Turhan raju thai-hieroja
Kävin aikaisemmin illalla thai-hierojalla ja pyysin vain eturauhasen hoitoa. No nyt on vieläkin peffa kipeä vaikka hän käytti tarpeeksi liukkaria. Miten on muilla ollut tällaisen jälkeen?
Kommentit (58)
Minulle taas kävi näin jokunen vuosi sitte. Menin alkuun siihen vartalo hierontaan. Ja sen lisäksi otin kassalta myös eturauhas hieronnan. Kaunis ja timmi nuori thaikku nainen hieroi kroppaani ehkä puoli tuntia. Sitten se sanoi että toinen hieroja tulee hieromaan eturauhasen hän ei kuulemma tee niitä. Sanoi että riisu alushousut pois ja käänny kyljelleen valmiiksi. Sitten hän poistui. Kohta sisään tuli läkkäämpi ja lihava thai täti joka vetäisi hanskan samantien käteen ja liukkarin kanssa työnsi kovakouraisesti sormen perseeseeni ja alkoi hieroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niillä itsellään ole kumihanskoja?
Ja sitten saat hyvässä lykyssä jonkun siivoushanskan sisääsi. Eli sama kun kortsujen kanssa. Parempi kun tuot itse.
Eikö se olisi kiihottavaa kun hieroja vetäisi semmoisen keltaisen siivous hanskan kyynerpäähän asti?
Tekeekö teidän hierojat eturauhas hieronnan yhdellä vai kahdella sormella?
onko vihervassari jos ei pidä lippistä
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö teidän hierojat eturauhas hieronnan yhdellä vai kahdella sormella?
Mulla aloittaa yhdellä ja jatkaa kahdella kun olen vähän rentoutunut.
Multa kysyi kerran yksi hieroja haluanko että käyttääkö hän yhtä vai kahta sormea. Sanoin että kokeillaan kahdella ja reilusti liukkaria. Tämä tuntui paljon paremmalta joten olen sen jälkeen sanonut joka hierojalle että kahdella sormella ja reilulla liukkarilla.
Paljonko tuollainen hieronta maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama!! Niitä vituttaa äijien perseitten rassailu, niin rouhiivat sen aina helläksi, että ei vähään aikaan ole mitään halua mennä siihen käsittelyyn!
Voin kuvitella tilanteen kun Suomi juntti makaa kiimainen ilme naamallaan perse paljaana kyljellään odottamassa kun thai nainen tympääntynyt ilme naamallaan vetää kumihanskoja käteen ja miettii että taas tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa paljonko tuo maksaa ja miten kauan sitä kestää? Onko hierojakin alasti siinä?
Hierojat ovat vaatteet päällä. Asiakas alasti.
Paljonko tuollainen hieronta maksaa?
Kertokaa lisää. Kiinnostaa käydä mutta jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Pettymys. Kävin juuri paikallisessa thai hieronta paikassa. Kassalla kaunis nainen mutta eturauhashierontaa tulikin antamaan ylipainoinen thai mies. Olisin muuten lähtenyt menemään, mutta kun jo maksoin hieronnan. En oikein osannut ja pystynyt nauttimaan, kun mies rassasi pakoputkeani.
Ettei itselle käy vastaavaa niin voiko siinä kassalla maksun yhteydessä vaatia että eturauhasen tulee hieromaan nainen?
Ällöttääkö niitä thai-tyttöjä sitte hieroa eturauhasta?
Vierailija kirjoitti:
Ällöttääkö niitä thai-tyttöjä sitte hieroa eturauhasta?
Ei näyttänyt äsken ällöttävän. Nainen vain hihitti kun minä vinguin kyljelläni pöydällä.
Kävin jokunen viikko sitte. Hieroja kyllä tuntui tympääntyneeltä. Hyvin hieroi silti ja kahdella sormella.
Voisi kuvitella että noita ällöttäisi enemmän olla ventovieraan pantavana.
Pettymys. Kävin juuri paikallisessa thai hieronta paikassa. Kassalla kaunis nainen mutta eturauhashierontaa tulikin antamaan ylipainoinen thai mies. Olisin muuten lähtenyt menemään, mutta kun jo maksoin hieronnan. En oikein osannut ja pystynyt nauttimaan, kun mies rassasi pakoputkeani.