Väitän, että ruman naisen on vielä vaikeampaa löytää parisuhdetta kuin vastaavan miehen
Koska miehet on niin ulkonäkökeskeisiä eikä nainen voi lisätä houkuttelevuuttaan kivalla luonteella, hyvällä koulutuksella tai edes paksulla lompakolla. Ainoa mikä merkitsee, on ulkonäkö.
Kommentit (192)
On tuo osittain totta. Naiset ovat syöneet omaa oksaansa ja ihmetellään, kun ei ennä viiskymppisenä kelpaa.
"Entäs jos ei edes silloin ysärillä päässyt harjoittelemaan? Kun lähes joka puolelta sai kuulla, että on ruma nainen? Kun edes ne epätoivoisimmat eivät katsoneet päinkään? Kun ei vastakkaisen sukupuolen taholta tullut kuin sitä itseään niskaan? Ne vaikeudet olivat normi rumalle naiselle, mitään positiivista ei edes osannut toivoa."
Kummallista. Tiedän, että monet miehet sinkkumarkkinoilla ovat aivan k*sipäitä (siis jos ovat puhuneet sulle noin), mutta kyllä meitä "ihan mukaviakin" ja normaaleja miehiä paljon oli, jotka eivät olleet mitenkään erityisen nirsoja.
Mitä luulet mikä sussa oli ns. vikana? Onko sulla tosi erikoiset piirteet ja/tai paljon painoa vai mistä on kyse? Sori en pysty lukemaan koko ketjua.
Jos on suht koht normaalipainoinen mutta hieman erikoiset piirteet niin sen ei pitäisi kyllä karkottaa ihan kaikkia kosijoita, luulisin.
Voi olla mutta pitää olla tosi ruma jos miehelle ei pillu kelpaa noin niinkuin kertapanona, miehillä jonka naama on tehty moottorisahalla on vaikea saada panoa edes katuhuo.....a.
Vierailija kirjoitti:
"Lässyn lässyn. Jos sulle "elämää" on toimia jonkun kusipään runkkualustana paremman puutteessa, olen edelleen ylionnellinen, ettei mulla tällaisia "kokemuksia" ole. Sinä voit omiasi muistella lämmöllä rauhassa."
Sinä et ymmärrä, että oli se muutakin kuin pelkkää panemista. Ja paljon muuta. No, et tiedä kun sulla ei ole mistään kokemusta. Mulla on ja se on ollut täysin välttämätöntä siksi, että on osannut valita itselleen hyvän vaimon. Hyvän vaimon kanssa elämä on yhtä juhlaa. Siinä on melko helppoa itse olla sitten hyvä aviomies.
"Nuorena miehenä tuli pantua vaikka minkälaista petolinnun p*rsettä ja mukavaa oli, mutta kyllähän se ihan selvä asia oli, ettei heitä olisi kumppanina jaksanut katsoa."
Oli varmasti kyse paljon muustakin kuin panemisesta, oikein syvällisiä ja rikkaita kohtaamisia etenkin näille naisille :D Lässytä nyt vielä vähän lisää. Kiitollisuus kasvaa jokaisen kommentin myötä, ettei ole kaltaisistasi kokemusta.
Kyllä se rumakin kelpaa. Mieheni ensimmäinen vaimo oli kaunis ja siksi kelpasi muillekin. Mieheni oli viisas toisella kerralla, otti minut, niin on saanut yksin pitää 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se rumakin kelpaa. Mieheni ensimmäinen vaimo oli kaunis ja siksi kelpasi muillekin. Mieheni oli viisas toisella kerralla, otti minut, niin on saanut yksin pitää 50 vuotta.
On monenlaisia yhdistelmiä. Myös sellainen kuin ruma ja ilkeä. Tai ruma ja valheellinen.
Ja moraali on olemassa, kenellä sitä on.
Vierailija kirjoitti:
"Entäs jos ei edes silloin ysärillä päässyt harjoittelemaan? Kun lähes joka puolelta sai kuulla, että on ruma nainen? Kun edes ne epätoivoisimmat eivät katsoneet päinkään? Kun ei vastakkaisen sukupuolen taholta tullut kuin sitä itseään niskaan? Ne vaikeudet olivat normi rumalle naiselle, mitään positiivista ei edes osannut toivoa."
Kummallista. Tiedän, että monet miehet sinkkumarkkinoilla ovat aivan k*sipäitä (siis jos ovat puhuneet sulle noin), mutta kyllä meitä "ihan mukaviakin" ja normaaleja miehiä paljon oli, jotka eivät olleet mitenkään erityisen nirsoja.
Mitä luulet mikä sussa oli ns. vikana? Onko sulla tosi erikoiset piirteet ja/tai paljon painoa vai mistä on kyse? Sori en pysty lukemaan koko ketjua.
Jos on suht koht normaalipainoinen mutta hieman erikoiset piirteet niin sen ei pitäisi kyllä karkottaa ihan kaikkia kosijoita, luulisin.
