Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (780)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt käy sen sun säästöprojektin, jos ostelet lonkeroa, kukkia, herkkuja ja nyt aiot mennä elokuviin? Entäs ne kesävaatteet, mihin ei myöskään ollut rahaa? Ja miten menet elokuviin, mieskö tuo vai pitääkö tilata taksi? Ja silti väität olevasi pienituloinen.
Saa kai sitä joskus jotain hauskaa tehdä. Mies sitten kuskaa.ap
Juu, juu. Mutta kun aina valitat, ettei ole rahaa siihen tai tuohon. Kyllä sitä vaan kuitenkin on. Entäs se, kun piti mennä kesällä bilettämään ja ilmoitit, että nyt pitää alkaa säästämään siihen? Entäs ne kesävaatteet, joihin ei myöskään ollut rahaa? Älä nyt ainakaan sitten taaaas ala valittaa, kun rahat meneekin ihan johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt käy sen sun säästöprojektin, jos ostelet lonkeroa, kukkia, herkkuja ja nyt aiot mennä elokuviin? Entäs ne kesävaatteet, mihin ei myöskään ollut rahaa? Ja miten menet elokuviin, mieskö tuo vai pitääkö tilata taksi? Ja silti väität olevasi pienituloinen.
Juu, juu. Mutta kun aina valitat, ettei ole rahaa siihen tai tuohon. Kyllä sitä vaan kuitenkin on. Entäs se, kun piti mennä kesällä bilettämään ja ilmoitit, että nyt pitää alkaa säästämään siihen? Entäs ne kesävaatteet, joihin ei myöskään ollut rahaa? Älä nyt ainakaan sitten taaaas ala valittaa, kun rahat meneekin ihan johonkin muuhun.
En mä niistä valita. Tilastojen mukaan olen kyllä pienituloinen.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kuskaako sittenkään? Tämän viikonlopun draaman ainekset onkin nyt kasassa 🥳
Niinpä! Sitä odotellessa...
Ei haittaa jos en elokuviin pääse.ap
Kyllä haittaa. Ja sehän sitten täälläkin kuullaan, kun taas niin paljon harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä niistä valita. Tilastojen mukaan olen kyllä pienituloinen.ap
Juu, Ammattivalittaja ei ikinä valita! Mistähän ihmeestä sitten lienee tuon lempinimensä saanut????? Onkohan sillä joku kieltämismoodi päällä😳😳😳😳😳😳
Se miehen tohtoriserkkuko sulle on jotain tilastoja selittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä taas vinoillaan.ap
Nyt on kyllä semmoista selitystä, että huh heijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sä ensin väität yhtä ja sitten toista. Etkö muka itse huomaa, kuinka ristiriitaisia sun puheesi ovat? Ja sitten syytät muita, kun sulle huomautetaan asiasta. Eikä ole mitenkään ensimmäinen kerta vuosien varrella, kun puheesi menevät sekaisin asiassa, jos toisessakin.
Miten se avioliitto tällä hetkellä, meneekö siinäkin paremmin kuin koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sä ensin väität yhtä ja sitten toista. Etkö muka itse huomaa, kuinka ristiriitaisia sun puheesi ovat? Ja sitten syytät muita, kun sulle huomautetaan asiasta. Eikä ole mitenkään ensimmäinen kerta vuosien varrella, kun puheesi menevät sekaisin asiassa, jos toisessakin.
Kyllä mä nyt sen verran älyän ihan itse, että olen pienituloinen. Olen ollut sitä ihan aina.ap
Puhutaanko pienituloisuudesta?ap
Ei kyse ole siitä pienituloisuudesta vaan siitä, että valitat kuinka sulla ei ole rahaa siihen tai tuohon. Sitten kuitenkin kerrot ostelevasi herkkuja, lonkeroa, viiniä, kukkia, teinille sitä sun tätä. Ja käyväsi kahvilassa/ syömässä jossain (*harvoin, mutta kuitenkin) ja nyt mietit elokuviin menoa. Että teillä kaikesta huolimatta on palju, sitä sun tätä härpäkettä yms. No, ne on ilmeisesti miehen ostamia? Kerroit myös, kuinka tekisi mieli kesällä "bailaamaan". Joulun aikaan teki mieli konserttiin, mutta ne ovat liian kalliita. Oliko myös se säästäminen siihen kesän "bailaukseen" pelkkää korvien heiluttelua sitten? Entäs, jos ei ole taaskaan varaa kesävaatteisiin, kun rahat menevät juurikin kaikkeen muuhun? Ai, niin; Miehelle sattui jotain, minkä vuoksi piti myös tulla jotain ylimääräistä rahanmenoa. Aiemmin ainakin kovasti mietit asiaa.
Vai oletko sä ottanut sen ns. "pahan päivän" kassasi käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko pienituloisuudesta?ap
Ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole siitä pienituloisuudesta vaan siitä, että valitat kuinka sulla ei ole rahaa siihen tai tuohon. Sitten kuitenkin kerrot ostelevasi herkkuja, lonkeroa, viiniä, kukkia, teinille sitä sun tätä. Ja käyväsi kahvilassa/ syömässä jossain (*harvoin, mutta kuitenkin) ja nyt mietit elokuviin menoa. Että teillä kaikesta huolimatta on palju, sitä sun tätä härpäkettä yms. No, ne on ilmeisesti miehen ostamia? Kerroit myös, kuinka tekisi mieli kesällä "bailaamaan". Joulun aikaan teki mieli konserttiin, mutta ne ovat liian kalliita. Oliko myös se säästäminen siihen kesän "bailaukseen" pelkkää korvien heiluttelua sitten? Entäs, jos ei ole taaskaan varaa kesävaatteisiin, kun rahat menevät juurikin kaikkeen muuhun? Ai, niin; Miehelle sattui jotain, minkä vuoksi piti myös tulla jotain ylimääräistä rahanmenoa. Aiemmin ainakin kovasti mietit asiaa.
Vai oletko sä ottanut sen ns. "pahan päivän" kassasi käyttöön?
Mä säästin talvivaatteissa. Yhtään uutta vaatetta en talveksi ostanut. Eikä mun vaatteet paljon maksa, kun ne Tokmannilta ostan. Joo, kyllä sitä rahaa moneen juttuun kuluu, mutta jostain saa sitten edes vähän aina välillä säästettyä.ap
Jaa, nyt löytyy/ kelpaa Tokmanninkin vaatteet? Kun eikö se ollut just niin, ettei sieltä niitä sopivan kokoisia kesävaatteita aiemmin ainakaan löytynyt? Muistaako joku muu? Että pitäisi jostain erikois/pienliikkeestä ostaa, koska ei edes kirpputorilta löydy. Tai siis ainakin aiemmin Valis täällä semmoista valitteli.
Minkä leffan menisit katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, nyt löytyy/ kelpaa Tokmanninkin vaatteet? Kun eikö se ollut just niin, ettei sieltä niitä sopivan kokoisia kesävaatteita aiemmin ainakaan löytynyt? Muistaako joku muu? Että pitäisi jostain erikois/pienliikkeestä ostaa, koska ei edes kirpputorilta löydy. Tai siis ainakin aiemmin Valis täällä semmoista valitteli.
Tokmanniltahan mä aina olen ostanut vaatteeni, jos on vaan kokoa 52 löytynyt. Eihän mulla ole yhtään merkkivaatetta.ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä leffan menisit katsomaan?
Luottomies elokuva:lepoloma.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole?
Maitohampaiden tilalle ei ole vielä kasvanut oikeita hampaita.
Ei haittaa jos en elokuviin pääse.ap