Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostetaanko teillä pikamuotia?

Vierailija
31.12.2022 |

Esim H&M??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja luonto kiittää.

Vierailija
2/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakuan pukeutua muodikkaasti, mutta ostan myös käytettyä ja kierräytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin, jos on jotain sellaista mistä pidän. Tosin minun käytössäni se ei ole pikamuotia, käytän niitä vuosia. Pellavaa ja pellavasekoitetta on tullut suurimmaksi osaksi ostettua viime vuosina.

Mietin juuri, miten saisin korjattua varmaan 15 vuotta vanhan suosikkihameeni vai onko se kokonaisuudessaan jo niin haperoa, että hajoaa heti korjauksista huolimatta.

Vierailija
4/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on pikamuoti? Itselläni on paljon vaatteita hm:lta. Esim käyttämäni talvitakki on ollut minulla kuusi vuotta. Paras takki ikinä. Löytyy vaikka mitä puseroa ja housua vuosien takaa. Mikä tuosta tekee pikamuodin? Miten eroaa jostain esim marketin vaatteista tai vaikka urheilumerkki adidaksesta?

Vierailija
5/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Tilaan lähes kaikki vaatteeni Sheinilta. Hinta ratkaisee.

Vierailija
6/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan marketista. Puuvillaisia vaatteita, jotka voi heittää kuivausrumpuun. Niitä käyttää kauan.

Vierailija
7/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan, muttei H&M:ää. 

Vierailija
8/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on pikamuoti? Itselläni on paljon vaatteita hm:lta. Esim käyttämäni talvitakki on ollut minulla kuusi vuotta. Paras takki ikinä. Löytyy vaikka mitä puseroa ja housua vuosien takaa. Mikä tuosta tekee pikamuodin? Miten eroaa jostain esim marketin vaatteista tai vaikka urheilumerkki adidaksesta?

Ei mitenkään, mutta viherpiiperöä taas ahdistaa maailma ja vaatteet.

Vierailija
9/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikamuotia just telkkarissakin uudenvuoden asuissa.

Vierailija
10/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa vaatteensa dressmannilta, mutta itse ostan aika lailla kaiken kirppiksiltä. Alusvaatteet vain uutena. Kävin nyt alennusmyyntien aikaan, loman kunniaksi ihan jopa vaatekaupoissakin. Joku Marimekon omituisenmallinen hurtuuki oli ovh:lla 259 alessa -20% . Siis ihan kauheita hintoja. En ikinä maksaisi

Pukeudun mielestäni ihan kohtuuhyvin ja asiallisesti ja AINA pelkästään käytettynä ostettuihin laatuvaatteisiin.  H&M ei myy laatuvaatteita

Vierailija
11/14 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen ostan. Mutta en tilaa kiinasta

Vierailija
12/14 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikamuoti on sellaista joka käy vain pikaisessa käytössä, sen jälkeen hävitetään jonnekin jotta voidaan taas ostaa uutta.

Vierailija
13/14 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostan H&M:n tiettyjä vaatteita, koska esimerkiksi mustia huppareita kasvuikäisille on vaikeaa löytää muualta ilman logoa. En ajattele niitä pikamuotina, vasn ajattomia perusvaatteina, jotka kiertävät pienemmille sisaruksille.

Itse ostan kirpparilta tai teen itse kaiken muun paitsi alkkarit ja rintsikat, jotka ovat viimeisen päälle.

Vierailija
14/14 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajille jokin kortti jossa rajat, paljonko saa saastuttaa. Ja teollisuudelle lupamenettely joka vastaa kasvihuonekaasujen päästämiseen liittyviä kiintiöitä. Hinta nousee sitä korkeammaksi, mitä enemmän saastutat.