Oletko koskaan rakastanut ihmistä, jonka kanssa et ole kuitenkaan päätynyt suhteeseen?
Olet vaikka jossain tutustunut tähän ihmiseen, tunnet häneen syvää yhteyttä ja rakkautta mutta ette koskaan päätyneet yhteen vaikka tunne oli molemminpuolinen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki ihastumiset (4 kpl isompia ihastumisia) on menneet näin. Täysin yksipuolisia.
Puhun molemminpuolisesta syvästä yhteydestä ja rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on harhakuvitelma ja valhe.
Miksi olisi? Jos sinä et ole kokenut, niin se ei tarkoita, etteikö sitä tapahtuisi.
Rakastuin ihmiseen joka ei tuntenut mitään minua kohtaan, hirveä kohtalo on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki ihastumiset (4 kpl isompia ihastumisia) on menneet näin. Täysin yksipuolisia.
Se just on sitä ihastumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tapahtunut useinkin.
Saattaa olla että nyt. Mutta on se kyllä kiva ihminen <3
Jep. Me vaan kasvettiin aikuisiksi niin eri aikaan. Siinä kohden kun itse halusin himmata bilettämistä, hän ei ollut valmis asettumaan aloilleen. Hän on myöhemmin sanonut että harmittaa kun kävi näin. Ollaan ystäviä edelleen. Nykyisin on molemmilla omat perheet.
Terkkuja Kurikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on harhakuvitelma ja valhe.
Miksi olisi? Jos sinä et ole kokenut, niin se ei tarkoita, etteikö sitä tapahtuisi.
Se ei ole ollut mitään todellista arjen koetuksen kestänyttä. Moni kuvitelma haihtuu kauan ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kysyttiin: vaikka tunne on molemminpuolinen. Jos on yksipuolinen ihastus, niin eihän se tunne voi olla molemminpuolinen.
Ehkä ihastunut.Uskon rakkauden tulevan sen jälkeen.Tunne on ollut voimakas ja jotenkin tuntunut, että hänkin tuntee samoja tunteita minua kohtaan.
Riippuu. Itse aina lähestyin niitä, joihin olin ihastunut. Lopetin tuon kokonaan kun tajusin että minua ei kohdella samoin. Eli syystä tai toisesta ne minuun ihastuneet eivät vaivaudu ikinä tekemään asialle yhtään mitään. Käytännössä ei siis ole mahdollisuutta edes päästä toisen lähelle, kun se toinen on täysin passiivinen.
Näin tapahtui, ja siitä on jo vuosia. Suhde ei alkanut, koska molemmat olivat naimisissa ja alaikäisiä lapsia. En halua tarkemmin kertoa, mutta se oli kuukausia niin, että tunsin suurta ihastumista, jonka kielsin. Kun hän paljasti, että on rakastunut minuun, se oli järkytys. Lapset ja heidän onni menee kaiken edelle. Tämä oli selvää minulle ja hänelle. Olemme sopineet, että jos joskus elämässä on tilanne, että molemmat ollaan vapaita, ovi on aina auki. Emme asu onneksi nykyisin samalla paikkakunnalla, joten ei tarvitse törmäillä jatkuvasti. Sanokaa minun sanoneen, niin suhteeseen se kuitenkin johtaisi, jos jatkuvasti törmää ja viettää aikaa yhdessä. Aikaakin on kulunut, mutta edelleen tiedän, että siinä oli minun ihmiseni. Joskus kysellään viestitse toisiltamme kuulumisia, ihan kaverihengessä.
Ihastuin mieheen joka olikin varattu ja josta paljastui asioita, joka estää sen että mitään koskaan rakentuisi. Jostain syystä yhteys jäi kuitenkin elämään ja joudun vähän niinkuin pakosta "rakastamaan" häntä. Suhtaudun asiaan lähinnä laupeudella.
Rakastan erästä toista miestä sitten koko sydämelläni, sielullani ja kehollani.
Koko yläasteen ja lukion, 6v. yhteensä umpirakastunut rinnakkaisluokkalaiseen poikaan. Hirveätä aikaa toivottomuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin tapahtui, ja siitä on jo vuosia. Suhde ei alkanut, koska molemmat olivat naimisissa ja alaikäisiä lapsia. En halua tarkemmin kertoa, mutta se oli kuukausia niin, että tunsin suurta ihastumista, jonka kielsin. Kun hän paljasti, että on rakastunut minuun, se oli järkytys. Lapset ja heidän onni menee kaiken edelle. Tämä oli selvää minulle ja hänelle. Olemme sopineet, että jos joskus elämässä on tilanne, että molemmat ollaan vapaita, ovi on aina auki. Emme asu onneksi nykyisin samalla paikkakunnalla, joten ei tarvitse törmäillä jatkuvasti. Sanokaa minun sanoneen, niin suhteeseen se kuitenkin johtaisi, jos jatkuvasti törmää ja viettää aikaa yhdessä. Aikaakin on kulunut, mutta edelleen tiedän, että siinä oli minun ihmiseni. Joskus kysellään viestitse toisiltamme kuulumisia, ihan kaverihengessä.
Ei välttämättä, itsellä ainakin käy usein niin että ihastus tuhoutuu kun paljastuu jotakin. Jo tuo että menisi varattuna tunnustamaan rakkauttaan toiselle kylmettäisi minut, on niin alhaista toimintaa.
Olen. Samalla luokalla olleeseen tyttöön. Nyt aikuisena kohdattiin ja harrastimme suojaamaton yhdyntä.