumppanit tosi vähiin, sehän se oli tämän aloituksen pointti! Mutta ei noista voi tinkiä, ilman että se mies huonontaisi minun elämää. Enkä halua kumppania joka tekee elämästäni huonompaa...
Ap
Vahvistetut kuvat. Se että joku ei ole pällistellyt siinä kameran edessä vahvistamassa ei tarkoita että hän huijari. Sulla oli myös ihme kriteerit että jos näyttää ikäistään nuoremmalta niin vedät vasempaan. Jotkut näyttävät ikäistään nuoremmalta ihan oikeasti. On elämä vaikeaa kun kaikki on huijareita lähtökohtaisesti ja sitten pitäisi lähteä etsimään ihmistä johon luottaa.
Yritin tuota, että tykkäsin myös vahvistamattomista. Ne oli jokainen botteja tai huijareita, parin kuvat löytyi ulkomaisista blogeista tai instasta. En yksinkertaisesti jaksa leikkiä yksityisetsivää. Se ei ole iso vaiva miehelle vahvistaa kuviaan, jos on tosissaan. Jos ei ole tosissaan eikä jaksa siihen käyttää paria sekuntia, etsineet seuraa paljon kevyemmällä tähtäimellä kuin itse.
Kukaan 47v Ei näytä 30-vuotiaalta, ja käytä jotain Nokian 2000-luvun alun kännykkää rakeisten kuvien ottamiseen. Tai ota kuvaa paperikuvasta, tai pidä kamerassa väärää päiväystä josta tulee kuviin Aikaleima 1.4.2014 tms. (kyllä, näitä molempia näkyy!) Ne ovat niin selvästi vääriä / vanhoja kuvia että usko pois, ei mene vahingossa joku nuorekas keski-ikäinen ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaa mihin dating appiin pitäisi liittyä jos tykkää itseään nuoremmista miehistä? Olen 50+ mutten tykkää ikäisistäni yhtään.. siksi en ole Tinderissä. Kaikki miehet olen luonnosta tähän asti löytänyt... Nyt kuitenkin muutto pienemmälle paikkakunnalle sai ajatuksen Tinderistä taas nousemaan. Jos löytyisi lähistön kaupungeista joku.
Pääsevätkö nuoret miehet Tinder55+:aan tai missä apissä voivat puumat ja puumanmetsästäjät kohdata?
Olen ollut oikeastaan vain OKCupidissa, ja sieltä kyllä saanut nuorempien miesten huomiota. Päädyin yhteen vanhemman kanssa. Huonosti kävi :D
Eli pitäiskö uskaltaa... käy vielä yhtä huonosti :D N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vaativat. "Eihän mulla ole kuin kymmenen vaatimuksen lista". Jos jokainen niistä puolittaa sen joukon joka kelpaa, niiden kymmenen jälkeen jää 0,09 % jotka täyttää kriteerit. Eli alle yksi tuhannesta enää kelpaa. Sitten pitäisi itse sopia vielä sen ihmisen kriteereihin. Onnea pikku vaatimusten kanssa.
En tarvitse mitään valtavia miesjoukkoja kotiini. Riittää, että löydän yhden ainoan, joka sopii aviopuolisokseni ja jolle minä olen "Se Oikea".
Vaikka sulle esittää tieteellisesti miten mahdoton toi yhtälö on, et siltikään suostu heräämään vaan heität vastapalloon jonkun naistenlehtiviisauden. Onko se "oikea" löytynyt? Miten vanhaksi aiot etsiä nykyisillä menetelmillä?
Jos en löydä sellaista miestä, jonka haluan, niin olen sitten yksin. Naisen on parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa.
Vaikka Danny saa aina itseään 70 vuotta nuoremman naisen, se ei tarkoita että nyt jokaisen kepin kanssa kulkevan papparaisen kannattaa alkaa etsimään 18-vuotiasta tyttöystävää.
On paljon järkevämpää etsiä sieltä "omasta" laarista. Eli jos olet tavistiina 45-v jolla vähän ylipainoa ja ainoa harrastuksena virkkaaminen ja satunnainen kävely lähimetsessä, niin ehkä se supermallin näköinen 28 vuotias urheilija ei ole kosimassa sua, vaan Teppo Tavallinen, 50-v kaljuuntunut mies jonka harrastus on Tekniikan Maailman lukeminen ja liikuntana hän kävelee lähikauppaan ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan vaan pintaa, ei ihme että syntyvyys laskee.
Miksi haluaisit rumaa jälkikasvua?
Aika moni on halunnut katukuvasta päätellen
Vierailija kirjoitti:
Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty.
On paljon naisia, jotka ei matkusta. Mutta jos naisella onkin koiria tai kissoja, niin onko se este miehelle, joka ei niistä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on just se idea: naisen ei tarvitse käydä treffeillä satojen tai tuhansien miesten kanssa tuhlaamassa aikaansa, kun jatkoonpäässeiden miesten määrä karsitaan juuri niillä kriteereillä järkevän pieneksi.
Heh, naiset on samantapaisia niin kuin ne nykyajan firmat jotka haluu rekryssä video cv:t, viidet haastattelukierrokset, älykkyys- ja psykologiset testit jne. CV:n pitää olla sellainen että kymmenessä eri ohjelmointikielessä pitää olla vähintään 10v kokemukset, huippuyliopistosta huippuarvosanat, huipputyyppi, tiimityöskentelijä jne.
Ja palkka sitten tyyliin 3000e/kk.
Jos joku sellainen työntekijä on oikeasti olemassa (tuskin on), niin se kyllä löytää työn ihan muuta kautta kun menellä tuon nöyryyttävän sirkuksen läpi. AInoat joka hakee työpaikkaan ovat sitten sellaisia professional bullshittereitä jotka valehtelee kaiken minkä työnantaja haluu kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Hassua tuo, kun itse tosiaan olen nuoremman näköinen, täytän parin päivän päästä 46, ja kun laitoin kuvani Tinderiin haukuttiin, etten varmasti ole rehellinen muissakaan asioissa, kun kuvanikin on 15 vuoden takaa - tosiasiassa ennemminkin 15 päivän. Luulisi kai, että jos käyttäisin vanhoja kuvia kaipa samalla logiikalla valehtelisin sitten ikänikin...
Vinkkini on että ota selkeitä kuvia selvästi nykyaikaisella kameralla, ja käytä sellaisia taustoja joista näkyy että ne ovat nykyajasta. Esim ei kuvia suomen ainoan tiimarin edestä tai vanhan Anttilan kyltin vierestä 😅. Ei nyt tarvitse päivän lehteä laittaa kuvaan, mutta jokin uusi liike/kahvila kaupungissa, tai viime viikon iso konsertti, tai uusin elokuvajuliste takana riittää siihen että katsoja näkee kuvien olevan tuoreita.
Kannattaisi myös ottaa kuvia joista ikä näkyy, esim hymyile niin että silmiin tulee ryppyä tai anna alkavan kaljun näkyä tms. Ihan varmasti sinullakin iän merkkejä jo on, ja niitä kannattaa tuossa tilanteessa korostaa.
Ja ehdottomasti kuvaverifiointi käyttöön!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ulkonäköseulan läpäisee 30-40v miehissä ehkä 1/200 - 1 /500. Saa swaipata örkkejä pois aika urakalla.
Jos fyysinen olomuoto ei ensin miellytä on turha lukea mitään profiilia sen pidemmälle.
Moni mies ei panosta tippaakaan siihen kuvaan. Äreän näköinen ilme kasvoilla ja kamera osoittaa huonoimmasta mahdollisesta kulmasta suoraan nenäkarvoihin. Ja sitten ihmetellään kun ei tule matseja kun ei edes asiallista kuvaa osata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on just se idea: naisen ei tarvitse käydä treffeillä satojen tai tuhansien miesten kanssa tuhlaamassa aikaansa, kun jatkoonpäässeiden miesten määrä karsitaan juuri niillä kriteereillä järkevän pieneksi.
Mutta sitten valitellaan että kukaan ei kelpaa siihenkään listaan, kun kaikki on niin huonoja.
Ihmiset valittavat kaikenlaisesta. Pakkasista, veroista, junien myöhästymisestä ja vastakkaisen sukupuolen kelvottomuudesta. Ei se silti tarkoita sitä, että pitäisi pakottaa itsensä suhteeseen jonkun vastenmielisen kanssa. Mieluummin elää yksin ja etsii kunnon puolisoa vielä 6-kymppisenä kuin tuhlaa elämänsä huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty.
On paljon naisia, jotka ei matkusta. Mutta jos naisella onkin koiria tai kissoja, niin onko se este miehelle, joka ei niistä tykkää?
Ei parisuhteet voi noin random mieltymyksille perustua. Äsken matkustelu, nyt kissat ja koirat. Tajuatko miten monta asiaa maailmassa on? Jos jokainen sukanvärikin pitää osua kohdalleen niin eihän siitä tule mitään. Kävin kerran treffeillä ja kun tuli jossain yhteydessä puheeksi minkä väriset verhot mulla on, treffikumppanin ilme muuttui. Ne oli just sen väriset mistä hän ei tykkää ja alkoi siitä jauhamaan. Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Danny saa aina itseään 70 vuotta nuoremman naisen, se ei tarkoita että nyt jokaisen kepin kanssa kulkevan papparaisen kannattaa alkaa etsimään 18-vuotiasta tyttöystävää.
On paljon järkevämpää etsiä sieltä "omasta" laarista. Eli jos olet tavistiina 45-v jolla vähän ylipainoa ja ainoa harrastuksena virkkaaminen ja satunnainen kävely lähimetsessä, niin ehkä se supermallin näköinen 28 vuotias urheilija ei ole kosimassa sua, vaan Teppo Tavallinen, 50-v kaljuuntunut mies jonka harrastus on Tekniikan Maailman lukeminen ja liikuntana hän kävelee lähikauppaan ja takaisin.
Teppo Tavallinen, 50-v kaljuuntunut mies jonka harrastus on Tekniikan Maailman lukeminen ja liikuntana hän kävelee lähikauppaan ja takaisin
Tällainenhän olisi ihana, jos se osaisi puhua yhdessä niistä TMn jutuista ja olisi kiinnostunut minunkin asioistani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten valitellaan että kukaan ei kelpaa siihenkään listaan, kun kaikki on niin huonoja.
Ihmiset valittavat kaikenlaisesta. Pakkasista, veroista, junien myöhästymisestä ja vastakkaisen sukupuolen kelvottomuudesta. Ei se silti tarkoita sitä, että pitäisi pakottaa itsensä suhteeseen jonkun vastenmielisen kanssa. Mieluummin elää yksin ja etsii kunnon puolisoa vielä 6-kymppisenä kuin tuhlaa elämänsä huonossa suhteessa.
Ei se olekaan pointti vaan naurettavat kriteerit. On ihan tärkeitäkin kriteerejä olemassa. Kuten se miten rakastava, aito, rehellinen, luotettava yms yms. toinen on. Jokin matkustelu nyt on ihan diipadaapa-kriteeri niihin verraten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ulkonäköseulan läpäisee 30-40v miehissä ehkä 1/200 - 1 /500. Saa swaipata örkkejä pois aika urakalla.
Jos fyysinen olomuoto ei ensin miellytä on turha lukea mitään profiilia sen pidemmälle.
Moni mies ei panosta tippaakaan siihen kuvaan. Äreän näköinen ilme kasvoilla ja kamera osoittaa huonoimmasta mahdollisesta kulmasta suoraan nenäkarvoihin. Ja sitten ihmetellään kun ei tule matseja kun ei edes asiallista kuvaa osata ottaa.
No jos ei vain osaa hymyillä kuvaan. Et kai sä aina katso siitä nenäkarvavinkkelistä? Ota lyhyt mies niin et näe koskaan niitä nenäkarvoja.
Tää on taas naisten miestenhaukkumisketju. Älkää miesten haukkujat menkö treffeille. Ei kukaan mies halua teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisilla se ainoa oikea syy.
Niin? Onko siinä jotain väärää? En itsekään kiinnostu naisesta, joka ei heti ulkomuodollaan jotenkin säväytä, sama miten kiva tyyppi muuten olisi. Ainakin myöntää, on täältä välillä saanut lukea miten vakuutellaan ettei naiset edes katso miesten kuvia vaan pelkällä profiilitekstillä on merkitystä, sillä eiväthän naiset ole pinnallisia!
Ei siinä mitään väärää ole mutta naiset ovat säälittäviä reppanoita koska eivät uskalla sitä myöntää vaan valehtelevat.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mitään valtavia miesjoukkoja kotiini. Riittää, että löydän yhden ainoan, joka sopii aviopuolisokseni ja jolle minä olen "Se Oikea".
Vaikka sulle esittää tieteellisesti miten mahdoton toi yhtälö on, et siltikään suostu heräämään vaan heität vastapalloon jonkun naistenlehtiviisauden. Onko se "oikea" löytynyt? Miten vanhaksi aiot etsiä nykyisillä menetelmillä?
Jos en löydä sellaista miestä, jonka haluan, niin olen sitten yksin. Naisen on parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa.
Niin sä oletkin yksin. Tyydy siihen sitten äläkä valita siitä kun olet itse sen valinnut "parempana vaihtoehtona".
Jos naisen painoindeksi 33 ei miestä kiinnosta. Täytyy olla hoikka ja hentonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei vain osaa hymyillä kuvaan. Et kai sä aina katso siitä nenäkarvavinkkelistä? Ota lyhyt mies niin et näe koskaan niitä nenäkarvoja.
Naiset usein kiinnittävät huomiota merkityksettömiä asioihin koska etsivät syitä miksi hylätä.
Miksi haluaisit rumaa jälkikasvua?