Työtön! Miten olotilasi erosi Marinin valtakaudella verrattuna nykyiseen?
Kommentit (26)
Nyt on parempi kun päästiin eroon yhteistyökyvyttömästä lapsellisesta kakarasta
lopetin lukemasta viranomaispostia heitän lukematta roskiin, eli ei mitenkään
No ei tosiaan mitenkään. Elämä jatkuu oli vallassa kuka tahansa.
Työtön oli työtön Marininkin valtakaudella, totta. Mutta kai hän jollain tasolla tunsi kuitenkin "oman" olevan siellä vallan huipulla. Ehkä se ajatus vähän toi lohtua työttömän ankeuteen?
Olen onnellinen, koska tiedän viimeinkin pääseväni töihin. Jatkossa työpaikka osoitetaan kaikille, eli työnantaja ei voi olla antamatta minulle töitä vaikka CV:ssäni on aukko.
Ei mitenkään. Miksi pitäisi erota?
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen, koska tiedän viimeinkin pääseväni töihin. Jatkossa työpaikka osoitetaan kaikille, eli työnantaja ei voi olla antamatta minulle töitä vaikka CV:ssäni on aukko.
Mistäs satukirjasta sinä tuollaista luit? :D
Marin tappio tuo iloa pitkäksi aikaa
Vierailija kirjoitti:
Työtön oli työtön Marininkin valtakaudella, totta. Mutta kai hän jollain tasolla tunsi kuitenkin "oman" olevan siellä vallan huipulla. Ehkä se ajatus vähän toi lohtua työttömän ankeuteen?
Mitä v´ttua sekoile? :D
Eipä Orpon tulevan hallituksen toimet vielä ensiviikolla paina päälle, joten mikäs tässä. Työkokeilua tai palkkatukityötä meinaa pukata heinäkuun alusta, ja vaikkei Marinin hallituksella minun työllistämisen kanssa paljonkaan tekemistä ole, niin kyllähän niiden tekemät päätökset vaikuttanee seuraavaan kuuteen kuukauteen enemmän kuin Orpon kovat päätökset.
Kärsin niistä sitten joskus myöhemmin, jollen sitten ihan säkällä työllisty oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Marin tappio tuo iloa pitkäksi aikaa
Se on hyvä, että nautit tukileikkauksista. Niin sitä pitää!
Petteri kiittää:)
Lapselle tiedoksi, että Sanna Marin on edelleen Suomen pääministeri. Uutta hallitusta ei vielä ole nimetty. Että Marinin aikakautta tässä eletään edelleen halusit tai et. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkia satuja tarvitse uskoa. Kipeät leikkaukset toteutetaan toki, muttei tääs uus jengi täystyöllisyyden ihmettä kykene taikomaan. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu 70:
https://valtioneuvosto.fi/documents/10184/158702198/Neuvottelutulos+hal…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkia satuja tarvitse uskoa. Kipeät leikkaukset toteutetaan toki, muttei tääs uus jengi täystyöllisyyden ihmettä kykene taikomaan. 🤣
Helposti onnistuu, kun velvoitetaan tytöttömät 9€/päivä hommiin tai tuet lähtee. Suomi nousuun orjatyöllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu 70:
Muuten hyvä, mutta tuolla ei sanota, että kaikki saavat jatkossa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on parempi kun päästiin eroon yhteistyökyvyttömästä lapsellisesta kakarasta
T. "Me pidämme yön yli kestäviä lapsellisia maratonpuheita, koska haluamme osoittaa olevamme sikapossuja"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu 70:
Tuossa onkin sellainen satukirja, että Raamattukin kalpenee :D
P.S. Hallitusohjelma ei ole sama asia kuin tuleva todellisuus, jos lapsi ei sitä vielä tiennyt
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, niin ei tässä juuri mikään muutu. Toimeentulotukeen tulee vuokran osalta alle 30 euron omavastuuosuus eli sen verran tulot tippuu. Kyllä minä sen kanssa pystyn elämään. Työpaikkaa julkisella sektorilla ei tulla minulle osoittamaan, koska olen tosiasiallisesti (mutta en juridisesti) työkyvytön.