Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3718)
Totuudessa sun, totuudessa mun. Rakastan sua.
Taidan alkaa nukkumaan ajoissa. Olen ollut tänään aika herkkä tiuskahtelemaan, joten en halua sulle puhista.
Hyvä pörssipäivä. On se maailma mallillaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävä tunnelma palstalla taas heti kun lomat alkaa. Taidan skipata nää ja kirjoitella vaa omituisen otusten aikoihin arkipäivisin.
Joo on huomattu, että kirjoitat päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei tämä etene jo ihan siksi jos mustavalkoinen kaivattuni on ominut tai omasta mielestään tunnistellut täällä ties mitä juttuja.
Nätistipä näet hänet.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko edetä?
Juuu
Vierailija kirjoitti:
Mammat on isopyllyjä.
Unelmissas. Oikeesti ne on isomasuja.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa ettet hymyilly takas vaan pelkästään itsekses. Haluan vaan hitaasti, mutta varmasti helpottaa sun ujoutta ja epävarmuutta.
Miksi sä tulkitset hänet epävarmaksi ja ujoksi?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko edetä?
Jos vielä on epäselvää, olen väärällä alalla, (enkä ole prostituoitu).
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko edetä?
Tiedät että haluan, kyllä. Toivon että Sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei tämä etene jo ihan siksi jos mustavalkoinen kaivattuni on ominut tai omasta mielestään tunnistellut täällä ties mitä juttuja.
Nätistipä näet hänet.
En halua ajatella niin, mutta jotkut tilanteet ovat luoneet tuon vaikutelman. Ymmärtääkseni hän on erittäin älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Et ees tiiä mun vaimon nimeä. Eikä se sun. Mutta se tietää, että rakastan myös sinua, nimetön. Happy E.
Ehdotatko sä nyt sitä threesomea? Sori, en ole ihan niin white trash.
Onkohan se lähin sähkötuoli missä, tietääkö joku? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran varastanut tahtomattani. Itsepalvelukassat olivat uusia, oli paljon ostoksia ja siirtelin niitä siinä ja yritin saada kaikkea mahtumaan ja jotenkin siinä epähuomiossa jäi sitten yksi tuote maksamatta. Kotona vasta huomasin. En viitsinyt palata takaisin maksamaan. Tämän takia välttelen itsepalvelukassoja, koska luultavasti taas sähläisin siinä jotenkin ja sitten joutuisin putkaan.
Joskus epähuomiossa kävelin jotain kaupasta pihalle kaikkien ostoksien kanssa. En muista oliko edes itsepalvelu kassa, mutta tilanne sellainen kuitenkin että vain kävelin ulos kaikkien ostoksien kanssa maksamatta. Ja tämä rehellisesti siitä syyatä, että ajattelin ihan muuta.
Vartija sitten oli mun selän tekana hiipinyt hyvän matkaa ja tokaisi vaan, että vähän luulee etten oo tarkoituksella varkaissa. Sain tilaisuuden kertoa miksi näin pääsi käymään ja maksoin vaan normaalisti ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ees tiiä mun vaimon nimeä. Eikä se sun. Mutta se tietää, että rakastan myös sinua, nimetön. Happy E.
Ehdotatko sä nyt sitä threesomea? Sori, en ole ihan niin white trash.
Itteasiassa en ehdottanut. En ehdota mitään. Rakkauden tunteille en vain voi mitää. Annan olla, pysyä minussa. Kyllä ne joskus haihtuvat.
Hyvä vaihtoehto tuo jälkimmäinen..