Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä
Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):
77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta) - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä)
107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty)
7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi
7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia
1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen)
Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...
Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita...
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäkää joskus miespuoleisia tuttujanne näyttämään miten luokattomia profiileita naisilla on. :D Tietysti se on ihan sama kun tykkäyksiä satelee joka tapauksessa.
Miksi miehet antavat tykkäyksiä luokattoman huonoille naisten profiileille?
Koska miehillä ei ole muuta mahdollisuutta, jos haluavat saada edes jonkun naisen. Netti on täynnä sosiaalisia kokeita naisten ja miesten deittailun eroista. Ei miehillä ole mitään varaa ryhtyä ronkeleiksi.
Luuletko sinä tosissasi, että tyytymällä saa hyvän parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käyttänyt jostain 2019 ja löytänyt 3 riittävän kuumaa miestä. Pyyhkäisyjen määrä laskettaneen kymmenissä tuhansissa.
Ei kuumat siellä ole,ei tarvi
Ne vaatimuslistathan ovat todella tärkeitä kumppanin etsimisessä. Ne auttavat hahmottamaan, millainen kumppani sopii omaan elämään ja arvoihin. Kun miettii etukäteen esimerkiksi, millaisia arvoja, kiinnostuksen kohteita, luonteenpiirteitä ja tulevaisuuden tavoitteita haluaa kumppanilta, välttää myöhemmin ikäviä yllätyksiä kun on jo alkuvaiheessa skannannut, että se kumppani haluaa samoja asioita mitkä itselle on tärkeitä. Samalla on tärkeää, että tuntee kemiaa ja seksuaalista viehätystä kumppaniaan kohtaan, koska ilman sitä kyse olisi enemmänkin ystävyyssuhteesta kuin parisuhteesta. Täytyy olla kyllä aikamoinen idiootti, joka lähtee parinhakuun ilman minkäänlaisia kriteerejä sille kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäkää joskus miespuoleisia tuttujanne näyttämään miten luokattomia profiileita naisilla on. :D Tietysti se on ihan sama kun tykkäyksiä satelee joka tapauksessa.
Koska miehillä ei ole muuta mahdollisuutta, jos haluavat saada edes jonkun naisen. Netti on täynnä sosiaalisia kokeita naisten ja miesten deittailun eroista. Ei miehillä ole mitään varaa ryhtyä ronkeleiksi.
Miksi pitää saada "edes joku"?
Vierailija kirjoitti:
Laittakaaa hyvät ihmiset jotain täkyä sinne profiiliin joko kuvien tai tekstin muodossa, josta voi edes yrittää tehdä mielenkiintoista keskustelunavausta muutakin kuin "moi" tai "miten menee". Nämä puuttuu tosi monelta kun profiilit ovat niin hirveän geneerisiä ja ympäripyöreitä - niistä ei saa mitään irti joten mielenkiintokin kuolee nopeasti.
Toisena juttuna, usein keskustelutaitoja hakevat eivät itse osaa tai viitsi ylläpitää keskusteluja eli vaikka millaisia avauksia tekisi ihan ajatuksella niin eivät joko osaa/viitsi vastata. Isoin ongelma on ettei osata viedä keskustelua itse eteenpäin vaan tulee vaan "entä sä" kun kysyt jotain eli koitetaan päästä helpolla sen sijaan, että kysyttäisiin vaikka väliin joku itseä kiinnostava asia.
Esim mulla on kuvia useammasta eri oudosta näyttelystä, sotalaivan kannelta, ja urheilemassa. Tekstissä olen käyttänyt kaikki merkit ja täyttänyt kaikki promptit, enkä käytä yhtäkään Kliseetä. Olen todellakin panostanut siihen että profiilini näyttää ja kuulostaa Juuri Minulta.
90+% saamistani viesteistä on täysin geneerisiä copy pasteja jotka voisi lähettää kenelle tahansa. Kun kysyn mikä profiilissani herätti kiinnostuksen, on vastaus lähes aina jotain ulkonäkööni liittyvää. Se on hyvin lannistavaa, vielä tässäkin iässä olen vain nätti naama (vaikka kommentoijien mielestä olenkin vanha kurppa), eikä persoonallani näytä olevan mitään väliä.
Ap
"Koska miehillä ei ole muuta mahdollisuutta, jos haluavat saada edes jonkun naisen. Netti on täynnä sosiaalisia kokeita naisten ja miesten deittailun eroista. Ei miehillä ole mitään varaa ryhtyä ronkeleiksi."
Väärin. Mukavaluonteisilla miehillä, joilla on hyvät käytöstavat, keskustelutaidot ja jotka muutenkin panostavat itsensä kehittämiseen, on varaa valita. Sen sijaan miehillä, jotka eivät panosta omaan kasvuunsa tai sosiaalisiin taitoihinsa, ei yleensä ole varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vaativat. "Eihän mulla ole kuin kymmenen vaatimuksen lista". Jos jokainen niistä puolittaa sen joukon joka kelpaa, niiden kymmenen jälkeen jää 0,09 % jotka täyttää kriteerit. Eli alle yksi tuhannesta enää kelpaa. Sitten pitäisi itse sopia vielä sen ihmisen kriteereihin. Onnea pikku vaatimusten kanssa.
Mistä listani vaatimuksesta minun pitäisi mielestäsi tinkiä?
Ja kyllä minä tiedän että ne kutistavat potentiaaliset kumppanit tosi vähiin, sehän se oli tämän aloituksen pointti! Mutta ei noista voi tinkiä, ilman että se mies huonontaisi minun elämää. Enkä halua kumppania joka tekee elämästäni huonompaa...
Ap
Vahvistetut kuvat. Se että joku ei ole pällistellyt siinä kameran edessä vahvistamassa ei tarkoita että hän huijari. Sulla oli myös ihme kriteerit että jos näyttää ikäistään nuoremmalta niin vedät vasempaan. Jotkut näyttävät ikäistään nuoremmalta ihan oikeasti. On elämä vaikeaa kun kaikki on huijareita lähtökohtaisesti ja sitten pitäisi lähteä etsimään ihmistä johon luottaa.
No juurihan tuossa joku selitti miten esittää lentäjää. Huijareita on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaaa hyvät ihmiset jotain täkyä sinne profiiliin joko kuvien tai tekstin muodossa, josta voi edes yrittää tehdä mielenkiintoista keskustelunavausta muutakin kuin "moi" tai "miten menee". Nämä puuttuu tosi monelta kun profiilit ovat niin hirveän geneerisiä ja ympäripyöreitä - niistä ei saa mitään irti joten mielenkiintokin kuolee nopeasti.
Toisena juttuna, usein keskustelutaitoja hakevat eivät itse osaa tai viitsi ylläpitää keskusteluja eli vaikka millaisia avauksia tekisi ihan ajatuksella niin eivät joko osaa/viitsi vastata. Isoin ongelma on ettei osata viedä keskustelua itse eteenpäin vaan tulee vaan "entä sä" kun kysyt jotain eli koitetaan päästä helpolla sen sijaan, että kysyttäisiin vaikka väliin joku itseä kiinnostava asia.
Esim mulla on kuvia useammasta eri oudosta näyttelystä, sotalaivan kannelta, ja urheilemassa. Tekstissä olen käyttänyt kaikki merkit ja täyttänyt kaikki promptit, enkä käytä yhtäkään Kliseetä. Olen todellakin panostanut siihen että profiilini näyttää ja kuulostaa Juuri Minulta.
90+% saamistani viesteistä on täysin geneerisiä copy pasteja jotka voisi lähettää kenelle tahansa. Kun kysyn mikä profiilissani herätti kiinnostuksen, on vastaus lähes aina jotain ulkonäkööni liittyvää. Se on hyvin lannistavaa, vielä tässäkin iässä olen vain nätti naama (vaikka kommentoijien mielestä olenkin vanha kurppa), eikä persoonallani näytä olevan mitään väliä.
Ap
Se on hyvä, tosin taidat kuulua vähemmistöön tuossa suhteessa - toki ehkä tuossa sinun ikäluokassa profiileihin panostaminen on yleisempää. Tullut huomattua, että nuoremmilla (20-30 v) on yleensä vaan insta-kuvia ja tekstin sijaan kasa emojeja eli joko ei viitsitä tai osata kommunikoida sanoilla. Itse olen 30v mies ja käyn joskus sitä sovellusta kattelemassa ja tuo kuvaamani on se, mitä on 90% profiileista. Eipä tuollaiset filtteröidyt instakuvat herätä kiinnostusta kyllä yhtään, menee suoraan vasemmalle.
Vastatykkäyksiä (tai avauksia minun suuntaani) tulee toden totta häviävän vähän ja tuntuu usein että jos ei vastaa viiteen minuuttiin niin sitten ei enää vastausta tulekaan - toki sellainen voi johtua siitäkin, että naisilla niitä tykkäyksiä ja sitä myöten avauksia on niin iso tulva, että joutuu ihan oikeasti miettimään kenelle antaa mahdollisuuden niistä, miehillä tuota ongelmaa ei liene koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käyttänyt jostain 2019 ja löytänyt 3 riittävän kuumaa miestä. Pyyhkäisyjen määrä laskettaneen kymmenissä tuhansissa.
