Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhan raju thai-hieroja

Vierailija
06.03.2026 |

Kävin aikaisemmin illalla thai-hierojalla ja pyysin vain eturauhasen hoitoa. No nyt on vieläkin peffa kipeä vaikka hän käytti tarpeeksi liukkaria. Miten on muilla ollut tällaisen jälkeen?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama!! Niitä vituttaa äijien perseitten rassailu, niin rouhiivat sen aina helläksi, että ei vähään aikaan ole mitään halua mennä siihen käsittelyyn!

Vierailija
2/58 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama!! Niitä vituttaa äijien perseitten rassailu, niin rouhiivat sen aina helläksi, että ei vähään aikaan ole mitään halua mennä siihen käsittelyyn!

Itse käsittelyyn haluaa mutta ne saisi olla helläkätisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuossa oikein toimitaan? Kiinnostaisi kokeilla. Pyllistetäänkö siinä vain alasti ja hieroja hieroo eturauhasen? Meneekö hän ensikertalaisella tuossa kauan? 

Vierailija
4/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuossa oikein toimitaan? Kiinnostaisi kokeilla. Pyllistetäänkö siinä vain alasti ja hieroja hieroo eturauhasen? Meneekö hän ensikertalaisella tuossa kauan? 

Halvimmmalla pääsee kun pyllistää jo siinä kassalla maksun yhteydessä! Aikaahan siihen kulu kuin minuutti kun sormen käyttää perseessä!

Vierailija
5/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä siinä kassalla kehtaa pyllistää. Haluan yksityisyyttä.

Vierailija
6/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat mukaan liukkaria ja kumihanskoja, sanot hierojalle "eturauhanen" ja käännyt kyljellesi siellä pöydällä.

Vierailija
7/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä itsellään ole kumihanskoja?

Vierailija
8/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niillä itsellään ole kumihanskoja?

Ja sitten saat hyvässä lykyssä jonkun siivoushanskan sisääsi. Eli sama kun kortsujen kanssa. Parempi kun tuot itse.

Vierailija
9/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko eturauhashieronta maksaa noissa paikoissa?

Vierailija
10/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi noi thaitytöt on seksikkäitä Ap

Vierailija
11/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat mukaan liukkaria ja kumihanskoja, sanot hierojalle "eturauhanen" ja käännyt kyljellesi siellä pöydällä.

Helpoin on mennä urologille. sanot vaan että alapäässä on joku vika. Rassaa sun perseen samantien.

Vierailija
12/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät perussuomalaisille hieronnan aina kovakouraisesti, kannattaa jättää pinssit, lippikset ja t-paiat pois.

Vierailija
13/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitääkö sinne liukkarikin viedä itse? Onko riskinä myös että hieroja voi käyttää käytettyä kumihanskaa?

Vierailija
14/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pitääkö sinne liukkarikin viedä itse? Onko riskinä myös että hieroja voi käyttää käytettyä kumihanskaa?

Minä ainakin vien noi itse. Lääkärin tutkittavana en ole ollut. Thaihieroja on halvempi ja tähän hommaan parempi. Ongelma on lähinnä se että paikat kipeytyy jännästi viiveellä. Muuten voisi pyytää "hieronnan" aikana ottamaan rauhallisemmin.

Vierailija
15/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpoin on mennä urologille. sanot vaan että alapäässä on joku vika. Rassaa sun perseen samantien.

Urologi vain tunnustelee ei hiero. Yleensä ne on vielä miehiä. Ja siellä käyminen on kallista.

Vierailija
16/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvimmmalla pääsee kun pyllistää jo siinä kassalla maksun yhteydessä! Aikaahan siihen kulu kuin minuutti kun sormen käyttää perseessä!

Tai pertiile siinä edessä olevan puiston penkillä. Ei ainakaan kynnet tee naarmuja kun pyöreäpäisellä tekee hieronnan.

Vierailija
17/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö miehet muka tuota niin yleisesti 😳

Vierailija
18/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa se liukkari ottaa itse mukaan. Mulle lääkäri teki peräaukon tunnustelun ilman liukkaria se kävi oikeasti kipeää.

Vierailija
19/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuo maksaa ja kauanko sitten hierotaan?

Vierailija
20/58 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät perussuomalaisille hieronnan aina kovakouraisesti, kannattaa jättää pinssit, lippikset ja t-paiat pois.

Pro tip.