Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3718)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku yksittäinen ihminen tuhansien joukosta sulattaa sydämen? En osaa selittää.
Minä ainakin tiedän, miksi kaivattu sen teki. Siksi että mulla oli hyvin kauan jonkinlainen aavistus hänestä.
Tiedän tunteen, minullakin on aina ollut aavistus hänestä. Jo ennen kuin tapasin hänet. Häntä kohti elämäni on kulkenut.
Päivi Räsäselle terkkuja. Olet kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaveripohjalta voidaan alkaa
Ei kiitos.
Villi veikkaukseni on, että jos ei tiedä nyt vuosien jälkeenkään, ei tiedä huomennakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku yksittäinen ihminen tuhansien joukosta sulattaa sydämen? En osaa selittää.
Minä ainakin tiedän, miksi kaivattu sen teki. Siksi että mulla oli hyvin kauan jonkinlainen aavistus hänestä.
Tiedän tunteen, minullakin on aina ollut aavistus hänestä. Jo ennen kuin tapasin hänet. Häntä kohti elämäni on kulkenut.
Kaipaatko miestä vai naista?
Jos joskus haluat saaliisi niin varmista etukäteen, jotenkin... Väärään aikaan en kestä sitä yllättävää meteliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun sun musta t-paita nousi ylös ja näin sun kalpeen selän ja kyljet 🔥
Täh? Tämä osuu muhun. Missä tapahtui.
Salilla.
Ihmettelen mikä ihme sinussa vetää puoleensa ja täytät ajatukset, herätät lämpimiä tunteita. Sun seurassa ajantaju katoaa ja sun lähellä on hyvä olla. Hyvää yötä sinne kauas.
Melkein laitoin sen pois päältä.
Näin ekan sinivuokon. Tästä alkaa kaikki. Kauniita unia, kultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kielletty rakkaus...
Kielsikö äiti vai onko muuta syytä ulista🥱
Ei kieltänyt, sinä kielsit.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mikä ihme sinussa vetää puoleensa ja täytät ajatukset, herätät lämpimiä tunteita. Sun seurassa ajantaju katoaa ja sun lähellä on hyvä olla. Hyvää yötä sinne kauas.
Ja ne katseet. Toki olen voinut tulkita ne väärin, luullen kiinnostukseksi. Keskustelen selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Näin ekan sinivuokon. Tästä alkaa kaikki. Kauniita unia, kultu.
Otan osaa. Ekan kerran posessa muistaa 🤗
Mietin missä sinä olet.
Täyttymykseni.
Älä miellytä minua. Anna minulle opetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kielletty rakkaus...
Kielsikö äiti vai onko muuta syytä ulista🥱
Ei kieltänyt, sinä kielsit.
Sivusta huutelette molemmat.
Tämä sovittu💙👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