Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhan raju thai-hieroja

Vierailija
06.03.2026 |

Kävin aikaisemmin illalla thai-hierojalla ja pyysin vain eturauhasen hoitoa. No nyt on vieläkin peffa kipeä vaikka hän käytti tarpeeksi liukkaria. Miten on muilla ollut tällaisen jälkeen?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotias thakku tyttö kysyi toiselta puhelimella textailua ; kuuluuko miehellä olla karvat ajettu kiveksistä ?   Ihan suomeksi .   Sittemmin on selvinnyt myös suuri osa heistä onkin Kiinasta . 

Vierailija
22/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa se liukkari ottaa itse mukaan. Mulle lääkäri teki peräaukon tunnustelun ilman liukkaria se kävi oikeasti kipeää.

Miksi ilman liukkaria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä :( Oli kulli irrota. Vaan olipa kerrankin mittaa...

Vierailija
24/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu sairaanhoitaja, ainakin sen vaatetus on sellainen, joka tulee kotiin tekemään myös tuota jos niin haluan. Muutenkin sen terveystarkastus on hyvin kiihottava. 

Vierailija
25/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa ne hierojat nauraa teille epätoivoisille miehille kun poistutte tyytyväisinä perä kipeenä.

Vierailija
26/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako niitä hierojia jos takapuoli on vähän likainen? Jos on vaikka käynyt paskalla ja pyyhkinyt vähän huonosti.

Vierailija
27/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako niitä hierojia jos takapuoli on vähän likainen? Jos on vaikka käynyt paskalla ja pyyhkinyt vähän huonosti.

Ainahan se on kaupunkilaisilla likainen.

Vierailija
28/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sattuu pierasemaan juuri kun hierojan sormi on peräaukossa?

Vierailija
29/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuttu sairaanhoitaja, ainakin sen vaatetus on sellainen, joka tulee kotiin tekemään myös tuota jos niin haluan. Muutenkin sen terveystarkastus on hyvin kiihottava. 

Kerro tarkemmin? Millainen tarkastus?

Vierailija
30/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi onko oikeasti mahdollista että ne voi käyttää käytettyä kumihanskaa? En edes ajatellut koko asiaa. Hirvittää millaiset bakteerit olen saanut peräaukkoon ja eturauhaseen.

Vierailija
31/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi onko oikeasti mahdollista että ne voi käyttää käytettyä kumihanskaa? En edes ajatellut koko asiaa. Hirvittää millaiset bakteerit olen saanut peräaukkoon ja eturauhaseen.

Tietty on mahdollista. Siksi omat aina omat kertakäyttöhanskat mukaan. Niitä myydään eri kaupoissa ja apteekeissa.

Vierailija
32/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty on mahdollista. Siksi omat aina omat kertakäyttöhanskat mukaan. Niitä myydään eri kaupoissa ja apteekeissa.

Hyi. En ole tullu ajatelleeksi koko asiaa. Tästä lähtien vien hanskat ja liukuvoiteen mukana. Pitäskö varmuuden vuoksi käydä lääkärissä tarkistuttaan peräpää varmuuden vuoksi?

Vierailija
33/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulisijoille tiedoksi että eturauhasen hieronnalla on joillakin myös ihan oikeita terveyshyötyjä.

Vierailija
34/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa paljonko tuo maksaa ja miten kauan sitä kestää? Onko hierojakin alasti siinä?

Vierailija
35/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miehet! Ällöttävää. Persettännekö te kuljette siellä kaivattamassa.

Vierailija
36/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miehet! Ällöttävää. Persettännekö te kuljette siellä kaivattamassa.

Sitäkin. Laukeaminen on niin paljon voimakkaampi.

Vierailija
37/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on mennyt kummalliseksi. Miehet työntää perseeseensä asioita, kaikesta pahoitetaan mieli, naiset on tatuoituja ja ylipainoisia ja formulatkin on mennyt mädätykseen sähkömoottoreineen. Olisipa vuosi 2001

Vierailija
38/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eturauhas vaivoja oli jo vuonna 2001 ja Road trip elokuvakin oli sillon jo parivuotta vanha.

Vierailija
39/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eturauhas vaivoja oli jo vuonna 2001 ja Road trip elokuvakin oli sillon jo parivuotta vanha.

Oli toki, mutta silloin ei tungettu huvin vuoksi perseeseen mitään ja hanoissa ei ollut ipaa ja apaa. Liekö syynä soijapitoisen ruoan aiheuttama testosteronin lasku?

Vierailija
40/58 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli toki, mutta silloin ei tungettu huvin vuoksi perseeseen mitään ja hanoissa ei ollut ipaa ja apaa. Liekö syynä soijapitoisen ruoan aiheuttama testosteronin lasku?

Kokeile joskus omaa eturauhasta niin huomaat.