Turhan raju thai-hieroja
Kävin aikaisemmin illalla thai-hierojalla ja pyysin vain eturauhasen hoitoa. No nyt on vieläkin peffa kipeä vaikka hän käytti tarpeeksi liukkaria. Miten on muilla ollut tällaisen jälkeen?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymys. Kävin juuri paikallisessa thai hieronta paikassa. Kassalla kaunis nainen mutta eturauhashierontaa tulikin antamaan ylipainoinen thai mies. Olisin muuten lähtenyt menemään, mutta kun jo maksoin hieronnan. En oikein osannut ja pystynyt nauttimaan, kun mies rassasi pakoputkeani.
Voiko tuossa oikeasti olla riskinä että joku mies tulee hieromaan eturauhasen? Entä jos siinä kassalla sanoo että haluaa naishierojan?
Voit pyytää naista riisumaan housunsa.
Miten se tähän liittyy?
Pesettekö peffan etukäteen että hierojalla olisi mukavampi työmaa?
Vierailija kirjoitti:
Pesettekö peffan etukäteen että hierojalla olisi mukavampi työmaa?
Ei sillä väliä! Ei niillä ole varaa nyrpistellä ja onhan niillä hanskat.
No eiköhän se kuulu hyviin tapoihin mennä pyllypuhtaana. Mukavampaa niille naisille.
Kantsii kattoa jos pyytää eturauhas hierontaa ettei sillä hierojalla ole pitkiä kynsiä. Minä sain hierojan kynsistä haavaumia peräaukkooni.
Onko viime aikoina hieronta asiakkailla ollut pyllyt kipeänä?
Onko normaalia että eturauhasen hieromisen jälkeen pyllystä vuotaa hieman verta?
Kertokaa paljonko olette maksaneet tästä ja kauanko sessio sitten kestää.
Ei tana. Olen ostanut liukkaria ja kumihanskoja valmiiksi ja puhdistanut paikat mutta en oskalla lähteä 🙄
Sama ongelma. Haluaisin mennä mutta en uskalla. Pelkään myös että pylly tulee kipeäksi käsittelyssä.
Minulta hieroja hieroi vahingossa eturauhasen sijaan peräpukamaa. Jumaliste mikä kipu.
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia että eturauhasen hieromisen jälkeen pyllystä vuotaa hieman verta?
On Ihan normaalia. Kokeile kullia. Se ei aiheuta samoja oireita.
Vierailija kirjoitti:
Minulta hieroja hieroi vahingossa eturauhasen sijaan peräpukamaa. Jumaliste mikä kipu.
ei kai ne pukamat siellä sisällä niin syvällä ole..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kai ne pukamat siellä sisällä niin syvällä ole..
Voi sisäiset peräpukamat olla syvälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa paljonko tuo maksaa ja miten kauan sitä kestää? Onko hierojakin alasti siinä?
75e puolituntia maksu , kesto riippuu itsestä kuinka hyvälle tuntuu, alastomuudesta en tiedä mutta seksikkäissä vaatteissa useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuossa oikein toimitaan? Kiinnostaisi kokeilla. Pyllistetäänkö siinä vain alasti ja hieroja hieroo eturauhasen? Meneekö hän ensikertalaisella tuossa kauan?
asennon voit valita itse , mikä tuntuu parhaimmalta
hierovatko thai tytöt myös etupuolelta ? eli run,,aavatko
Vierailija kirjoitti:
hierovatko thai tytöt myös etupuolelta ? eli run,,aavatko
Mies tuli minulle hieromaan tätä. Tyttö ei kuulemma tehnyt niitä. Vähän oli vaivaannuttavaa alkuun mutta sitten kun päästiin alkuun sujui hyvin.
Voit pyytää naista riisumaan housunsa.