Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa nautinnollisimmat tavat miten käräytän naimisissa olevat 3 henkilöä?

Vierailija
06.03.2026 |

Tunnen hyvin miehen, joka on naimisissa ja on pettänyt aina puolisoaan. Hän pettää kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa, nämä naiset eivät tunne toisiaan, eivätkä tiedä, että tämä mies tosiaan vehtailee molempien kanssa. itse tunnen myös molemmat naiset hyvin. nyt kuitenkin tämä mies on käynyt hermoilleni ja ajattelin, jos käräyttäisin kaikki 3 henkilöä. miten sen tekisin?

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pettäjät ihan paniikissa. Miksi alatte siihen hommaan jos noin pelottaa?

En ole pettäjä, mutta mikään ei niin wuituta kuin se jos joku puuttuu mun asioihini. 

Eihän asia ole "sun" jos petät jotain toista henkilöä. Tuolla petetyllä on oikeus tietää, että haluaako pitää pettävän luuserin vai ei. Toivottavasti ei.

Vierailija
122/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu sinulle. Hanki omaa sisältöä köyhään elämääsi ja jätä muut rauhaan.

Tottakai kuuluu. Se pettäjämies oli ihan itse kertonut.

Se ei velvoita sinua sekaantumaan asiaan. Jos kerron että mulla on hieno auto, niin ei se auto silti mitenkään muutu sinun asiaksesi omia tai tärvellä varsinkaan. Sinua on informoitu ja sen enempää sulla ei ole roolia.

Miksi et uskaltaisi kertoa puolisollesi siitä autosta? Otitko velkaa yli maksukykysi puolisosi selän takana? 

Muuten tuo vertaus ei aukea minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Halla Aho petti vaimoaan toisen naisen kanssa ja syytti tätä toista naista, että ei ole huolehtinut ehkäisystä? Mutta tällä urpolla varaa syyttää yhtä nais poliitikkoa, että on mukamas väärin pukeutunut, siis valkoiseen t-paitaan mukamas? Ei se nais poliitikko sentään pettänyt. Mutta Toki Halla Aho selittää kaiken vain naisen syyksi? Todella outoa politiikkaa hänellä. Miksi ei häntä erotettu tästä lausonnosta lainkaan. Saavatko vain miehet sylkäistä suustaan mitä tahansa?

Ja miksi ap ei kertonut tästä jo aikaisemmin näille naisille. Eli siis ymmärsinkö oikein, että naimissa olevat miehet pettävät vaimojaan ja nämä vaimot eivät tiedä asiasta lainkaan? Oletko yksi niistä naisista, jonka kanssa mies vehtailee ja mikä tämä kuvio on? 

Naimisissa oleva mies pettää vaimoaan kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa. (Nämä naiset pettävät miehiään) mutta nämä naiset eivät tunne toisiaan, ainakaan kovin hyvin. tunnen itse nämä kaikki, mukaanlukien petetyt puolisot.

Siis kirje aika monelle  -  joten ehkä pääteltävissä kuka kirjeen olisi lähettänyt. Jollei ole jo kirjeessä ilmoittanut nimeään. 

Vierailija
124/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy pettämistä

Minua on petetty

Silti mietin, eikö ap:llä ole elämässään muuta sisältöä kuin vahtia muiden tekemisiä?

Miten hän on vahtinut jos petturi on oma-aloitteisesti kertonut. 

Vierailija
125/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu sinulle. Hanki omaa sisältöä köyhään elämääsi ja jätä muut rauhaan.

Tottakai kuuluu. Se pettäjämies oli ihan itse kertonut.

Niin juuri. Ap:llä on vielä normaalinhyvä kuulo ja hyvin kuuli mitä petturimies kertoili. 

Vierailija
126/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vapaa suhde heillä, ei kuulu sulle.

Vierailija
127/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on usein narsisti. Täysin empatiakyvytön. Juuri tämän takia käräytän kaikki pettäjät, jotka tulevat minulle kehumaan että heillä on salasuhde. Eihän se suhde ole mikään "saavutus". Sehän vain todistaa, että pettäjä on selkärangaton ja munaton pelle. Ja epätavallisen tyhmäkin vielä, koska itse kertoo minulle pettämisestä. 

Minä tietysti vedän roolia. Kun pettäjä kertoo käyneensä vieraissa, minä naureskelen hänen jutuilleen. Kehun häntä "hyvästä peliliikkeestä", koska haluan luoda vaikutelmaa että pettäminen on minun mielestäni täysin OK. 

Totuus on, että minä tarkkailen tilannetta ja lypsän informaatiota (pettämisen yksityiskohdat). Kun tietoa on tarpeeksi, voin ottaa anonyymisti yhteyttä pettäjän puolisoon ja kertoa hänelle, mitä pettäjä on puuhaillut. 

Vierailija
128/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimetön viesti puolisoille ja molemmille 2, naisille.

aina omalla nimellä, raukkamaista lähetellä nimettömiä, jos on kerran asiaa pitää kyetä laittamaan nimensä mukaan. ja voihan olla ns vapaasuhdekin heillä. 

Vierailija
129/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä on usein narsisti. Täysin empatiakyvytön. Juuri tämän takia käräytän kaikki pettäjät, jotka tulevat minulle kehumaan että heillä on salasuhde. Eihän se suhde ole mikään "saavutus". Sehän vain todistaa, että pettäjä on selkärangaton ja munaton pelle. Ja epätavallisen tyhmäkin vielä, koska itse kertoo minulle pettämisestä. 

Minä tietysti vedän roolia. Kun pettäjä kertoo käyneensä vieraissa, minä naureskelen hänen jutuilleen. Kehun häntä "hyvästä peliliikkeestä", koska haluan luoda vaikutelmaa että pettäminen on minun mielestäni täysin OK. 

Totuus on, että minä tarkkailen tilannetta ja lypsän informaatiota (pettämisen yksityiskohdat). Kun tietoa on tarpeeksi, voin ottaa anonyymisti yhteyttä pettäjän puolisoon ja kertoa hänelle, mitä pettäjä on puuhaillut. 

Ääh. Olet itsekin aika kuspää.

Vierailija
130/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä draamankaari. Onneksi olen ihminen jota ei parisuhteet kiinnosta eikä mitään halua ikinä avioitua yhtään kenenkään kanssa. Se mitä pidän jännänä niin tällaset pettäjät ei kuitenkaan koskaan oikein kykene avoimeen suhteeseen joka olisi paljon selvempi kummallekin osapuolelle? Johtuneeko siitä että pettäminen on jotenkin jännittävämpää, eletään vähän reunalla ja saadaan kaiketi siitä salailun ja kiinnijäämisen pelosta adrenaliinibuustia, siksihän jotkut harrastavat extremeurheiluakin. Toisaalta kun kuuntelee tällasia parisuhdesotkuja ulkopuolelta tulee myös selväksi että ei oikeastaan hyväksyttäisi toiselta osapuolelta samaa käytöstä, petetään mutta pelätään tulla petetyksi, aika itsekästä. Ihminen on kertakaikkiaan monimutkainen tällasine aivoituksineen on.

Vierailija
131/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kuulu sulle."

Noin puhuu narsisti, joka ensin kehuskelee omalla pettämisellään (lörpöttelee seksielämästään pitkin kyliä) ja sitten katuu. Seuraavaksi iskee paniikki. Narsisti yrittää epätoivoisesti hiljentää juorut, jotka hän itse ylpeänä aloitti. Narsisti uhriutuu ja ulisee. Hän jankuttaa, että pettäminen on "yksityisasia" vaikka hän itse teki asiasta julkisen. Juuri tällainen maalitolppien siirtely paljastaa narsistin.

