Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (11330)
Kannattaa katsoa Mikä kirja sinulla on kesken nyt- ketjua. Sieltä olen itse löytänyt monta hyvää kirjaa.
Kakkoskotiin matka sujui jouhevasti.
Ihmettelimme ettei näkynyt yhtään leikkuupuimuria pelloilla vaikka vilja näytti kypsältä. Kohta tulee sateet, sittenpä on vaikea korjata sitä.
Lämmin kaunis päivä. Parvekkeelta näkymä järvelle joka on täysin tyyni, auringonlasku kauniisti värjää veden ja pilvet.
Kirjoista: Poika raidallisessa pyjamassa on hyvä.
Leon Uris: Mila 18 myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi katsoa kun pissaan. Sitten hän kommentoi tyyliin "tuleepas pikku pimpistäsi paljon pissaa." Lisäksi hän halusi, että joisin niin paljoa nestettä, että vaikka kesken kävelylenkin menisin puskapissalle. Sitten hän kännykällään äänitti tätä ääntä, mikä minun pissaamisesta tulee. Sen kuuntelu kuulemma auttoi häntä nukahtamaan paremmin!
Tämä sairas sepustus voin kuvitella miehen rähmäisine silmineen tuijottavan. Pois sexi-ostolle täältä.
Aaltojen ääniä tai sateeen ropinaa kuuntelee moni. Tämä on vastaavaa. Ei seksiä, hyvä ihminen. Miesvihaa kirjoituksesi kyllä oli.
Miten nyt otetaan niin herkästi hernetä nenään
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Anne Frankin päiväkirja luettu useampaankin kertaan, samoin Auschwitzin tatuoija, Cilkan tarina, Kolme sisarta, Auschwitzin kirjastonhoitaja ja Poika raidallisessa pyjamassa sekä nyt lukulistalla Auschwitzin kätilö.
Mites Risto Vahasen "140 päivää panttivankeina viidakossa" ?
Niin, ne Holo miehet Vahanen ja Räntti, erilaiset ihmiset toinen kesti ja toinen hajosi mutta paikka oli kova.
Vierailija kirjoitti:
Aamu oli kivan lämmin ja aurinkoinen, heräsin jo 6 jälkeen. Nyt ikävä sade ja tuuli, ihan myrskysää. Ja jotkut laittaa syysjuttuja instaan, siis sisustavat kotia syksyyn. Yyh, menisivät vankilaan.
KÄÄÄK!!! Mä just mietin, että pitäskö jo ottaa noi portaikossa olevat liiketunnistimilla toimivat lamput käyttöön (jotta en kompuroi rappusissa) ja vaihtaa olohuoneessa kesäverhot syysverhoihin. Muissa huoneissahan mä en verhoja vaihtele, mutta olohuoneessa kyllä. Ja olen jo pessyt lasipurkkeja, että saan tehtyä omenahilloa ja jonkin ajan päästä myös aronioista jotakin. Tänä vuonna ajattelin tehdä joulupöytään valkoisen rosollin, joten pitäisi myös säilöä valkojuuria punajuurten tapaan. Mulla on vissiin oikea jalka vielä kesässä, mutta vasen jalka jo syksyssä :D
Mites Kyylän synttärit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi katsoa kun pissaan. Sitten hän kommentoi tyyliin "tuleepas pikku pimpistäsi paljon pissaa." Lisäksi hän halusi, että joisin niin paljoa nestettä, että vaikka kesken kävelylenkin menisin puskapissalle. Sitten hän kännykällään äänitti tätä ääntä, mikä minun pissaamisesta tulee. Sen kuuntelu kuulemma auttoi häntä nukahtamaan paremmin!
Tämä sairas sepustus voin kuvitella miehen rähmäisine silmineen tuijottavan. Pois sexi-ostolle täältä.
Aaltojen ääniä tai sateeen ropinaa kuuntelee moni. Tämä on vastaavaa. Ei seksiä, hyvä ihminen. Miesvihaa kirjoituksesi kyllä oli.
Avarakatseisuutta ja erilaisuuden hyväksyntää voi myös harjoitella, tietoisesti muuttaa ajatteluaan avarammaksi.
Kävin siskoa auttamassa äitimme asunnon tyhjennyksessä, teemme hitaasti, vein hatut paluumatkalla uffiin. Sitten tilasin pizzan ja kebab annoksen kun poika kylässä, enkä jaksanut tehdä ruokaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu oli kivan lämmin ja aurinkoinen, heräsin jo 6 jälkeen. Nyt ikävä sade ja tuuli, ihan myrskysää. Ja jotkut laittaa syysjuttuja instaan, siis sisustavat kotia syksyyn. Yyh, menisivät vankilaan.
KÄÄÄK!!! Mä just mietin, että pitäskö jo ottaa noi portaikossa olevat liiketunnistimilla toimivat lamput käyttöön (jotta en kompuroi rappusissa) ja vaihtaa olohuoneessa kesäverhot syysverhoihin. Muissa huoneissahan mä en verhoja vaihtele, mutta olohuoneessa kyllä. Ja olen jo pessyt lasipurkkeja, että saan tehtyä omenahilloa ja jonkin ajan päästä myös aronioista jotakin. Tänä vuonna ajattelin tehdä joulupöytään valkoisen rosollin, joten pitäisi myös säilöä valkojuuria punajuurten tapaan. Mulla on vissiin oikea jalka vielä kesässä, mutta vasen jalka jo syksyssä :D
Mites Kyylän synttärit?
Tiistaina. Cittareista ei sitten löytynyt kakkukynttilöistä sekä numeroa 1 että numeroa 9. Joten joudun nyt siten askartelemaan ne itse. Tai siis eihän ne kynttilöitä tarvitse olla, kun en kuitenkaan kissan nenän eteen tulta laita.
Meillä on täällä ollut tänään pieni draama päällä. Kyylän mielestä oli erinomaisen hyvä, että mä vaan makaan sängyssä tai sohvalla kännykkä kourassa odotellen hyvinvointialueen takaisinsoittoa. Siis Kyylän makuualustana. Noh, nyt on viikonloppu ja olenkin ollut kissanketaleen mielestä ihan liian paljon pystyasennossa. Laitoin just Kyylän Instaan kuvan siitä, mitä mieltä se nyt taas on :D
https://www.instagram.com/p/DcWoih-q3cA/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avarakatseisuutta ja erilaisuuden hyväksyntää voi myös harjoitella, tietoisesti muuttaa ajatteluaan avarammaksi.
Kaikkea ei tarvitse eikä pidä suvaita. Oikea ja väärä on olemassa. Ei mulla muuta.
Tänään ostoksilla. Hain puutarhamyymälästä multaa ja parempia tukikeppejä parilla puulle, kun ne melkein ilman tukea. Muuten ehkä viime kesä oli tuonkin suhteen se jolloin ostin paljon enemmän. Nyt tuli tuonnekin lähes kuukauden tauko jo. Sitten kirppikseltä neule. Ehkä joskus tulee käyttöä, kun tuokin parempi vaate ja sellaisia vähän. Muuten ruokakauppaan viimein ensi viikolla. Tullut niin pitkä tauko sieltä, että varmaan ennätys jo. Hyvä niin.
Eilen olin vielä vadelmassa. Alkaa tuollakin (kiitos minun poimintani) loppua jo marjat. Samalla lähistöllä lomamökkejä ja en viitsinyt perjantai iltana mennä sinne toisella puolen hieman lähemmäs niitä. Kuitenkin ihmiset mökeillään. En toki pihoihin menisi, mutta kuitenkin. Koirat ainakin aina kuulevat liikkeet. Nytkin kaksi haukkui jo, kun kaukaa kuulivat ääntä.
Ehkä menen sitten toiseen paikkaan lähemmäs mistä saa mustikkaa myös. Alkaa vähitellen marjastus hiipua näiden osalta ja puolukkaa odotan. Hirvikärpäset riesana.
Muuten kivaa ilmaa ollut. Ulkoilua siis ja tänään kaunis auringonlasku, kun kävin pyöräilemässä. Myräkkä ehkä välttää tämän alueen.
Olen löytänyt kirjoja isosta roskiksesta. Ehkä joku ei ottaisi, mutta minulle kelpaa kuitenkin ja viimeksi löytänyt on hyvä kirja. Kiitän niistä ja otan jatkossa lisää. Pitää vaan kädet desinfioida lukemisen jälkeen. Tavallisia päiviä. Ei parhaita, mutta ok.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/