Joko luitte Anu Saagimin avautumisen raskaudesta ja kropasta?
Kommentit (58)
Mutta tavallaan totta.
Kannattaisi jotain tehdä tai sitten tulee jäämään plösöksi.
Näinhän se menee.
Jos mies on mennäkseen sen vuoksi, että raskauden aikana tulee muutama kilo, niin ehkä sen joutaa antaakin pois.
"Äitiys on tärkeintä, mutta ei aviomiestäkään saa unohtaa" niin kääntäenhän se menis "Isyys on tärkeintä, mutta ei vaimoakaan saa unohtaa"
>>> Vanhemmuus on tärkeintä, ja vanhemmat pitäköön siinä ohella huolta myös toisistaan. Olkoon toisilleen armollisia & ymmärtäväisiä.
Kylläpä kuulostaa pinnalliselta elämäntavalta tuo Anun meininki, jos perhe & parisuhde ajatutuu vaakalaudalle raskauteen ja synnytykseen luonnollisena osana liittyvien seikkojen vuoksi. Aivan huuhaata tuollainen.
Keskittykää, ihmiset, onnellisena olemiseen & uudesta perheestä iloitsemiseen, kyllä kaikki sen turvin järjestyy :)
Ei hänellä ihan tyhmä pää ole. Hän on ihan oikeassa, vaikka ehkä hieman kärjistää asioita.
Mutta voi miten olen onnellinen siitä, että mies tykkää ihan yhtä paljon minusta kaikkine kiloineni. Olisi aika rankkaa, jos rakkaus olisi kiinni siitä miltä näyttää.
Alzheimerin tautisia, pidätysvaivoista kärsiviä ja masentuneita.
Sellaisen miehen minä otin ja aion sen pitää. Oma mieheni sai aivoinfarktin vuosi sitten ja on nyt vähän höperö. En minä aio lähteä mihinkään siitä huolimatta.
palauduin ennalleni ihan itsestään. Olen lihaksikas luonnostaan, vaikka raskauden aikana tai n. vuoteen sen jälkeen en mitään rääkkiä harrastanut.
Onneksi suurin osa ihmisistä toimii toisin.
onpa pinnallinen ihminen! onneksi olen saanut sellaisen miehen, joka ei mihinkään lähde vaikka mulle joskus tulisikin liikakiloja!
mieheni lopetti tupakoinnin vuodenvaihteessa ja on lihonut noin 5kg siitä... enkä hänestä luopuisi silti! =D
Vai meinasin RättiRisto oikein PYÖRTYÄ kun näki Anun synnytyksen jälkeen!! =DD muahhaahhaaa!
Ei TIETENKÄÄN toista jätetä ylipainon tai sairauden vuoksi. Mutta se ei silti poista sitä faktaa, että itsestä voisi pitää huolta!
Olin eilen uimassa Mäkelänrinteen uimahallissa. Se oli sateen vuoksi täynnä lapsiperheitä. Varmaan 30 lapsiperhettä isossa lastenaltaassa. Olin aika pöyristynyt, kuinka ylipainoisia 80 % niistä äideistä oli! Se ei puhdasta löysää lihaa, sellaista plösöä, joka tulee, kun ei liiku.
(=en ryhtyisi lainkaan suhteeseen tuollaiset elämänarvot omaavan ihmisen kera)
Hyvähän sen oli aikanaan laittaa kroppa entisiin mittoihin, kun ei itse edes hoitanut vauvaansa! Jätti poloisen isovanhempien hoidettavaksi. Jos siis olisi elänyt kuten me av-mammat, eli täysimettänyt puolivuotiaaksi jne., tuskin olisi niin salamana onnistunut kiinteytymään.
Ettäs se kehtaakin puhua julkisuudessa mitään äitiydestä, mokoma huono äiti ja horatsu!
Muutenkin pöljää verrata "tavallisia" äitejä joihinkin filmitähteihin, joiden ei tarvitse edes tehdä ruokiaan itse.
Jenni Ahola muuten tuli juuri vastaan kadulla ja on tosi laiha sekin jo.
Oletteko jo panneet merkille, että Suomen Ellen päätoimittaja on lihava?
Melko kärjistäen hän puhuu, mutta olen silti samaa mieltä hänen kanssaan: mahdollisimman pian itseä niskasta kiinni, tai pian tottuu siihen "äitimäiseen pyöreyteen" eikä enää edes usko entisten mittojen olevan mahdollisia. Vauvan saanti ei ole mikään ylipainoisuustuomio, vaan kaikki on itsestä kiinni. Vaikka ei pääsisi entiseen malliin kuntoilemaan kuin ennen, voi silti tehdä JOTAIN: pitkiä lenkkejä vaunujen kanssa, kotijumppaa, voimisteluliikeitä vauva sylissä jne.
Jos siis olisi elänyt kuten me av-mammat, eli täysimettänyt puolivuotiaaksi jne., tuskin olisi niin salamana onnistunut kiinteytymään.
Suomalaisäideistä n. 2% täysimettää vauvojaan puolivuotiaaksi, joten tuokin on aika hatara (teko)syy lihomiselle. Itse kuulun tähän kahteen prosenttiin ja voin kertoa että imetys lähinnä vauhditti laihtumista, toki yksilöllistä tämäkin on. Raskausaikanakin voi ja pitäisi liikkua sekä syödä terveellisesti, silloin ei ole mitään katastrofia korjailtavana synnytyksen jälkeen.
oman äitinsä huollettavaksi jotta voi itse jatkaa "villiä ja vapaata" elämäntapaa, ei kommentteinee nauti minkäänlaista arvostusta minun silmissäni.
Tämä kannan otto vain vahvistaa mielikuvaa Anusta erittäin pinnallisena ja kylmänä ihmisenä.
Mä tiedän 2455412123 asiaa jotka menee sen edelle. Olen kuitenkin kiinteä ja laiha, mutta meidän suvussa se on geneettistä.
Mä tiedän 2455412123 asiaa jotka menee sen edelle. Olen kuitenkin kiinteä ja laiha, mutta meidän suvussa se on geneettistä.
ja juu, kyllä kuulun siihen ylipainoisten kastiin, ja sen lisäksi olen vieläpä raskaana, joten TOSI pullea olenkin ;), enkä häpeile kilojani.
Aito rakkaus ei kiloihin kaadu! :)
Anu Saagim patistaa synnyttäneitä: Äkkiä kroppa kuntoon!
19.05.2008 06:20
Näyttelijä Halle Berry, 41, kohahdutti palaamalla parrasvaloihin kuusi viikkoa synnytyksen jälkeen entistä hehkeämpänä ja hoikempana. Nyt tuoreen äidin ja Oscar-palkitun näyttelijän salaisuus on paljastunut: Berry kiiruhti synnytyssalista suoraan kuntosalille, jossa hiki lentää ja vauvakilot karisevat hurjaa tahtia henkilökohtaisen kunto-ohjaajan laatimin ohjein.
Päätoimittaja ja malli Anu Saagim pitää raskauden jälkeistä kuntokuuria suorastaan välttämättömänä.
- Olen esteetikko, joten minun mielestäni naisen pitää saada itsensä kuntoon synnytyksen jälkeen. Raskausaika on miehelle muutenkin kärsimystä, kun nainen levenee ja on ainakin puolet ajasta turvonnut, Anu perustelee.
Parisuhteen jatkoa ajatellen Anu kannustaa naisia tositoimiin.
- Mahdollisimman nopeasti se on tehtävä, ettei suhde kariudu. Jos kuntoilua ei aloita heti, luovuttaa todennäköisesti kokonaan. Siinä tapauksessa mies taas etsii kauniimman naisen. Niin se vain valitettavasti menee. Äitiys on tärkeintä, mutta ei aviomiestä saa unohtaa. Kyllä mies ansaitsee hyvävartaloisen naisen.
Anu itse oli heti synnytyksen jälkeen bikinikunnossa, eivätkä ihmiset edes uskoneet hänen olleen juuri raskaana.
- Ristomatti ( Ratia ) meinasi myös pyörtyä ihmetellessään, kuinka hyvässä kunnossa olin synnytyksen jälkeen. Suurin syy nopeaan palautumiseeni oli se, että urheilin säännöllisesti ennen raskautta.
Toisia "berrymäinen" hurja rääkkitreeni puolestaan kauhistuttaa.
- Mielestäni ajatus on fysiologiaa vastaan. Ihmiskeho toimii raskausaikana niin, että rasvakudosta kehittyy ja painoa tulee lisää, jotta kroppa kestää imetyskauden. Mielestäni on hulluutta lähteä tavoittelemaan entisiä mittoja heti synnytyksen jälkeen - se on itsekästä, malli-yrittäjä Jenni Ahola, tuore äiti itsekin, sanoo.