Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (3718)
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saisinko sinut viekkuuni. 🥰 Saisit oikein paljon haleja ja paijauksia. 😍
Tiesitkö että kapsaisiini tulee myös pissan mukana ulos. 😖 Oon syönyt kuukauden ajan tulista ruokaa päivittäin. 😅 Ja sain tietää että siitä voi saada myrkytyksen. Se ruoka on niin tulista että se yskittää ja mä silti tykkään syödä sitä. 😂 Mä oon pelannut Elden ringiä yli 200 tuntia. 😄 Mulla on helpottunut olo. Sen koiran pois menon suhteen.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei tämä etene jo ihan siksi jos mustavalkoinen kaivattuni on ominut tai omasta mielestään tunnistellut täällä ties mitä juttuja.
Nätistipä näet hänet.
En halua ajatella niin, mutta jotkut tilanteet ovat luoneet tuon vaikutelman. Ymmärtääkseni hän on erittäin älykäs.
Siinä mielessä mustavalkoinen, että en saa mustasta valkoista tai päinvastoin, 1+1=2 ja harvoin A:ta seuraa Q varsinkaan suomen kielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ees tiiä mun vaimon nimeä. Eikä se sun. Mutta se tietää, että rakastan myös sinua, nimetön. Happy E.
Ehdotatko sä nyt sitä threesomea? Sori, en ole ihan niin white trash.
Kirjoittaisko kukaan itsestään ettei oo "ihan niin white trash" Miksi provota tääl.
Riitaoja oli panosten kantaja yksikössään. Eli Hell Let Loose-termein joko rifleman- tai support-roolilla olisi pelattava :)
Vierailija kirjoitti:
Jätin aina rahapussin sairaalan omaistenhuoneessa takin taskuun, mul on aina tollanen mis on pelkkää käteistä. Ajattelin et jos joku teholla varastaa niin sit se menee varmaan oikeasti tarpeeseen. Ei koskaan varastettu.
Minäkin luotan ihmisiin eräissä asioissa, joissa yleensä ihmiset eivät. Koskaan kukaan ei ole huijannut.
Jos tietää sydämessään rakastavansa jotakuta, niin sitten se vain on niin. 💕 Ei sitä voi itse synnyttää eikä varmaan lopettaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa ettet hymyilly takas vaan pelkästään itsekses. Haluan vaan hitaasti, mutta varmasti helpottaa sun ujoutta ja epävarmuutta.
Miksi sä tulkitset hänet epävarmaksi ja ujoksi?
Siksi, että se on ujo ja epävarma (ainakin meistä).
Vierailija kirjoitti:
Katson Pakoa pitkästä aikaa 😘
Katsoisit mieluummin vakoa
Miksi joku yksittäinen ihminen tuhansien joukosta sulattaa sydämen? En osaa selittää.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se lähin sähkötuoli missä, tietääkö joku? 🤔
Mulla on tuolla kellarissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa ettet hymyilly takas vaan pelkästään itsekses. Haluan vaan hitaasti, mutta varmasti helpottaa sun ujoutta ja epävarmuutta.
Miksi sä tulkitset hänet epävarmaksi ja ujoksi?
Siksi, että se on ujo ja epävarma (ainakin meistä).
se?
Lumi suli ja samalla suli se mahdollisuus. Ehkä ens talvena sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma käsityksesi, luotatko minuun jonakin päivänä?
Jos tutustutaan uudelleen niin enköhän. Tutustumisehdotus tulee sitten sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko edetä?
Mä en tiedä. Sä olet nyt niin hirveän rakas ja tärkeä. Mitä jos kaikki menee pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku yksittäinen ihminen tuhansien joukosta sulattaa sydämen? En osaa selittää.
Minä ainakin tiedän, miksi kaivattu sen teki. Siksi että mulla oli hyvin kauan jonkinlainen aavistus hänestä.
Täällä on joku jo pitkään puhunut tuollaisia. Oletko tosissasi eli aika on oikeasti vähissä?