Miten te pukeudutte kun olette kotona iltaisin?
Itsellä usein rintaliivit ja yö asun pitkät housut. Tytär käski laittaa paidan päälle, kun ei kuulemma kehtaa pyytää kavereita kylään..
Kommentit (35)
Samat vaatteet kuin päivälläkin. Sitten vasta sänkyyn mennessä vaatteet pois (nukun alasti).
Aina verson puodin saunatakki alla ei mitään, jalassa joko villasukat tai avojaloin
Talvella pitkät kalsarit ja ylisuuri collegepaita, kesällä joku rento kesämekko
Legginsit ja teepaita, jotka täynnä pieniä reikiä. Mulla on ihana läheisyyden kaipuu en kissa. :3
En kyllä olisi kotona pelkissä rintsikoissa jos kotona on muitakin ihmisiä.
Teepaita ja jotkut löysät trikoohousut. En käytä rintsikoita kotona.
Laamapaita (kauhtunut), pieruverkkarit, sidukka ja rööki. Tukka rasvainen kouvolamalli.
Olen feministi.
Vierailija kirjoitti:
Samat vaatteet kuin päivälläkin. Sitten vasta sänkyyn mennessä vaatteet pois (nukun alasti).
Toivottavasti suihkun kautta
Mieheni on ostanut minulle kauniita silkkialuasuja ja niihin sopivia takkeja. Niitä pidän.
talvella: mukavat urheiluliivit tai toppi, päällä collegepaita ja collegehousut, villasukat
kesällä: kevyt kesämekko, voi joskus olla kevyt satiininen kaksiosainen (shortsit + hihaton toppi) yöasukin jos jo myöhempi
En pelkillä alusvaatteilla tai liiveillä makkarin ulkopuolella jos on muita kotona.
En tarkenisi pelkissä rintsikoissa. Mulla on välillä kaksikin yöpaitaa päällekäin ja silti palelen.
Legginssit ja rento paita päällä. En ikinä käytä rintaliivejä kotona.
Kalsarit ja aluspaita.