kertokaa nautinnollisimmat tavat miten käräytän naimisissa olevat 3 henkilöä?
Tunnen hyvin miehen, joka on naimisissa ja on pettänyt aina puolisoaan. Hän pettää kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa, nämä naiset eivät tunne toisiaan, eivätkä tiedä, että tämä mies tosiaan vehtailee molempien kanssa. itse tunnen myös molemmat naiset hyvin. nyt kuitenkin tämä mies on käynyt hermoilleni ja ajattelin, jos käräyttäisin kaikki 3 henkilöä. miten sen tekisin?
Kommentit (49)
ukolleen pirauttaen munien vatkaustarpeesta?
älä siis buuttaa vaikka meillä oli bytemme?
Nimetön viesti puolisoille ja molemmille 2, naisille.
3 ihmisen avioliitot päättyy, mutta ovat sen itse aiheuttaneet, joten olisiko joku ryhmä chat kaikkien kesken😃
Vierailija kirjoitti:
Nimetön viesti puolisoille ja molemmille 2, naisille.
Miten lähetät viestin nimettömänä.
Nautin tästä. voitko kertoa sitten miten kävi kaikille😄
Kertoisin "luottamuksella" yhdelle heistä. Valitsisin herkimmin suuttuvan, hieman juoruilevan ja turhamaisen tyypin, joka tuntisi pettymystä ja kostonhimoa. Hän todnäk pitäisi huolen, että kertoo muillekin. Sitten vain seuraisin mitä tapahtuu.
Mikä järki? Ei mitään voitettavaa mutta paljon hävittävää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyllä tässä mitään hävittävää. AP
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin "luottamuksella" yhdelle heistä. Valitsisin herkimmin suuttuvan, hieman juoruilevan ja turhamaisen tyypin, joka tuntisi pettymystä ja kostonhimoa. Hän todnäk pitäisi huolen, että kertoo muillekin. Sitten vain seuraisin mitä tapahtuu.
Tarkoitit varmaan, että kertoisi jonkun näistä kolmen pettäjän puolisolle? tässä olisi idea kyllä.
Anna kirje niille petetyille ja kirjoita siihen miten niitä petetään.
Myös Halla Aho petti vaimoaan toisen naisen kanssa ja syytti tätä toista naista, että ei ole huolehtinut ehkäisystä? Mutta tällä urpolla varaa syyttää yhtä nais poliitikkoa, että on mukamas väärin pukeutunut, siis valkoiseen t-paitaan mukamas? Ei se nais poliitikko sentään pettänyt. Mutta Toki Halla Aho selittää kaiken vain naisen syyksi? Todella outoa politiikkaa hänellä. Miksi ei häntä erotettu tästä lausonnosta lainkaan. Saavatko vain miehet sylkäistä suustaan mitä tahansa?
Ja miksi ap ei kertonut tästä jo aikaisemmin näille naisille. Eli siis ymmärsinkö oikein, että naimissa olevat miehet pettävät vaimojaan ja nämä vaimot eivät tiedä asiasta lainkaan? Oletko yksi niistä naisista, jonka kanssa mies vehtailee ja mikä tämä kuvio on?
Vierailija kirjoitti:
3 ihmisen avioliitot päättyy, mutta ovat sen itse aiheuttaneet, joten olisiko joku ryhmä chat kaikkien kesken😃
Todennäköisesti ovat avoimissa suhteissa kaikki. Ap kiihottuu moraalisesta paheksunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Anna kirje niille petetyille ja kirjoita siihen miten niitä petetään.
Nerokasta.
Vierailija kirjoitti:
Myös Halla Aho petti vaimoaan toisen naisen kanssa ja syytti tätä toista naista, että ei ole huolehtinut ehkäisystä? Mutta tällä urpolla varaa syyttää yhtä nais poliitikkoa, että on mukamas väärin pukeutunut, siis valkoiseen t-paitaan mukamas? Ei se nais poliitikko sentään pettänyt. Mutta Toki Halla Aho selittää kaiken vain naisen syyksi? Todella outoa politiikkaa hänellä. Miksi ei häntä erotettu tästä lausonnosta lainkaan. Saavatko vain miehet sylkäistä suustaan mitä tahansa?
Ja miksi ap ei kertonut tästä jo aikaisemmin näille naisille. Eli siis ymmärsinkö oikein, että naimissa olevat miehet pettävät vaimojaan ja nämä vaimot eivät tiedä asiasta lainkaan? Oletko yksi niistä naisista, jonka kanssa mies vehtailee ja mikä tämä kuvio on?
Naimisissa oleva mies pettää vaimoaan kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa. (Nämä naiset pettävät miehiään) mutta nämä naiset eivät tunne toisiaan, ainakaan kovin hyvin. tunnen itse nämä kaikki, mukaanlukien petetyt puolisot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei? Kannattaa miettiä etukäteen minkä hinnan on valmis maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei? Kannattaa miettiä etukäteen minkä hinnan on valmis maksamaan.
En ole heihin kiintynyt, eikä haitta vaikka katoaisivat elämästäni ja sitäpaitsi näinhän tulee käymään. todennäköisesti jään petettyjen puolisoiden kaveriksi kuitenkin.
Ihan vaan kertomalla. Miksi haet tyydytystä itsellesi siitä että tavan pitäisi olla jotenkin erityisen nautittava?