Vierailija
132/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pettäjät ihan paniikissa. Miksi alatte siihen hommaan jos noin pelottaa?

En ole pettäjä, mutta mikään ei niin wuituta kuin se jos joku puuttuu mun asioihini. 

Tuskin sulla moniakaan merkittäviä asioita on ilman että niissä olisi joku muukin mukana. 

Vierailija
133/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aina omalla nimellä, raukkamaista lähetellä nimettömiä, jos on kerran asiaa pitää kyetä laittamaan nimensä mukaan. ja voihan olla ns vapaasuhdekin heillä. 

No miksi sinä et ole allekirjoittanut tuota viestiäsi, vaikka sinulla näyttäisi olevan asiaa?

Jos on vapaa suhde näillä kaikilla, niin sittenhän ei ole mitään ongelmaa ottaa asiaa esille.

Vierailija
134/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet kateellinen.

Miten tervehenkinen järki-ihminen voisi kuvattujen asioiden tilanteessa olla kateellinen. 

Vierailija
135/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoaan mies  eniten pettää ja 2 naista miehiään. Olisikohan vaimon paras ensin tietää asiasta ?

Vierailija
136/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo, ymmärrän että inceliytesi on raskasta ... mutta ei nämä tälläiset kateellisten kostofantasiat ole tervettä

Vierailija
137/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Halla Aho petti vaimoaan toisen naisen kanssa ja syytti tätä toista naista, että ei ole huolehtinut ehkäisystä? Mutta tällä urpolla varaa syyttää yhtä nais poliitikkoa, että on mukamas väärin pukeutunut, siis valkoiseen t-paitaan mukamas? Ei se nais poliitikko sentään pettänyt. Mutta Toki Halla Aho selittää kaiken vain naisen syyksi? Todella outoa politiikkaa hänellä. Miksi ei häntä erotettu tästä lausonnosta lainkaan. Saavatko vain miehet sylkäistä suustaan mitä tahansa?

Ja miksi ap ei kertonut tästä jo aikaisemmin näille naisille. Eli siis ymmärsinkö oikein, että naimissa olevat miehet pettävät vaimojaan ja nämä vaimot eivät tiedä asiasta lainkaan? Oletko yksi niistä naisista, jonka kanssa mies vehtailee ja mikä tämä kuvio on? 

Naimisissa oleva mies pettää vaimoaan kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa. (Nämä naiset pettävät miehiään) mutta nämä naiset eivät tunne toisiaan, ainakaan kovin hyvin. tunnen itse nämä kaikki, mukaanlukien petetyt puolisot.

Helppoa se on, kun tunnet. Soitat, tai  sanot suoraan nähdessäsi

Olen itse sanout suoraan  nähdessäni jossain 

Vierailija
138/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aikoo omalla nimellään paljastaa kuulemansa, niin silloin ehkä kannattaisi yksityisesti kasvoista kasvoihin aluksi varovasti tiedustella petetyltä että onko heillä kenties avoin lupa vieraisiin. 

Vierailija
139/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo, ymmärrän että inceliytesi on raskasta ... mutta ei nämä tälläiset kateellisten kostofantasiat ole tervettä

Nämä huorulien väistöyritykset ovat aina vain huvittavampia.

Veikkaan, että ap on nainen.

Vierailija
140/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan käräyttänyt yhden naistuttavan kun hänellä oli suhde jo ennen vihkimistä  ja petti kun aviomiehensä oli ulkomailla töissä. Kaveriporukka  ja naapuritkin tiesi  siitä. Sitten kerran kerroin aviomiehelle että vaimolla on suhde toiseen mieheen. Vaimo soitti mulle että miksi olet kertonut, en muista mitä vastasin,  he  erosivat . Yhdelle toiselle kaveri miehelle en ole kertonut vaimonsa seksiseikkailuista, ovat edelleen aviossa. Nämä aviomiehet ovat veljeksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme