Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso kyttää jokaista naista!

Vierailija
03.08.2025 |

Vuosien, vuosien ajan olen kertoa miehelleni että ei kyyläisi jokaista nättiä naista minun seurassani. Eihän se yhtään helpota sekään ajatus, että sitte kun en ole paikalla silmät varmasti oikein muljuu päässä. Ei mitään vaikutusta miltä minusta tuntuu! Sanoo ettei ees tee sitä ja pitää minua vainoharhaisena! Kyllä minä vieressä nään missä ne sen silmät on! Miten voi tuossa asiassa olla niin selkärangaton? Miten saada tuollaisen itsetunto edes vähän kolahtamaan, on niin itseä täynnä!

Itse en todellakaan kyttää miehiä, ja tuntuis iha hemmetin väärältä katsella jokaista hyvännäköistä miestä kun hän seisoo vieressä. En minä halua loukata. 

Ei edes uhkailu lusikoiden vaihdolla saa tuota harrastusta loppumaan. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. 

Vierailija
2/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien, vuosien ajan olen kertoa miehelleni, lopetin lukemisen tähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uhkailet, mikset vaan lähde?

Vierailija
4/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes uhkailu lusikoiden vaihdolla😂

Vierailija
5/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin, todella nöyryyttävää kumppania kohtaan

Vierailija
6/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin velipuolikuu sketsistä. Heti kun silmä välttää mies on m*lkku ojissa😂

Vierailija
7/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä. 

Vierailija
8/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvaamalla tavalla toimii sellainen tyyppi, joka on taipuvainen uskottomuuteen ja luultavasti tarttuu tilaisuuteen sen tullessa. Hänelle käy kuka vain koska hän katselee ketä vain.

Vierailija
9/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali elinvoimainen mies! Olisit onnellinen.

Vierailija
10/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli pari pitkää suhdetta, kummatkin miehet tykkäsivät naisista ja tykkäsivät myös katsella naisia. Molemmat olivat myös uskottomia parisuhteessa.

Nyt olen jo kauan asunut yksin.

Vierailija
11/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytös on sinua häirinnyt jo useampia vuosia, niin miksi olet niin saamaton, ettet ole eronnut?

Vierailija
12/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes uhkailu lusikoiden vaihdolla😂

Miksi lusikoitten vaihtaminen on uhkailua?

Vierailija
13/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt myös merkille että monien miehet katselevat minua sekä muita kauniimpia naisia silmät kovina. 

Otapas puheeksi miehesi kanssa ja sano että vaihtaa sitten rehellisesti kauniimpaan ja laadukkaampaan eikä vain kyttäile.

Vierailija
14/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali elinvoimainen mies! Olisit onnellinen.

Juurikin merkki siitä, että äijälläsi vielä sulaa sokeri suussa.

Vierailija
15/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehesi duunari vai akateeminen? 

Vierailija
16/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voi muuta sanoa kuin, että onnea valinnasta!

Vierailija
17/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko siedät tuon tai sitten sanot, että tuo on kynnyskysymys suhteessanne ja katsot muuttaako mies käytöstä. Jos ei, niin ovesta ulos.

Jos tuo ei ole mielestäsi kynnyskysymys eli suhteen päättämisen arvoinen asia, niin sitten se on siedettävä jos miehelläsi ei ole älyä ja järkeä toimintaansa muuttaa. 

Sinä et voi toista muuttaa, voit muuttaa vain itseäsi. Hyvässä lykyssä toinen seuraa perässä.

Vierailija
18/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on omasta mielestä kaikkeen pätevä ilman koulutustakin

Ap

Vierailija
19/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on omasta mielestä kaikkeen pätevä ilman koulutustakin

Ap

mahtaa olla silmät kiiltäen kun et ole itse paikalla?! :D mieti sitä ku se katsoo ja ajattelee että oijoi mikä nainen

Vierailija
20/21 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miestä kiinnostaa muut et ole se oikea niinsanotusti. Unohda koko juttu. Olet tuhlannut aikaasi. Ja ala reilusti hymyillä miehille ja vaihtaa niitä oikein kunnolla.  Tuijota min että niskat venyy.  Tee juuri niinkuin hän. Jää välillä katsomaan perään miestä ja sen pyllyä. Tuijota etumuksia himokkaasti pitkään. Kohottele kulmakarvoja kun näet hyvän näköisen kundin. Räpsytä silmäripsiä jokaiselle 30 vuotta nuoremmalle miehelle. Alkaa ahdistaa puolisoa. Jätä muutama kondomi sinne tänne vessaan ja taskuun kuin autoon. Sanot vaan että hups no eihän näitä nyt ole tarvinnut mutta siltä varalta että jos tarvii. Jätä johonkin sohvalle Miesten juttuja vaikka alushousut ja sanot ettet nyt mitenkään tiedä miten ne siihen on ilmestynyt. Osta miesten Playboy kalenteri laita seinälle. Sanot vaan ettei nyt löytynyt muuta. Jätät vessaan miesten partavesipullon sitten ihmettelet sen kanssa yhdessä että kukahan sen on voinut jättää. Vertaa huulipunat selityksiin. Makuuhuoneessa tuijotat hyvän näköistä nuorta miehen kuvaa paljasta pintaa ihan kuin puoliso naisten kuvia. Leiki että puoliso yllättää sinut lukemasta miesten lehtiä eli alastomia miehiä. Ihan ruokapöydän äärellä. Nimittäin esitä tyhmää siinä ettei täs nyt mitään. Miehillä on työpaikoilla jos ette tiennyt alastomien naisten kuvia niin työpöydän seinällä kuin pukukaapissa. Lähi baarin naistarjoilija on tuttua tutumpi kuin vähän muitakin. Naisvaltaiset työpaikat on tuttuja monelle ukkomiehelle siinä kuin bordellit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme