Väitän, että ruman naisen on vielä vaikeampaa löytää parisuhdetta kuin vastaavan miehen
Koska miehet on niin ulkonäkökeskeisiä eikä nainen voi lisätä houkuttelevuuttaan kivalla luonteella, hyvällä koulutuksella tai edes paksulla lompakolla. Ainoa mikä merkitsee, on ulkonäkö.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos ja kun saa lähes päivittäin kuulla olevansa ruma, ällöttävä, outo, vastenmielinen"
Koulukiusaaminen tapahtuu lapsena ja nuorena. Itselläkin siitä kokemusta. Kysyin tuolla aiemmin, kuka AIKUINEN kuulee tuollaista "lähes päivittäin"? Miksi tästä puhutaan muttei yhtään esimerkkiä, edes viitteellistä? Missä tapahtuu sinkun aikuisen jatkuva kiusaaminen ulkonäöstä?
Tulee mieleen vain joku narsistipuoliso, joka loukkaa tahallaan. Mutta sitähän tässä ei ole?
Tällä (ja varmaan jokaikisellå muullakin vastaavalla) aikuiset tekevät tuota koko ajan. Kiusaavat ja haukkuvat minkä ehtivät. Vain sokea (tai se kiusaaja itse) eivät tuota näe. Kumpi sinä olet? Sokea vai kiusaaja?
Rumaksi haukkuminen. Kysyin kontekstia, paikkaa. "Tällä" (palstalla) kukaan ei näe sinua. Täällä en ole huomannut rumaksi sanottavan kuin itseä. Kuten Ap. Jos sitä koko ajan tapahtuu, luulisi ettei ole vaikea kuvata tilannetta
Vierailija kirjoitti:
"Eli olen ollut juu parisuhteessa, mutten koskaan rakkauden kohde. Ja tuollaisen tyytymissuhteen koettua on mitä mieluiten yksin. "
Älä kuitenkaan ihan luovuta. Minullakin on nuorempana takana pari tyytymissuhdetta ja opin niistä kyllä aika lailla kantapään kautta että ne eivät todellakaan toimi. Mutta sitten vain kävi niin että vastaan tuli se kiva mies joka jonkun ihmeen kautta oikeasti hullaantui minuun. Ja sen kyllä sitten näki joka asiasta. Kaikki oli vain niin luonnollista, helppoa ja ihanaa. Ja on ollut nyt jo yli 15 vuotta. Eikä ole tarvinnut missään vaiheessa epäillä etteikö tämä mies haluaisi oikeasti olla minun kanssani.
itse asiassa mieskin oli tyytymissuhteessa ennen kuin tapasi minut. Ja on kertonut että tajusi vasta minut tavattuaan mikä siinä niin mätti. Kun aidosti rakastuu niin sitten sen tajuaa.
No minulle tuollaista ei ole tulossa.
Kuvittele vaan ihan mitä huvittaa