Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko luitte Anu Saagimin avautumisen raskaudesta ja kropasta?

Vierailija
19.05.2008 |

Tsiisus sentään!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagimin mielestä varmaan vuoden tilalle saisi laittaa kuukauden ;-P

Olen tyytyväinen, etten heti alkanut stressata laihduttamisesta ja kuntoilusta (vaunulenkkejä enempää). Olihan tuossa kaksosten kanssa muutenkin jaksaminen välillä koetuksella...

Saagim vois joskus joutua törmäämään elämän realiteetteihin. Ihan selvästi tottunut prinsessaelämään, äidillään hoidattanut lapsensakin.

Vierailija
42/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysaikana ei saa laihduttaa, koska maidon laatu silloin heikkenee rajusti ja maitoon alkaa erittyä naisen elimistöstä laihdutusaikana poistuvia kuona-aineita, raskasmetellaja ym kaikkea paskaa mitä sinne on aikojen saatossa kertynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen vauvansakin hoiti ensisijassa Anun äiti (itse on monissa haastatteluissa tämän itse sanonut) ja imetyskin on varmaanollut pois laskuista.

Hieman komppaan Anua, itsensa kuntoon laittamisella on merkitystä jo ihan henkisenkin hyvinvoinnin kannalta. Mutta vastasyntyneen äiti kyllä saa mielestäni keskittyä ihan johonkin muuhun kuin kuntokuuriin.

Vierailija
44/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka nimi siis mainittiin ap:n aloituksessa. Halle Berry oli tosiaan synnytyksen jälkeen jossain Hollywood pippaloissa hehkeän näköisenä synnytyksen jälkeen (tyttö tuli), mutta totuus on paljastunut sittemmin.

Käytti pippaloissa jotain tiukkaa korsettia siis. Myöhemmät paparazzikuvat tuonevat lohtua meille tavallisille paksukaisille, samanlainen iso ihramaha sillä Berrylläkin on, onneksi.... Löytynee goglettamalla helposti.

Vierailija
45/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysaikana ei saa laihduttaa, koska maidon laatu silloin heikkenee rajusti ja maitoon alkaa erittyä naisen elimistöstä laihdutusaikana poistuvia kuona-aineita, raskasmetellaja ym kaikkea paskaa mitä sinne on aikojen saatossa kertynyt.

Ei tarvitsekaan ryhtyä dieetille, mutta voi kuitenkin syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Aika hassu ajatus että pitäisi syödä väkisin lihottavaa roskaruokaa ettei vaan laihdu ja maito mene pilalle :D

Esimerkiksi puoli kiloa-kilon viikossa saa laihduttaa mutta ei sen nopeammin. Eipä tuon nopeampaa tahtia suositella ei-imettävillekään.

Vierailija
46/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme myytti se on ettei imetysaikana saa laihtua? Imetys itsessäänkin laihduttaa(lähes kaikilla)

Se on eriasia että ei saa alkaa millekkään tyyliin: kaalikeittokuurille, mutta kyllä normaalilla kevyellä ruokavaliolla saa olla imetysaikana.

Vierailija
47/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan, vaan rakkaus pitää aina ansaita.

Kyllä minullakin parin ekan lapsen jälkeen kilot karisivat helposti, mutta uskokaa pois, neljännen kanssa on tiukempaa, kun ikääkin on ja muuta.

Toisaalta voisi olla mielenkiintoista verrata noiden kaunottarien parisuhteiden kestoa meihin taviksiin, veikkaisinpa melkein, että voittaisimme aika monta hoikkaa naista siinä suhteessa.

Vierailija
48/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette saaneet päähänne, että ulkonäöstään huolehtivat - vaikkapa -hui kauhea - laihduttavat - eivät ihan yhtä lailla pitäisi tärkeänä kumppanuutta, ystävyyttä ja henkisiä arvoja? Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että älykkyys ja keskustelutaidot ovat miehessä ensisijaisia vaikka olenkin visuaalinen/esteettinen ihminen ja tästä syystä vältä ylipainoa sekä homssuista olemusta.

Vierailija
49/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä moni muukaan noista julkkiskaunottarista.

