Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa nautinnollisimmat tavat miten käräytän naimisissa olevat 3 henkilöä?

Vierailija
06.03.2026 |

Tunnen hyvin miehen, joka on naimisissa ja on pettänyt aina puolisoaan. Hän pettää kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa, nämä naiset eivät tunne toisiaan, eivätkä tiedä, että tämä mies tosiaan vehtailee molempien kanssa. itse tunnen myös molemmat naiset hyvin. nyt kuitenkin tämä mies on käynyt hermoilleni ja ajattelin, jos käräyttäisin kaikki 3 henkilöä. miten sen tekisin?

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki? Ei mitään voitettavaa mutta paljon hävittävää.

Minulla ei ole kyllä tässä mitään hävittävää. AP

Miten ei? Kannattaa miettiä etukäteen minkä hinnan on valmis maksamaan.

En ole heihin kiintynyt, eikä haitta vaikka katoaisivat elämästäni ja sitäpaitsi näinhän tulee käymään. todennäköisesti jään petettyjen puolisoiden kaveriksi kuitenkin.

Oletko valmis siihen, että sinua tai läheisiäsi aletaan vainoamaan ja mustamaalaamaan? Tuo on vielä sieltä lievimmästä päästä.

Tämähän on erinomainen tapa erottaa jyvät akanoista. Jokainen vainooja ja mustamaalaaja ilmiantaa itse itsensä.

Vierailija
82/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Halla Aho petti vaimoaan toisen naisen kanssa ja syytti tätä toista naista, että ei ole huolehtinut ehkäisystä? Mutta tällä urpolla varaa syyttää yhtä nais poliitikkoa, että on mukamas väärin pukeutunut, siis valkoiseen t-paitaan mukamas? Ei se nais poliitikko sentään pettänyt. Mutta Toki Halla Aho selittää kaiken vain naisen syyksi? Todella outoa politiikkaa hänellä. Miksi ei häntä erotettu tästä lausonnosta lainkaan. Saavatko vain miehet sylkäistä suustaan mitä tahansa?

Ja miksi ap ei kertonut tästä jo aikaisemmin näille naisille. Eli siis ymmärsinkö oikein, että naimissa olevat miehet pettävät vaimojaan ja nämä vaimot eivät tiedä asiasta lainkaan? Oletko yksi niistä naisista, jonka kanssa mies vehtailee ja mikä tämä kuvio on? 

Naimisissa oleva mies pettää vaimoaan kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa. (Nämä naiset pettävät miehiään) mutta nämä naiset eivät tunne toisiaan, ainakaan kovin hyvin. tunnen itse nämä kaikki, mukaanlukien petetyt puolisot.

En oikein usko sinua. Ihmeellinen tarve voimafantasioida. Vai miten olet saanut nämä salasuhteet selville?

Tämä mies saattuu olemaan aika puupää siinä mielessä, että on kertonut nämä tapaukset minulle.

Ja sinä uskot. 

Sain opiskeluaikana kuulla olevani suhteessa kahden eri henkilön kanssa, joiden kummankaan kanssa minulla ei ollut edes pientä vipinää. Ystäviä olimme kyllä. Joillakuilla on tarve juoruilla, toisilla retostella. 

Siitä vain käräyttelemään, ei ole minulta pois. Paljon pahaa teet, jos väitteesi ovatkin perää vailla. 

Mitä pahaa siinä tapahtuu, jos mitään ei ole tapahtunut? Onhan sekin selvittelyn arvoinen asia, että miksi mies levittää itsestään ja muista tutuilleen näin ikäviä valheita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku hullu taas jankuttaa väkivaltafantasioitaan. Hekumoi ajatuksella kostosta, vainoamisesta, mustamaalaamisesta ja muista rikoksista.  "Minkä hinnan olet valmis maksamaan?" 

Kaikki vastuu on pettäjillä. Ei sillä, joka paljastaa pettämisen. 

Mikä ihmeen fantasia? Kunhan sanoin, että kannattaa miettiä huolella. Ihmiset toimivat arvaamattomasti, kun vedetään matto alta. Kysy vaikka eräältä eläinlääkäriltä.

Samaa fantasiaa toistat, kun uhkailet jollain väkivaltarikollisella. Ymmärrät varmaan, miksi hän on linnassa? Ei tuo ole mikään normaali reaktio. Eikä kyse edes ollut pettämisestä tai pettämisen paljastumisesta.

Vierailija
84/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin pohdinnassa, voisinko kertoa eräälle ihmiselle miehensä käyttävän maksullisia, mutta miten sen kertoisin. Ajattelin tiedustella ensin haluaisiko tietää jos miehensä olisi uskoton. Pohdin myös onko ok olla kertomatta vai kertoa?

Petetyn roolissa tietysti haluaa tietää, vaikka eihän se hyvältä tunnu. Mutta osa pettämisen kivuliaisuudesta tulee juuri siitä, että pettäminen ei ole koskaan salaisuus. Aina on ihmisiä, joille asia ei mitenkään kuulu, mutta jotka tietävät.

Joten kerro, tietenkin. Jokaisella on oikeus tietää oman parisuhteensa asiat.

Vierailija
85/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy pettämistä

Minua on petetty

Silti mietin, eikö ap:llä ole elämässään muuta sisältöä kuin vahtia muiden tekemisiä?

Vierailija
86/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle. Hanki omaa sisältöä köyhään elämääsi ja jätä muut rauhaan.

Vierailija
87/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisten miehet miten normaaleja, ettei ole kuumakalle. Miehen vaimolle ihan ekana.

Vierailija
88/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat hieromasauvan, liukkaria, asetut makuulle ja alat hyväillä itseäsi.

Vierailija
89/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy pettämistä

Minua on petetty

Silti mietin, eikö ap:llä ole elämässään muuta sisältöä kuin vahtia muiden tekemisiä?

Varmaan on muutakin. Tuskin tämä on hänen pääasiallinen toimialansa, kunhan meinaa käräyttää. Tuskin hän näitä vahtii.

Vierailija
90/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu sinulle. Hanki omaa sisältöä köyhään elämääsi ja jätä muut rauhaan.

Tottakai kuuluu. Se pettäjämies oli ihan itse kertonut.

Vierailija
91/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisten miehet miten normaaleja, ettei ole kuumakalle. Miehen vaimolle ihan ekana.

Keiden naisten miehet?

Pettäjät eivät ole ihan normaaleja, vaan heillä on kaikenlaista psyyken vajavaisuutta.

Vierailija
92/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei velvoita sinua sekaantumaan asiaan. Jos kerron että mulla on hieno auto, niin ei se auto silti mitenkään muutu sinun asiaksesi omia tai tärvellä varsinkaan. Sinua on informoitu ja sen enempää sulla ei ole roolia.

Vierailija
93/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittäväähän se on, että ei ole omassa elämässä niin paljon sisältöä, että kokee ylitsepääsemätöntä tarvetta tuppautua muiden asioihin. Miten tämä tilanne edes liittyy sinuun? Ymmärtäisin jos nämä olisivat loukanneet sinua jotenkin. Mutta muuten vaan haluat tuhota mahdollisesti kolme perhettä? Anna muiden hoitaa liittonsa asiat kuten hoitavat, älä työnnä nokkaasi minne se ei kuulu.

Vierailija
94/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäpuhelu kaikille :D 

Vierailija
95/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei velvoita sinua sekaantumaan asiaan. Jos kerron että mulla on hieno auto, niin ei se auto silti mitenkään muutu sinun asiaksesi omia tai tärvellä varsinkaan. Sinua on informoitu ja sen enempää sulla ei ole roolia.

Olisin iloinen, jos sinulla olisi oikeasti hieno auto.

Mitenkään en voi olla iloinen, jos kerrot, että tahallasi käytät muita ihmisiä hyväksesi. Haluan, että sellainen käytös loppuu. Tykkään kanssaihmisistäni.

Vierailija
96/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee lämmin pörröinen olo, kun saa jonkun suuttumaan.

Vierailija
97/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin iloinen, jos sinulla olisi oikeasti hieno auto.

Mitenkään en voi olla iloinen, jos kerrot, että tahallasi käytät muita ihmisiä hyväksesi. Haluan, että sellainen käytös loppuu. Tykkään kanssaihmisistäni.

Muutenkin toi "informoiminen" ei kuvaa tilannetta, jossa kaadetaan paskaa toisen ihmisen korvaan. Ajatelkaa pettäjät joskus joitain muitakin kuin vain itseänne.

Vierailija
98/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika säälittäväähän se on, että ei ole omassa elämässä niin paljon sisältöä, että kokee ylitsepääsemätöntä tarvetta tuppautua muiden asioihin. Miten tämä tilanne edes liittyy sinuun? Ymmärtäisin jos nämä olisivat loukanneet sinua jotenkin. Mutta muuten vaan haluat tuhota mahdollisesti kolme perhettä? Anna muiden hoitaa liittonsa asiat kuten hoitavat, älä työnnä nokkaasi minne se ei kuulu.

Siis tämä pettäjä on valinnut tuhota näitä perheitä, omansa ja muiden.

Vierailija
99/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä pettäjä on valinnut tuhota näitä perheitä, omansa ja muiden.

Miksiköhän pettäjät ovat niin tyhmiä, että eivät ymmärrä ottavansa aina tämän saman riskin, että menee perhe, suhteet lapsiin ja maine?

Vierailija
100/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, kun täällä jotkut sanovat, että tuhoat perheet, jos kerrot. Eiköhän nämä pettäjät just sitä tee!!!!! Se voi olla ihan helvetinmoinen helpotus kuulla, että puoliso pettää. Pääseepähän ihan luvallisesti eroon, kun on syytä. Eikä pettäjä pääse vinkumaan jätetyksi tulemisesta.  Mulla oli ihan jäätävä narsisti ukko, josta en olisi ikinä päässyt eroon, ellei hän olisi rakastunut tulisesti siihen naiseen, jonka kanssa petti minua. Minä ja lapset nautittiin kyllä ihan hitokseen, kun pettäjä lähti toiseen huusholliin. Nytten samainen ihmisromu maistelee omaa lääkettään, kun kyseinen leidi peteskelee häntä.