Väitän, että ruman naisen on vielä vaikeampaa löytää parisuhdetta kuin vastaavan miehen
Koska miehet on niin ulkonäkökeskeisiä eikä nainen voi lisätä houkuttelevuuttaan kivalla luonteella, hyvällä koulutuksella tai edes paksulla lompakolla. Ainoa mikä merkitsee, on ulkonäkö.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Ruma nainenkin saa puolison kun joustaa omista vaatimuksista mutta ruma mies ei pysty tekemään mitään että saisi puolison. Ruma nainen on sinkku vain sen takia kun itse ei kelpuuta niitä miehiä kenet saisi
Ruma mies voi panostaa lonteeseensa/ulkonäköönsä ja taloudelliseen asemaansa.
Mutta nainen saa olla 200 kiloinen autisti 12tuntia tietokoneella ja omata todella hankalan luonteen ja silti miehet hänet kelpuuttaa.
Mä olen 130 kiloinen hankala luonne eikä kyllä ole kelpuutettu.. Toisaalta ennemmin yksin kuin jonkun sylkykuppi
Vierailija kirjoitti:
Rumana naisena on hauskaa, jos joutuu kysymään jotain joltain random mieheltä. Aika usein on käynyt niin, että kun menet kysymään jotain ihan arkipäiväistä, esim. Mistä löytyy asia/paikka X, mistä/millä pääsee paikkaan X, mistä löytyy sitä/tätä/tuota, etc., niin ensimmäiseksi kuulee, että "Mulla on tyttö-/naisystävä, vaimo, jotainmuutamitä". Öööööö, joo ihan kiva, mutta mun pitäisi löytää hilavitkutin/päästä paikkaan X, tms. Pitäisi varmaan ensiksi sanoa, että EN ole iskemässä sinua, haluaisin VAIN tietää, mistä löytyy hilavitkuttimia/pääsee paikkaan X tai mitä nyt sitten onkaan hakusessa 🤣
Eikös tuo toimi ihan samoin, jos tavallinen/ruma mies lähestyy kaunista naista arkisessa asiassa ilman tavoitetta kysyä treffeille? Naiselle on tällöin tärkeää tehdä heti alussa selväksi, että hänellä on jo poikaystävä/aviomies.
Ei mitään uutta auringon alla, hajaantukaa.
Vierailija kirjoitti:
True. Olen 37-v ruma nainen enkä ole koskaan seurustellut. Sen sijaan tiedän monta rumaa miestä joilla naisia riittää.
True, Olen 37-v ruma mies enkä ole koskaan seurustellut. Sen sijaan tiedän monta rumaa naista joilla miehiä riittää.
Taitaa siis olla tarua tuo viestisi, koska minä kirjoitin omani ja se kumoaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Ruma nainenkin saa puolison kun joustaa omista vaatimuksista mutta ruma mies ei pysty tekemään mitään että saisi puolison. Ruma nainen on sinkku vain sen takia kun itse ei kelpuuta niitä miehiä kenet saisi
Mutta nainen saa olla 200 kiloinen autisti 12tuntia tietokoneella ja omata todella hankalan luonteen ja silti miehet hänet kelpuuttaa.
Minä olen melkein 200-kiloinen (diagnosoimaton, mutta monet ovat haukkuneet autistiksi) ja istun päivät känny kädessä ja varmasti olen myös hankala luonne, mutta ei ole yksikään mies mua suudellut, nussinut tai halunnut parisuhdetta kanssani. Eli pelkkää kukkua puhut!
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se noin taitaa olla.
Nuorena miehenä tuli pantua vaikka minkälaista petolinnun p*rsettä ja mukavaa oli, mutta kyllähän se ihan selvä asia oli, ettei heitä olisi kumppanina jaksanut katsoa.
Toki on myös niin, ettei pelkkä ulkonäkö riitä jos meinaa hyvän vaimon saada. Näitäkin on nähty, että ulkonäköä riittää, mutta mitään muuta ei sitten olekaan. Muistan esim. että yksi nuoruuden heila oli tosi kaunis (ja vielä isomunkkinen), mutta kun äo:ta ei ollut oikein ensinkään, niin ei siitä oikein mitään tullut. Minkäänlaisia järkeviä keskusteluja hänen kanssaan ei voinut käydä.
Sanosin, että kumppanin ulkonäössä pitää olla jotain mistä tykkää. Ei tarvitse olla täydellistä, mutta jotain pitää olla. Paljon tärkeämpää on se, että osaa ja hoitaa hommansa, eli osaa kotihommia, olla lasten kanssa, yms.
Sitten taas ku
Hienoa. Ei siis ongelmia teillä rumilla naisilla tämän asian kanssa. Pelkkää voittoa olla yksin. Jes!
Neuvoisin miehenä että ensiksi korjaa ne asiat mitä on korjattavissa kokemaansa rumuuteen, esim. Laihdutus jos todella lihava, kuntosali jos perse roikkuu, silikonit jos ei tissejä, jne. Näitä ennen kuitenkin ihan perusjutut, kunnon hygienia, hiukset ja puska kuntoon, hillitty meikki. Kunnolliset neutraalit mutta tyylikkäät vaatteet. Itsetunto ja itsensä kantaminen pitää saada kuntoon, siihen voi aluksi hakea tsemppiä baarista ja lähteä jonkun miehen mukaan pantavaksi, sillä asenteella että pelkkä pano eikä mitään muuta.
Näillä eväillä pääsee pitkälle, sitten kun se joku pano haluaakin uudestaan ja uudestaan niin joku asia seksissä on mennyt jo hyvin.
Panostaisin varmuuden vuoksi kyllä seksitaitojen treenaamiseen. Miestä ei saa oikeasti rakastumaan ennen kuin se on lauennut sinun pilluun, suuhun ja pyllyyn.
Sellaista on vaikea sivuuttaa.
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin miehenä että ensiksi korjaa ne asiat mitä on korjattavissa kokemaansa rumuuteen, esim. Laihdutus jos todella lihava, kuntosali jos perse roikkuu, silikonit jos ei tissejä, jne. Näitä ennen kuitenkin ihan perusjutut, kunnon hygienia, hiukset ja puska kuntoon, hillitty meikki. Kunnolliset neutraalit mutta tyylikkäät vaatteet. Itsetunto ja itsensä kantaminen pitää saada kuntoon, siihen voi aluksi hakea tsemppiä baarista ja lähteä jonkun miehen mukaan pantavaksi, sillä asenteella että pelkkä pano eikä mitään muuta.
Näillä eväillä pääsee pitkälle, sitten kun se joku pano haluaakin uudestaan ja uudestaan niin joku asia seksissä on mennyt jo hyvin.
Panostaisin varmuuden vuoksi kyllä seksitaitojen treenaamiseen. Miestä ei saa oikeasti rakastumaan ennen kuin se on lauennut sinun pilluun, suuhun ja pyllyyn.
Sellaista on vaikea sivuuttaa.
Onnea matkaan.
Kuvottava miesperverssi, oksensin sun jutuille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että te, joille ihminen on vain pelkkä ulkonäkö vailla aivoja, luonnetta, persoonaa, jäätte yksin koska teillä on tyhjä pää.
Ja sekin syvällä omassa perseessä.
Ei ole kyse tuosta. Miehet ovat käsittääkseni viihtyneet mun kanssa treffeillä, nauraneetkin jopa, ja itse olen monesti erehtynyt luulemaan, että olen vihdoin löytänyt ihmisen, joka haluaisi jatkaa tutustumista. Eipä ole halunneet.
Ap
Ihan samaa ovat monet miehetkin kokeneet. Eli treffeillä on ollut hauskaa, naurettu ja juttu on luistanut, mutta sitten jälkeenpäin on tullutkin naisen taholta viestiä ettei jatkoa seuraa. Ihan perus juttuja deittaillessa, ei se aina onnistu vaikka kuinka haluaisi.
Varmasti ovat ja näillä miehilläkin pakkien syy on todennäköisimmin jokin ulkonäköseikka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitten taas kun tällaisia kommentteja lukee, voi huokaista helpotuksesta, kuinka monta luotia onkaan tullut väistettyä. Rauhallinen elämä itsekseen on oikeasti aika mukavaa."
Höpsistä. Se mistä olet jäänyt paitsi on kokemuksesta ja se vaivaa lähes kaikkia nykynuoria. Me ysärillä nuoruutemme viettäneet tutustuimme ja pariuduimme, harjoittelimme, onnistuimme ja epäonnistuimme. Silloin ymmärrettiin, että se on elämää. Nykyisin taas elämää pelätään ja tehdään juuri tuo, minkä kuvasit. Eletään yksinään hyvin pientä elämää ja ollaan olevinaan turvassa pahalta maailmalta. Ongelma vaan on se, että elämä kyllä pitää huolen siitä, että kaikenlaisia vaikeuksia tulee matkaan. Sit kun niitä tulee, niin ollaankin täysin kädettömiä kun vaikeuksia ei osata kohdata ja tehdä asioille jotain.
Entäs jos ei edes silloin ysärillä päässyt harjoittelemaan?
Onneksi nykyään rumillakin naisilla on Tinder ja sitä kautta ei ole ongelmia löytää harjoittelukumppaneita panemiseen. Löytyy munaa niin paljon kuin jaksaa sisään ottaa. On se nykyaika ja modernit deittiapit vaan silkkaa hig lifeä rumillekin naisille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti näin. Mutta mikä parisuhde se sellainen on jos ei toisesta viehäty..
Miehille hyvin yleinen tyytymisuhde paremman puutteessa, kun ei halua yksinkään olla ja oikealla miehellä kuuluu olla nainen.
Jep tyytymiseen rumakin kelpaa.. Mutta aikamoista ahdistusta se oikeasti lopulta ihmiselle tuottaa kun ei tunne toista kohtaan yhteenkuuluvuutta
Et taida olla tai ajatella kuten monet miehet? Työpaikan saunaillassa pienessä sihneessä sen rehellisen mielipiteen kuulee mitä mieltä miehet on naisistaan. Mutta senperään kyllä sanaotaan että on siinä puolensakkin vaikka ei niin kovin erityinen olekkaan. Viivan päälle jää tarpeeksi eli lähinnä seksi joten yhdessä ollaan eikä jaksa uuttakaan alkaa etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä, se pitäisi aina muistaa.
Itseasiassa ei ole, vaan valtaosa pitää samoja tiettyjä piirteitä kauniina.
Ap
Niin, naisista. Miehillä taas on hyvin laaja naismaku.
Niin, yli 25-vuotiaita ei-instamissejä kun ei lasketa naisiksi.
Kuinka pahasti täytyy olla todellisuudesta irrallaan (tai viettää aikaansa Vauvalla), että näppikseltä lähtee tuollainen toteamus miesten naismausta? Kysyn tosissani, vaikka saattaa vaikuttaa vittuilulta.
Vierailija kirjoitti:
Voi saada parisuhteen, mutta ei hyvää kohtelua siinä.
Terveisin kokemuksen rintaääni.
Miehethän sanoo, että he voivat oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen. Muut ovat vain tyytymistä, mitä rumempi, sitä enemmän on tyytymistä.
Naisen kiva luonne eili miesten vihaaja joka käyttää miehiä hyväkseen, hyvä koulutus on todennäköisesti joku huuhaa humanismi alalle joka mukana tulee pakostakin yliopistonkautta vihervasemmisto ideologia ja naisen rahat on aina naisen omia rahoja eikä miehen kuulukaan hyötyä naisen rahoista mitenkään niin loppujen lopuksi naisella ei ole miehelle mitään muuta annettavaa kuin ulkonäkö ja seksi kun ihan kaikki muut asia pitää aina mennä naisen tahdon mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteeseen tarvitaan muutakin luin ulkonäköä, ja kyllä miehetkin etsivät mukavaa luonnetta ja ihmistä, jonka kanssa kokevat yhteyttä.
Rumaa ei auta, vaikka olisi kuinka mukava.
Tuo on se sama kilpikonnapuolustus kuin lyhyillä, leuattomilla ja työttömillä inceleillä. Se on siitä hyvä ja kestävä tekosyy, että sun ei tarvitse tehdä mitään parantaaksesi tilannettasi, vaan voit ulista hautaan saakka ja syytellä muita.
Hei camoon nyt, se on IHAN. ERI. ASIA. NAISILLA!! Jos ruma nainen ei saa komeaa miestä, niin se on patriarkaatin toksisten rakenteiden vika ja yhteiskunnan pitää hoitaa asia kuntoon. Jos taas incel-mies ei saa naista, niin se on sen incel-miehen oma vika ja saa syyttää vain itseään, eikä todellakaan ole mitään oikeutta kitistä jossain netissä/somessa tästä asiasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
True. Olen 37-v ruma nainen enkä ole koskaan seurustellut. Sen sijaan tiedän monta rumaa miestä joilla naisia riittää.
True, Olen 37-v ruma mies enkä ole koskaan seurustellut. Sen sijaan tiedän monta rumaa naista joilla miehiä riittää.
Taitaa siis olla tarua tuo viestisi, koska minä kirjoitin omani ja se kumoaa sen.
Miehille ruma nainen on sama kuin tavallisennäköinen nainen, ja kaunis nainen = tavallisennäköunen nainen. Oikeasti rumat naiset ovat teille näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että te, joille ihminen on vain pelkkä ulkonäkö vailla aivoja, luonnetta, persoonaa, jäätte yksin koska teillä on tyhjä pää.
Ja sekin syvällä omassa perseessä.
Ei ole kyse tuosta. Miehet ovat käsittääkseni viihtyneet mun kanssa treffeillä, nauraneetkin jopa, ja itse olen monesti erehtynyt luulemaan, että olen vihdoin löytänyt ihmisen, joka haluaisi jatkaa tutustumista. Eipä ole halunneet.
Ap
Ihan samaa ovat monet miehetkin kokeneet. Eli treffeillä on ollut hauskaa, naurettu ja juttu on luistanut, mutta sitten jälkeenpäin on tullutkin naisen taholta viestiä ettei jatkoa seuraa. Ihan perus juttuja deittaillessa, ei se aina onnistu vaikka kuinka haluaisi.
Varmasti ovat ja näillä miehilläkin pakkien syy on t
Mitä olen kuullut kavereilta niin mies on jäänyt muutamien trefien jälkeen siitä syystä että on sitten ollut elämäntilanteeltaan niin erilainen, eri tavoiteet elämsää tai ihan vaan esiin tulleet ikävät luonteenpiirteet tai mielipiteet. Ukonäkö on käynyt selväksi jo treffeillä.
ei sillä naamalla väliä kunhan vetelee takaa päin väärällä nimellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteeseen tarvitaan muutakin luin ulkonäköä, ja kyllä miehetkin etsivät mukavaa luonnetta ja ihmistä, jonka kanssa kokevat yhteyttä.
Rumaa ei auta, vaikka olisi kuinka mukava.
Tuo on se sama kilpikonnapuolustus kuin lyhyillä, leuattomilla ja työttömillä inceleillä. Se on siitä hyvä ja kestävä tekosyy, että sun ei tarvitse tehdä mitään parantaaksesi tilannettasi, vaan voit ulista hautaan saakka ja syytellä muita.
Lässyn lässyn. Mukavana rumana voit kelvata hyväksikäytettäväksi mutta saat räkäiset naurut naamallesi, jos kuvittelet kelpaavasi sen enempään.
Meinaat että jos olet ruma ja mukava nainen, niin et saa mukavaa ja rumaa miestä parisuhteeseen, koska ne mukavat ja rumat haluaa kaikki alle 25v instamissin itselleen? Ja jos joutuvat tyytymään sinuun, niin näistä mukavista ja rumista miehistä tuleekin ilkeitä ja rumia miehiä?
Huhhuh, nyt on jopa Vauvan standardeilla kovat psykoosit tulilla. Toisaalta jostain syystä ei täällä Vaulla edes yllätä enää, että muut naiset komppaa ja antaa yläpeukkuja aivan innoissaan tuollaiseen viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 130 kiloinen hankala luonne eikä kyllä ole kelpuutettu.. Toisaalta ennemmin yksin kuin jonkun sylkykuppi
Eli olet nirso?
Miksi Ruma mies haluaisi semmoisen puolison joka ei hyväksy miestä semmoisena kuin on? Ja tässä sen taas näkee naiset hakee miehestä vai ulkonäköä joka naamioidaan luonteeksi sekä rahaa eli naiset kelpuuttavat vain miehet ketä pääsee käyttämään henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen mutta aitoa puolisoa naiset ei edes hae