Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

 

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9555)

Vierailija
9481/9555 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti myös Ukrainassa on omat ongelmansa. Esimerkiksi ylen juttu vähemmistöistä on täyttä totta. Itse joskus kirjoitin ukrainalaisen miehen kanssa, joka homo ja hän sanoi, että heidän elämänsä oli melko vaikeaa tuolla maassa. Ei voinut oikein julkisesti olla oma itsensä. Näin, kun luin ylen jutun niin tuli heti hän mieleen. Toivon, että on kunnossa missä sitten ikinä onkaan. Käytetään hänestä nimeä Mars. Hauska ja tosi mukava ihminen. Ensimmäisiä mitä kävin katsomassa. Astui Dniprossa kissoineen. Oli opiskellut historiaa. 

Astuikin jo!

No, sinä "hauska" ihminen tiedät mitä tarkoitin eli ASUI oli se sana mitä tarkoitin. Kirjoita itse puhelimella auringon paisteessa puhelimen näytön ollessa täynnä pieniä halkeamia. Ja ole itse täydellinen ihminen joka ei tee virheitä. Nipottaa voi kaikesta jos siihen lähtee. 

Huumorintaju on lahja. Kaikille ei suoda. Olisit nauranut makeasti omalle sutkaukselle. 

Huumorin avulla kestää elämän vaikeudet. Läheiseni sairastaa parantumatonta syöpää ja koskaan ei ole naurettu ja pöljäilty niin paljon kuin nyt. 

Tähänkin liittyen muistutan, ettei ihmistä voi muuttaa. Minä olen mikä olen ja nauran niitä juttuja mitä nauran. Minullakaan ei ole ihan  helppo elämä ollut, mutta silti jokainen on omanlaisensa. Jotkut eivät enää naura senkään vuoksi jos elämä on sellaista, ettei naurata. Se on se toinen puoli. En tarkoita, että se olisi hyvä juttu, mutta toisille käy niin. Anteeksi viestini ja en tarkoita olla ilkeä. 

Ymmärrän tuon. Me olemme ajatelleet, että meillä on vielä päiviä nauraa yhdessä, iloita siitä että toinen elossa. Surun aika on sitten kun häntä ei enää ole. Hautajaissakin on ilon teema. Elämä hänen kanssaan on ollut naurua ja iloa, siksi hautajaisetkin ovat hänen näköisensä. Jokainen elää omannäköisen elämän, meillä on ollut paljon vastoinkäymisiä, sairautta, puutetta, ikävöimistä, haudattu lapsi ja lapsenlapsi. Mutta päällimmäisenä on aina illut ilo.

Ymmärrän teitä, mutta jokainen ihminen on erilainen. Minä nauran joillekin jutuille ja minua onneksi naurattaa edes joku asia vielä. Silti en silloin, kun elämä on raskasta näe aina iloa missään. Ei meidän perhe ole mikään sellainen, että nauramme usein. Näin tämä on monen asian summa. Ihmisen persoona, kokemukset ja tilanne vaikuttaa. Joskus totesin yhdelle ihmiselle, että olen mikä olen. Hän sanoi siihen, että se riittää. Ihmiset eivät ole samasta puusta tehtyjä. Anteeksi tämäkin. 

Näinhän se on. Eino Leinon sanoin "oi ihmiset toistanne ymmärtäkää." Jokainen elää oman elämänsä niiden resurssien mukaan mitä on käytössä. Kerroin meidän keinomme ja se on huumori. Muilla on muut. 

Vierailija
9482/9555 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana on Rakkautta ilmassa; menemme katsomaan kesäteatteriesitystä ystävien kanssa.  Sateetonta iltaa toivon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9483/9555 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kylmä tuuli, käy järveltä päin.

Lähdettiin pyöräileen kevyessä vaatetuksessa ja vilu yllätti.

Vietiin kirjaston kierrätyshyllyyn muutama kirja ja lehti, sitten lounaalle. Olipa taas hyvä ja monipuolinen kattaus siellä.

Kaupan kautta kotiin. Rasiallinen mansikoita ostettiin, jospa nyt olisivat hyviä. Viime kesänä kaikki ostamamme olivat aika mauttomia vaikka eri lajikkeita testailtiin.

Vielä huominen täällä kakkoskodissa, torstaiaamuna kotikotiin.

Vierailija
9484/9555 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva huumori oikeissa paikoissa, on mielestäni elämän suola ja sokeri. Iloa ja naurua ei ole monellakaan liiaksi asti.

Vierailija
9485/9555 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorista. Pyydän oikeastaan anteeksi, kun asiasta liikaa kirjoitan. Silti minusta ei täällä voi  tulkita sen tarkemmin kuka on huumorintajuinen ja kuka ei. Kaikkia naurattaa eri jutut ja minua lähtökohtaisesti ärsyttää aina kirjoitusvirheeni täällä ja niistä jotenkin muistuttaminen. Näin en naura sellaiselle asialla etenkään, kun mielessänu mietin onko se tyyppi edes elossa enää josta kirjoitin. Mietin miten hänelle on käynyt sotatilanteen keskellä. En saa koskaan tietää. 

Jos kevennyksenä kerron mistä viimeksi naurettiin äitini kanssa niin eilen luettiin vankien kirjeenvaihtoilmoituksia tai minä luin ja arveltiin mitä tyypit ovat tehneet sen ilmoituksen ja tuomion pituuden yms mukaan. Sitten moni meni nappiin ja tunnistettiin murhaajat ja pikkurikolliset. 

 

Oikeastaan huvitti eniten se asia, kun eräs tosi pitkän tuomion saanut murhaaja esitteli itsensä maailman parhaana miehenä ja tosi hyvänä tyyppinä. Tälle naurettiin tosi paljon. Sitten joku tyyppi oli omasta mielessään myös tosi rehellinen ja luotettava. Mallikansalainen ja taas naurettiin sitä. Emme tyyppejä naura, mutta heidän luulonsa itsestään varsinkin rikosten jälkeen oli hieman huvittavaa. Toisaalta se on myös kauheaa jos miettii heidän tekojaan ja sellaisia ihmistä, jotka ovat kärsineet heidän takiaan. Ymmärrän sen, mutta ehkä se on mustaa huumoria. Samalla jotain ei naurata tuollainen yhtään. Ymmärrän sen. 

Vierailija
9486/9555 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsin vakavaa pitkäaikaista suhdetta. Ihannetapauksessa haluaisin, että tulisit tapaamaan minua henkilökohtaisesti jonain päivänä.

Valmistuttuani Washingtonin yliopistosta työskentelin aiemmin alakoulun opettajana Japanissa. En ole koskaan ollut naimisissa, eikä minulla ole lapsia. Olen 35-vuotias, enkä pääse täältä pois ennen kuin olen 48, vuonna 2039. 

Intohimoihini kuuluvat filosofia, ihmissuhteet, kuntoilu, musiikki ja keskustelut. Ystävät ja perhe ovat minulle kaikki kaikessa. Suurin unelmani on olla paras aviomies, jonka maailma on koskaan tuntenut.

Jos kaikki tämä vaikuttaa jotenkin mitäänsanomattomalta, se johtuu siitä, etten aio myydä itseäni halvalla jollain vankilan kirjeenvaihtosivustolla. Ei kikkailuja tai tarttuvia iskulauseita, jotta pitäisit minua kiinnostavana jonkin valheellisen ulkokuoren perusteella. 

Jos tapaan yhdenkin naisen, joka on kiinnostunut aidosta suhteesta vankilassa ollessani, pidän itseäni onnekkaana. Jos en, niin jatkan kehittymistäni ja tulen parhaaksi versioksi itsestäni, vaikka olenkin lukittuna sananlaskun mukaiseen helvettiin. 

Minulla on tällainen ongelma, jossa intensiivisyyteni voi pelottaa ja karkottaa naisia. Haluan tehdä selväksi, että olen yksi aidoimmista, vilpittömimmistä, määrätietoisimmista ja huomaavaisimmista miehistä, joita tulet koskaan tapaamaan. 

Haluan sitoutua, haluan avoimen kommunikointikanavan, haluan olla haavoittuvainen ja puhua tunteistani. Sinun ei koskaan tarvitse huolehtia pettämisestäni. Pidän terveyttäni tärkeänä. En ole taipuvainen tunteiden purkauksiin. En koskaan satuttaisi naista fyysisesti. En ole manipuloiva, kontrolloiva tai mustasukkainen tyyppi. Jos jokin juuri kirjoittamastani ei pidä paikkaansa, voit huomauttaa siitä minulle, ja odotan kärsivällisesti, että selität, miksi epäonnistun, ilman vastaväitteitä. Näytä minulle yksi virhe, niin pyrin ratkaisuun. "

Terveisin Ryan (eli m*rhaaja). 

Tämä edelliseen viestiin ja siis tuo kirjeenvaihtoilmoitus mikä huvitti meitä eniten. Ehkä jotain muutakin, koska melkoista tekstiä. Enempää en tänne laita. Lupaan sen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9487/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana on Rakkautta ilmassa; menemme katsomaan kesäteatteriesitystä ystävien kanssa.  Sateetonta iltaa toivon. 

Nyt kyllä kutiteltiin nauruhermoja siihen malliin, että aika totinen torvensoittaja täytyy olla ellei nauru irronnut. Vakaviakin asioita voi käsitella huumorin keinoin. Mielestäni kesäteatteriesitysten pitääkin olla hauskoja ja kepeitä.

Tapasin siellä opiskelutoverin vuosien takaa; hänellä on taito kertoa asioista niin, että ilo ja nauru tulee esiin. 

Sateeton ilta oli eikä ollut hyttysiäkään kiusaamassa.

Erehdyin juomaan väliajalla iltakahvit, niin sitten ei uni meinannut tulla silmään. Eipä tuo nyt haittaa, en ole tälle päivälle suunnitellut mitään ihmeellistä.

Vierailija
9488/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana on Rakkautta ilmassa; menemme katsomaan kesäteatteriesitystä ystävien kanssa.  Sateetonta iltaa toivon. 

Nyt kyllä kutiteltiin nauruhermoja siihen malliin, että aika totinen torvensoittaja täytyy olla ellei nauru irronnut. Vakaviakin asioita voi käsitella huumorin keinoin. Mielestäni kesäteatteriesitysten pitääkin olla hauskoja ja kepeitä.

Tapasin siellä opiskelutoverin vuosien takaa; hänellä on taito kertoa asioista niin, että ilo ja nauru tulee esiin. 

Sateeton ilta oli eikä ollut hyttysiäkään kiusaamassa.

Erehdyin juomaan väliajalla iltakahvit, niin sitten ei uni meinannut tulla silmään. Eipä tuo nyt haittaa, en ole tälle päivälle suunnitellut mitään ihmeellistä.

Vilpakkaa säätä, ulkona pitää olla toppatakissa jos istuu paikallaan eikä liiku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9489/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ilma tehdä metsätöitä, ei liian kuuma. 

Vierailija
9490/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana on Rakkautta ilmassa; menemme katsomaan kesäteatteriesitystä ystävien kanssa.  Sateetonta iltaa toivon. 

Nyt kyllä kutiteltiin nauruhermoja siihen malliin, että aika totinen torvensoittaja täytyy olla ellei nauru irronnut. Vakaviakin asioita voi käsitella huumorin keinoin. Mielestäni kesäteatteriesitysten pitääkin olla hauskoja ja kepeitä.

Tapasin siellä opiskelutoverin vuosien takaa; hänellä on taito kertoa asioista niin, että ilo ja nauru tulee esiin. 

Sateeton ilta oli eikä ollut hyttysiäkään kiusaamassa.

Erehdyin juomaan väliajalla iltakahvit, niin sitten ei uni meinannut tulla silmään. Eipä tuo nyt haittaa, en ole tälle päivälle suunnitellut mitään ihmeellistä.

Meilläkin oli hupaisa museokierros. Ilman opasta kierrettiin monet kammarit. Puiset työkalut ja tarve-esineet viritti semmoisen arvaustenmäärän, ettei ole tosikaan. Aina löytyi joku, joka tiesi mikä on "lapsen reikäsalon" tarkoitus ym. Puheensorina oli mahdoton, kun ihmiset muistelivat lapsuuden työkaluja.

Antoisa reissu.

Kesäteattereissa itsekin tykkään kepeämmistä, saa toki olla vakavampaakin mukana. Elokuvista en katso hupipätkiä tai väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9491/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ilma tehdä metsätöitä, ei liian kuuma. 

Samaa mietin. Vesausurakkaa piisaa, siihen en helteillä edes ala. Huushollikin pysyy nukkumiskelpoisena näillä säillä.

Huomasin yöllä, että päätä särki. Muistin silloin, että erinäisistä syistä jäi kahvi kokonaan juomatta eilen, kyllä tänään aamukahvi maistui. Ja päänsärky hellitti.

Vierailija
9492/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9493/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista näin unta, taas. Sama uni toistuu. Asun lapsuuskodin vinttikammarissa, pitäisi lähteä kouluun. Olen abi. Meillä ei jostain syystä ole koskaan mitään lukujärjestystä. En tiedä, mitä kirjoja pitäisi ottaa mukaan, en osaa oikeaan luokkaan. Ihmettelen unessani joka kerta, miten muut tietää nämä asiat. Etsin päällepuettavaa, kaikki on hukassa, toistuvasti.

Sama uni toistuu. Toinen uni on pellon takana oleva siisti saunarakennus makuutiloineen. Unessa aina ihmettelen, miksi käymme siellä niin harvoin. Sellaista rakennusta ei oikeasti ole.

Unet on kyllä merkillisiä. Näen paljon niin tapahtumarikkaita unia, on kuin elokuvissa kävisin.

Vierailija
9494/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä  että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9495/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä  että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.

Minun vaatekaapissani on vain punaista eri vahvuuksina, kengätkin ovat punaisia tai pinkkejä. Takit, laukut jopa auto ja sateenvarjot ovat punaisia. Talo on valkoinen ja sisustus minimalistinen. Saan energiaa väristä. 

Vierailija
9496/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä  että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.

Minun vaatekaapissani on vain punaista eri vahvuuksina, kengätkin ovat punaisia tai pinkkejä. Takit, laukut jopa auto ja sateenvarjot ovat punaisia. Talo on valkoinen ja sisustus minimalistinen. Saan energiaa väristä. 

Minulla on nykysin pellavaa, luoonnonväreissä. Lisäksi harmaata, oranssia ja musta-valkoista.

Vihreääkin löytyy. Jossain vaiheessa oli sinistä, vuosikaudet. Sitten tuli täystoppi.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä  että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.

Mulla oli aiemmin lähes kaikki vaatteeni harmaan eri sävyjä. Jotain valkoista vaan lisäksi. Kun aikoinaan selvisin siitä valtimorepeämästä, ajattelin, että voisihan sitä olla vähän iloisemman värisiä vaatteita. Niinpä uusin vaatevarastoani. Tykkäsin yhdistää mustaa kirkkaampiin väreihin. Vuodet vierivät, vaatteet kuluivat ja piti ostaa uusia. Ja nyt mun vaatekaapissani on TAAS lähinnä vain harmaan eri sävyjä. Mutta kun on tässä ollut kaikenväiristä nelijalkaista karvakamua, niin harmaassa kissan tai koiran karvat ei näy yhtä hyvin kuin mustassa :D

Vierailija
9498/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä  että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.

Suomessa on kyllä synkkä värimaailma nykyään, tummia synkkiä värejä, minne ne iloiset värit katosi joita oli vielä 15 vuotta sitten. Lapsetkin puetaan mustiin ja harmaisiin murrettuihin väreihin.

Vierailija
9499/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä  että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.

Suomessa on kyllä synkkä värimaailma nykyään, tummia synkkiä värejä, minne ne iloiset värit katosi joita oli vielä 15 vuotta sitten. Lapsetkin puetaan mustiin ja harmaisiin murrettuihin väreihin.

Lasten mustat vaunut on järkyttävät, niissä mahtaa olla kuuma helteellä  : (

Vierailija
9500/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä  että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.

Suomessa on kyllä synkkä värimaailma nykyään, tummia synkkiä värejä, minne ne iloiset värit katosi joita oli vielä 15 vuotta sitten. Lapsetkin puetaan mustiin ja harmaisiin murrettuihin väreihin.

Lasten mustat vaunut on järkyttävät, niissä mahtaa olla kuuma helteellä  : (

Oliko joskus 80-luvulla yleisin väri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän