Miksi 90-luvun dancemusiikin jälkeen ei ole tullut mitään hyvää musiikkia?
Kommentit (30)
Loppui mielikuvitus. Nykymusa on sitä, että hätäisesti tehdään joku jumputus ja kertsi kopsataan ysärihitistä.
Oikeasti vain kaipaat 90-luvulle takaisin etkä ole vaivautunut tutustumaan mihinkään uuteen.
Ysäridance ei ollut eikä ole hyvää musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ysäridance ei ollut eikä ole hyvää musiikkia.
haista ite
Minä luulen, että kyseessä on ikäkysymys. Olen syntynyt 70-luvun alussa ja minusta parasta musiikkia tehtiin 80-luvulla, kun olin teini. Ysärilläkin tehtiin paljon hyviä biisejä, mutta vuosi vuodelta aina vain vähemmän. 2020-luvulta olen ostanut vain pari kappaletta.
Sen sijaan 2000-luvun alussa syntynyt kummityttöni ja sisaruksensa pitävät nykymusiikista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä hyvää kun paskaa tekemällä saa rahat.
Niinhän ne ysärillä tuuttasi paskaa tuutin täydeltä. AP:n ongelma on huono maku.
Vierailija kirjoitti:
90 oli pahempaa kuin 2000 ja 80.
Kasari oli kaikista paskinta. 70- ja 90-luku selvästi parempia.
Koska olet vanha eivätkä aivosi kykene omaksumaan uutta musiikkia. Minusta jotkut uudetkin on hyviä, mutta parhaat tehtiin 1700-luvulla.
Yksi parhaista bändeistä 50 vuoden sisällä on perustettu 2000 luvulla.
Scooter on tehnyt upeaa musiikkia 90-luvulta 2026 vuoteen asti, Upea Scooter :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasari oli kaikista paskinta. 70- ja 90-luku selvästi parempia.
DX7 jööti ja tukkahevi kyllä raastaa korvat verille. 80-luvun alussa tehtiin parempaa ja '84 eteenpäin paskaa.
Pääsisipä vuosiin 1999-2000 kun tämä soi vuosituhannen vaihtuessa yökerhossa, suomella meni parhaiten historiansa aikana Nokia buumin ansiosta ja ilmapiiri oli toiveikas.
On nuorisolla WAKA WAKA HAKA HAKA YOUTUBE TANSSI .
Vierailija kirjoitti:
Scooter on tehnyt upeaa musiikkia 90-luvulta 2026 vuoteen asti, Upea Scooter :).
Paskimmista paskinta.
Vierailija kirjoitti:
Grunge oli parasta mitä oli vähään aikaan ennen ja sen jälkeen tehty.
No one sings like you anymore.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet vanha eivätkä aivosi kykene omaksumaan uutta musiikkia. Minusta jotkut uudetkin on hyviä, mutta parhaat tehtiin 1700-luvulla.
Yksi parhaista bändeistä 50 vuoden sisällä on perustettu 2000 luvulla.
Samaa mieltä. Mozart teki monta bängeriä, jotka sykkii vielä näin melkein 300v myöhemmin.
80-90 luvulla paloi hiuslakkaa piti tubeerata. Isosti.
Olihan nuorilla Whitney Houston sen jälkeen Mariah Carey nyt boyonce ja Jennifer Lopez oli . River dance oli . Lambada oli . Celine Dion. Texas hold YouTube .
Miksi tehdä hyvää kun paskaa tekemällä saa rahat.