Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä

Vierailija
07.03.2026 |

Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):

77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään  tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta)  - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä) 

107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty) 

7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi

7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia 

1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen) 

Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...

Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita... 

Kommentit (884)

Vierailija
321/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pianon soittoa, lukemista, kuntosalia ja sulkapalloa harrastava lapseton lukion lehtori. Tykkään myös matkailusta kulttuurikohteissa, baletista ja taidenäyttelyistä. Haaveena olisi joskus päästä Wienin uuden vuoden konserttiin. Arkeen iloa tuo uusien asioiden oppiminen ja itämainen keittiö. Arvostan fiksua, sivistynyttä ja huumorintajuista naista, joka suhtautuu tulevaisuuteen innolla ja avoimin mielin.

Ap ja muut naiset: Mikä tuossa profiilitekstissä tökkii, kun matcheja ei tule?

Ei välttämättä mikään. Onko kuvapuoli kunnossa? Näkyvätkö silmät yhdessäkään kuvassa, onko irvistystä, kuvaa puukosta iskettynä jonkin pehmeän läpi (kuulostaa järjettömältä, mutta olen nähnyt kuvan metsästysveitsestä iskettynä salaattikastikepullon läpi aivan täyspäisen tekstin yhteydessä) tai aseista? Onko mitä etsit kohdassa (jos sellainen vielä on), vihje lyhytsuhteista?

Voi myös vain olla, ettei Tinder näytä sinua kulttuurista kiinnostuneille naisille. Se hyötyy siitä, ettet pariudu. 

Kuvat ovat naispuolisten ystävieni ottamia ja valitsemia ja vaihtelen niitä aina välillä. Kaikki kuvat ovat asiallisia. Yhdessäkään ei ole kaljalaatikkoa päässä tai muuta typerää. Ei ole mitään vihjeitä lyhytsuhteista. Ihmettelin vain kritiikkiä miesten huonoja tinder-profiileita kohtaan, kun oma profiilini on mielestäni ihan hyvä ja ajatuksella laadittu, mutta lopputuleman perusteella sen pitäisi olla aivan siellä pohjalla. Toki voi olla myös niin kuten ehdotitkin, että tinder ei näytä profiiliani sopiville naisille, jotta maksaisin lisäpalveluista.

Ja tämä on linjassa Suomessa tehdyn Tinder-kokeilun kanssa. Selkeästi vähintäänkin komeahko, urheilullinen mies teki 8 profiilia naisraadin ja ammattikuvaajan avustuksella. Ainoa joka sai minkäänlaista suosiota, oli profiili jossa oli filtteröity koirakuva ja kuvakulma sai miehen kädet/hartiat/leuan näyttämään todellista isommilta. Tosin, suurin osa naisista kyseli vain koirasta, treffeille he eivät halunneet.
Muut profiilit olivat aivan pohjamutaa.
Vastaavan naisen tekemät 8 profiilia olivat jymymenestyksiä. Myös tärähtänyt peiliselfie josta kasvot rajautuivat pois, ja tekstinä "ota selvää hihihi".
Ihan höpönlöpöä siis ettäkö profiilit olisivat noin surkeita. Ulkonäkö ei vain riitä, ellet ole siellä top 10%. Kun taas nainen saa miljoona tykkäystä millä tahansa profiiilla, niin siinä on helppo kuvitella, että on varaa valita. Todellisuudessa ei tietenkään ole, koska ei Tinder ole mikään erillinen planeetta. Siellä tehdään vain ensikontakti, pariutuminen tapahtuu livenä.

Olisi mielenkiintoista nähdä tuo mainitsemasi suomalainen tutkimus. Olisiko linkkiä? 

Mutta jos tuollainen tutkimus tosiaan on tehty, ja nuo tosiaan olivat tulokset, niin sitten minäkin sen kyllä jo myönnän: naiset ovat seonneet totaalisesti. Ainakin ne naiset, jotka ovat Tinderissä.

T. Eri 

Se oli joku vanha Hesarin tai iltalehtien juttu, ei tutkimus. Ja tällä miehellä ei ollut kunnollista profiilitekstiä, en muista oliko yhtään mitään vai vaan joku 1 lause? Kuvatkin näytti hyvin feikeiltä ja lavastetuilta, niinkuin ne olikin. 

En siis pitäisi naisia "seonneena", sehän päinvastoin näyttää että kiva ulkonäkö ei pitkälle riitä, jos sisältö puuttuu. Kun taas miehille riitti tieto "nainen". 

Vierailija
322/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa selittelyä ja puolustelua hypergamialleen, jopa vanhana naisena! 😂

Kysyn jälleen, mitä aiot tehdä tälle "hypergamialle" - soitatko vaikkapa minun miehelleni, että hän on liian "kovatasoinen" minulle, ja hänen tulisi jättää minut?

Eri, vanha nainen 

Sun mies nimenomaan ei ole liian kovatasoinen sulle, koska sä olet saanut hänet sitoutumaan sinuun. 

Jos tämä mies vain roikottaisi sinua jossain fwb virityksessä, ja sinä alistuisit siihen vaikka haluaisit enemmän, niin SILLOIN voitaisiin sanoa että mies on liian korkeatasoinen sinulle. 

Hmm. Itse kuvailemassasi tilanteessa sanoisin, että miehellä on ongelma persoonallisuutensa tai elämäntilanteensa kanssa, ja itse olisin kipeästi intervention, vaikkapa lyhytpsykoterapian tarpeessa, jos roikkuminen jatkuisi muutamaa viikkoa tai kuukautta kauemmin. Maailmankuvissa on eroja. 

Sama

Oli niin tai näin, niin selkeästi miehesi ei ole sinulle liian korkeatasoinen, kun hän kerran valitsi sinut elämänkumppanikseen. 

Mitä tämä itku naisten "hypergamiasta" sitten on? Sitä, että sinkkunaiset eivät ota ketä tahansa, ts. palstaulia, vaan odottavat ja etsivät itseään kiinnostavaa kumppania? Niin minunkin kohdallani oli. 

Jos nainen itkee sitä, että joku mies josta hän on kiinnostunut, ei halua sitoutua häneen, niin sillon tämä nainen käytännössä itkee hypergamiasta: nainen haluaisi siis miehen, joka on häntä korkeampitasoinen, eikä naisella ole edellytyksiä sitouttaa tätä miestä itseensä. 

Sinullahan ei tätä ongelmaa ole, koska sait juuri sen miehen, jonka halusitkin. 

Eikös tuo kerro siis siitä, että kaikki incellimiehet kärsivät tästä hypergamiasta? Taas incellit projosoivat itse itseänsä ja omaa käyttäytymistä. He haluavat naisia, jotka ovat heitä korkeampitasoisia, eikä näillä naisilla ole edellytyksiä sitoutua näihin mihiin tai antaa heille mahdollisuutta.

Incel miehet kärsivät siitä, että he ovat liian matalatasoisia saamaan kumppania. 

Sellaiset naiset kärsivät hypergamiasta, jotka epätoivoisesti roikkuvat miehessä, jota eivät ikinä kykene sitouttamaan vakavaan suhteeseen, koska ovat liian matalatasoisia. (Painotan, että läheskään kaikki naiset eivät toimi tällä tavoin). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ainoastaan vähintään 8"-miehistä. 

M43

Vierailija
324/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap väitti, että naiset panostavat ulkonäköönsä enemmän.
Missä se panostus näkyy? Kautta linjan miehille tärkein asia on ollut hoikkuus.
Ovatko naiset hoikempia kuin esimerkiksi 20 vuotta sitten?

Joo, kuule se näkyy ihan katukuvassa: suomalaisista miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%.

Mitäpä luulet, tykkääkö naiset läheistä miehistä? Eli meille naisille edes sen normaalipainoinen miehen löytäminen on vaikeaa.

Vierailija
325/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pianon soittoa, lukemista, kuntosalia ja sulkapalloa harrastava lapseton lukion lehtori. Tykkään myös matkailusta kulttuurikohteissa, baletista ja taidenäyttelyistä. Haaveena olisi joskus päästä Wienin uuden vuoden konserttiin. Arkeen iloa tuo uusien asioiden oppiminen ja itämainen keittiö. Arvostan fiksua, sivistynyttä ja huumorintajuista naista, joka suhtautuu tulevaisuuteen innolla ja avoimin mielin.

Ap ja muut naiset: Mikä tuossa profiilitekstissä tökkii, kun matcheja ei tule?

Ei välttämättä mikään. Onko kuvapuoli kunnossa? Näkyvätkö silmät yhdessäkään kuvassa, onko irvistystä, kuvaa puukosta iskettynä jonkin pehmeän läpi (kuulostaa järjettömältä, mutta olen nähnyt kuvan metsästysveitsestä iskettynä salaattikastikepullon läpi aivan täyspäisen tekstin yhteydessä) tai aseista? Onko mitä etsit kohdassa (jos sellainen vielä on), vihje lyhytsuhteista?

Voi myös vain olla, ettei Tinder näytä sinua kulttuurista kiinnostuneille naisille. Se hyötyy siitä, ettet pariudu. 

Kuvat ovat naispuolisten ystävieni ottamia ja valitsemia ja vaihtelen niitä aina välillä. Kaikki kuvat ovat asiallisia. Yhdessäkään ei ole kaljalaatikkoa päässä tai muuta typerää. Ei ole mitään vihjeitä lyhytsuhteista. Ihmettelin vain kritiikkiä miesten huonoja tinder-profiileita kohtaan, kun oma profiilini on mielestäni ihan hyvä ja ajatuksella laadittu, mutta lopputuleman perusteella sen pitäisi olla aivan siellä pohjalla. Toki voi olla myös niin kuten ehdotitkin, että tinder ei näytä profiiliani sopiville naisille, jotta maksaisin lisäpalveluista.

Ja tämä on linjassa Suomessa tehdyn Tinder-kokeilun kanssa. Selkeästi vähintäänkin komeahko, urheilullinen mies teki 8 profiilia naisraadin ja ammattikuvaajan avustuksella. Ainoa joka sai minkäänlaista suosiota, oli profiili jossa oli filtteröity koirakuva ja kuvakulma sai miehen kädet/hartiat/leuan näyttämään todellista isommilta. Tosin, suurin osa naisista kyseli vain koirasta, treffeille he eivät halunneet.
Muut profiilit olivat aivan pohjamutaa.
Vastaavan naisen tekemät 8 profiilia olivat jymymenestyksiä. Myös tärähtänyt peiliselfie josta kasvot rajautuivat pois, ja tekstinä "ota selvää hihihi".
Ihan höpönlöpöä siis ettäkö profiilit olisivat noin surkeita. Ulkonäkö ei vain riitä, ellet ole siellä top 10%. Kun taas nainen saa miljoona tykkäystä millä tahansa profiiilla, niin siinä on helppo kuvitella, että on varaa valita. Todellisuudessa ei tietenkään ole, koska ei Tinder ole mikään erillinen planeetta. Siellä tehdään vain ensikontakti, pariutuminen tapahtuu livenä.

Olisi mielenkiintoista nähdä tuo mainitsemasi suomalainen tutkimus. Olisiko linkkiä? 

Mutta jos tuollainen tutkimus tosiaan on tehty, ja nuo tosiaan olivat tulokset, niin sitten minäkin sen kyllä jo myönnän: naiset ovat seonneet totaalisesti. Ainakin ne naiset, jotka ovat Tinderissä.

T. Eri 

Yritän löytää sinulle linkin. Se on postattu tlle palstalle aikaisempaan ketjuun.
Myös YLE teki vertailun. Jopa naisprofiili pelkällä kukkapuskakuvalla voitti miesprofiilit.

Vierailija
326/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn jälleen, mitä aiot tehdä tälle "hypergamialle" - soitatko vaikkapa minun miehelleni, että hän on liian "kovatasoinen" minulle, ja hänen tulisi jättää minut?

Eri, vanha nainen 

Sun mies nimenomaan ei ole liian kovatasoinen sulle, koska sä olet saanut hänet sitoutumaan sinuun. 

Jos tämä mies vain roikottaisi sinua jossain fwb virityksessä, ja sinä alistuisit siihen vaikka haluaisit enemmän, niin SILLOIN voitaisiin sanoa että mies on liian korkeatasoinen sinulle. 

Hmm. Itse kuvailemassasi tilanteessa sanoisin, että miehellä on ongelma persoonallisuutensa tai elämäntilanteensa kanssa, ja itse olisin kipeästi intervention, vaikkapa lyhytpsykoterapian tarpeessa, jos roikkuminen jatkuisi muutamaa viikkoa tai kuukautta kauemmin. Maailmankuvissa on eroja. 

Sama

Oli niin tai näin, niin selkeästi miehesi ei ole sinulle liian korkeatasoinen, kun hän kerran valitsi sinut elämänkumppanikseen. 

Mitä tämä itku naisten "hypergamiasta" sitten on? Sitä, että sinkkunaiset eivät ota ketä tahansa, ts. palstaulia, vaan odottavat ja etsivät itseään kiinnostavaa kumppania? Niin minunkin kohdallani oli. 

Jos nainen itkee sitä, että joku mies josta hän on kiinnostunut, ei halua sitoutua häneen, niin sillon tämä nainen käytännössä itkee hypergamiasta: nainen haluaisi siis miehen, joka on häntä korkeampitasoinen, eikä naisella ole edellytyksiä sitouttaa tätä miestä itseensä. 

Eikös tuo kerro siis siitä, että kaikki incellimiehet kärsivät tästä hypergamiasta? Taas incellit projosoivat itse itseänsä ja omaa käyttäytymistä. He haluavat naisia, jotka ovat heitä korkeampitasoisia, eikä näillä naisilla ole edellytyksiä sitoutua näihin mihiin tai antaa heille mahdollisuutta.

Incel miehet kärsivät siitä, että he ovat liian matalatasoisia saamaan kumppania. 

Sellaiset naiset kärsivät hypergamiasta, jotka epätoivoisesti roikkuvat miehessä, jota eivät ikinä kykene sitouttamaan vakavaan suhteeseen, koska ovat liian matalatasoisia. (Painotan, että läheskään kaikki naiset eivät toimi tällä tavoin). 

Kuulostaa enemmänkin siltä, että pieni osa naisia kärsii läheisriippuvuudesta, jossa eivät halua päästää irti miehestä, joka ei halua heihin sitoutua. Ei suinkaan hypergamiasta.

Vierailija
327/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan höpönlöpöä siis ettäkö profiilit olisivat noin surkeita*

Sun on ihan turha osallistua tähän keskusteluun, jos et edes usko sen premissiä, eli että kunnollinen, informatiivinen profiiliteksti on ihan pienellä murto-osalla miehistä, luokkaa alle 5%. Jos mielestäsi kaikki naiset valehtelee kun kertoo näin, ei sun mieltä varmaan saa muutettua kukaan, joten keskustelu on turhaa. Siitä tulee vaan juupas eipäs jankkaus. 

Ap

Incellimiehien mukaan kaikki naiset valehtelee, kaikki naiset yrittää koreampitasoista miestä kun he itse ovat ja ettei miehissä ole koskaan mitään vikaa.

Tämä on itseasiassa vain taktiikka saada naiset alentamaan ja ottamaan huonompitasoisia miehiä kuin he itse ovat. Incellit kärsivät tästä hypergemiasta vai mikä lie, jossa he haluavat koreampitasoisia naisia kuin itse ovat.

Miksi edes välität siitä, mitä incel miehet sanovat tai tekevät. He ovat inceleitä ihan syystä: he ovat liian matalatasoisia että saisivat naisen. 

Leijona ei väitä lampaan mielipiteestä, joten miksi sinäkään välität siitä, mitä joku matalatasoinen mies on mieltä?

Vierailija
328/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku vielä väittää ettei tämä palsta ole naisten kansoittama? 😆

Vierailija
329/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuule se näkyy ihan katukuvassa: suomalaisista miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%.

Mitäpä luulet, tykkääkö naiset läheistä miehistä? Eli meille naisille edes sen normaalipainoinen miehen löytäminen on vaikeaa.

Tykkäävät, kunhan mies on pitkä ja raamikas.
Tunnen montakin hoikkaa ja nättiä naista joiden mies on ylipainoinen, mutta pitkä ja roteva.
Vaikeampaa on miettiä hoikkaa ja nättiä naista, jonka mies on hoikka mutta lyhyt ja hentorakenteinen. Kun rajaan pois hyvätuloiset, ei tule mieleen ainuttakaan.

Vierailija
330/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minulla kummempaa panostusta Tinderissä profiilitekstiin tai muuhun, mutta silti riittää jatkuvasti naisia. Miksi? Koska olen komea mies. Kaikki muu on täyttä paskanjauhantaa ja valehtelua. Eivätkö vanhempanne opettaneet teille, että valehtelu on väärin?

Vierailija
331/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan täti, sinun katukuvatutkimuksesi ei ole tieteellinen, sillä totuus on tämä:

Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta.

https://thl.fi/-/terve-suomi-tutkimus-suomalaisten-lihominen-aiheuttaa-…

Vierailija
332/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, vanha nainen 

Sama

Kuulostaa enemmänkin siltä, että pieni osa naisia kärsii läheisriippuvuudesta, jossa eivät halua päästää irti miehestä, joka ei halua heihin sitoutua. Ei suinkaan hypergamiasta.

On sellaisiakin naisia, jotka ovat ihan rehellisesti ihastuneet tai rakastuneet mieheen, eivätkä he suostu kohtaamaan totuutta siitä, että se mies ei rakasta heitä takaisin. He vaan roikkuvat kiinni siinä miehessä, vaikka kaikki sivustakatsojat näkevät suoraan, että kyseinen mies ei ole tunteella mukana, ja että on vain ajan kysymys milloin mies vaihtaa parempitasoiseen naiseen.

Vierailija
333/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen montakin hoikkaa ja nättiä naista joiden mies on ylipainoinen, mutta pitkä ja roteva.
Vaikeampaa on miettiä hoikkaa ja nättiä naista, jonka mies on hoikka mutta lyhyt ja hentorakenteinen. Kun rajaan pois hyvätuloiset, ei tule mieleen ainuttakaan.

Tästä oli myös palstagallup.
4 miestä. Ylivoimaisesti suosituin oli pitkä ja roteva, mutta vatsakas mies.
Viimeiseksi jäi hoikka mutta lyhyt mies.
Ero äänissä oli luokkaa 100-1.

Vierailija
334/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan höpönlöpöä siis ettäkö profiilit olisivat noin surkeita*

Sun on ihan turha osallistua tähän keskusteluun, jos et edes usko sen premissiä, eli että kunnollinen, informatiivinen profiiliteksti on ihan pienellä murto-osalla miehistä, luokkaa alle 5%. Jos mielestäsi kaikki naiset valehtelee kun kertoo näin, ei sun mieltä varmaan saa muutettua kukaan, joten keskustelu on turhaa. Siitä tulee vaan juupas eipäs jankkaus. 

Ap

Incellimiehien mukaan kaikki naiset valehtelee, kaikki naiset yrittää koreampitasoista miestä kun he itse ovat ja ettei miehissä ole koskaan mitään vikaa.

Tämä on itseasiassa vain taktiikka saada naiset alentamaan ja ottamaan huonompitasoisia miehiä kuin he itse ovat. Incellit kärsivät tästä hypergemiasta vai mikä lie, jossa he haluavat koreampitasoisia naisia kuin itse ovat.

Miksi edes välität siitä, mitä incel miehet sanovat tai tekevät. He ovat inceleitä ihan syystä: he ovat liian matalatasoisia että saisivat naisen. 

Leijona ei väitä lampaan mielipiteestä, joten miksi sinäkään välität siitä, mitä joku matalatasoinen mies on mieltä?

Keski-ikäinen ruma nainen, jolla on harhoja omasta arvostaan EI ole "leijona", vaan keski-ikäinen ruma nainen, jolla on harhoja omasta arvostaan. 

Vierailija
335/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa. Uskon miehiä, kun ne sanovat (tässäkin ketjussa) että naisten kuvat on yleensä poseerauksia ja on paljon meikkiä ja monilla filttereitä. Siksi, näissä kuvissa naiset varmasti näyttävät keskimäärin paremmilta kuin miehet, joiden kuvista valtaosa on joko vessassa tai auton ratissa otettua "voi vee tartte tähän kuvan klik no niin" luokkaa.

Siksi on ymmärrettävää että kun on kyselty okcubidin käyttäjiltä kuinka moni vastakkaisen sukupuolen edustajien kuvista näyttää viehättävältä, naisten kuvat näyttää keskimäärin paremmilta kuin miesten. 

Mutta tässä joudun perustamaan oletukseni sille mitä miehet naisten kuvista kertoo, koska en itse niitä näe. Ikinä en kuule kommenttia että naisten kuvat olisi huonoja/rumia, vaan päinvastoin. Toki jos miehet puhuu puuta heinää ja naistenkin kuvat on yrmyjä alaviistoselfieitä, on asia eri. 

Ap

Vierailija
336/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
337/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli myös palstagallup.
4 miestä. Ylivoimaisesti suosituin oli pitkä ja roteva, mutta vatsakas mies.
Viimeiseksi jäi hoikka mutta lyhyt mies.
Ero äänissä oli luokkaa 100-1.

En tiedä puhutko totta, mutten olisi kovin yllättynyt, sillä keskimääräinen naisvastaaja on itsekin vatsakas keski-ikäinen nainen. Nuoremmat hoikat naiset kyllä haluavat myös litteävatsaisen miehen.

Vierailija
338/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa. Uskon miehiä, kun ne sanovat (tässäkin ketjussa) että naisten kuvat on yleensä poseerauksia ja on paljon meikkiä ja monilla filttereitä. Siksi, näissä kuvissa naiset varmasti näyttävät keskimäärin paremmilta kuin miehet, joiden kuvista valtaosa on joko vessassa tai auton ratissa otettua "voi vee tartte tähän kuvan klik no niin" luokkaa.

Siksi on ymmärrettävää että kun on kyselty okcubidin käyttäjiltä kuinka moni vastakkaisen sukupuolen edustajien kuvista näyttää viehättävältä, naisten kuvat näyttää keskimäärin paremmilta kuin miesten. 

Mutta tässä joudun perustamaan oletukseni sille mitä miehet naisten kuvista kertoo, koska en itse niitä näe. Ikinä en kuule kommenttia että naisten kuvat olisi huonoja/rumia, vaan päinvastoin. Toki jos miehet puhuu puuta heinää ja naistenkin kuvat on yrmyjä alaviistoselfieitä, on asia eri. 

Ap

Ihan FYI: yläviistoselfie ei ole positiivinen asia, vaan huono yritys naisilta peittää kaksoisleuka. 

Vierailija
339/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun luen av-mamman kommentteja omasta haluttavuudestaan ja nirsoudestaan Tinder-miesten suhteen, kuvittelen tämän Saara Särmän näköiseksi. 

Vierailija
340/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä odottelen sitä suomalaista tutkimusta suomalaisista, jossa naiset muka aliarvioi miehiä ja miehet pysyy samassa?