Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet katsoo silmiin

Vierailija
24.02.2026 |

Mua aina ahdistaa suora katsekontakti. Mutta monet miehet katsoo suoraan silmiin. Silmissäni ei ole mitään katseltavaa. Katsoisivat muualle.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai silmissäsi ei ole mitään katseltavaa?  Et voisi olla enempää väärässä.

Vierailija
22/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täällä oli keskustelu: Nainen sanoi, et katsoo miestä/asiakasta suoraan silmiin, ei erota onko vihainen vai kiinnostunut. Vastasin siihen, että niin minäkin tein, joskus naista kohtaan. Se oli vaan sellasta leikkimistä ja lopetin sen.

Tilanne oli se, et menin krapulassa la-iltana baariin, tuttu nainen sanoi, et "sä väistelet katsetta". Ajattelin, et ai että väistelen? Katsoin häntä tiukasti silmiin (periaatteella, et katotaan kumpiko väistää). Nainen leyhytteli kasvojaan ja sanoi, et huhhuh, kun tuli kuuma, pitääpä lähteä vessaan. (meinasin kyllä lyödä lisää löylyä, mut unohdin koko asian).

Jälkeenpäin tuumin, et aivan turhaa leikkimistä, tollanen. Ja tuo ihan tosi juttu.. (aikaa tuosta kyllä on jo .... jotain 15 vuotta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottiin että pitää katosa silmiin, ei nänneihin.  

No kun minua saisi katsoa ennemmin rintoihinkin kuin silmiin, koska katsekontakti ahdistaa!

Vierailija
24/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että he katsovat silmiin, jos et itse katso?  Vai katsotko siis itsekin silmiin?

Vierailija
25/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kohteliaisuus ja silmät ovat sielun peili. Yleensä tarkoittaa sitä että keskustelukumppania kuunnellaan ja arvostetaan niitä sanomisia. Tisseihinkö pitäs kytätä?

Vierailija
26/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Se on kaunis ja rehellinen tapa tervehtiä. Miksi se sinua vaivaa? Elämä naisten kanssa käy kyllä päivä päivältä vaikeammaksi.

Toisaalta itsepä tekevät siitä entistä vaikeampaa

Vierailija
27/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo tisseihin niin siitä tulee huomautus, että: "Mun silmät ovat täällä 👀" 

Sen kerran kun katsoin silmiin niin olin juorujen kohteena, eikä naishenkilökunta antanut katseyhteyttä tarjoillessaan ruokaa mulle.

Vierailija
28/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole homo, mutta mielestäni miehen silmät ovat kauneimpia asioita, mitä on. Naisissa muut kohdat ovat kauniita. 

M36

Mulla muuten ihan sama! En ole aiemmin kuullut, että muutkin ajattelee näin. Olen 68 vuotias mies, enkä ole ikinä edes suudellut toista miestä. 

Vierailija
29/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se vallan tunne

t. mies

Moni mies väistää katsettani, eli minä olen valtiatar muah hah hah!

Ei viinivalaita viitsi edes alistaa. 

Olen vesiselvä ja siksi pelottava. Olen itse asiassa se avoimin ja rehellisin suorapuhuja (en loukkaava, vaan asian sanon silleen kuin se on) paikalla. Viimeksi työhaastattelussa servasin 2 ukkoa :D Yleensä johtajatyypit eivät mahda minulle mitään. Ne puhuvat itsensä hetkessä pussiin katseeni alla.

Vierailija
30/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että mies katsoo sinua silmiin? Siitä että teet aivan samoin eli katsot häntä silmiin.

Vierailija
31/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa? Eikö ihmiset yleensä katso silmiin keskustellessaan. Jopa ventovieras saattaa nopeasti katsoa jossain ohimennen silmiin, tahattomasti tietysti. Jos on ihastunut ja ollaan yhdessä, voi joku tosi rakastunut katsoa toisen silmiin - kuin lumouksen vallassa 😀

Vierailija
32/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sitten mamuilta levinnyt kaikelle kansalle että jos silmiin katsoo se on lupaus seksistä? 

Kyllä se on keski-ikäisille kalapuikkoviiksimiehille hankalaa hississä kun ei voi mihinkään katsoa.

Vierailija
33/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa on paljon kauniimpiakin kohtia kuin silmät...

Vierailija
34/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa on paljon kauniimpiakin kohtia kuin silmät...

Perssilmä!

Vierailija
35/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt sitten mamuilta levinnyt kaikelle kansalle että jos silmiin katsoo se on lupaus seksistä? 

Kyllä se on keski-ikäisille kalapuikkoviiksimiehille hankalaa hississä kun ei voi mihinkään katsoa.

Hyvin voi kun lakkaa välittämästä vituakaan siitä mitä naiset ovat mistäkin mieltä.  Tätähän he halusivatkin.

Vierailija
36/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittavat aggressiivisuutta.

Haluavat hallita ja ottaa luulot pois.

Itse olen auditiivinen tyyppi. En pidä silmiin tuijotuksesta.

Muutamat tuijottavat silmiin kuin yleiset syyttäjät.

Näitä riittää sekä miehissä että naisissa 

Vierailija
37/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

viereinen keetju kösittlee huomiota ja muotojen esittelyä johon tulikin jo ettö eivät kaikki.

no, sitäkään ei sitten kestetä kun katsotaan muualle.. 

no, mikäli haluat aina katsoa omia varpaitasi, ei ne miehet enää katsele sitten? pakollinen paperipussi sitten?

Vierailija
38/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä pitäs katsoo? Aina on sanottu älä tuijota tissejä äläkä varsinkaan karvakolmiota. Jos minä nyt saan katseeni pysymään silmissä niin nyt ei saa sitäkään tehdä. Voi jumaleisson sentään.

Vierailija
39/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin vilkaistaan, muuten katsotaan korvia tai huulia. Normaaleja käytöstapoja.

Vierailija
40/40 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on silmiin katsoa kun rintoihin.. Se taas ärsyttää mua.. Mä katson itsekin aina silmiin. Paitsi en muslimeja tms. He on heti kimpussa.