Turhan raju thai-hieroja
Kävin aikaisemmin illalla thai-hierojalla ja pyysin vain eturauhasen hoitoa. No nyt on vieläkin peffa kipeä vaikka hän käytti tarpeeksi liukkaria. Miten on muilla ollut tällaisen jälkeen?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama!! Niitä vituttaa äijien perseitten rassailu, niin rouhiivat sen aina helläksi, että ei vähään aikaan ole mitään halua mennä siihen käsittelyyn!
Itse käsittelyyn haluaa mutta ne saisi olla helläkätisempiä.
Miten tuossa oikein toimitaan? Kiinnostaisi kokeilla. Pyllistetäänkö siinä vain alasti ja hieroja hieroo eturauhasen? Meneekö hän ensikertalaisella tuossa kauan?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuossa oikein toimitaan? Kiinnostaisi kokeilla. Pyllistetäänkö siinä vain alasti ja hieroja hieroo eturauhasen? Meneekö hän ensikertalaisella tuossa kauan?
Halvimmmalla pääsee kun pyllistää jo siinä kassalla maksun yhteydessä! Aikaahan siihen kulu kuin minuutti kun sormen käyttää perseessä!
En minä kyllä siinä kassalla kehtaa pyllistää. Haluan yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Otat mukaan liukkaria ja kumihanskoja, sanot hierojalle "eturauhanen" ja käännyt kyljellesi siellä pöydällä.
Eikö niillä itsellään ole kumihanskoja?
Vierailija kirjoitti:
Eikö niillä itsellään ole kumihanskoja?
Ja sitten saat hyvässä lykyssä jonkun siivoushanskan sisääsi. Eli sama kun kortsujen kanssa. Parempi kun tuot itse.
Paljonko eturauhashieronta maksaa noissa paikoissa?
Vitsi noi thaitytöt on seksikkäitä Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat mukaan liukkaria ja kumihanskoja, sanot hierojalle "eturauhanen" ja käännyt kyljellesi siellä pöydällä.
Helpoin on mennä urologille. sanot vaan että alapäässä on joku vika. Rassaa sun perseen samantien.
Tekevät perussuomalaisille hieronnan aina kovakouraisesti, kannattaa jättää pinssit, lippikset ja t-paiat pois.
Niin pitääkö sinne liukkarikin viedä itse? Onko riskinä myös että hieroja voi käyttää käytettyä kumihanskaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin pitääkö sinne liukkarikin viedä itse? Onko riskinä myös että hieroja voi käyttää käytettyä kumihanskaa?
Minä ainakin vien noi itse. Lääkärin tutkittavana en ole ollut. Thaihieroja on halvempi ja tähän hommaan parempi. Ongelma on lähinnä se että paikat kipeytyy jännästi viiveellä. Muuten voisi pyytää "hieronnan" aikana ottamaan rauhallisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoin on mennä urologille. sanot vaan että alapäässä on joku vika. Rassaa sun perseen samantien.
Urologi vain tunnustelee ei hiero. Yleensä ne on vielä miehiä. Ja siellä käyminen on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvimmmalla pääsee kun pyllistää jo siinä kassalla maksun yhteydessä! Aikaahan siihen kulu kuin minuutti kun sormen käyttää perseessä!
Tai pertiile siinä edessä olevan puiston penkillä. Ei ainakaan kynnet tee naarmuja kun pyöreäpäisellä tekee hieronnan.
Tekeekö miehet muka tuota niin yleisesti 😳
Kannattaa se liukkari ottaa itse mukaan. Mulle lääkäri teki peräaukon tunnustelun ilman liukkaria se kävi oikeasti kipeää.
Paljonko tuo maksaa ja kauanko sitten hierotaan?
Vierailija kirjoitti:
Tekevät perussuomalaisille hieronnan aina kovakouraisesti, kannattaa jättää pinssit, lippikset ja t-paiat pois.
Pro tip.
Mulla sama!! Niitä vituttaa äijien perseitten rassailu, niin rouhiivat sen aina helläksi, että ei vähään aikaan ole mitään halua mennä siihen käsittelyyn!