Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9555)
Tänä iltana on Rakkautta ilmassa; menemme katsomaan kesäteatteriesitystä ystävien kanssa. Sateetonta iltaa toivon.
Onpa kylmä tuuli, käy järveltä päin.
Lähdettiin pyöräileen kevyessä vaatetuksessa ja vilu yllätti.
Vietiin kirjaston kierrätyshyllyyn muutama kirja ja lehti, sitten lounaalle. Olipa taas hyvä ja monipuolinen kattaus siellä.
Kaupan kautta kotiin. Rasiallinen mansikoita ostettiin, jospa nyt olisivat hyviä. Viime kesänä kaikki ostamamme olivat aika mauttomia vaikka eri lajikkeita testailtiin.
Vielä huominen täällä kakkoskodissa, torstaiaamuna kotikotiin.
Sopiva huumori oikeissa paikoissa, on mielestäni elämän suola ja sokeri. Iloa ja naurua ei ole monellakaan liiaksi asti.
Huumorista. Pyydän oikeastaan anteeksi, kun asiasta liikaa kirjoitan. Silti minusta ei täällä voi tulkita sen tarkemmin kuka on huumorintajuinen ja kuka ei. Kaikkia naurattaa eri jutut ja minua lähtökohtaisesti ärsyttää aina kirjoitusvirheeni täällä ja niistä jotenkin muistuttaminen. Näin en naura sellaiselle asialla etenkään, kun mielessänu mietin onko se tyyppi edes elossa enää josta kirjoitin. Mietin miten hänelle on käynyt sotatilanteen keskellä. En saa koskaan tietää.
Jos kevennyksenä kerron mistä viimeksi naurettiin äitini kanssa niin eilen luettiin vankien kirjeenvaihtoilmoituksia tai minä luin ja arveltiin mitä tyypit ovat tehneet sen ilmoituksen ja tuomion pituuden yms mukaan. Sitten moni meni nappiin ja tunnistettiin murhaajat ja pikkurikolliset.
Oikeastaan huvitti eniten se asia, kun eräs tosi pitkän tuomion saanut murhaaja esitteli itsensä maailman parhaana miehenä ja tosi hyvänä tyyppinä. Tälle naurettiin tosi paljon. Sitten joku tyyppi oli omasta mielessään myös tosi rehellinen ja luotettava. Mallikansalainen ja taas naurettiin sitä. Emme tyyppejä naura, mutta heidän luulonsa itsestään varsinkin rikosten jälkeen oli hieman huvittavaa. Toisaalta se on myös kauheaa jos miettii heidän tekojaan ja sellaisia ihmistä, jotka ovat kärsineet heidän takiaan. Ymmärrän sen, mutta ehkä se on mustaa huumoria. Samalla jotain ei naurata tuollainen yhtään. Ymmärrän sen.
"Etsin vakavaa pitkäaikaista suhdetta. Ihannetapauksessa haluaisin, että tulisit tapaamaan minua henkilökohtaisesti jonain päivänä.
Valmistuttuani Washingtonin yliopistosta työskentelin aiemmin alakoulun opettajana Japanissa. En ole koskaan ollut naimisissa, eikä minulla ole lapsia. Olen 35-vuotias, enkä pääse täältä pois ennen kuin olen 48, vuonna 2039.
Intohimoihini kuuluvat filosofia, ihmissuhteet, kuntoilu, musiikki ja keskustelut. Ystävät ja perhe ovat minulle kaikki kaikessa. Suurin unelmani on olla paras aviomies, jonka maailma on koskaan tuntenut.
Jos kaikki tämä vaikuttaa jotenkin mitäänsanomattomalta, se johtuu siitä, etten aio myydä itseäni halvalla jollain vankilan kirjeenvaihtosivustolla. Ei kikkailuja tai tarttuvia iskulauseita, jotta pitäisit minua kiinnostavana jonkin valheellisen ulkokuoren perusteella.
Jos tapaan yhdenkin naisen, joka on kiinnostunut aidosta suhteesta vankilassa ollessani, pidän itseäni onnekkaana. Jos en, niin jatkan kehittymistäni ja tulen parhaaksi versioksi itsestäni, vaikka olenkin lukittuna sananlaskun mukaiseen helvettiin.
Minulla on tällainen ongelma, jossa intensiivisyyteni voi pelottaa ja karkottaa naisia. Haluan tehdä selväksi, että olen yksi aidoimmista, vilpittömimmistä, määrätietoisimmista ja huomaavaisimmista miehistä, joita tulet koskaan tapaamaan.
Haluan sitoutua, haluan avoimen kommunikointikanavan, haluan olla haavoittuvainen ja puhua tunteistani. Sinun ei koskaan tarvitse huolehtia pettämisestäni. Pidän terveyttäni tärkeänä. En ole taipuvainen tunteiden purkauksiin. En koskaan satuttaisi naista fyysisesti. En ole manipuloiva, kontrolloiva tai mustasukkainen tyyppi. Jos jokin juuri kirjoittamastani ei pidä paikkaansa, voit huomauttaa siitä minulle, ja odotan kärsivällisesti, että selität, miksi epäonnistun, ilman vastaväitteitä. Näytä minulle yksi virhe, niin pyrin ratkaisuun. "
Terveisin Ryan (eli m*rhaaja).
Tämä edelliseen viestiin ja siis tuo kirjeenvaihtoilmoitus mikä huvitti meitä eniten. Ehkä jotain muutakin, koska melkoista tekstiä. Enempää en tänne laita. Lupaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on Rakkautta ilmassa; menemme katsomaan kesäteatteriesitystä ystävien kanssa. Sateetonta iltaa toivon.
Nyt kyllä kutiteltiin nauruhermoja siihen malliin, että aika totinen torvensoittaja täytyy olla ellei nauru irronnut. Vakaviakin asioita voi käsitella huumorin keinoin. Mielestäni kesäteatteriesitysten pitääkin olla hauskoja ja kepeitä.
Tapasin siellä opiskelutoverin vuosien takaa; hänellä on taito kertoa asioista niin, että ilo ja nauru tulee esiin.
Sateeton ilta oli eikä ollut hyttysiäkään kiusaamassa.
Erehdyin juomaan väliajalla iltakahvit, niin sitten ei uni meinannut tulla silmään. Eipä tuo nyt haittaa, en ole tälle päivälle suunnitellut mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on Rakkautta ilmassa; menemme katsomaan kesäteatteriesitystä ystävien kanssa. Sateetonta iltaa toivon.
Nyt kyllä kutiteltiin nauruhermoja siihen malliin, että aika totinen torvensoittaja täytyy olla ellei nauru irronnut. Vakaviakin asioita voi käsitella huumorin keinoin. Mielestäni kesäteatteriesitysten pitääkin olla hauskoja ja kepeitä.
Tapasin siellä opiskelutoverin vuosien takaa; hänellä on taito kertoa asioista niin, että ilo ja nauru tulee esiin.
Sateeton ilta oli eikä ollut hyttysiäkään kiusaamassa.
Erehdyin juomaan väliajalla iltakahvit, niin sitten ei uni meinannut tulla silmään. Eipä tuo nyt haittaa, en ole tälle päivälle suunnitellut mitään ihmeellistä.
Vilpakkaa säätä, ulkona pitää olla toppatakissa jos istuu paikallaan eikä liiku.
Hyvä ilma tehdä metsätöitä, ei liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on Rakkautta ilmassa; menemme katsomaan kesäteatteriesitystä ystävien kanssa. Sateetonta iltaa toivon.
Nyt kyllä kutiteltiin nauruhermoja siihen malliin, että aika totinen torvensoittaja täytyy olla ellei nauru irronnut. Vakaviakin asioita voi käsitella huumorin keinoin. Mielestäni kesäteatteriesitysten pitääkin olla hauskoja ja kepeitä.
Tapasin siellä opiskelutoverin vuosien takaa; hänellä on taito kertoa asioista niin, että ilo ja nauru tulee esiin.
Sateeton ilta oli eikä ollut hyttysiäkään kiusaamassa.
Erehdyin juomaan väliajalla iltakahvit, niin sitten ei uni meinannut tulla silmään. Eipä tuo nyt haittaa, en ole tälle päivälle suunnitellut mitään ihmeellistä.
Meilläkin oli hupaisa museokierros. Ilman opasta kierrettiin monet kammarit. Puiset työkalut ja tarve-esineet viritti semmoisen arvaustenmäärän, ettei ole tosikaan. Aina löytyi joku, joka tiesi mikä on "lapsen reikäsalon" tarkoitus ym. Puheensorina oli mahdoton, kun ihmiset muistelivat lapsuuden työkaluja.
Antoisa reissu.
Kesäteattereissa itsekin tykkään kepeämmistä, saa toki olla vakavampaakin mukana. Elokuvista en katso hupipätkiä tai väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ilma tehdä metsätöitä, ei liian kuuma.
Samaa mietin. Vesausurakkaa piisaa, siihen en helteillä edes ala. Huushollikin pysyy nukkumiskelpoisena näillä säillä.
Huomasin yöllä, että päätä särki. Muistin silloin, että erinäisistä syistä jäi kahvi kokonaan juomatta eilen, kyllä tänään aamukahvi maistui. Ja päänsärky hellitti.
Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.
Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!
Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!
Vaatteista näin unta, taas. Sama uni toistuu. Asun lapsuuskodin vinttikammarissa, pitäisi lähteä kouluun. Olen abi. Meillä ei jostain syystä ole koskaan mitään lukujärjestystä. En tiedä, mitä kirjoja pitäisi ottaa mukaan, en osaa oikeaan luokkaan. Ihmettelen unessani joka kerta, miten muut tietää nämä asiat. Etsin päällepuettavaa, kaikki on hukassa, toistuvasti.
Sama uni toistuu. Toinen uni on pellon takana oleva siisti saunarakennus makuutiloineen. Unessa aina ihmettelen, miksi käymme siellä niin harvoin. Sellaista rakennusta ei oikeasti ole.
Unet on kyllä merkillisiä. Näen paljon niin tapahtumarikkaita unia, on kuin elokuvissa kävisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.
Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!
Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!
Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.
Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!
Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!
Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.
Minun vaatekaapissani on vain punaista eri vahvuuksina, kengätkin ovat punaisia tai pinkkejä. Takit, laukut jopa auto ja sateenvarjot ovat punaisia. Talo on valkoinen ja sisustus minimalistinen. Saan energiaa väristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.
Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!
Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!
Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.
Minun vaatekaapissani on vain punaista eri vahvuuksina, kengätkin ovat punaisia tai pinkkejä. Takit, laukut jopa auto ja sateenvarjot ovat punaisia. Talo on valkoinen ja sisustus minimalistinen. Saan energiaa väristä.
Minulla on nykysin pellavaa, luoonnonväreissä. Lisäksi harmaata, oranssia ja musta-valkoista.
Vihreääkin löytyy. Jossain vaiheessa oli sinistä, vuosikaudet. Sitten tuli täystoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.
Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!
Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!
Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.
Mulla oli aiemmin lähes kaikki vaatteeni harmaan eri sävyjä. Jotain valkoista vaan lisäksi. Kun aikoinaan selvisin siitä valtimorepeämästä, ajattelin, että voisihan sitä olla vähän iloisemman värisiä vaatteita. Niinpä uusin vaatevarastoani. Tykkäsin yhdistää mustaa kirkkaampiin väreihin. Vuodet vierivät, vaatteet kuluivat ja piti ostaa uusia. Ja nyt mun vaatekaapissani on TAAS lähinnä vain harmaan eri sävyjä. Mutta kun on tässä ollut kaikenväiristä nelijalkaista karvakamua, niin harmaassa kissan tai koiran karvat ei näy yhtä hyvin kuin mustassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.
Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!
Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!
Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.
Suomessa on kyllä synkkä värimaailma nykyään, tummia synkkiä värejä, minne ne iloiset värit katosi joita oli vielä 15 vuotta sitten. Lapsetkin puetaan mustiin ja harmaisiin murrettuihin väreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.
Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!
Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!
Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.
Suomessa on kyllä synkkä värimaailma nykyään, tummia synkkiä värejä, minne ne iloiset värit katosi joita oli vielä 15 vuotta sitten. Lapsetkin puetaan mustiin ja harmaisiin murrettuihin väreihin.
Lasten mustat vaunut on järkyttävät, niissä mahtaa olla kuuma helteellä : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.
Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!
Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!
Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.
Suomessa on kyllä synkkä värimaailma nykyään, tummia synkkiä värejä, minne ne iloiset värit katosi joita oli vielä 15 vuotta sitten. Lapsetkin puetaan mustiin ja harmaisiin murrettuihin väreihin.
Lasten mustat vaunut on järkyttävät, niissä mahtaa olla kuuma helteellä : (
Oliko joskus 80-luvulla yleisin väri?
Näinhän se on. Eino Leinon sanoin "oi ihmiset toistanne ymmärtäkää." Jokainen elää oman elämänsä niiden resurssien mukaan mitä on käytössä. Kerroin meidän keinomme ja se on huumori. Muilla on muut.