Ei kuumat siellä ole,ei tarvi
Jos kuumuudella tarkoitetaan pelkkää ulkonäköä, niin "kuumia" on minusta luokkaa 50-75%. Mutta kun minulle oikea kuumuus tulee lähes kokonaan persoonasta, niin en tee sillä nätillä naamalla ja vatsalihaksilla yhtään mitään.
Olisikin ihan hitsin helppoa jos voisin valita pelkän ulkonäön perusteella, koska näen että saan näiltäkin tosi paljon tykkäyksiä. Mutta kun ei mulla ole mitään yhteistä jonkun tyypin kanssa jolla on 3 paidatonta kuvaa, ja josta tiedän että hän "tykkää nauraa" ja häneltä "voi kysyä lisää jos kiinnostaa" 🙃.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän puhuttu ilmiö on myös liian edustavat profiilit joita ei sitten uskalla swaippailla alemmuudentunnossa.
Tällaisia ei kyllä tule vastaan muita kuin selkeitä huijareita. Ei vahvistettuja kuvia, mies näyttää mallilta ja kaikki kuvat on ammattimaisia, ja tekstissä etsitään elämänsä rakkautta kun yrityskaupoilla saadut miljoonat ei anna lämpöä. Joo joo, kun näitä hakee kuvahaulla niin ovat varastettuja kuvia joltain mallilta.
Ei nyt ollutkaan tuollaisista ilmiselvästi feikeistä puhe, vaan normaaleista mutta vaikuttavista profiileista. En itse ole joutunut huijatuksi vaikka olen tykkäillyt noita, vaan ovat olleet ihan oikeita ihmisiä.
Ikävä kyllä tällaisia ei tule vastaan ikinä. Sellaisia profiileita missä mies edes kertoo jotain tähdellistä itsestään on se 1/200, saatika että se olisi jotain "niin mahtavaa ettei uskoisi todeksi". En muista nähneeni tällaista juuri ikinä. Olen utelias, millaisia profiileita nämä ovat?
Ap
No itselleni nuo ovat olleet sellaisia hyvännäkösiä tyyppejä (pidän varmaan 0,4 prosenttia miehistä oikeasti hyvännäköisenä), joilla on esim. kauniit silmät ja hiukset, vähän parempi koulutus ja kivalta vaikuttavia harrastuksia, kiinnostava profiiliteksti, ovat asuneet useassa maassa jne. Kolmekymppisistä siis puhun, kun itsekin olen. Luulin, etteivät he minusta olisi kiinnostuneita mutta kyllä osumia tuli, ja parin kanssa vähän aikaa deittailinkin. Yksi oli tosi ihana ja kypsä henkisestikin, joten olemme vieläkin ystäviä.
(Olen siis tuo aiempi kommentoija mutta en tuo ihan alkuperäinen joka kokee alemmuudentunnetta. Oma kokemukseni on, että kannattaa vaan olla itsevarma jos jotain mielenkiintoista siellä sovelluksissa näkee (tosin aika harvoin tietysti näkeekään).)
Vierailija kirjoitti:
Ne vaatimuslistathan ovat todella tärkeitä kumppanin etsimisessä. Ne auttavat hahmottamaan, millainen kumppani sopii omaan elämään ja arvoihin. Kun miettii etukäteen esimerkiksi, millaisia arvoja, kiinnostuksen kohteita, luonteenpiirteitä ja tulevaisuuden tavoitteita haluaa kumppanilta, välttää myöhemmin ikäviä yllätyksiä kun on jo alkuvaiheessa skannannut, että se kumppani haluaa samoja asioita mitkä itselle on tärkeitä. Samalla on tärkeää, että tuntee kemiaa ja seksuaalista viehätystä kumppaniaan kohtaan, koska ilman sitä kyse olisi enemmänkin ystävyyssuhteesta kuin parisuhteesta. Täytyy olla kyllä aikamoinen idiootti, joka lähtee parinhakuun ilman minkäänlaisia kriteerejä sille kumppanille.
Vaatimuslista on mielestäni vähän hassu ilmaus. En minä ainakaan "vaadi" ketään olemaan sellainen tai tällainen, vaan olen onnellinen kohdattuani ihmisen, joka kiinnostaa ja jonka kanssa eläminen on osoittautunut mahdolliseksi.
