Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä
Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):
77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta) - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä)
107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty)
7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi
7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia
1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen)
Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...
Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita...
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainasin tutulta lentokapteenin uniformua tinder-kuvaan ja laitoin tekstiin, etten halua kertoa ammattiani, hyvin on tullut hoitoja ja säätöjä.
Kyllä varmasti juu <3
Suomessa kaikki lentokapteeni tuntevat toisensa. Kohta paljastuu kuka tämä oli.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ero miehissä ja naisissa on se että nainen etsii syitä miksi hylätä ja mies miksi kelpuuttaa. Miehet ovat paljon suvaitsevaisempia ja laajempi launeuskäsitys.
Monien miesten syy vetää oikealle on se, että löytyy pillu. Millään yhteensopivuudella, arvomaailmalla ja yhteisillä kiinnostuksen kohteilla ei mitään väliä.
Mä olen 38-vuotias nainen ja olin viime vuonna 8kk Tinderissä ja kävin treffeillä 24 eri miehen kanssa. Kahta miestä tapasin viisi kertaa, mutta sitten he halusivat lopettaa tutustumisen. 6-7 miehelle minä annoin pakit siksi, koska ei vaan synkannut riittävästi tai sitten he olivat vaan ihan outoja.
Sitten vuonna 2024 olin n. 3kk Tinderissä ja tapasin 9 miestä ja muodostui kaksi tapailusuhdetta ja sain heiltä molemmilta lopulta pakit. Kuitenkin koko vuoden 9:sitä treffikumppanista vain 4 antoi minulle pakit kaiken kaikkiaan.
Eli minä ainakin olen löytänyt tähän mennessä helposti treffiseuraa.
Tavis nainen saa tavis miehen. Vaikka kuinka yrität saada sitä prinssiä, niin et saa, vaan saat oman tasoisesi. Komeammat miehet tyhjentää pussinsa suhun, mutta ei mitään toivetta, että alkaisivat seurustelemaan.
Naiset on yllättävän tyhmiä ja eivät tajua tätä. Haetaan vuosikausia sitä komeaa prinssiä, mikä ei onnistu, koska se on naisen omaa tasoa korkeampi. Mies voi panna rumaa naista, mutta seurustelu on ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ero miehissä ja naisissa on se että nainen etsii syitä miksi hylätä ja mies miksi kelpuuttaa. Miehet ovat paljon suvaitsevaisempia ja laajempi launeuskäsitys.
Ai niinkö? No miten minä olen naisena käynyt treffeillä 58 miehen kanssa ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Kyllä minun nähdäkseni miehet ovat todella nirsoja. Harvalle miehelle riittää, että naiskumppani on "ihan jees"
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vaativat. "Eihän mulla ole kuin kymmenen vaatimuksen lista". Jos jokainen niistä puolittaa sen joukon joka kelpaa, niiden kymmenen jälkeen jää 0,09 % jotka täyttää kriteerit. Eli alle yksi tuhannesta enää kelpaa. Sitten pitäisi itse sopia vielä sen ihmisen kriteereihin. Onnea pikku vaatimusten kanssa.
Jos minulle "kelpaisi" yksi tuhannesta, Suomen kokoisesta maasta potentiaalisia kumppaneita olisi tuhansia, alaikäiset ja reippaasti vanhemmat ehdokkaat poistaenkin, kun olen bi.
Näin ei suinkaan ole, vaan potentiaalisia kumppaneita on todellisuudessa paljon vähemmän. Ja silti olen sellaisen löytänyt. Oikeassa elämässä vaatimuksia ei kruksata listasta pois, vaan yhteen päätyminen tapahtuu aika paljon sumeammin ja intuitiivisemmin.
Toisaalta siis samaa mieltä turhista vaatimuksista, toisaalta eläinallergikko ja kissankasvattaja harvemmin päätyvät yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tavis nainen saa tavis miehen. Vaikka kuinka yrität saada sitä prinssiä, niin et saa, vaan saat oman tasoisesi. Komeammat miehet tyhjentää pussinsa suhun, mutta ei mitään toivetta, että alkaisivat seurustelemaan.
Naiset on yllättävän tyhmiä ja eivät tajua tätä. Haetaan vuosikausia sitä komeaa prinssiä, mikä ei onnistu, koska se on naisen omaa tasoa korkeampi. Mies voi panna rumaa naista, mutta seurustelu on ihan eri juttu.
Harva nainen on niin pinnallinen, että miehen ulkonäkö juurikaan merkkaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 38-vuotias nainen ja olin viime vuonna 8kk Tinderissä ja kävin treffeillä 24 eri miehen kanssa. Kahta miestä tapasin viisi kertaa, mutta sitten he halusivat lopettaa tutustumisen. 6-7 miehelle minä annoin pakit siksi, koska ei vaan synkannut riittävästi tai sitten he olivat vaan ihan outoja.
Sitten vuonna 2024 olin n. 3kk Tinderissä ja tapasin 9 miestä ja muodostui kaksi tapailusuhdetta ja sain heiltä molemmilta lopulta pakit. Kuitenkin koko vuoden 9:sitä treffikumppanista vain 4 antoi minulle pakit kaiken kaikkiaan.
Eli minä ainakin olen löytänyt tähän mennessä helposti treffiseuraa.
Ne vain halusi panna sua. Miehet panee rumiakin naisia..seurustelu on eri asia.
Mulla ainut syy mikä ihan välittömästi johtaa hylkyyn on jos mies harrastaa metsästystä. Vaikka olisi muuten kaikin puolin täydellinen mies niin tuo on niin suuresti mun moraalia vastaan että en mitenkään voisi kuvitella seurustelevani metsästäjän kanssa nyky-yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Tavismies saa tavisnaisen, jolla on piilossa yksi tatuointi, värjätyt hiukset, ei meikkiä, ei hameita eikä korkokenkiä, koska nainen käyttää kaikki rahansa ja vapaa-aikansa omistamaansa hevoseen.
Huvittavaa nämä naisten vaatimukset..1/200 kelpaa..jos olet normaali keskitasoinen nainen, niin käytännössä joka toinen pitäisi kelvata..et sä saa mitään 1/200 miestä..no, se voi panna sua, mutta ei seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vaativat. "Eihän mulla ole kuin kymmenen vaatimuksen lista". Jos jokainen niistä puolittaa sen joukon joka kelpaa, niiden kymmenen jälkeen jää 0,09 % jotka täyttää kriteerit. Eli alle yksi tuhannesta enää kelpaa. Sitten pitäisi itse sopia vielä sen ihmisen kriteereihin. Onnea pikku vaatimusten kanssa.
Jos minulle "kelpaisi" yksi tuhannesta, Suomen kokoisesta maasta potentiaalisia kumppaneita olisi tuhansia, alaikäiset ja reippaasti vanhemmat ehdokkaat poistaenkin, kun olen bi.
Näin ei suinkaan ole, vaan potentiaalisia kumppaneita on todellisuudessa paljon vähemmän. Ja silti olen sellaisen löytänyt. Oikeassa elämässä vaatimuksia ei kruksata listasta pois, vaan yhteen päätyminen tapahtuu aika paljon sumeammin ja intuitiivisemmin.
Toisaalta siis samaa mieltä turhista vaatimuksista, toisaalta eläinallergikko ja kissankasvattaja harvemmin päätyvät yksiin.
Ja vaikka onkin vain yksi tuhannesta niin en nyt näe tätä ongelmana. Sitten keskitytään siiheen yhteen tuhannesta. Eikä sen kumppanin tarvitse löytyä omasta kotikylästä eikä edes samasta maasta. Kyllä jostain löytyy just oikea kumppani kunhan vaan on kärsivällinen ja jaksaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaa mihin dating appiin pitäisi liittyä jos tykkää itseään nuoremmista miehistä? Olen 50+ mutten tykkää ikäisistäni yhtään.. siksi en ole Tinderissä. Kaikki miehet olen luonnosta tähän asti löytänyt... Nyt kuitenkin muutto pienemmälle paikkakunnalle sai ajatuksen Tinderistä taas nousemaan. Jos löytyisi lähistön kaupungeista joku.
Pääsevätkö nuoret miehet Tinder55+:aan tai missä apissä voivat puumat ja puumanmetsästäjät kohdata?
Oisko MYLFDCUP mitään
Tinderissä ikä niin alas kuin huvittaa. Kyllä tulee kiinnostuneita yli 50v naiselle. Ainakin itselleni, joka olen ihan hyvässä kuosissa vielä. En supermissi tietenkään, mutten pöhöttynyt pönäkkä tätikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki swaippaavat naisetko on sitten jotain todellisia kaunottaria? Suurin osa miehistä on tavallisia. Suurin osa naisista on tavallisia.
Olen lesbo, löysin muutama vuosi sitten Tinderistä naisen.
Selasin joskus aikani kuluksi ja heterokavereitani ymmärtääkseni myös miesten profiileja. Todella monilla tosiaan
- ei ole kuvaa- kuva on otettu vastavaloon sieraimista
- kaikissa kuvissa on aurinkolasit ja muuta tilpehööriä niin ettei kasvoja käytännössä näy
Tavallisen näköinen, silmät näkyvissä ja hymyillen, ei irvistäen poseeraava mies on jo harvinaisuus! Tähän vielä toive, että tekstissä olisi muutakin kuin pituus tai "ota selvää", niin todellakin ollaan tuolla aloittajan 1/200 eli 0,5 % lukemissa.
Sitten kun lähdetään siihen, että pitäisi tulla osuma ja sen jälkeen viestien vaihtoa, luvut pienenevät entisestään. Tästä pitäisi kuitenkin vielä päästä treffeille, ja silloin ollaan vasta koko homman alussa.
Ei se karkkikauppa ole kenellekään. Olin onnekas löytäessäni tavallisen näköisen, sellaisena kauniin, naiseni.
N47
Tinder on karkkikauppa top 5 tai 10% miehille. Ei yhdelläkään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismies saa tavisnaisen, jolla on piilossa yksi tatuointi, värjätyt hiukset, ei meikkiä, ei hameita eikä korkokenkiä, koska nainen käyttää kaikki rahansa ja vapaa-aikansa omistamaansa hevoseen.
Hevosen omistava nainen ei ole tavis vaan hyvätuloinen 💡
Uskon ap:n kokemuksen täysin. Itse olen kerran elämässäni ollut 2 pvä Tinderissä tarjolla ja swaippailemassa. Suurimmalla osalla oli kuva, mutta monella epäselvä, selkeesti vanha jne kuten ap:kin totesi. Mutta tosi isolla osalla miehistä ei ollut mitään tekstiä profiilissa. Sellasesta en voinut kiinnostunut, vaikka olis ollut minkä näköinen. Itse olin etsimässä vakavaa suhdetta. Ensin katsoin kuvaa. Sitten tekstiä. Jos kuva ja teksti ok, hyväksyin. Jos kuva ei ihan omaa makua, mut tekstin perusteella tosi kiinnostava tyyppi niin hyväksyin. Jos hyvä kuva mutta ei tekstiä tai teksti ei omaa makua, ei jatkoon. Sain paljon matcheja. Mutta suurin osa matcheista olikin vaan pyytämässä heti yökylään. Ei kiinnostanu. Kymmenistä matcheista muutama oli etsimässä vakavaa suhdetta itseni lailla. Yhdellä sellaisella miehellä oli hyvä kuva, mutta vähän niukka esittelyteksti (siinä kuitenkin minua miellyttäviä asioita, ei turn offeja). Hän aloitti asiallisen keskustelun, kertoi lisää itsestään. En kiinnostunut erityisemmin, mutta vaikutti kuitenkin ihan mukavalta. 2 pvä jälkeen poistin Tinderin, kun en jaksanut sitä selailua enää, menin treffeille ko. ei-niin-kiinnostavan miehen kanssa, lähti jalat heti alta ja nyt oltu 10v yhdessä ja 3 lasta. Tinderiä on siis kiittäminen. Piti löytää se just yks sopiva helmi. Eikä hän ihan hirveesti herättänyt kiinnostustani, piti vaan antaa mahkut.
Tinder on karkkikauppa top 5 tai 10% miehille. Ei yhdelläkään naiselle.
Palstalle kirjoitetaan kymmeniä kertoja päivässä, että naiselle Tinder on karkkikauppa. Mitä arvelisit, kuka kirjoittelee tänne tätä väitettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monien miesten syy vetää oikealle on se, että löytyy pillu. Millään yhteensopivuudella, arvomaailmalla ja yhteisillä kiinnostuksen kohteilla ei mitään väliä.
Näinpä. Tinderissä näkee nykyään (ainakin osan?) tykkäyksistä. Ja käytän myös hingeä jossa ne näkee kaikki.
90% tykkäyksistä tulee miehiltä jotka selvästi ei ole kanssani yhteensopivia, esim tosi paljon on lapsia omaavia (teen profiilissani selväksi monella tapaa että olen lapsivapaa ja haluan elää täysin lapsivapaata elämää), ja jopa niitä jotka vielä haluaa lapsia (ja olen siis 45+ vela...).
Samoin on paljon miehiä jotka on esim päästä varpaisiin tatuoituja, tupakoivia ja harrastuksena viini, kun minä siis olen hyvin hillitty, tupakoimaton ja alkoton (jotka kaikki myös näkyy profiilistani). Tai sitten etäisyyttä on satoja kilometreja tai joskus jopa ei ole yhteistä kieltä. Ylipäätään miehiä joiden kanssa en näe yhtään mitään yhteensopivaa.
Ne vaan laittavat kaiken oikealle, koska mikä tahansa nainen käy, onhan sillä kuitenkin se p1llu..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tein taannoin ei tunnistettavan profiilin tinderiin. Halusin nähdä mitä se tinder edes tarkoittaa. Nähdä ensin haluanko tehdä tunnistettavan profiilin.
Aika rajallisesti pystyy selaamaan koska algoritmi toimii vastavuoroisesti. Minut yllätti kyllä naisten korkea taso. Tai oikeastaan jos rehellinen olen pelästytti. Naiset pitävät huolta itsestään ihan eri lailla kuin me miehet se on tunnustettava. Tuskin teen tunnistettavaa profiilia. Ehkä se on virhe, mutta ongelma on siis mielestäni liiankin korkeatasoiset naiset. Minulle ei syntynyt mielikuvaa ihmisestä jonka kanssa olisi kivaa elää arkeaan.
Sain kuitenkin tuolla rajallisella ja geneerisellä profiililla jonkin verran tykkäyksiä. En tietenkään saa selville millaisia naisia he ovat enkä suostu maksamaan mistään lisäominaisuuksista. Menisi silloin se viimeinenkin maku sovelluksesta.
Pohdin siis pitkähkön kirjoituksen jälkeen sitä onko esimerkiksi tinderissä naisia jotka hyvin matalalla kynnyksellä pyyhkäisevät tykkäystä? Jos tunnistat itsesi tällaiseksi niin millä ajatuksella?
Harvoin tykkäilen, mutta välillä tykkäilen sellaisesta, jossa ei mies näy kunnolla. Ehkä teksti kolahtaa. Mikä lie milloinkin. On jännittävää jutella ja katsoa mikä sieltä salaperäisyyden verhon takaa paljastuu. Välillä lykästää, välilöä ei. Hauskaa hupia, jota sieltä etsinkin. En parisuhdetta.
Niin no sehän siinä on just pointtina, että ne huonot ehdokkaat karsiutuu. Ei mulla ole tarkoituksenakaan löytää 50 huonosti yhteensopivaa miestä vaan yksi hyvä.