Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kertokaa nautinnollisimmat tavat miten käräytän naimisissa olevat 3 henkilöä?

Vierailija
06.03.2026 |

Tunnen hyvin miehen, joka on naimisissa ja on pettänyt aina puolisoaan. Hän pettää kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa, nämä naiset eivät tunne toisiaan, eivätkä tiedä, että tämä mies tosiaan vehtailee molempien kanssa. itse tunnen myös molemmat naiset hyvin. nyt kuitenkin tämä mies on käynyt hermoilleni ja ajattelin, jos käräyttäisin kaikki 3 henkilöä. miten sen tekisin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut kaikki samoihin juhliin ja möläytät menemään tai teet jonkun seuraleikin jossa kysytään kuinka monen huoneessa olijan kanssa mies on maannut viimeisen viikon aikana ja laitat vihjeeksi että luku on kahden enemmän kuin yksi luulisi ja yhden enemmän kuin kaksi luulisi.

Vierailija
42/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet nämä kaikki kolme naista, järjestä tilanne/tilaisuus, jossa he voivat tutustua toisiinsa. Jos heillä yhtään synkkaa, sinun ei tarvitse tehdä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan kertomalla. Miksi haet tyydytystä itsellesi siitä että tavan pitäisi olla jotenkin erityisen nautittava?

Se ei antanut minulle munaa. Olen siitä mustasukkainen.

Vierailija
44/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
45/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kysyisin, miksi minulla on näin heikko itsetunto, että haluan haavoittaa muita ihmisiä. Narsistinen persoonallisuushäiriö juontaa lapsuudesta, jossa on ollut vanhempien puutteellinen kyky antaa lapselle itsetuntoa kasvattavaa kehitystä. Ainoastaan ihminen, jolla on persoonallisuuden kehityksessä häiriö, haluaa haavoittaa muita julkisesti netissä ja muutenkin. Ihmisellä on sisäiset ja ulkoiset rajat, jos et niitä tunne, mieti, miten toimit itse.

Vierailija
46/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimetön viesti puolisoille ja molemmille 2, naisille.

Miten lähetät viestin nimettömänä.

Kirje. Tiedätkö, mikä sellainen on?

Vierailija
47/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemällä TÖIHIN

Myöskin otettava Ukko Ylijumala sydämeen. Muuta neuvoa ei tule. 

Vierailija
48/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset sattuvat vielä olemaan semmosissa ammateissa, että eivät kyllä kuuluisi niihin tällä käytöksellä. 

Vierailija
49/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se AP sinulta jotenkin pois? Olet raukka ihan itse. Se että olen harrastanut tuota vastaavaa itse 15 vuotta ja pettänyt vaimoani varmaan 30 eri naisen kanssa ei kuulu vit...tuakaan sinulle. Jos sinua harmittaa että jotkut saattavat paremmin seuraa kuin sinä itse niin hakeudu vaan itse sinne hoitoon. Sinussa se vika on