Erityisen hassuna pidän "vaatimusten" kirjaamista sinne deittiprofiiliin. Tärkeämpää kai lienee kertoa, millainen itse on, ja se toinen sitten kertoo taas itsestään. Jos tekstinä on "älä ole läski" tai "älä ole mieslapsi", niin kyllä sukupuoleen katsomatta suosittaisin jättämään ihan omaan arvoonsa tällaiset.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin paljon varaa valita, että siitä seuraa kova valikoivuus. Suomalaisena miehenä tuon saman ilmiön voi kokea esim. Aasiassa. Saan Tinderissä Suomessa pari matchia viikossa ja työreissulla koitin sitten Asian Cupidia. Ensimmäiset pari sataa tykkäystä naisilta hivelivät itsetuntoa, mutta nopeasti alkoi löytymään lähes jokaisesta naisesta jotain "syitä" hylätä. Samoin huomasin että kun tykkäysten tulva oli loputonta ja jatkuvaa, niin mielen valtasi ajatus, että kerkeäähän niitä naisia valikoimaan myöhemminkin kun tarjontaa kerran on. Parin tuhannen tykkäyksen jälkeen poistin sovelluksen. Tutuilla nuorilla naisilla huomannut juuri tuota, että kun miehiä on jonoksi asti tyrkyllä, niin kuvitellaan saman tilanteen jatkuvan hamaan tulevaisuuteen asti. Sitten jossain vaiheessa osa ihmettelee miten kaikki hyvät miehet on jo varattu. No ne samat hyvät miehet saattoivat aiemmin olla omassakin jonossa, mutta siirtyivät muualle kun vastakaikua ei tullut.
Niinpä, ja naiset eivät osaa kuvitellakaan sitä että noi hyvät miehet ovat muidenkin naisten jonoissa. Enemmin tai myöhemmin joka "riittävän hyvä" nainen nappaa sellaisen miehen markkinoilta. Ainoastaan pelimiehet ja roskamiehet jää jäljelle.
Sitten 25-35 vuotiaina alkaa noitten prinsessakompleksisten naisten selitykset itselleen: "suomalaiset miehet eivät ole komeita" [=nainen kelpaa vain afrikkalaisille ja lähi itäläisille] "parempi nauttia seksistä nuorten miesten kanssa kun olla parisuhteessa" [nainen ei kelpaa parisuhteeseen, mutta nuoret miehet kyllä käyttää kiimoissaan pussien tyhjentämiseen] jne jne.
Tinderin käyttäjistä 75% on miehiä, joten tottakai naiset saavat enemmän tykkäyksiä. Kannattaa tutusta niihin naisiin myös tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ero miehissä ja naisissa on se että nainen etsii syitä miksi hylätä ja mies miksi kelpuuttaa. Miehet ovat paljon suvaitsevaisempia ja laajempi launeuskäsitys.
Ei olisi mitenkään positiivinen asia, jos mies joutuisi etsimällä etsimään syitä "kelpuuttaa" minut. Yök. Ihan voi vain todeta, ettei kiinnosta, ja jatkaa matkaansa sellaista ihmistä etsien, josta oikeasti pitää. Jossain vaiheessa se tyytyminen kuitenkin nousisi esteeksi, kun mies alkaisi kitistä ettei parempaan naiseen rahkeensa riittäneet.
Naaraana tottakai otat tuon huonoimmalla mahdolisimmalla tavalla . Miten voitte olla noin yksinkertaista? Tässä sulle elämääsi järkyttävä tieto, lähes kaikki miehet tyytyy naiseensa
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kukaan pl. esim. vegaani voi pitää metsästystä huonona juttuna? Onko tässä joku "logiikka", että tehotuotanto on parempi juttu kuin metsästäminen? Ymmärrän vegaaneilta maailmankatsomuksen vuoksi, mutta sekasyöjiltäkin kuulee välillä tuota. Metsästäisin itse heti mieluummin kun ostaisin tehotuotettua ja prosessoitua lihaa, jos kerkeäisin muilta touhuilta. Onko villikalan kalastuskin huono homma, mutta "norjalaisen" umpilääkityn kassilohen kulutus hyvä?
Niin. He syövät eläintä joka on elänyt vangittuna vain sitä varten että se tapetaan ja syödään. Metsästäjä ampuu eläimen joka oli villinä ja vapaana luonnossa. Elänyt luonnollisen elämän. Ja sitten jeesustellaan miten kamalaa että oli ampunut eläimen. Itsekin tapat eläimiä ihan vain syömällä sitä kaupasta ostettua lihaa, joku muu vain tekee sen teurastuksen sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin käyttäjistä 75% on miehiä, joten tottakai naiset saavat enemmän tykkäyksiä. Kannattaa tutusta niihin naisiin myös tosielämässä.
Ei naiset tosielämässä ole sen parempia 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimuslista on mielestäni vähän hassu ilmaus. En minä ainakaan "vaadi" ketään olemaan sellainen tai tällainen, vaan olen onnellinen kohdattuani ihmisen, joka kiinnostaa ja jonka kanssa eläminen on osoittautunut mahdolliseksi.
Erityisen hassuna pidän "vaatimusten" kirjaamista sinne deittiprofiiliin. Tärkeämpää kai lienee kertoa, millainen itse on, ja se toinen sitten kertoo taas itsestään. Jos tekstinä on "älä ole läski" tai "älä ole mieslapsi", niin kyllä sukupuoleen katsomatta suosittaisin jättämään ihan omaan arvoonsa tällaiset.
Niin no, tuon vaatimuslistan voi hyvin korvata jollain muulla sanalla, kuten kriteerit, välttämättömät piirteet tai perusedellytykset. Pointti on kuitenkin se, että kannattaa miettiä asioita, joiden suhteen ei ole valmis tekemään kompromisseja kumppanin haussa. Tietysti negatiivisia asioita ei kannata listata profiiliin, mutta voi esimerkiksi korostaa sitä, että arvostaa terveitä elämäntapoja, henkistä kypsyyttä ja itsensä kehittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin paljon varaa valita, että siitä seuraa kova valikoivuus. Suomalaisena miehenä tuon saman ilmiön voi kokea esim. Aasiassa. Saan Tinderissä Suomessa pari matchia viikossa ja työreissulla koitin sitten Asian Cupidia. Ensimmäiset pari sataa tykkäystä naisilta hivelivät itsetuntoa, mutta nopeasti alkoi löytymään lähes jokaisesta naisesta jotain "syitä" hylätä. Samoin huomasin että kun tykkäysten tulva oli loputonta ja jatkuvaa, niin mielen valtasi ajatus, että kerkeäähän niitä naisia valikoimaan myöhemminkin kun tarjontaa kerran on. Parin tuhannen tykkäyksen jälkeen poistin sovelluksen. Tutuilla nuorilla naisilla huomannut juuri tuota, että kun miehiä on jonoksi asti tyrkyllä, niin kuvitellaan saman tilanteen jatkuvan hamaan tulevaisuuteen asti. Sitten jossain vaiheessa osa ihmettelee miten kaikki hyvät miehet on jo varattu. No ne samat hyvät miehet saattoivat aiemmin olla omassakin jonossa, mutta siirtyivät muualle kun vastakaikua ei tullut.
Niinpä, ja naiset eivät osaa kuvitellakaan sitä että noi hyvät miehet ovat muidenkin naisten jonoissa. Enemmin tai myöhemmin joka "riittävän hyvä" nainen nappaa sellaisen miehen markkinoilta. Ainoastaan pelimiehet ja roskamiehet jää jäljelle.
Sitten 25-35 vuotiaina alkaa noitten prinsessakompleksisten naisten selitykset itselleen: "suomalaiset miehet eivät ole komeita" [=nainen kelpaa vain afrikkalaisille ja lähi itäläisille] "parempi nauttia seksistä nuorten miesten kanssa kun olla parisuhteessa" [nainen ei kelpaa parisuhteeseen, mutta nuoret miehet kyllä käyttää kiimoissaan pussien tyhjentämiseen] jne jne.
"Öhö öhö naiset eivät osaa kuvitellakaan että muutkin naiset haluavat niitä hyvälaatuisia miehiä"? Kasva nyt jo sinäkin Vili-Petteri aikuiseksi ja lopeta tuo prinsessasössötys. Osa mehistä ei ole parisuhdekelpoisia yhtään kellekään, et ainakaan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi naisten pitää olla yhä ronkelimpeja, ettei joutuisi vahingossa kimppaan tuollaisen tyytyjän kanssa.
Kyllä niistä matcheista sitten raakataan kenet blokataan, keneltä koitetaan pimpsaa ja kenen kanssa voisi jotain muutakin puuhata. Ei mies saa yhtään matchia jos alkaa arpomaan kuten naiset. Naiset eivät edes tajua miten helpolla pääsevät tinderöinnissäkin. Koko tuon alkukarsinnan voi ohittaa, koska matcheja tulee joka tapauksessa.
Naisille ei edes ehditä näyttää "kaikkia" sovelluksen miehiä, ja niitä, joita ei koskaan näe, ei tietenkään voi valita. Miehiä on sovelluksessa niin paljon naisiin nähden.
Toisekseen, ei niistä tekstittömistä sierain- ja maisemakuvista voi valita, kun ei ole mitään tietopohjaa, minkä pohjalta päättää. Ainoa järkevä teko on valita ne pois.