Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (11144)

Vierailija
11081/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasin pihasaunan pesuhuoneen ikkunat, kun ostin vähän summanmutikassa verhot sinne eilen. Ihan nappiin osui, eikä alareunakaan laahaa lattiaan. Hakaneulan avulla ujutan ripustusnarun nauhakujaan, eihän siellä mitään verhotankoja ole. Kukas muistaa tämän niksin?

Minä muistan tuon niksin. 

Vierailija
11082/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äsken kaksi sisiliskoa. Harvinaista täällä. Meni monta vuotta, kun en nähnyt ainuttakaan. Yhtään kyytä en ole tänä kesänä nähnyt, enkä vaskitsaa. Sammakotkin on tosi vähissä, onkohan kuiva alkukesä syynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11083/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ystävän luona nimpparikahveilla ja maailmaa parantamassa. 

Poistulomatkasta osan kävelin, hyvää liikuntaa sain tälle päivälle. 

Vierailija
11084/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittasin pihasaunan pesuhuoneen ikkunat, kun ostin vähän summanmutikassa verhot sinne eilen. Ihan nappiin osui, eikä alareunakaan laahaa lattiaan. Hakaneulan avulla ujutan ripustusnarun nauhakujaan, eihän siellä mitään verhotankoja ole. Kukas muistaa tämän niksin?

Minäkin. Usein lapsena housujen tai hameiden kumnauha "väsyttyään" vaihdettiin. Aika pienenä itsekin tuon opin tekemään.

Vierailija
11085/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo opetetaan edelleen 2.lk käsitöissä. Perinteinen käsityöpussukka ja nauhakuja johon nyöri pujotetaan. 

Vierailija
11086/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin äsken kaksi sisiliskoa. Harvinaista täällä. Meni monta vuotta, kun en nähnyt ainuttakaan. Yhtään kyytä en ole tänä kesänä nähnyt, enkä vaskitsaa. Sammakotkin on tosi vähissä, onkohan kuiva alkukesä syynä?

Näin tänäänkin tosi pienen sisiliskon, tykkää näköjään olla "kukkalavan" päällä, mikä tehtiin liljapenkin päälle. Tykkäävät paistatella auringonpaisteessa. 

Mansikkamaalla näin tänä kesänä kaksi sammakkoa, en ole muualla nähnyt. 

Vierailija
11087/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia häiriköitä olette tekin, jotka Dooriksesta jankkaatte alvariinsa. Riita ei alakaan, kun jätätte huomiotta. Onko liian vaikeeta? 

Jos hän lopettaisi muiden viestien poistelun, oltaisiin jo tyytyväisiä. Nyt on laitonta touhua.

Ihmeen kauan Sanoma sallii tällaisen terrorin.

Vierailija
11088/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin vaihdan uusia kuminauhoja lahkeisiin ym juuri noin, hakaneulan avulla.

Eihän niitä muuten saa vaihdettua. Anorakin hihansuihin tuli ihan liian kireät mutta ei ole tullut korjattua.

En ole käsityöihminen ollenkaan mutta tuollaista pientä kyllä teen.

Vierailija
11089/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinkin vaihdan uusia kuminauhoja lahkeisiin ym juuri noin, hakaneulan avulla.

Eihän niitä muuten saa vaihdettua. Anorakin hihansuihin tuli ihan liian kireät mutta ei ole tullut korjattua.

En ole käsityöihminen ollenkaan mutta tuollaista pientä kyllä teen.

En minäkään muuta keinoa tiedä kuin hakaneulan avulla. Näin olen tehnyt jo 50 vuotta. 

Vierailija
11090/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia häiriköitä olette tekin, jotka Dooriksesta jankkaatte alvariinsa. Riita ei alakaan, kun jätätte huomiotta. Onko liian vaikeeta? 

Jos hän lopettaisi muiden viestien poistelun, oltaisiin jo tyytyväisiä. Nyt on laitonta touhua.

Montakos viestiä sinä olet tänään poistanut? Täällä on moni myöntänyt liputtaneensa trollauksen. Mihinköhän ne viestit katosi?

Jankutus on kielletty, minä liputan aina.

Poistatko tämänkin?

No jos jankutus on kielletty niin minäpä liputan myös tästä lähtein kaikki jankutukset. Eli myös sinun viestisi. Eri 

Vierailija
11091/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakos viestiä sinä olet tänään poistanut? Täällä on moni myöntänyt liputtaneensa trollauksen. Mihinköhän ne viestit katosi?

Poistatko tämänkin?

Juuri näin. Läpinäkyvää jankutusta aamusta iltaan. Enkä kaikkea ole varmaan nähnytkään, kun onneksi tuntuu pian. Onneksi mode on tarkkana.

Sinäkin jankutat.

Vierailija
11092/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kauan Sanoma sallii tällaisen terrorin.

Djankkis poistaa aina, kun hänestä totta kirjoitetaan, herkkis.

Ja myös dooris on samanlainen. Piiri pieni pyörii. Kumpikin herkkis poistelee. On teillä leikit.

Vierailija
11093/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistatko tämänkin?

No minäpä poistan. Koska jankutat.

Vierailija
11094/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Alisa Vainion voitto 🥇Olipa hyvä ruoka vaikka itse teinkin, perunat, keitettyä kukkakaalia ja parsaa, paistettua maksaa ja sipulia. Kahvit päälle.

Vierailija
11095/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistatko tämänkin?

Onhan se poistettava koska jankutus on kielletty. 

Vierailija
11096/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistatko tämänkin?

No jos jankutus on kielletty niin minäpä liputan myös tästä lähtein kaikki jankutukset. Eli myös sinun viestisi. Eri 

Tehdään sitten niin. Liputetaan kaikki jankutukset. Eihän tänne sitten muuta jää kun Lampaan viestit. Sellanen hymistelyketju. 

Vierailija
11097/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole häirikkö, mutta rauhallinen minäkin olen jo kyllästynyt tähän jatkuvaan riitelyyn ja olen poistanut dooriksen jankkauksia ja uhitteluja. Turhaa riitaa. 

Vierailija
11098/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistatko tämänkin?

Tehdään sitten niin. Liputetaan kaikki jankutukset. Eihän tänne sitten muuta jää kun Lampaan viestit. Sellanen hymistelyketju. 

Ilmeisesti hän saa liputtaa jankkaukset mutta hänen jankkauksia ei saa liputtaa. Ota tästä nyt selvää.

Vierailija
11099/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistatko tämänkin?

Se olisikin tasokas ja hyvä ketju. Kannatan. ( saa poistaa.)

Vierailija
11100/11144 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole häirikkö, mutta rauhallinen minäkin olen jo kyllästynyt tähän jatkuvaan riitelyyn ja olen poistanut dooriksen jankkauksia ja uhitteluja. Turhaa riitaa. 

En minäkään ole ennen liputtanut ikinä mitään mutta alkaa riittää tämä jankutus joten ilmoitan joka ikisen jankutuksen tästä lähtien. Lukkoonhan tämä ketju siitä menee, mitä enemmän ilmoituksia mutta antaa mennä vaan! Ilmoittakaa nyt tämä minun jankutus niin kaikki jankutukset poistuu. Hedelmällistä keskustelua sanoisin.