Tavisäideissä tietenkin on kauniita hoikia naisia pitkissä syvällisissä suhteissa.

Vierailija
50/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä johtaa siihen, että mässätään karkkia, sipsiä, ym. epäterveellistä. Kysynpähän vain, mikä on äidinmaidon laatu tuollaisella ruokavaliolla. Ei kovinkaan kaksinen. Sen sijaan mikään suositus ei kiellä, päinvastoin, syömästä terveellisesti ja monipuolisesti sekä raskaus- että imetysaikana. Jättämättä turhat herkut pois ja syömällä paljon kasviksia, hedelmiä, täysjyvätuotteita, maitotuotteita, lihaa, hyviä rasvoja, jne. toimii vauvansa ja siinä sivussa myös oman itsensä parhaaksi. Lisäksi liikuntaa tulisi harrastaa monipuolisesti sekä raskaus- että imetysaikana, toki oman kunnon ja tuntemusten mukaan. Imetys kuluttaa hirvittävästi energiaa, joten ei ole yhtään vaarallista, jos äidiltä tippuu ylimäääräisiä kiloja imetyksen aikana.

Vierailija
51/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus silti lopu toisen lihomiseen tai muuhun ulkonäköön vaikuttavaan asiaan, ei toki.

AAARGHHH!!!!!!!!!!! Tasa-arvoa kiitos. Jos nainen pitää itsestään huolta niin pitää sitten miehenkin pysyä timmissä kunnossa. Kaikkeen halpaan me naiset sitten mennään, Anu-rouva ensimmäisenä...

Vierailija
52/58 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jättää ja pettää jos kroppa löystyy, viis älystä ja keskustelutaidoista.

Mistä olette saaneet päähänne, että ulkonäöstään huolehtivat - vaikkapa -hui kauhea - laihduttavat - eivät ihan yhtä lailla pitäisi tärkeänä kumppanuutta, ystävyyttä ja henkisiä arvoja? Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että älykkyys ja keskustelutaidot ovat miehessä ensisijaisia vaikka olenkin visuaalinen/esteettinen ihminen ja tästä syystä vältä ylipainoa sekä homssuista olemusta.

Vierailija
53/58 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta naiselta se ellen päätoimittaja musta näyttää, on vyötärö eikä möhömahaa mutta jos sä ite haluut näyttää saagimilta niin kai sekin nainen sitten on lihava. huhheijaa...

Vierailija
54/58 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mitat 164/49. Painoa tuli raskauden aikana 10 kiloa ja kolme viikkoa synnytksen jälkeen vanhoissa mitoissa ja kireimmät farkut menivät jalkaan JA KAIKEN LISÄKSI OLEN TÄYSIMETTÄNYT KUMPAAKIN LASTANI PUOLI VUOTTA JA IMETTÄNYT KAIKEN KAIKKIAAN KUMPAAKIN YLI VUODEN, joten turha lässyttää, että ihraa tarvittaisiin imetykseen.

Harrastin liikuntaa myös raskauden aikana ja söin terveellisesti tietty, niin kuin nyttenkin. Anun puheissa on kyllä paljon asiaakin, vaikka selvähän se, että suomalainen nainen haluaa pitää kiinni oikeudestaan olla lihava ja puolustelee sitä kaiken maailman tekosyillä.

Vierailija
55/58 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs se kehtaakin puhua julkisuudessa mitään äitiydestä, mokoma huono äiti ja horatsu!

Muutenkin pöljää verrata "tavallisia" äitejä joihinkin filmitähteihin, joiden ei tarvitse edes tehdä ruokiaan itse.

Tää viesti on kyllä tosi pöljä itsessään, on huonoa äitiä ja horatsua. Saagin voi olla urpo, mutta kyllä tällainen "pyhä äiti" -syyllistäminen on tosi syvältä. Huh, mitä porukkaa täällä liikkuu! Onneksi omat aivot on tallella.

Vierailija
56/58 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee Anun yleistykseen, että naiset levii ja turpoaa raskausaikana, ja se olisi miehistä kurjaa...

Ensinnäkin, minulla kasvoi vain maha, ja mieheni piti myös sitä hyvin seksikkäänä. Ehkä juuri siksi sillä tunsin itseni hyvin, hyvin naiselliseksi ja kauniiksi. Minulla oli hyvä olla kehossani. Turvotusta ei ollut yhtään, raskaus näkyi vain mahassa. :) Päin vastoin, minä vain laihduin (vaikka elin hyvin terveellistä elämää; söin oikein ja monipuolisesti sekä säännöllisesti, liikuin paljon jne.), mutta silti se paino tippui minusta, ei mahasta. Raskauskiloja tuli suureki hämmästykseksi vain +3kg. Eli synnytyksen jälkeen olin yli 10kg kevyempi kuin ennen raskautta.

Minä ainakin nautin kehostani niin ennen raskautta, raskauden ajan ja sen jälkeen. Ja jos se ei olisi miehelle kelvannut, niin olisi saanut lähteä.

(Tosin tunnen mieheni niin hyvin, että vaikka vaaka olisi näyttänyt +30kg, niin hän olisi rakastanut vartaloanai edelleen yhtä paljon.)

Minä EN näyttänyt 4kk synnytyksen jälkeen, kuin en olisi raskaana ollutkaan. Noh, ehkä ensimmäisen 2 viikon ajan, kun olin vielä laiha ja maha olematon.

Mutta todella vaikea koliikkikausi vaati veronsa. Esikoisemme itki ympäri vuorokauden ensimmäiset 11kk. :( :( :(

Ja minä lihoin valtavasti, +25kg vuodessa. Söin yöt, ja päivätkin. Tavallaan siitä tuli selviytymiskeino pysyä hereillä ja jaksaa. Noh, ei siitä sen enempää...

Mutta pointti oli se, ettei mieheni mielenkiinto vähentynyt yhtään tuona aikana.

Kun menimme hääpäivämatkalle viikonlopuksi kahdestaan hotelliin esikoisen ollessa vuoden, niin mieheni kehui minua ka vartaloani niin kauniiksi. Ja tunsin itseni kauniiksi, vaikka kiloja oli tullut huikeasti lisää.

Olisi todella surullista joutua elämään yhtä pinnallisen pään sisällä, kuin Anu Saagim. :(

Onneksi minun asiani on paremmin! :)

Vierailija
57/58 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, mitä puheita! Tuollaiseen solvaamiseen vaaaditaan jo todellista katkeruutta ja pettymystä omaan pikku elämään. Mitäköhän kirjoittajalla on mennyt pieleen, että noin pitää herättää sääliä?

Vierailija
58/58 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rakastui minuun pyöreänä, joten ehkä kelpaan hänelle tällaisena, ehkä hän jopa pitää vartalostani? Raskausaikana sain lisää 10kg ja ne lähtivätkin melkein samantien ja palasin vanhaan olomuotooni eli lievään ylipainoon. Olen terve ja onnellinen, vaikka rintani roikkuvat ja pyllyssä on selluliittiä. Oikeastaan olen mielestäni aika kaunis :-)

Yleisissä uimahalleissa en käy, koska pelkään juuri tuollaisia kyttääjiä joita tässäkin ketjussa on ollut, vaikka oman kokemuksen mukaan uimahalleissa näkyy aika vähän ns. "kauniita" vartaloita eli ehkä se nyt vaan on totuus, että melkein kaikilla alkaa tissit ja pylly roikkua ja selluliittiä löytyy eikä se hoikkuus asiaa paranna. Se on vaan elämää ja tuskin ne julkkiksetkaan alasti sen kummoisemmilta näyttävät.

En vaan ymmärrä tuollaista kapeakatseisuutta. Siis tottakai on kiva, jos nainen haluaa kuntoilla vauva-aikana, niin pitääkin tehdä jos _haluaa_! Mutta jos haluaa vapaahetkensä käyttää röhnöttämällä sohvalla kirja kädessä niin se on myös ihan sallittua. Jokainen nainen ja perhe elää omaa elämäänsä ja tekee omat valintansa. Kaikkien ei tarvitse innostua kuntoilusta, vaikka toisille se onkin henkireikä... (terveenä pysymiseen kun riittää ihan tavallinen arkiliikunta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi