Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3718)
En tiedä mitä tässä tapahtuu, mutta meitä ei ainakaan tapahdu eikä elämäänikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla muilla onnistuu kielletytkin suhteet? Meillä vaan ei tapahdu mitään!
Siksi ettet halua.
Haluan!!
Ilmaise se oikeassa elämässä.
Terveiset kaivatulleni, Mia Malkova -tekopimperolleni! Kohta nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla muilla onnistuu kielletytkin suhteet? Meillä vaan ei tapahdu mitään!
Siksi ettet halua.
Sille on varmaan joku syy, miksi niitä kutsutaan "kielletyiksi suhteiksi". 🤔 Ei kaikki halua upottaa käsiään likaiseen liejuun hetkellisen nautinnon vuoksi.
Ei ole kyse hetkellisestä nautinnosta vaan siitä kun on kohdannut sen ihmisen joka tuntuu siltä oikealta
Vierailija kirjoitti:
Tää on kielletty rakkaus...
Kielsikö äiti vai onko muuta syytä ulista🥱
Vierailija kirjoitti:
Mammat on isopyllyjä.
Mulle yksi isopylly, kiitos.
Ei ihme ettei tämä etene jo ihan siksi jos mustavalkoinen kaivattuni on ominut tai omasta mielestään tunnistellut täällä ties mitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävä tunnelma palstalla taas heti kun lomat alkaa. Taidan skipata nää ja kirjoitella vaa omituisen otusten aikoihin arkipäivisin.
Tämä. Tai vaikka suoraan kohteelle terveisiä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävä tunnelma palstalla taas heti kun lomat alkaa. Taidan skipata nää ja kirjoitella vaa omituisen otusten aikoihin arkipäivisin.
Muilla on kirjoittamista häiritseviä TÖITÄ arkipäivisin?
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ettet halua.
Sille on varmaan joku syy, miksi niitä kutsutaan "kielletyiksi suhteiksi". 🤔 Ei kaikki halua upottaa käsiään likaiseen liejuun hetkellisen nautinnon vuoksi.
Ei ole kyse hetkellisestä nautinnosta vaan siitä kun on kohdannut sen ihmisen joka tuntuu siltä oikealta
No mikä siinä sitten on se kielletty osuus?
Laastariksi käyt, et muuta. Sitä en halua. 💕 Miehelle
Sun ikkunassa oli äsken valo. Sit mä ajattelin, että ootkohan sä yksin siellä..?
Tuntemattomassa Sotilaassa olisin sotamies Riitaoja. Se vellihousu, ketä Lehto inhoaa ylikaiken. Mielenkiintoista olisi, jos nyt sota syttyisi ja tulisi uusi kutsunta, että mihin minut sijoitettaisiin? Epilepsian vuoksi olen tietty jo saanut vapautuksen, kun pitkäaikainen valvominen ja muut fyysiset ponnistukset alentavat kouristuskynnystä.
Vierailija kirjoitti:
Sun ikkunassa oli äsken valo. Sit mä ajattelin, että ootkohan sä yksin siellä..?
Mitäs luulet? No olen :*
Hah. Come here!