Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä

Vierailija
07.03.2026 |

Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):

77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään  tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta)  - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä) 

107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty) 

7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi

7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia 

1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen) 

Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...

Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita... 

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa AP. Miesten profiilit ovat usein ihan järkyttävän huonoja. Niin on kuulemma naistenkin. 

Vierailija
22/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan vaan pintaa, ei ihme että syntyvyys laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa AP. Miesten profiilit ovat usein ihan järkyttävän huonoja. Niin on kuulemma naistenkin. 

90% naisten profiileista on kopioita toisistaan. Samat asennot, puitteet, kuvakulmat, tyylit, mielenkiinnon kohteet, harrastukset. 

Vierailija
24/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ulkonäköseulan läpäisee 30-40v miehissä ehkä 1/200 - 1 /500. Saa swaipata örkkejä pois aika urakalla.

Jos fyysinen olomuoto ei ensin miellytä on turha lukea mitään profiilia sen pidemmälle.

Tämä on naisilla se ainoa oikea syy.

Niin? Onko siinä jotain väärää? En itsekään kiinnostu naisesta, joka ei heti ulkomuodollaan jotenkin säväytä, sama miten kiva tyyppi muuten olisi. Ainakin myöntää, on täältä välillä saanut lukea miten vakuutellaan ettei naiset edes katso miesten kuvia vaan pelkällä profiilitekstillä on merkitystä, sillä eiväthän naiset ole pinnallisia! 

Näin ei ole sanottu vaan

1. Ensin tehdään valinta kuvan perusteella (ulkonäkö)

2. Sitten luetaan profiiliteksti (älykkyys & arvot)

3. Sitten katsotaan käytännön realiteetit: onko lapsia, tupakoiko, missä asuu jne (parisuhteen onnistumismahdollisuus)

4. Jos nämä kaikki sopivat, mies pääsee jatkoon. Pelkällä kuvalla tai tekstillä ei pääse. Komeus ei kumoa älykkyyden puutetta eikä älykkyys komeuden puutetta jne. 

Vierailija
25/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% naisten profiileista on kopioita toisistaan. Samat asennot, puitteet, kuvakulmat, tyylit, mielenkiinnon kohteet, harrastukset. 

Uskon sen, ja kannustankin vahvasti siihen ettei yksikään mies tykkäisi naisten profiileista jossa ei näe aidosti mitään itseään kiinnostavaa. Siten ne tykkäykset olisi aitoja, ja ehkä ne kopionaisetkin alkaisi panostaa (joskin epäilen, koska eihän miehetkään panosta vaikka valittavat etteivät saa tykkäyksiä). Mutta en ymmärrä miksi kukaan tykkäisi profiilista jossa ei ole mitään itseään kiinnostavaa, sukupuolesta riippumatta! 

Ap

Vierailija
26/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin tutulta lentokapteenin uniformua tinder-kuvaan ja laitoin tekstiin, etten halua kertoa ammattiani, hyvin on tullut hoitoja ja säätöjä.

Vierailija
27/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kenenkään ei ole pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. Jos en saa puolisokseni sellaista miestä jonka haluan, niin olen sitten yksin. 

Vierailija
28/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vaativat. "Eihän mulla ole kuin kymmenen vaatimuksen lista". Jos jokainen niistä puolittaa sen joukon joka kelpaa, niiden kymmenen jälkeen jää 0,09 % jotka täyttää kriteerit. Eli alle yksi tuhannesta enää kelpaa. Sitten pitäisi itse sopia vielä sen ihmisen kriteereihin. Onnea pikku vaatimusten kanssa.

Vierailija
29/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vaativat. "Eihän mulla ole kuin kymmenen vaatimuksen lista". Jos jokainen niistä puolittaa sen joukon joka kelpaa, niiden kymmenen jälkeen jää 0,09 % jotka täyttää kriteerit. Eli alle yksi tuhannesta enää kelpaa. Sitten pitäisi itse sopia vielä sen ihmisen kriteereihin. Onnea pikku vaatimusten kanssa.

Mistä listani vaatimuksesta minun pitäisi mielestäsi tinkiä? 

Ja kyllä minä tiedän että ne kutistavat potentiaaliset kumppanit tosi vähiin, sehän se oli tämän aloituksen pointti! Mutta ei noista voi tinkiä, ilman että se mies huonontaisi minun elämää. Enkä halua kumppania joka tekee elämästäni huonompaa... 

Ap

Vierailija
30/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty.

Vierailija
31/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään valtavia miesjoukkoja kotiini. Riittää, että löydän yhden ainoan, joka sopii aviopuolisokseni ja jolle minä olen "Se Oikea".

Vierailija
32/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä listani vaatimuksesta minun pitäisi mielestäsi tinkiä? 

Ja kyllä minä tiedän että ne kutistavat potentiaaliset kumppanit tosi vähiin, sehän se oli tämän aloituksen pointti! Mutta ei noista voi tinkiä, ilman että se mies huonontaisi minun elämää. Enkä halua kumppania joka tekee elämästäni huonompaa... 

Ap

Vahvistetut kuvat. Se että joku ei ole pällistellyt siinä kameran edessä vahvistamassa ei tarkoita että hän huijari. Sulla oli myös ihme kriteerit että jos näyttää ikäistään nuoremmalta niin vedät vasempaan. Jotkut näyttävät ikäistään nuoremmalta ihan oikeasti. On elämä vaikeaa kun kaikki on huijareita lähtökohtaisesti ja sitten pitäisi lähteä etsimään ihmistä johon luottaa.

Vierailija
33/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tuo, kun itse tosiaan olen nuoremman näköinen, täytän parin päivän päästä 46, ja kun laitoin kuvani Tinderiin haukuttiin, etten varmasti ole rehellinen muissakaan asioissa, kun kuvanikin on 15 vuoden takaa - tosiasiassa ennemminkin 15 päivän. Luulisi kai, että jos käyttäisin vanhoja kuvia kaipa samalla logiikalla valehtelisin sitten ikänikin...

Vierailija
34/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ulkonäköseulan läpäisee 30-40v miehissä ehkä 1/200 - 1 /500. Saa swaipata örkkejä pois aika urakalla.

Jos fyysinen olomuoto ei ensin miellytä on turha lukea mitään profiilia sen pidemmälle.

Oletko itse sitten paremman näköinen kuin 995-998 naista tuhannesta??

Kognitiivinen disonanssi on kyllä iso naisilla.

Ei oma ulkonäkö vaikuta preferensseihin mitenkään. Itse olen nykyään ylipainoinen mutta edelleen tykkään samanlaisista miehistä kuin 16v:nä, 26v:nä tai 36v:nä eli atleettisista ja nättikasvoisista.

Joojoo, mutta miksi pelata peliä mitä et voi voittaa? Korkeintaan saat jonkun luonnevikaisen alkoon ja huumeisiin menevän hakkaajan, jos sä noilla spekseillä yrität hankkia jotain top 1% ulkonäön miestä.

Vierailija
35/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on just se idea: naisen ei tarvitse käydä treffeillä satojen tai tuhansien miesten kanssa tuhlaamassa aikaansa, kun jatkoonpäässeiden miesten määrä karsitaan juuri niillä kriteereillä järkevän pieneksi.

Vierailija
36/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään valtavia miesjoukkoja kotiini. Riittää, että löydän yhden ainoan, joka sopii aviopuolisokseni ja jolle minä olen "Se Oikea".

Vaikka sulle esittää tieteellisesti miten mahdoton toi yhtälö on, et siltikään suostu heräämään vaan heität vastapalloon jonkun naistenlehtiviisauden. Onko se "oikea" löytynyt? Miten vanhaksi aiot etsiä nykyisillä menetelmillä?

Vierailija
37/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty.

Aloittaja ei maininnut mitään matkailusta. Mutta myös realistina, jos nainen haluaa matkustella vaikka useamman kuukauden vuodesta, kuinka monelle miehelle se olisi ok? Ja useimmat haluavat matkailla kumppanin kanssa, joten miltä se siitä naisestakin tuntuisi jos aina pitää lähteä yksin (ja mahdollisesti kestää puolison mökötystä ja mäkätystä matkailusta). 

Kyllä yhteiset ajanviettotavat ovat käytännössä tärkeitä, muuten iso osa vapaa-ajasta kuluu erillään ja kuinka sellaiselle suhteelle käy? 

Vierailija
38/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on just se idea: naisen ei tarvitse käydä treffeillä satojen tai tuhansien miesten kanssa tuhlaamassa aikaansa, kun jatkoonpäässeiden miesten määrä karsitaan juuri niillä kriteereillä järkevän pieneksi.

Mutta sitten valitellaan että kukaan ei kelpaa siihenkään listaan, kun kaikki on niin huonoja.

Vierailija
39/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä noin vaativana tuu ketään löytämään. Sellaisella miehellä on varmaan satoja muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
40/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ero miehissä ja naisissa on se että nainen etsii syitä miksi hylätä ja mies miksi kelpuuttaa. Miehet ovat paljon suvaitsevaisempia ja laajempi launeuskäsitys.

Miten tupakointi on kauneuskäsitys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi