kertokaa nautinnollisimmat tavat miten käräytän naimisissa olevat 3 henkilöä?
Tunnen hyvin miehen, joka on naimisissa ja on pettänyt aina puolisoaan. Hän pettää kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa, nämä naiset eivät tunne toisiaan, eivätkä tiedä, että tämä mies tosiaan vehtailee molempien kanssa. itse tunnen myös molemmat naiset hyvin. nyt kuitenkin tämä mies on käynyt hermoilleni ja ajattelin, jos käräyttäisin kaikki 3 henkilöä. miten sen tekisin?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ampuisin viestintuojan.
Olet varmasti itse petturi eikö vain.
En. Pidä sinä huoli omista asioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pettäjät ihan paniikissa. Miksi alatte siihen hommaan jos noin pelottaa?
En ole pettäjä, mutta mikään ei niin wuituta kuin se jos joku puuttuu mun asioihini.
Eihän se pettäminen ole mikään yksityisasia. Juuri pettämällä se pettäjä tekee yksityisestä asiasta julkisen.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista kauniit ja rohkeat -menoa.
Mätki myyrää, pikemminkin. Pettäjät nousevat koloistaan kiukkuisena ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimetön viesti puolisoille ja molemmille 2, naisille.
Miten lähetät viestin nimettömänä.
Vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy pettämistä
Minua on petetty
Silti mietin, eikö ap:llä ole elämässään muuta sisältöä kuin vahtia muiden tekemisiä?
Harvalla suomalaisella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisten miehet miten normaaleja, ettei ole kuumakalle. Miehen vaimolle ihan ekana.
Keiden naisten miehet?
Pettäjät eivät ole ihan normaaleja, vaan heillä on kaikenlaista psyyken vajavaisuutta.
No näiden naimisissa olevien naisten, jotka pettävät miehiään. Ovatko nämä miehet mahdollisesti väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Samoin pohdinnassa, voisinko kertoa eräälle ihmiselle miehensä käyttävän maksullisia, mutta miten sen kertoisin. Ajattelin tiedustella ensin haluaisiko tietää jos miehensä olisi uskoton. Pohdin myös onko ok olla kertomatta vai kertoa?
Kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimetön viesti puolisoille ja molemmille 2, naisille.
Miten lähetät viestin nimettömänä.
Vauvapalstalla?
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen.
Siis jos nimellä kerrot ihmisestä laajalle joukolle totuuden, jonka paljastuminen aiheuttaa häpeää.
Mielenkiintoisesti tämä on samaan aikaan median ansaintalogiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisten miehet miten normaaleja, ettei ole kuumakalle. Miehen vaimolle ihan ekana.
Keiden naisten miehet?
Pettäjät eivät ole ihan normaaleja, vaan heillä on kaikenlaista psyyken vajavaisuutta.
No näiden naimisissa olevien naisten, jotka pettävät miehiään. Ovatko nämä miehet mahdollisesti väkivaltaisia.
Voi olla. Pääsevät sitten kerralla eroon toisistaan, pettäjät ja muuten väkivaltaiset.
Vierailija kirjoitti:
Puhkot kumit
Ja tämä auttaa miten?
Eihän tässä ole tarkoitus alentua samalle tasolle kuin pettäjät, vaan siististi hoitaa petoksesta johtuva informaation epätasapaino.
Vierailija kirjoitti:
Toisen naisen mies osaa olla todellakin kuumakalle AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pettäjät ihan paniikissa. Miksi alatte siihen hommaan jos noin pelottaa?
En ole pettäjä, mutta mikään ei niin wuituta kuin se jos joku puuttuu mun asioihini.
Olisiko sinusta sitten ihan ok, että nämä kolme ihmistä, plus ap ja kaikki muut joille he ovat pettämisestä kertoneet tai jotka ovat todistaneet sitä, tietäisivät sinun parisuhteestasi tällaisen asian, mutta sinä et?
Mieluummin työntäisit sormet korviin, ettei kukaan "puuttuisi" sinun asioihisi?
Pettäjähän on se, joka puuttuu rankasti petetyn asioihin, vieläpä kertomatta hänelle. Riskeeraa koko perheen. Miksi sellaista toimintaa pitäisi suojella?
Jokaisen petetyn tulisi saada tietää. pistä vain anonyymit viestit kaikille.
AP:lla on täysi oikeus puhua asiasta. Ihan kenelle tahansa. Varsinkin kun se häntäheikki itse kehuu, että hän paneskelee kolmea eri naista. Tuollainen kehuminen on pomminvarma merkki siitä, että häntäheikki HALUAA muiden tietävän hänen seksielämäänsä kuuluvia asioita. Jos ei haluaisi, niin pitäisi turpansa kiinni.
AP hei, sä voit tallentaa ne häntäheikin puheet (älykello tai älypuhelin on hyvä tallennusväline) ja turvata oman selustasi.