Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä pistää vihaksi- ruokalähettibisnes kohottanut pikaruuan hinnan sietorajan yli (Lähettäjä riistävät maksattavat laiskuutensa meillä jotka vaivautuvat itse hakemaan ruokansa!)

Vierailija
30.12.2022 |

Lähetti vie jo yli kolmanneksen annoksen hinnasta. Leikkaus siirtyy suoraan annoskokoon, esimerkiksi pitsassa oltava tietyt täytteet (joista ei voida tinkiä, vain pizzan kokoa voidaan säädellä!)
Lisäksi lähetit kaahaavat asuin-alueilla!
Viimeksi eilen tuollainen lähetti yritti tyrkyttää minulle pizzalaatikoita kun menin ulos, luuli asiakkaaseen, ei Suomen sanaa kuulunut molotuksen seasta!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron juusto nykyään 2.10, punavihreä siirtymä kohottanut hintoja melkoisesti

Vierailija
2/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laahaa luusi itse sinne pikaruokalaan ja lopeta valitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Putte ryhtynyt punavihreäksi?

Vierailija
4/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pikaruokas ostamatta jos ei ole rahaa, läski.

Vierailija
5/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pitseriani kuljettaa itse. Iso Toyota maasturi etelän pojilla niin pääsevät perille!

Taitaapa ollakin taas aika tilata oma suosikkini Gu finlandione

Kohta saankin herkutella ja seuraava asiakas maksakoon osan kuljetuksesta ei, kannatan tulon- ja kulunsiirtoja kuten myös kurdiveljet joista useimmat vasemmistolaisia

Vierailija
6/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen sietorajan? Se maksaa sen mitä maksaa, jos on liian kallis niin jätä ostamatta, markkinatalous.

Mun mielestä se on ihme juttu että nau'utaan jengille kunnon palkkoja mutta sitten lähettien pitäis ilmatteeks ajella tuomaan sulle lättyä kotiin?

Mun mielestä se on varsin kohtuuhintaa joku vitonen tai kymppi, kun tavara tuodaan puolen tunnin sisään kotiovelle.

Jos joku sanoisi mulle nyt että hae mulle kebu ja tuo se himaan, saat femman (miinus verot ja kulut) ja aikaa Max puoli tuntia, niin en tod lähtis!

Vierailija
7/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Minkä ihmeen sietorajan? Se maksaa sen mitä maksaa, jos on liian kallis niin jätä ostamatta, markkinatalous.

Mun mielestä se on ihme juttu että nau'utaan jengille kunnon palkkoja mutta sitten lähettien pitäis ilmatteeks ajella tuomaan sulle lättyä kotiin?

Mun mielestä se on varsin kohtuuhintaa joku vitonen tai kymppi, kun tavara tuodaan puolen tunnin sisään kotiovelle.

Jos joku sanoisi mulle nyt että hae mulle kebu ja tuo se himaan, saat femman (miinus verot ja kulut) ja aikaa Max puoli tuntia, niin en tod lähtis!

On se jännä miten ei suomalaiselle työttömälle työ kelpaa ja asenteella jaksetaan vielä ylpeillä!

Jokainen aloittaa jostain eikä johtajanpaikkoja riitä kaikille- tämä pitäisi vasemmistossa oppia!

Vierailija
8/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija
9/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jauhat "vihersiirtymästä" tajuamatta ilmeisesti mitään, anna arvaan, äänestät perussuomalaisia???

Vierailija
10/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laahaa luusi itse sinne pikaruokalaan ja lopeta valitus.

Taidat olla hieman yksinkertainen kun et ymmärrä mitä ap sanoo.

Vierailija
11/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla laardia riittää vyötäröllä ja perseessä vaikket söisi kuukauteen mitään.

Vierailija
12/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sulla laardia riittää vyötäröllä ja perseessä vaikket söisi kuukauteen mitään.

Gretan primitiivireaktio heijastuu nyt voimakkaasti vasemmiston käytökseen!

Vierailija
13/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Etkö tajua että AP EI KÄYTÄ LÄHETTIÄ MUTTA JOUTUU SILTI MAKSAMAAN KOHONNEITA HINTOJA? Sitä foodora ja wolt tekee. Eivät salli hinnoittelua erikseen niille jotka eivät käytä palvelua ja jotka käyttävät.

Vierailija
14/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ruokaa myyvä yritys ei laita tuota lähetyskulua sen ruuanhinnan päälle?

Vierailija
15/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haenitseruokani kirjoitti:

Miksi se ruokaa myyvä yritys ei laita tuota lähetyskulua sen ruuanhinnan päälle?

Koska se ei saa tehdä niin.

Vierailija
16/16 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensi vuonna rupuisinkin tavanomainen työpaikkalounas maksaa yli 12 euroa. Voi, luoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän