Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kertokaa nautinnollisimmat tavat miten käräytän naimisissa olevat 3 henkilöä?

Vierailija
06.03.2026 |

Tunnen hyvin miehen, joka on naimisissa ja on pettänyt aina puolisoaan. Hän pettää kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa, nämä naiset eivät tunne toisiaan, eivätkä tiedä, että tämä mies tosiaan vehtailee molempien kanssa. itse tunnen myös molemmat naiset hyvin. nyt kuitenkin tämä mies on käynyt hermoilleni ja ajattelin, jos käräyttäisin kaikki 3 henkilöä. miten sen tekisin?

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset sattuvat vielä olemaan semmosissa ammateissa, että eivät kyllä kuuluisi niihin tällä käytöksellä. 

Naisvihahan se sieltä sitten löytyi, oli sisäistettyä tai oman sukupuolen ulkopuolelle suuntautuvaa. 

Vierailija
62/172 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kasvat ap isoksi, ymmärrät ettei asia kuulu sinulle v:ttuakaan. Työntämällä nenäsi asiaan, saat kaikkien vihat päällesi. Lopulta et edes ymmärrä mistä koko jutussa on edes kyse. Olet nähnyt tai kuullut jotakin, ja oma mielikuvituksesi on täydentänyt puuttuvat palaset.

Kerroppa miten saat vihat päällesi kun teet kaiken anonyyminä

Jos tämä tarina olisi edes tosi, jo se ettei aloittaja ole itse kyennyt keksimään toimivaa tapaa toteuttaa suunnitelmansa, kertoo, ettei hän ole penaalin kynistä terävin. Ehkä vain kynien joukkoon eksynyt puutikku. 

Todennäköisesti hän jäisi jostain yksinkertaisesta virheestä kiinni. Mutta sitä ei tule tapahtumaan, sillä aloitus on sepite.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisit sanonut silloin asiasta kun pettäjä kertoi sinulle (jos kertoi). Nyt olet vain ilkeä ja kateellinen, mitä nautintoa saat jos pilaat muiden elämän ja varsinkin jos perheissä on lapsia. Jos jotain haluat sanoa jollekin niin miehelle varoitus että kerrot jos ei lopeta ja molemmille naisille että tiedät asiasta ja herra x :llä on useampia naisia kuviossa mukana. Turha on kuvitella että pettäjien puolisot jäävät kaveriksi, viestintuoja ja asioihin sekaantuja ammutaan useimmiten. 

Vierailija
64/172 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastele miehelle ja vaimolle kovaan ääneen kuinka hienoa on kun polyamoriset suhteet ovat nykyään hyväksyttyjä ja heidänkin polyamorinen suhteensa Tiinan ja Martan kanssa toimii niin hienosti! 

Vierailija
65/172 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kasvat ap isoksi, ymmärrät ettei asia kuulu sinulle v:ttuakaan. Työntämällä nenäsi asiaan, saat kaikkien vihat päällesi. Lopulta et edes ymmärrä mistä koko jutussa on edes kyse. Olet nähnyt tai kuullut jotakin, ja oma mielikuvituksesi on täydentänyt puuttuvat palaset.

Kerroppa miten saat vihat päällesi kun teet kaiken anonyyminä

No katsos kun muutkin osaa laskea yhteen yksi plus yksi. Olet säälittävä, keskenkasvuinen ja pikkusieluinen ihminen. Persoonallisuushäiriön mahdollisuus kohdallasi on varsin todennäköinen. Mutta en sano tätä pahalla, vaan ihan sillä että mietit omaa käytöstäsi ja vihamielisyyttä muita kohtaan. Sulla on tässä erinomainen paikka kasvaa ihmisenä. Se on hieno asia. Eli lopeta tuo emmerdale- elämä ja kasva aikuiseksi. Kannattaa ehdottomasti tutustua alan kirjallisuuteen. 

Vierailija
66/172 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on nautintoa lukea näitä, kun ihmiset pelkää, että itselle nakki napsahtaa.

Vierailija
67/172 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornit esiin. kerro miten kävi.

Vierailija
68/172 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Halla Aho petti vaimoaan toisen naisen kanssa ja syytti tätä toista naista, että ei ole huolehtinut ehkäisystä? Mutta tällä urpolla varaa syyttää yhtä nais poliitikkoa, että on mukamas väärin pukeutunut, siis valkoiseen t-paitaan mukamas? Ei se nais poliitikko sentään pettänyt. Mutta Toki Halla Aho selittää kaiken vain naisen syyksi? Todella outoa politiikkaa hänellä. Miksi ei häntä erotettu tästä lausonnosta lainkaan. Saavatko vain miehet sylkäistä suustaan mitä tahansa?

Ja miksi ap ei kertonut tästä jo aikaisemmin näille naisille. Eli siis ymmärsinkö oikein, että naimissa olevat miehet pettävät vaimojaan ja nämä vaimot eivät tiedä asiasta lainkaan? Oletko yksi niistä naisista, jonka kanssa mies vehtailee ja mikä tämä kuvio on? 

Onko kyseessä siis Halla Aho? 

Vierailija
69/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kaikilla voi olla avoin suhde ja puoliso säätää omalla tahollaan. Miksi pitäisi puuttua aikuisten tekemisiin? 

Vierailija
70/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinkku? Iske sinäkin tuo ukko ja tee Facebookiin tms someen julkaisu "kiitos ihanasta treffi-illasta!" Ja tägää mies siihen. Varmista että muut naiset näkevät julkaisun. 

Aika hyvä 🤔

Vierailija
71/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä kaikilla voi olla avoin suhde ja puoliso säätää omalla tahollaan. Miksi pitäisi puuttua aikuisten tekemisiin? 

Voi olla. Asiasta kysyminenhän ei sitten haittaa.

Vierailija
72/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ampuisin viestintuojan. 

Vierailija
73/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pettäjät ihan paniikissa. Miksi alatte siihen hommaan jos noin pelottaa?

Vierailija
74/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin siitä, että kertoisin näille kummallekin naiselle, että epäilet tällä miehellä olevan sutinaa sen toisen naisen kanssa. Sitten popparit vaan tulille ja seurailemaan.  Olen itse ollut vastaavanlaisessa tilanteessa, olen ollut sen tietämättömän oikean vaimon tilanteessa. Eikä minulla ollut hajuakaan mitä tapahtuu selkäni takana. Jep. olin naivi. Totuushan tuli ilmi, kun ex-mieheni kärysi sitten ihan uuden hoitonsa kanssa. Tällä hetkellä nautin siitä, että tämä exäni kärvistelee suhteessa, jossa häntä petetään ja urakalla. Eikä voi oikein lähteäkään, kun on töissä häntä pettävän puolison isällä.  ahhahah.....

Vierailija
75/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin pohdinnassa, voisinko kertoa eräälle ihmiselle miehensä käyttävän maksullisia, mutta miten sen kertoisin. Ajattelin tiedustella ensin haluaisiko tietää jos miehensä olisi uskoton. Pohdin myös onko ok olla kertomatta vai kertoa?

Vierailija
76/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ampuisin viestintuojan. 

Olet varmasti  itse petturi eikö vain. 

Vierailija
77/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei ole yksityisasia. Nyt tässä kuviossa mukana kolme varattua ohmistä eli tarkoittaa sitä että kolmea ihmistä petetään. Kaikkien kannalta parempi, että petetyt osapuolet saavat tiedon. 

Plus tietysti mahdollisesti lapset ja kaikki lähisukulaiset, joilla on petoksella saatu väärä kuva pettäjistä.

Vierailija
78/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Asiasta kysyminenhän ei sitten haittaa.

Aivan. Kannattaa kysyä vaikka työpaikan kahvipöydässä. Voi olla opettavainen kokemus monelle kuulijalle.

Vierailija
79/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olisit sanonut silloin asiasta kun pettäjä kertoi sinulle (jos kertoi). Nyt olet vain ilkeä ja kateellinen, mitä nautintoa saat jos pilaat muiden elämän ja varsinkin jos perheissä on lapsia. Jos jotain haluat sanoa jollekin niin miehelle varoitus että kerrot jos ei lopeta ja molemmille naisille että tiedät asiasta ja herra x :llä on useampia naisia kuviossa mukana. Turha on kuvitella että pettäjien puolisot jäävät kaveriksi, viestintuoja ja asioihin sekaantuja ammutaan useimmiten. 

No mitäpä tuollaisella pettäjäkaverilla tekee? Ap jo alussa kertoi, että ei paljon tuo pettäjä häntä ihmisenä kiinnosta.

Pettäjähän on luonteeltaan petollinen, eli ei kunnioita toisia ihmisiä ja noudattaa itsensä kohdalla omia sääntöjään. Ei varsinaisesti mitään ystävämateriaalia.

P.s. Se pettäjä on ihan itse riskeerannut ne lapset. Pettäminen ei ole yksityisasia.

Vierailija
80/172 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna kysyisin, miksi minulla on näin heikko itsetunto, että haluan haavoittaa muita ihmisiä. Narsistinen persoonallisuushäiriö juontaa lapsuudesta, jossa on ollut vanhempien puutteellinen kyky antaa lapselle itsetuntoa kasvattavaa kehitystä. Ainoastaan ihminen, jolla on persoonallisuuden kehityksessä häiriö, haluaa haavoittaa muita julkisesti netissä ja muutenkin. Ihmisellä on sisäiset ja ulkoiset rajat, jos et niitä tunne, mieti, miten toimit itse.

Hihihiii.😂

Taas yksi pettäjä nosti päätään.

Tämä ketju on kuin "Mätki myyrää" -peli.