Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä

Vierailija
07.03.2026 |

Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):

77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään  tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta)  - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä) 

107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty) 

7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi

7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia 

1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen) 

Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...

Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita... 

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ulkonäköseulan läpäisee 30-40v miehissä ehkä 1/200 - 1 /500. Saa swaipata örkkejä pois aika urakalla.

Jos fyysinen olomuoto ei ensin miellytä on turha lukea mitään profiilia sen pidemmälle.

Moni mies ei panosta tippaakaan siihen kuvaan. Äreän näköinen ilme kasvoilla ja kamera osoittaa huonoimmasta mahdollisesta kulmasta suoraan nenäkarvoihin. Ja sitten ihmetellään kun ei tule matseja kun ei edes asiallista kuvaa osata ottaa.

No jos ei vain osaa hymyillä kuvaan. Et kai sä aina katso siitä nenäkarvavinkkelistä? Ota lyhyt mies niin et näe koskaan niitä nenäkarvoja.

Esim. YouTube on pullollaan vihjeitä miten ottaa hyvä kuva ja poseerata kameralle. Jos ei tällaista viitsi tai osaa tehdä niin on joko tavallista laiskempi tai tyhmempi yksilö, joten ei jatkoon. Nenäkarvatkin voi trimmata siistiksi eikä vie kauaa aikaa eikä ole erityisen haasteellista.

Vierailija
62/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty.

On paljon naisia, jotka ei matkusta. Mutta jos naisella onkin koiria tai kissoja, niin onko se este miehelle, joka ei niistä tykkää?

Ei parisuhteet voi noin random mieltymyksille perustua. Äsken matkustelu, nyt kissat ja koirat. Tajuatko miten monta asiaa maailmassa on? Jos jokainen sukanvärikin pitää osua kohdalleen niin eihän siitä tule mitään. Kävin kerran treffeillä ja kun tuli jossain yhteydessä puheeksi minkä väriset verhot mulla on, treffikumppanin ilme muuttui. Ne oli just sen väriset mistä hän ei tykkää ja alkoi siitä jauhamaan. Ei hyvää päivää.

Miksi olkiukkoilet sukkien ja verhojen väreillä.

Jos matkustaminen ja eläimet ovat olennainen osa jonkun elämää, niin luonnollisesti on on tärkeää valita puoliso, jolle ne sopivat. 

Miksi kukaan haluaisi pilata hyvän elämänsä kumppanilla, joka ei halua matkustaa tai on allerginen eläimille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet. Kiinnittäkää yhtä paljon huomiota vuoden sisään otettuihin realistisiin kuviin kaikista kulmista (ettei se pälvikalju tule treffeillä yllätyksenä) kuin tekstiinkin. Jos teksti ei sytytä mua, kuva ei auta. Jos kuva ei sytytä, teksti ei auta. 

Sitten se prosenttiosuus joka läpäisee tämän aloitusseulan (sekä kuva että teksti kelvolliset), matchin jälkeen aloittaa sanomalla "Moi."

Vierailija
64/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos etsii syitä hylätä, niitä löytyy aina ja jokaisesta. Vaikka kriteerejä pitää olla, olisi parempi miettiä mitä haluaa kuin mitä ei halua. Ihan siitä syystäkin että ihmismieli alkaa aina näkemään sitä mihin keskittyy.

Eli kun keskityt etsimään syitä miksi et halua jotakin, niitä alkaa näkymään paljon enemmän. Jos keskityt etsimään mitä haluat, sitäkin alkaa huomaamaan paljon enemmän.

No ei ala siksi koska miesten taso siellä on johdonmukaisesti pohjamutaa. Hyvännäköinen mies jolla selkokielinen järkevä profiili ilman kirjoitusvirheitä on samanlainen yksisarvinen kuin joku tähdenlennon näkeminen keskellä yötä satunnaisesti taivaalle vilkaistessa.

Olet mies niin et ymmärrä aiheesta mitään tai siitä millaista järkyttävää paskaa valtaosa tarjonnasta on.

Mite se kertoo sinusta, että kaikki muut ihmiset ovat mielestäsi paskaa, mutta silti jatkat sen läpi kahlaamista?

Vierailija
65/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki swaippaavat naisetko on sitten jotain todellisia kaunottaria? Suurin osa miehistä on tavallisia. Suurin osa naisista on tavallisia.

Olen lesbo, löysin muutama vuosi sitten Tinderistä naisen. 

Selasin joskus aikani kuluksi ja heterokavereitani ymmärtääkseni myös miesten profiileja. Todella monilla tosiaan 

- ei ole kuvaa

- kuva on otettu vastavaloon sieraimista 

- kaikissa kuvissa on aurinkolasit ja muuta tilpehööriä niin ettei kasvoja käytännössä näy

Tavallisen näköinen, silmät näkyvissä ja hymyillen, ei irvistäen poseeraava mies on jo harvinaisuus! Tähän vielä toive, että tekstissä olisi muutakin kuin pituus tai "ota selvää", niin todellakin ollaan tuolla aloittajan 1/200 eli 0,5 % lukemissa. 

Sitten kun lähdetään siihen, että pitäisi tulla osuma ja sen jälkeen viestien vaihtoa, luvut pienenevät entisestään. Tästä pitäisi kuitenkin vielä päästä treffeille, ja silloin ollaan vasta koko homman alussa. 

Ei se karkkikauppa ole kenellekään. Olin onnekas löytäessäni tavallisen näköisen, sellaisena kauniin, naiseni. 

N47

Vierailija
66/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kertokaa mihin dating appiin pitäisi liittyä jos tykkää itseään nuoremmista miehistä? Olen 50+ mutten tykkää ikäisistäni yhtään.. siksi en ole Tinderissä. Kaikki miehet olen luonnosta tähän asti löytänyt... Nyt kuitenkin muutto pienemmälle paikkakunnalle sai ajatuksen Tinderistä taas nousemaan. Jos löytyisi lähistön kaupungeista joku. 

Pääsevätkö nuoret miehet Tinder55+:aan tai missä apissä voivat puumat ja puumanmetsästäjät kohdata?

Oisko MYLFDCUP mitään

Vierailija
67/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itseään arvostava hyvö mies olisi pelle-tinderissä? Naisia saa ihan oikeasta elämästä, ei tarvitse netistä arpoa. Tuskin naisten taso on kovin korkea pano-tinderussä?

M

Vierailija
68/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein taannoin ei tunnistettavan profiilin tinderiin. Halusin nähdä mitä se tinder edes tarkoittaa. Nähdä ensin haluanko tehdä tunnistettavan profiilin.

Aika rajallisesti pystyy selaamaan koska algoritmi toimii vastavuoroisesti. Minut yllätti kyllä naisten korkea taso. Tai oikeastaan jos rehellinen olen pelästytti. Naiset pitävät huolta itsestään ihan eri lailla kuin me miehet se on tunnustettava. Tuskin teen tunnistettavaa profiilia. Ehkä se on virhe, mutta ongelma on siis mielestäni liiankin korkeatasoiset naiset. Minulle ei syntynyt mielikuvaa ihmisestä jonka kanssa olisi kivaa elää arkeaan.

Sain kuitenkin tuolla rajallisella ja geneerisellä profiililla jonkin verran tykkäyksiä. En tietenkään saa selville millaisia naisia he ovat enkä suostu maksamaan mistään lisäominaisuuksista. Menisi silloin se viimeinenkin maku sovelluksesta.

Pohdin siis pitkähkön kirjoituksen jälkeen sitä onko esimerkiksi tinderissä naisia jotka hyvin matalalla kynnyksellä pyyhkäisevät tykkäystä? Jos tunnistat itsesi tällaiseksi niin millä ajatuksella?

Vierailija
69/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne tuli joku Pertti todistelemaan, että itse on todellakin tuollainen sosiaalisesti taitamaton kaljuuntuva kotona istuja, jonka profiilikuvat ovat nenäkarvoilla varustettuja, eikä kukaan häntä siksi huoli? Kyllä me uskotaan jo, että sinulla on vaikeaa.

Vierailija
70/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vaativat. "Eihän mulla ole kuin kymmenen vaatimuksen lista". Jos jokainen niistä puolittaa sen joukon joka kelpaa, niiden kymmenen jälkeen jää 0,09 % jotka täyttää kriteerit. Eli alle yksi tuhannesta enää kelpaa. Sitten pitäisi itse sopia vielä sen ihmisen kriteereihin. Onnea pikku vaatimusten kanssa.

No sehän on just se idea: naisen ei tarvitse käydä treffeillä satojen tai tuhansien miesten kanssa tuhlaamassa aikaansa, kun jatkoonpäässeiden miesten määrä karsitaan juuri niillä kriteereillä järkevän pieneksi.

Mutta sitten valitellaan että kukaan ei kelpaa siihenkään listaan, kun kaikki on niin huonoja.

Ihmiset valittavat kaikenlaisesta. Pakkasista, veroista, junien myöhästymisestä ja vastakkaisen sukupuolen kelvottomuudesta. Ei se silti tarkoita sitä, että pitäisi pakottaa itsensä suhteeseen jonkun vastenmielisen kanssa. Mieluummin elää yksin ja etsii kunnon puolisoa vielä 6-kymppisenä kuin tuhlaa elämänsä huonossa suhteessa.

Ei se olekaan pointti vaan naurettavat kriteerit. On ihan tärkeitäkin kriteerejä olemassa. Kuten se miten rakastava, aito, rehellinen, luotettava yms yms. toinen on. Jokin matkustelu nyt on ihan diipadaapa-kriteeri niihin verraten.

Minun elämään vaikuttaa kovasti se, jos puoliso käyttää lomansa ja rahansa sellaiseen, jossa minä en halua tai voi olla mukana, esimerkiksi hän viettää kaiken vapaa-aikansa harrastuksissaan. Itse en tykkää koirista, joten siinäkin mies voi valita asuuko hän koiransa vai minun kanssa.

Vierailija
71/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi niin että juttelin kapakassa sellasen reppanan näköisen ukonturilaan kanssa. Ilta jatkui kaljaa siemaillen ja lopulta hiukan intiimissäkin tunnelmissa. Unohdin koko äijän, mutta tapasin hänet puolen vuoden kuluttua uudestaan. Nyt ollaan seukattu kuusi vuotta, on ihana mies joka arvostaa naistaan.

Vierailija
72/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty.

On paljon naisia, jotka ei matkusta. Mutta jos naisella onkin koiria tai kissoja, niin onko se este miehelle, joka ei niistä tykkää?

Minä (nainen, 28v) rakastan sekä eläimiä että matkustelua. Jos mies ei tykkäisi jommasta kummasta, se olisi aivan ehdoton ei minun puoleltani. Haluan elää elämää, jossa voimme kumppanin kanssa viettää vapaa-aikaa yhdessä ja matkustelu on minulle aivan äärimmäisen tärkeää ja tykkään matkustella paljon. Lisäksi en halua, että lemmikkini joutuisivat elämään sellaisen kumppanin kanssa, joka ei rakasta heitä yhtä paljon kuin minä. Ihminen, joka ei rakasta eläimiä ei ole arvomaailmaltaan sopiva minulle ja enkä halua tuoda tällaista ihmistä omaan enkä lemmikin elämään.

Vierailija
73/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein taannoin ei tunnistettavan profiilin tinderiin. Halusin nähdä mitä se tinder edes tarkoittaa. Nähdä ensin haluanko tehdä tunnistettavan profiilin.

Aika rajallisesti pystyy selaamaan koska algoritmi toimii vastavuoroisesti. Minut yllätti kyllä naisten korkea taso. Tai oikeastaan jos rehellinen olen pelästytti. Naiset pitävät huolta itsestään ihan eri lailla kuin me miehet se on tunnustettava. Tuskin teen tunnistettavaa profiilia. Ehkä se on virhe, mutta ongelma on siis mielestäni liiankin korkeatasoiset naiset. Minulle ei syntynyt mielikuvaa ihmisestä jonka kanssa olisi kivaa elää arkeaan.

Sain kuitenkin tuolla rajallisella ja geneerisellä profiililla jonkin verran tykkäyksiä. En tietenkään saa selville millaisia naisia he ovat enkä suostu maksamaan mistään lisäominaisuuksista. Menisi silloin se viimeinenkin maku sovelluksesta.

Pohdin siis pitkähkön kirjoituksen jälkeen sitä onko esimerkiksi tinderissä naisia jotka hyvin matalalla kynnyksellä pyyhkäisevät tykkäystä? Jos tunnistat itsesi tällaiseksi niin millä ajatuksella?

Botteja ne ovat. Niiden tarkoitus on pitää epäsuosituimmatkin miehet svaippailemassa, kun saavat edes jotain tykkäyksiä.

Vierailija
74/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vaativat. "Eihän mulla ole kuin kymmenen vaatimuksen lista". Jos jokainen niistä puolittaa sen joukon joka kelpaa, niiden kymmenen jälkeen jää 0,09 % jotka täyttää kriteerit. Eli alle yksi tuhannesta enää kelpaa. Sitten pitäisi itse sopia vielä sen ihmisen kriteereihin. Onnea pikku vaatimusten kanssa.

En tarvitse mitään valtavia miesjoukkoja kotiini. Riittää, että löydän yhden ainoan, joka sopii aviopuolisokseni ja jolle minä olen "Se Oikea".

Vaikka sulle esittää tieteellisesti miten mahdoton toi yhtälö on, et siltikään suostu heräämään vaan heität vastapalloon jonkun naistenlehtiviisauden. Onko se "oikea" löytynyt? Miten vanhaksi aiot etsiä nykyisillä menetelmillä?

Jos en löydä sellaista miestä, jonka haluan, niin olen sitten yksin. Naisen on parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. 

Niin sä oletkin yksin. Tyydy siihen sitten äläkä valita siitä kun olet itse sen valinnut "parempana vaihtoehtona".

Kuvittele olevasi nainen. Sinulla on 3 vaihtoehtoa:

a) asun yksin ja elän ihan kivaa elämää, johon kuuluu ystäviä ja harrastuksia. Joskus toivon, että löytäisin unelmapuolison ja sen takia käyn viikonloppuisin treffeillä. Sitten taas palaan ihan kivaan arkeeni.

b) löydän unelmapuolison ja elän ihanaa elämää hänen kanssaan, rakastamme toisiamme ja meillä on yhteiset arvot.

c) suostun parisuhteeseen jonkun random äijän kanssa, joka pilaa elämäni. Usein toivon, että olisin edelleen sinkku ja voisin jatkaa entistä ihan kivaa elämääni, johon kuului ystäviä, harrastuksia ja treffeilläkäymistä, mutta kaikki aikani ja energiani kuluvat huonoon parisuhteeseen.

Minkä valitset?

Vierailija
75/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on paljon botteja ja huijareita molempien sukupuolien puolella. Todennäköisesti "naisten" tykkäykset tyhjään profiliin tuli niiltä (eli intialaisilta boteilta). 

Vierailija
76/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on pulaa todellisista, kumppania etsivistä heteronaisista. En usko, että heitä olisi 20% käyttäjistä, kuten usein väitetään. 

Moni naiseksi rekisteröitynyt käyttäjä on 

- botti tai muu huijaustili

- seksityöläinen, mikä joskus käy verhotusti ilmi linkatusta ig-tilistä, aina varmaankaan ei

- miehen kokeilumielessä tekemä valeprofiili

Nämä kaikki eri profiilityypit voivat tykkäillä laveasti miesprofiileista kukin omista syistään. Näitä minulle tarjottiin myös, kun naisena etsin naisia. 

Jos nimi on kansainvälinen, profiili englanniksi ja täynnä upeita joogailukuvia turkoosin meren äärellä, voi olla aika varma, että rahankalasteluprofiili on kyseessä. Nykyään konekäännöksetkin ovat parantuneet, joten bottitytyjä lienee yhä enemmän saatavilla myös suomeksi. 

Se äskeinen lepakko

Vierailija
77/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botteja ne ovat. Niiden tarkoitus on pitää epäsuosituimmatkin miehet svaippailemassa, kun saavat edes jotain tykkäyksiä.

Näin arvelinkin. Kiitos vahvistuksesta.

Vierailija
78/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ulkonäköseulan läpäisee 30-40v miehissä ehkä 1/200 - 1 /500. Saa swaipata örkkejä pois aika urakalla.

Jos fyysinen olomuoto ei ensin miellytä on turha lukea mitään profiilia sen pidemmälle.

Moni mies ei panosta tippaakaan siihen kuvaan. Äreän näköinen ilme kasvoilla ja kamera osoittaa huonoimmasta mahdollisesta kulmasta suoraan nenäkarvoihin. Ja sitten ihmetellään kun ei tule matseja kun ei edes asiallista kuvaa osata ottaa.

No jos ei vain osaa hymyillä kuvaan. Et kai sä aina katso siitä nenäkarvavinkkelistä? Ota lyhyt mies niin et näe koskaan niitä nenäkarvoja.

Naiset usein kiinnittävät huomiota merkityksettömiä asioihin koska etsivät syitä miksi hylätä.

Miten niin? Jos nainen on etsimässä elämänkumppania, aviomiestä ja tulevien lastensa isää, miksi hän hylkäisi hyvän miehen?

Vierailija
79/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainasin tutulta lentokapteenin uniformua tinder-kuvaan ja laitoin tekstiin, etten halua kertoa ammattiani, hyvin on tullut hoitoja ja säätöjä.

Kyllä varmasti juu <3

Vierailija
80/144 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä keinotekoista siinä on, että nainen haluaa kumppanin, joka jakaa samanlaisen elämäntyylin kuin hän itse? Olisitko valmis viettämään kaikki lomat hänen kanssaan matkustellen, vaikka vihaat matkustelua? Laittamaan kaikki rahasi matkusteluun? Tai kuuntelemaan, kun hän innokkaasti muistelee menneitä matkoja ja suunnittelee uusia? Vai sopisiko, että hän matkustaisi aina yksin ja kavereiden kanssa, etkä koskaan näkisi häntä, koska hän lähtee tilaisuuden tullen reissuun? Vai olisiko mahdollisesti fiksumpaa etsiä kumppania, jonka intohimot ja arvomaailma vastaavat omiasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän