Miksi miehet katsoo silmiin
Mua aina ahdistaa suora katsekontakti. Mutta monet miehet katsoo suoraan silmiin. Silmissäni ei ole mitään katseltavaa. Katsoisivat muualle.
Kommentit (40)
Ehkä ne anovat sänkyyn tai seurusteluun. Tai utelias. Jos et katso itse, voi auttaa. Mies käntää pian katseen pois eikä se palaa enää.
Ennen vanhaan Suomessa oli tapana katsoa silmiin. Se kuvasti rehellisyyttä ja avoimuutta.
Flirttiä jos on kaunis ihminen, miehet rakastavat silmillään. Vaikka loppuviimeksi Suomen kaltaisessa maassa haluavat itselleen emakon navetasta tai lehmän (tämä heijastaa miehen omanarvon tuntoa -tyytyvät vähempään, jos eivät saa sitä unelmiensa megabeibeä).
Se nyt on aivan sama mitä mies tekee, väärin tehty se on kuitenkin. Etuoikeutettujen naisten maailmassa mies ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet lauta?
Tämähän se ja ketjun voi sulkea.
Sanottiin että pitää katosa silmiin, ei nänneihin.
Minusta on ihanaa kun katsovat silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanottiin että pitää katosa silmiin, ei nänneihin.
Jos AP:lla olisi kunnon ryntäät, niin niitä tapittaisit kuitenkin. Eli ei ole vaan AP on lauta.
Täällä ei miehet katso silmiin eikä yhtään minnekään muuallekaan:
"Lesbobileet Helsingin Sörnäisissä ovat niin suosittuja, että kaikki eivät mahdu sisään."
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011773867.html
No mihin sinä katsot jos et silmiin kun puhut vaikka miehelle? Kait minä naista katson silmiin kun naiselle puhun, sehän on yleensä vain kohteliaisuus, toki saatan hetken katsoa varpaisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on se vallan tunne
t. mies
Moni mies väistää katsettani, eli minä olen valtiatar muah hah hah!
En ole homo, mutta mielestäni miehen silmät ovat kauneimpia asioita, mitä on. Naisissa muut kohdat ovat kauniita.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se vallan tunne
t. mies
Moni mies väistää katsettani, eli minä olen valtiatar muah hah hah!
Ei viinivalaita viitsi edes alistaa.
Se on kaunis ja rehellinen tapa tervehtiä. Miksi se sinua vaivaa?
Elämä naisten kanssa käy kyllä päivä päivältä vaikeammaksi.
Haluaa pelotella.