Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (11064)

Vierailija
11041/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on elämä pielessä jos ketjun alapeukutukset on murheena. Sormi hairahtaa väärään vahingossa usein. Mitä väliä sillä on? Ota pullo pois perseestäs ja rentoudu.

Pakkouskontohuhaat joutaa pois yleisestä keskustelusta. Se voi olla alapeukutuksen syy.

Outo viesti, alapeukut napsahtaa sekunneissa, tarkoituksella. Olkoon niin, on vaan tosi epäkohteliasta.

Epäkohtelias olet sinäkin kun haukut toisen viestiä oudoksi. Minullekaan peukut ei merkitse mitään. Aina on eri mielisiä ja se on ok. 

Lapsellista luulla, että kaikki ovat samaa  mieltä aina.  Se pitää vaan kestää. Sitä on demokratia. Jaksuhalit sulle mielensäpahoittaja. 🤣

Vierailija
11042/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on elämä pielessä jos ketjun alapeukutukset on murheena. Sormi hairahtaa väärään vahingossa usein. Mitä väliä sillä on? Ota pullo pois perseestäs ja rentoudu.

Pakkouskontohuhaat joutaa pois yleisestä keskustelusta. Se voi olla alapeukutuksen syy.

Outo viesti, alapeukut napsahtaa sekunneissa, tarkoituksella. Olkoon niin, on vaan tosi epäkohteliasta.

Seuraatko sä koko ajan peukutuksia? 😲 Se on outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11043/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias viestintä pliis.

Vierailija
11044/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteeltä tuntuu, 24 C ja tyyni ilma. Vaude, istun ulkona ja nautin. Tiskiapua/tsemppausta tartteis, hooi vihreä sohva & tt

Harmi, mulla on nyt vain neljä lusikkaa tiskaamista odottamassa. Isompi tiski oli torstaina kun korvapuusteja ja sapuskaa väänsin ;)

Ensin huvi, sitten työ! Paas tiskaten kun ilta tummuu ja ilma viilenee, tiskeillä ole viimeistä tiskauspäivää, ehtii huomennakin. Toi Lampaan mietelause "älä tee tänään mitään minkä voit tettää huomenna toisilla" oli hyvä ohje... tarpeeksi kauan kun vitkuttelee, joku hermostuu tiskeistä(kin) ja käärii hihat. Ei tosin toimi jos huushollissa ei muita majaile.

Tämäpä ei ollutkaan kovin tsemppaavaa, valitan ;)

Sohvailen yleisurheilua ja sudokuja.

Vierailija
11045/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkohtelias olet sinäkin kun haukut toisen viestiä oudoksi. Minullekaan peukut ei merkitse mitään. Aina on eri mielisiä ja se on ok. 

Nyt oli aihe: surunvalittelut, ei mikä tahansa randomviestin alapeukutus!

Niin. Viesti kuin viesti. Lammas on ennen kertonut ettei edes mene hautajaisiin. Ei kovin surullista ole. En mäkään surrut mun narsistiäitiä, helpotuin ja iloitsin kuolemasta. Surunvalittelut oli pilkkaa mulle. En surrut.

Vierailija
11046/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteeltä tuntuu, 24 C ja tyyni ilma. Vaude, istun ulkona ja nautin. Tiskiapua/tsemppausta tartteis, hooi vihreä sohva & tt

Harmi, mulla on nyt vain neljä lusikkaa tiskaamista odottamassa. Isompi tiski oli torstaina kun korvapuusteja ja sapuskaa väänsin ;)

Ensin huvi, sitten työ! Paas tiskaten kun ilta tummuu ja ilma viilenee, tiskeillä ole viimeistä tiskauspäivää, ehtii huomennakin. Toi Lampaan mietelause "älä tee tänään mitään minkä voit tettää huomenna toisilla" oli hyvä ohje... tarpeeksi kauan kun vitkuttelee, joku hermostuu tiskeistä(kin) ja käärii hihat. Ei tosin toimi jos huushollissa ei muita majaile.

Tämäpä ei ollutkaan kovin tsemppaavaa, valitan ;)

Sohvailen yleisurheilua ja sudokuja.

Kiitos tsempeistä. Tänään en tiskaa, huomenna lupaan hoitaa hommat!

Vierailija
11047/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä viesteissä voi olla sekä positiivista että negatiivistä, riippuu posin/negan suhteesta mihin suuntaan mun peukku kääntyy. Silloin joku voi luulla että posi saa alapeukun ja negaa liputetaan. Ei noita kannata niin vakavasti ottaa!

Vierailija
11048/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanhan sitä sopua kestikin! 

Vierailija
11049/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös käydä Specsaverilla, jos ei näe,  mihin sormi osuu. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli aihe: surunvalittelut, ei mikä tahansa randomviestin alapeukutus!

Niin. Viesti kuin viesti. Lammas on ennen kertonut ettei edes mene hautajaisiin. Ei kovin surullista ole. En mäkään surrut mun narsistiäitiä, helpotuin ja iloitsin kuolemasta. Surunvalittelut oli pilkkaa mulle. En surrut.

Jaahas. Siis minäkö nyt olen syyllinen siihen, että täällä  TAAS riidellään?  Jos näin, niin kohdistakaa ne viestinne mulle eikä muihin ketjuun kirjoittaneisiin. Ihan vinkiksi, niin voitte aloittaa viestinne vaikka sanoilla "Lammas hei, mun mielestä...." Minä kyllä kestän kaiken shitin, mitä Universumikin mun niskaani kaataa. Mutta jos tellä on jotain hampaankolossa mua vastaan, niin kohdistakaa se mulle eikä muille. Kiitos.

Vierailija
11051/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ALS, en voi hallita sormiani kunnolla, kiitos vaan piikistä.

Vierailija
11052/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nyt: Hymistelyketju on varsin laaja aiheiltaan, sallitaan runot, laulut, reseptit, puutarhajutut yms. Ei sallita törkyä, ilkeilyä, lyttäystä. Ellet viihdy ketjussa, etsithän itsellesi sopivamman. Miksi ilkeilesit, miksi alapeukuttaisit yhä uudestaan? Emme tykkää ja et kai itsekään viihdy, siispä etsi itsellesi sopivampi ketju. Viihdytään kaikki sopivalla alustalla, eikö vaan?

Vierailija
11053/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa alapeukutan joskus, sormeni ei tottele enkä näe kunnolla. Turhaa riitaa mun  mielestä. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa ihan rehellisesti kertoa asia. Minäkin kirjoittelen välillä ihan puuta heinää sen vuoksi, että mulla on nivelreuma ja moninivelrikko. Mutta korjaan tekemäni virheet, kun huomaan tehneeni niin. Tai joku huomauttaa asiasta. Mulla on vielä toi kissanketale, joka makaa aina puoliksi näppiksen päällä ja peittää puolet näytöstä. 

Tässä ketjussa kirjoittelee paljon tosi mukavia, ymmärtäväisiä ja empaattisia ihmisiä.  

Vierailija
11055/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pupu takapihalla. Hauska seurata miten tarkkaa ympäristöään koko ajan. Pikku suukki käy vinhaa vauhtia.

Mies kotiutui kaverinsa mökiltä, oli ollut mukavaa muistella entisiä työkavereita ja tehdä puuhommia.

Vierailija
11056/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on roskat viety ja kaupassa kävin, sain hyvät punalappu tuotteet -50% alesta, olen iltakahvilla ja katson avara luontoa.

Vierailija
11057/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi P mitä kuuluu?

Vierailija
11058/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ja hidas kirjoittaa. Miksi poistettu mun viesti? Tv se ALS

Vierailija
11059/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan nyt: Hymistelyketju on varsin laaja aiheiltaan, sallitaan runot, laulut, reseptit, puutarhajutut yms. Ei sallita törkyä, ilkeilyä, lyttäystä. Ellet viihdy ketjussa, etsithän itsellesi sopivamman. Miksi ilkeilesit, miksi alapeukuttaisit yhä uudestaan? Emme tykkää ja et kai itsekään viihdy, siispä etsi itsellesi sopivampi ketju. Viihdytään kaikki sopivalla alustalla, eikö vaan?

Älä yritä taas emännöidä ja ajaa ketjusta pois. Sulla ei ole siihen mitään oikeutta julkisessa avoimessa ketjussa. Kaikki saa kirjoittaa missä vaan ja olla eri mieltä sun kanssa. Demokratiaa. 

Vierailija
11060/11065 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin ketjun lukittavaksi/poistettavaksi riitelyn vuoksi. Tämä ei ole enää normaali ketju. Sananvapaus ei toteudu. Poistetaan asiattomasti viestejä.