Tiedän varsin hyvin, mikä minussa on vikana: olen ruma friikki. Ja ei millään pahalla eikä mitään henkilökohtaista, mutta en enää jaksa uskoa siihen, että "ihan mukavia ja normaaleita miehiä" löytyy. Tarpeeksi kun tulee ikäviä kokemuksia, niin haaveet ja unelmat voi vetää vessasta alas. En minä silti miehiä vihaa, en vain jaksa uskoa että sieltä suunnalta mitään mukavaa ja positiivista voi odottaa. Sori siitä 🙁
Vierailija kirjoitti:
On tuo osittain totta. Naiset ovat syöneet omaa oksaansa ja ihmetellään, kun ei ennä viiskymppisenä kelpaa.
Matkalla pohjoiseen on hyvä biisi: Me päästiin naisista ja painajaisista, matkalla pohjoiseen. Ai että, punkerot palstan maalai storvet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkalla pohjoiseen on hyvä biisi: Me päästiin naisista ja painajaisista, matkalla pohjoiseen. Ai että, punkerot palstan maalai storvet!
Mitä iloa noista tyhmistä mammoista saa, netistä löytyy niin paljon parempaa.
Miettikää, ketä miestä oikeasti kiinnostaa joku 150-kiloinen tursas, joita maaseudut täynnä (toki kaupungeissakin, eli kolmessa Suomen kaupungissa, esim. Kajaani EI TODELLAKAAN ole kaupunki)
Toisaalta, jos katsoo vaikka Maajussille morsian, Unelmahäät sekä Supernanny Suomi -sarjoja, niin niistä näkee kaikenlaisia pariskuntia, joista minä ainakin olen miettinyt, että "mitä tuo mies näkee tuossa naisessa? Miksi se on valinnut tuon naisen kaikista mahdollisista naisista?"
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ap:n ikä.
Vaikuttaa joltain teini-iän fiksaatiolta omaan ulkonäköön. Aikuisen pitäisi jo tajuta katsella ympärilleen ja tajuta, ettei ole itse ihmistä kummempi. Ei parempi eikä pahempi vaan ihminen muiden joukossa.
Jos miettii ulkonäköään päivät pääksytysten ja tekee siitä suurimman ongelmansa, suurin ongelma sijaitseekin oikeasti pään sisä- eikä ulkopuolella.
Jotkut meistä on oikeasti rumia. Kaikki mun lähestymiset miehiä (eivät itsekään komeita) on torppautuneet mun ulkonäköön. Näytän kuulemma parhaalta takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos katsoo vaikka Maajussille morsian, Unelmahäät sekä Supernanny Suomi -sarjoja, niin niistä näkee kaikenlaisia pariskuntia, joista minä ainakin olen miettinyt, että "mitä tuo mies näkee tuossa naisessa? Miksi se on valinnut tuon naisen kaikista mahdollisista naisista?"
Miksi luulet että niillä miehillä on paljonkin valinnanvaraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa joltain teini-iän fiksaatiolta omaan ulkonäköön. Aikuisen pitäisi jo tajuta katsella ympärilleen ja tajuta, ettei ole itse ihmistä kummempi. Ei parempi eikä pahempi vaan ihminen muiden joukossa.
Jos miettii ulkonäköään päivät pääksytysten ja tekee siitä suurimman ongelmansa, suurin ongelma sijaitseekin oikeasti pään sisä- eikä ulkopuolella.
Jotkut meistä on oikeasti rumia. Kaikki mun lähestymiset miehiä (eivät itsekään komeita) on torppautuneet mun ulkonäköön. Näytän kuulemma parhaalta takaapäin.
Minkä ikäinen olet ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ajattelet itseäsi rumana, lähestyt rumia ukkoja, miehet huomaavat tämän ja haukkuvat sen minkä jaksavat koska tietävät sinun sisäistävän nämä haukut. Rima korkeammalle!
JOS EI PILLUAAN PIHTAILE JA OSAA TARJOILLA SITÄ OIKEIN MIEHET KÄYVÄT VIIKOTTAIN NAIMASSA. VOIT 6 MIEHESTÄ VALITA KELLE ANNAT VAIN KERRAN VIIKOSSA.
Vierailija kirjoitti:
JOS EI PILLUAAN PIHTAILE JA OSAA TARJOILLA SITÄ OIKEIN MIEHET KÄYVÄT VIIKOTTAIN NAIMASSA. VOIT 6 MIEHESTÄ VALITA KELLE ANNAT VAIN KERRAN VIIKOSSA.
Tämäkö on sun käsitys parisuhteesta? :D
Ja olen saanut pakit myös ihan suoraan ehdotukseen, joten en todellakaan saa pelkkää seksiäkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Korkeintaan kelpaa patjaksi jollekin mutta aitoa parisuhdetta ei ruma nainen saa.
Moni mies ei kalpaa edes seksiin.
Vierailija kirjoitti:
39.
Ap