Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole vieläkään hampaita

Vierailija
26.02.2026 |

Elämä menee näin.

Kommentit (780)

Vierailija
421/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nyt käy sen sun säästöprojektin, jos ostelet lonkeroa, kukkia, herkkuja ja nyt aiot mennä elokuviin? Entäs ne kesävaatteet, mihin ei myöskään ollut rahaa? Ja miten menet elokuviin, mieskö tuo vai pitääkö tilata taksi? Ja silti väität olevasi pienituloinen. 

Saa kai sitä joskus jotain hauskaa tehdä. Mies sitten kuskaa.ap

Vai kuskaako sittenkään? Tämän viikonlopun draaman ainekset onkin nyt kasassa 🥳

Niinpä! Sitä odotellessa...

Ei haittaa jos en elokuviin pääse.ap

Vierailija
422/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nyt käy sen sun säästöprojektin, jos ostelet lonkeroa, kukkia, herkkuja ja nyt aiot mennä elokuviin? Entäs ne kesävaatteet, mihin ei myöskään ollut rahaa? Ja miten menet elokuviin, mieskö tuo vai pitääkö tilata taksi? Ja silti väität olevasi pienituloinen. 

Juu, juu. Mutta kun aina valitat, ettei ole rahaa siihen tai tuohon. Kyllä sitä vaan kuitenkin on. Entäs se, kun piti mennä kesällä bilettämään ja ilmoitit, että nyt pitää alkaa säästämään siihen? Entäs ne kesävaatteet, joihin ei myöskään ollut rahaa? Älä nyt ainakaan sitten taaaas ala valittaa, kun rahat meneekin ihan johonkin muuhun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, juu. Mutta kun aina valitat, ettei ole rahaa siihen tai tuohon. Kyllä sitä vaan kuitenkin on. Entäs se, kun piti mennä kesällä bilettämään ja ilmoitit, että nyt pitää alkaa säästämään siihen? Entäs ne kesävaatteet, joihin ei myöskään ollut rahaa? Älä nyt ainakaan sitten taaaas ala valittaa, kun rahat meneekin ihan johonkin muuhun. 

En mä niistä valita. Tilastojen mukaan olen kyllä pienituloinen.ap

Vierailija
424/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kuskaako sittenkään? Tämän viikonlopun draaman ainekset onkin nyt kasassa 🥳

Niinpä! Sitä odotellessa...

Ei haittaa jos en elokuviin pääse.ap

Kyllä haittaa. Ja sehän sitten täälläkin kuullaan, kun taas niin paljon harmittaa. 

Vierailija
425/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä niistä valita. Tilastojen mukaan olen kyllä pienituloinen.ap

Juu, Ammattivalittaja ei ikinä valita! Mistähän ihmeestä sitten lienee tuon lempinimensä saanut????? Onkohan sillä joku kieltämismoodi päällä😳😳😳😳😳😳

Vierailija
426/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miehen tohtoriserkkuko sulle on jotain tilastoja selittänyt?

Vierailija
427/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä taas vinoillaan.ap

Vierailija
428/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä semmoista selitystä, että huh heijaa!

Vierailija
429/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun sä ensin väität yhtä ja sitten toista. Etkö muka itse huomaa, kuinka ristiriitaisia sun puheesi ovat? Ja sitten syytät muita, kun sulle huomautetaan asiasta. Eikä ole mitenkään ensimmäinen kerta vuosien varrella, kun puheesi menevät sekaisin asiassa, jos toisessakin.

Vierailija
430/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se avioliitto tällä hetkellä, meneekö siinäkin paremmin kuin koskaan? 

Vierailija
431/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun sä ensin väität yhtä ja sitten toista. Etkö muka itse huomaa, kuinka ristiriitaisia sun puheesi ovat? Ja sitten syytät muita, kun sulle huomautetaan asiasta. Eikä ole mitenkään ensimmäinen kerta vuosien varrella, kun puheesi menevät sekaisin asiassa, jos toisessakin.

Kyllä mä nyt sen verran älyän ihan itse, että olen pienituloinen. Olen ollut sitä ihan aina.ap

Vierailija
432/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko pienituloisuudesta?ap

Vierailija
433/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole siitä pienituloisuudesta vaan siitä, että valitat kuinka sulla ei ole rahaa siihen tai tuohon. Sitten kuitenkin kerrot ostelevasi herkkuja, lonkeroa, viiniä, kukkia, teinille sitä sun tätä. Ja käyväsi kahvilassa/ syömässä jossain (*harvoin, mutta kuitenkin) ja nyt mietit elokuviin menoa. Että teillä kaikesta huolimatta on palju, sitä sun tätä härpäkettä yms. No, ne on ilmeisesti miehen ostamia? Kerroit myös, kuinka tekisi mieli kesällä "bailaamaan". Joulun aikaan teki mieli konserttiin, mutta ne ovat liian kalliita. Oliko myös se säästäminen siihen kesän "bailaukseen" pelkkää korvien heiluttelua sitten? Entäs, jos ei ole taaskaan varaa kesävaatteisiin, kun rahat menevät juurikin kaikkeen muuhun? Ai, niin; Miehelle sattui jotain, minkä vuoksi piti myös tulla jotain ylimääräistä rahanmenoa. Aiemmin ainakin kovasti mietit asiaa. 

Vai oletko sä ottanut sen ns. "pahan päivän" kassasi käyttöön? 

Vierailija
434/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko pienituloisuudesta?ap

Ei puhuta. 

Vierailija
435/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole siitä pienituloisuudesta vaan siitä, että valitat kuinka sulla ei ole rahaa siihen tai tuohon. Sitten kuitenkin kerrot ostelevasi herkkuja, lonkeroa, viiniä, kukkia, teinille sitä sun tätä. Ja käyväsi kahvilassa/ syömässä jossain (*harvoin, mutta kuitenkin) ja nyt mietit elokuviin menoa. Että teillä kaikesta huolimatta on palju, sitä sun tätä härpäkettä yms. No, ne on ilmeisesti miehen ostamia? Kerroit myös, kuinka tekisi mieli kesällä "bailaamaan". Joulun aikaan teki mieli konserttiin, mutta ne ovat liian kalliita. Oliko myös se säästäminen siihen kesän "bailaukseen" pelkkää korvien heiluttelua sitten? Entäs, jos ei ole taaskaan varaa kesävaatteisiin, kun rahat menevät juurikin kaikkeen muuhun? Ai, niin; Miehelle sattui jotain, minkä vuoksi piti myös tulla jotain ylimääräistä rahanmenoa. Aiemmin ainakin kovasti mietit asiaa. 

Vai oletko sä ottanut sen ns. "pahan päivän" kassasi käyttöön? 

Mä säästin talvivaatteissa. Yhtään uutta vaatetta en talveksi ostanut. Eikä mun vaatteet paljon maksa, kun ne Tokmannilta ostan. Joo, kyllä sitä rahaa moneen juttuun kuluu, mutta jostain saa sitten edes vähän aina välillä säästettyä.ap

Vierailija
436/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt löytyy/ kelpaa Tokmanninkin vaatteet? Kun eikö se ollut just niin, ettei sieltä niitä sopivan kokoisia kesävaatteita aiemmin ainakaan löytynyt? Muistaako joku muu? Että pitäisi jostain erikois/pienliikkeestä ostaa, koska ei edes kirpputorilta löydy. Tai siis ainakin aiemmin Valis täällä semmoista valitteli.

Vierailija
437/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä leffan menisit katsomaan?

Vierailija
438/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, nyt löytyy/ kelpaa Tokmanninkin vaatteet? Kun eikö se ollut just niin, ettei sieltä niitä sopivan kokoisia kesävaatteita aiemmin ainakaan löytynyt? Muistaako joku muu? Että pitäisi jostain erikois/pienliikkeestä ostaa, koska ei edes kirpputorilta löydy. Tai siis ainakin aiemmin Valis täällä semmoista valitteli.

Tokmanniltahan mä aina olen ostanut vaatteeni, jos on vaan kokoa 52 löytynyt. Eihän mulla ole yhtään merkkivaatetta.ap

Vierailija
439/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä leffan menisit katsomaan?

Luottomies elokuva:lepoloma.ap

Vierailija
440/780 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole?

Maitohampaiden tilalle ei ole vielä kasvanut oikeita hampaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän