Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (760)
Eikö teillä muuten pitänyt olla jotain isoja rahanmenoja sen miehen onnettomuuden vuoksi? Eikö sitten ollutkaan vai mitä tapahtui?
Mitä on tänään ollut ohjelmassa?
Tänään Valis kehuu ja puolustaa ukkoaan. Saas nähdä, koska tuuli taas kääntyy...
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tänään ollut ohjelmassa?
Ei mitään ihmeellistä. Vaikka olen miehen kanssa kaksin. Meillä se ei mitään ihmeellistä merkkaa. Kuuntelen yksin musiikkia ja katselen youtube videoita, kuten aina perjantaisin.ap
Onnettomuuden isot rahanmenot on jo selätetty, vaikka piti kestää?
Se sentään on hyvä, että miehen yskä parani niin saat nukuttua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sitten vaihteeksi paremmalla tuulella.
Ihan tavallisella tuulella.ap
Olet maalannut siitä kuvan itsekkäänä, ilkeänä ihmispärsseenä.
No just tämä! Kyllä siitä tosiaan aika negatiivisen kuvan on saanut. Ja sellaisen, ettei anna Valiksen tehdä ainakaan mitään kovin isoja päätöksiä. Toisaalta tämäkin asia vaihtelee, milloin mitenkin. Kuten ihan kaikki Valiksen muutkin jutut.
Miksi mun pitäisi saada tehdä isoja päätöksiä? Ihmisen joka on vain peruskoulun käynyt.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just tämä! Kyllä siitä tosiaan aika negatiivisen kuvan on saanut. Ja sellaisen, ettei anna Valiksen tehdä ainakaan mitään kovin isoja päätöksiä. Toisaalta tämäkin asia vaihtelee, milloin mitenkin. Kuten ihan kaikki Valiksen muutkin jutut.
Miksi mun pitäisi saada tehdä isoja päätöksiä? Ihmisen joka on vain peruskoulun käynyt.ap
Sä et halua olla itsenäinen ihminen? Voit sitten kätevästi syyttää aina muita, jos elämä ei ole mieluista Koska vanhemmat pakottivat, ensimmäinen mies pakotti, nykyinen mies tekee tärkeät päätökset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et halua olla itsenäinen ihminen? Voit sitten kätevästi syyttää aina muita, jos elämä ei ole mieluista Koska vanhemmat pakottivat, ensimmäinen mies pakotti, nykyinen mies tekee tärkeät päätökset...
Tottakai mä haluaisin. Tajuan vain ettei järki riitä. Enhän ole koskaan saanut mitään ammattia hommattua itselleni vaikka olen kuinka yrittänyt.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mä haluaisin. Tajuan vain ettei järki riitä. Enhän ole koskaan saanut mitään ammattia hommattua itselleni vaikka olen kuinka yrittänyt.ap
Olisiko tähän jotain kommenttia?ap
Miten mun kaltainen ihminen voi olla nyky Suomessa itsenäinen?ap
Miten sä silloin teit päätöksiä, kun asuit yksin? Ja nytkin haaveilet siitä, että asuisit yksin.
No jos on parisuhteessa ja vielä on yhteinen lapsikin, niin eikö niistä asioista yleensä keskustella ja tehdä sitten yhdessä niitä päätöksiä? Ei kannata olla yhtään missään suhteessa, jossa vain toinen tekee kaikki päätökset. Ei ole reilua sellainen, oli se sitten kaveri/ystävyys, pari- tai mikä tahansa suhde. Toki teet kuitenkin, miten nyt sitten teetkin. Älä sitten kuitenkaan valita, kuinka mies sitä ja tätä. Jos et itse pistä sille vastaan, niin ei sitä muutkaan aikuisen ihmisen puolesta voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
No jos on parisuhteessa ja vielä on yhteinen lapsikin, niin eikö niistä asioista yleensä keskustella ja tehdä sitten yhdessä niitä päätöksiä? Ei kannata olla yhtään missään suhteessa, jossa vain toinen tekee kaikki päätökset. Ei ole reilua sellainen, oli se sitten kaveri/ystävyys, pari- tai mikä tahansa suhde. Toki teet kuitenkin, miten nyt sitten teetkin. Älä sitten kuitenkaan valita, kuinka mies sitä ja tätä. Jos et itse pistä sille vastaan, niin ei sitä muutkaan aikuisen ihmisen puolesta voi tehdä.
Mitäköhän päätöksiä tässä nyt tarkoitetaan? Kyllä mä mielipiteeni aina joka asiaan sanon.ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sä silloin teit päätöksiä, kun asuit yksin? Ja nytkin haaveilet siitä, että asuisit yksin.
No silloin mulla oli sellaiset tulot että pärjäsin yksin. Se on tärkeä asia.ap
Eli ensin vetoat päätösten tekemisessä tyhmyyteesi ja sitten siihen, ettei ole rahaa. Jatka vaan tuolla linjalla!
Vierailija kirjoitti:
Eli ensin vetoat päätösten tekemisessä tyhmyyteesi ja sitten siihen, ettei ole rahaa. Jatka vaan tuolla linjalla!
Pitäisi sitä jotenkin tulla taloudellisesti toimeen.ap
Ajattelin jos tilaisi illaksi jostain ruokaa.ap