Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Webador ahdistelee

Vierailija
05.02.2026 |

Kokeilin Bloggerin ilmaisjakson ja en tykännyt. Oli sekavaa ja hankalaa. Eikä oikein aikaa perehtyä. Sitten se jäi. Webador on ilmeisesti joku sen laskuttaja, kun sieltä alkoi tulla ehdotuksia maksullisen kauden aloittamisesta. Kävin katsomassa blogiani ja kaikki oli tyhjää. Sitten sekavien viestien vaihtojen jälkeen en nyt ole varma mitä tuli tehtyä, mutta ilmeisesti yhden kk lasku on mennyt puhelinlaskuun. Ja ehkä joku mailiosoite palautettu. Kaikki oli kuitenkin edelleen hankalaa ja sitten tuli ilmoitus että maksut suurinpiirtein kolminkertaistuu siihen verrattuna, mitä ne olivat silloin ilmaisjakson ajalla. Irtisanoin koko jutun.

Nyt sieltä sitkeästi lähetellään viestiä, että minun on maksettava vuoden jakso, koska olen irtisanonut liian myöhään. Tämä tarkoittaa siis tulevaa vuotta. Tai tietoni katoaa. Sanoin, että toiveeni on, että tiedot katoaa enkä maksa. Nyt edelleen pommittavat, että maksettava on silti. 

Tämä kommunikointi on myös ollut erittäin sekavaa, vaikkakin kohteliasta. Mutta kysymys kuuluu: onko minun maksettava? Minulla ei ole mitään tarkkoja tietoja mitä piti tehdä mihinkin mennessä enkä todellakaan halua antaa heille mitään maksukorttitietoja! Pelottaa jo, mitä he tekevät puhelinnumeroni kanssa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä