Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

 

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9555)

Vierailija
9521/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskalla tiskattu jo eilen, tänään kukkienkastelua ennenkuin multa kuivuuttaan murenee.

Ajattelin perustaa Pallonsuojeluliiton, PSL:n, sen verran sympatiani ovat pallojen puolella. Juuri nyt niitä potkitaan oikein urakalla tuolla rapakon takana, täällä kotipuolessa on menossa lyöntikausi :( Ja ajatelkaapa keilapallon kurjaa kohtaloa: ensin sitä heitetään parkettiin ja lopulta se joutuu keilojen kolhimaksi. 

Jotkut pallot joutuvat jopa eläinten hampaiden pureskeltaviksi, sitä tuskan määrää mitä pallot joutuvat kärsimään! Ei ole inhimillistä kohtelua palloja kohtaan!

Pyydän, pelastakaa pallot!

Liityn heti - ajattele, miten rumasti läpsitään koripalloa, pompotellaan oikein kovaa lattiaa vasten. Ja lentopalloressukat.

Minä perustan JKSL:n. Jääkiekonsuojeluliiton, oikein mailalla hutkitaan olan takaa.

Tulkaa mukaan pikkuisen söpön kiekon suojeluun pillipiiparit, viirupöllöt ja pilkunviilaajat.

Vierailija
9522/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suolisyöpätutkimuspaketin. Muistaako joku, onko kahden vuoden välein? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9523/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään ostoksilla pitkästä aikaa. Lähinnä tuli vaan tietynlainen pakko päässä kotoa pois ja ihmisten ilmoille. Näin ruokaa en tänään ostanut vaan ensi viikolla vasta ruokakauppaan. Muuten kirppiksellä kävin ja sieltä farkut sekä pari halpaa toppia. Lisäksi ilmaiskorista kahdet hyvät kengät. Vaaleat lenkkarit ja tietynlaiset mustat avokkaat. Tosi kiitollinen olen näistä, kun itsellä ei parempia kenkiä (lenkkitossut pois lukien) ole juurikaan. Puutarhamyymälästä ostin oranssin ruusun taimen. Tässäkin jos vertaa viime kesään olen silti ostanut tosi vähän. Hyvä juttu sekin. 

Kesäkukista suosikkini on nyt mustan violetti petunia. Sopii itselleni ja on amppelissa kuistilla. Ihailen sitä aina, kun on kuin samettia auringon valossa. Lapsesta asti olen ollut se joka arvostaa tummia värejä. Violettia eniten. Muitakin kukkia on kuten miljoonakelloa. Alesta ostin kaiken, kun halvalla myytiin. Hyvä päivä tänään ollut. Pyöräkin saatiin kuntoon. 

Vierailija
9524/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain suolisyöpätutkimuspaketin. Muistaako joku, onko kahden vuoden välein? 

On joo, kahden vuoden välein, kunnes täyttää 72. Ikärajat elää.

Vierailija
9525/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskalla tiskattu jo eilen, tänään kukkienkastelua ennenkuin multa kuivuuttaan murenee.

Ajattelin perustaa Pallonsuojeluliiton, PSL:n, sen verran sympatiani ovat pallojen puolella. Juuri nyt niitä potkitaan oikein urakalla tuolla rapakon takana, täällä kotipuolessa on menossa lyöntikausi :( Ja ajatelkaapa keilapallon kurjaa kohtaloa: ensin sitä heitetään parkettiin ja lopulta se joutuu keilojen kolhimaksi. 

Jotkut pallot joutuvat jopa eläinten hampaiden pureskeltaviksi, sitä tuskan määrää mitä pallot joutuvat kärsimään! Ei ole inhimillistä kohtelua palloja kohtaan!

Pyydän, pelastakaa pallot!

Liityn heti - ajattele, miten rumasti läpsitään koripalloa, pompotellaan oikein kovaa lattiaa vasten. Ja lentopalloressukat.

Minä perustan JKSL:n. Jääkiekonsuojeluliiton, oikein mailalla hutkitaan olan takaa.

Tulkaa mukaan pikkuisen söpön kiekon suojeluun pillipiiparit, viirupöllöt ja pilkunviilaajat.

Olet ensimmäinen PSL:n jäsen, olenko minä eka JKSL:ssa?

Nyt vasta tuli mieleeni herkkä, hauras sulkapallo, sen lyhyt elämä on silkkaa kärsimystä ja sitten roskiin, ei edes hartaita hautajaisia mikään pallo saa :(

Vaihdoin siniset sukat mustiin, valkopilkullisiin, sopivat valkoiseen mustapilkulliseen paitaan, mustaan toppiin ja harmaisiin housuihin. Siis menin ihmisten ilmoille ja kävin kaupassa ostamassa tarjouspitsaa ja siihen etxrapäällisiä ja rehuja salaattiin. 

Hain myös sen paketin... minkä nyt huomaan unohtaneeni auton takakonttiin! Ei hyvää päivää, dementia etenee ; ) Ei ole vitsailun aihe silloin kun se jonkun läheiselle osuu kohdalle, siksi pyydän anteeksi, mutta vitsailen vain omista unohduksistani, se kai sallitaan?

 

5 minuuttia myöhemmin: Kipaisin paketin autosta, mitähän sieltä paljastuu, kun ihan tarkkaan en muista mitä tilasin... Joulu keskellä kesää! 

Vierailija
9526/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkapallo - tuo keveyden mestari. Tennispallo, yhtä kovapäinen kuin on pesäpallokin. Voi, miten paljon suojelukohteita onkaan.

Kärpäset, miten surutta lätkitään, oikein tappovälinekin on keksitty: kärpäslätkä.

En saata enää miettiä aihetta pitempään, menee vielä yöunet.

Tyyny - mitä pahaa se on tehnyt, kun siitäkin soditaan? Kysyn vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9527/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkapallo - tuo keveyden mestari. Tennispallo, yhtä kovapäinen kuin on pesäpallokin. Voi, miten paljon suojelukohteita onkaan.

Kärpäset, miten surutta lätkitään, oikein tappovälinekin on keksitty: kärpäslätkä.

En saata enää miettiä aihetta pitempään, menee vielä yöunet.

Tyyny - mitä pahaa se on tehnyt, kun siitäkin soditaan? Kysyn vaan.

Ja lumi, viaton? Lumisota.

Ja sana, syytön? Sanasota

Loputon suo...

Vierailija
9528/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä  että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.

Mulla oli aiemmin lähes kaikki vaatteeni harmaan eri sävyjä. Jotain valkoista vaan lisäksi. Kun aikoinaan selvisin siitä valtimorepeämästä, ajattelin, että voisihan sitä olla vähän iloisemman värisiä vaatteita. Niinpä uusin vaatevarastoani. Tykkäsin yhdistää mustaa kirkkaampiin väreihin. Vuodet vierivät, vaatteet kuluivat ja piti ostaa uusia. Ja nyt mun vaatekaapissani on TAAS lähinnä vain harmaan eri sävyjä. Mutta kun on tässä ollut kaikenväiristä nelijalkaista karvakamua, niin harmaassa kissan tai koiran karvat ei näy yhtä hyvin kuin mustassa :D

Harmaassa on monenlaisia kauniita sävyjä, vaikka äkkiseltään kuulostaa ankealta väriltä.  Fifty shades of grey  ;)

Harmaa on ankee ja masentava väri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9529/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään ostoksilla pitkästä aikaa. Lähinnä tuli vaan tietynlainen pakko päässä kotoa pois ja ihmisten ilmoille. Näin ruokaa en tänään ostanut vaan ensi viikolla vasta ruokakauppaan. Muuten kirppiksellä kävin ja sieltä farkut sekä pari halpaa toppia. Lisäksi ilmaiskorista kahdet hyvät kengät. Vaaleat lenkkarit ja tietynlaiset mustat avokkaat. Tosi kiitollinen olen näistä, kun itsellä ei parempia kenkiä (lenkkitossut pois lukien) ole juurikaan. Puutarhamyymälästä ostin oranssin ruusun taimen. Tässäkin jos vertaa viime kesään olen silti ostanut tosi vähän. Hyvä juttu sekin. 

Kesäkukista suosikkini on nyt mustan violetti petunia. Sopii itselleni ja on amppelissa kuistilla. Ihailen sitä aina, kun on kuin samettia auringon valossa. Lapsesta asti olen ollut se joka arvostaa tummia värejä. Violettia eniten. Muitakin kukkia on kuten miljoonakelloa. Alesta ostin kaiken, kun halvalla myytiin. Hyvä päivä tänään ollut. Pyöräkin saatiin kuntoon. 

Petunialla on monta kaunista sävyä, violetti on makuuni liian tumma melkein musta jossain valossa. Violetti on lähi-idän naisten suosiossa.

Vierailija
9530/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumori on vaikea laji, ketä aikuista huvittaa nuo härskit, roisit jutut? Paitsi kirjoittajaa itseään.

Ei ole tarkoituskaan huvittaa, vaan kiihottaa mielikuvitusta! 

Huvitusketjut on ihan muualla. Tämä ei sitä tosiaankaan ole. Ankeutusketju tämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9531/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään ostoksilla pitkästä aikaa. Lähinnä tuli vaan tietynlainen pakko päässä kotoa pois ja ihmisten ilmoille. Näin ruokaa en tänään ostanut vaan ensi viikolla vasta ruokakauppaan. Muuten kirppiksellä kävin ja sieltä farkut sekä pari halpaa toppia. Lisäksi ilmaiskorista kahdet hyvät kengät. Vaaleat lenkkarit ja tietynlaiset mustat avokkaat. Tosi kiitollinen olen näistä, kun itsellä ei parempia kenkiä (lenkkitossut pois lukien) ole juurikaan. Puutarhamyymälästä ostin oranssin ruusun taimen. Tässäkin jos vertaa viime kesään olen silti ostanut tosi vähän. Hyvä juttu sekin. 

Kesäkukista suosikkini on nyt mustan violetti petunia. Sopii itselleni ja on amppelissa kuistilla. Ihailen sitä aina, kun on kuin samettia auringon valossa. Lapsesta asti olen ollut se joka arvostaa tummia värejä. Violettia eniten. Muitakin kukkia on kuten miljoonakelloa. Alesta ostin kaiken, kun halvalla myytiin. Hyvä päivä tänään ollut. Pyöräkin saatiin kuntoon. 

Petunialla on monta kaunista sävyä, violetti on makuuni liian tumma melkein musta jossain valossa. Violetti on lähi-idän naisten suosiossa.

Eikös se ole pettäjän väri? Joissakin lähteissä mielisairaan väri. Ainakin ennen sanottiin näin.

Vierailija
9532/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumori on vaikea laji, ketä aikuista huvittaa nuo härskit, roisit jutut? Paitsi kirjoittajaa itseään.

Ei ole tarkoituskaan huvittaa, vaan kiihottaa mielikuvitusta! 

Huvitusketjut on ihan muualla. Tämä ei sitä tosiaankaan ole. Ankeutusketju tämä on.

Härski-Hartikaista huvittaa. Muistatko Uunoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9533/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumori on vaikea laji, ketä aikuista huvittaa nuo härskit, roisit jutut? Paitsi kirjoittajaa itseään.

Ei ole tarkoituskaan huvittaa, vaan kiihottaa mielikuvitusta! 

Huvitusketjut on ihan muualla. Tämä ei sitä tosiaankaan ole. Ankeutusketju tämä on.

Eikä ole, tänäänkin oli antoisaa keskustelua pitkään.

Vierailija
9534/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä tavantallaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9535/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään ostoksilla pitkästä aikaa. Lähinnä tuli vaan tietynlainen pakko päässä kotoa pois ja ihmisten ilmoille. Näin ruokaa en tänään ostanut vaan ensi viikolla vasta ruokakauppaan. Muuten kirppiksellä kävin ja sieltä farkut sekä pari halpaa toppia. Lisäksi ilmaiskorista kahdet hyvät kengät. Vaaleat lenkkarit ja tietynlaiset mustat avokkaat. Tosi kiitollinen olen näistä, kun itsellä ei parempia kenkiä (lenkkitossut pois lukien) ole juurikaan. Puutarhamyymälästä ostin oranssin ruusun taimen. Tässäkin jos vertaa viime kesään olen silti ostanut tosi vähän. Hyvä juttu sekin. 

Kesäkukista suosikkini on nyt mustan violetti petunia. Sopii itselleni ja on amppelissa kuistilla. Ihailen sitä aina, kun on kuin samettia auringon valossa. Lapsesta asti olen ollut se joka arvostaa tummia värejä. Violettia eniten. Muitakin kukkia on kuten miljoonakelloa. Alesta ostin kaiken, kun halvalla myytiin. Hyvä päivä tänään ollut. Pyöräkin saatiin kuntoon. 

Petunialla on monta kaunista sävyä, violetti on makuuni liian tumma melkein musta jossain valossa. Violetti on lähi-idän naisten suosiossa.

Eikös se ole pettäjän väri? Joissakin lähteissä mielisairaan väri. Ainakin ennen sanottiin näin.

No, niin tai näin se on silti lempivärini aina. Tumman violetti. Lapsesta saakka. Harvoin toisaalta sen värisiä vaatteita käytän, mutta silti ainainen suosikkini. Hienoin väri mitä on. Lapsuudessani halusin kerran (äitiparka) hiusväriksikin tuollaisen. Äiti suostui ikävä kyllä ja kuljin jonkin aikaa tuo väri päässä. Melkoisia kuvia niistä ajoista. 

Vierailija
9536/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en oikeastaan usko väreissä mihinkään "ennustuksiin". Sanotaan ruusuistakin, että keltaiset ovat pettäjän tms. Silti äitini suosikkeja ja hänellä jopa hääkuvassa keltaiset, eikä ole ollut uskoton. 

Vierailija
9537/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä paljasjalkakenkäilijät ja puutarhapuuhastelijat! Valitettavasti joudun nyt siirtymään pallonpotkijoiden pariin, älkää tuomitko! YT PSL:n toimari

Vierailija
9538/9555 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä tavantallaajat.

Hyvää yötä matalan aidan alittajat

Vierailija
9539/9555 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vilpoinen aamu,  kuuden jälkeen kävelimme metsäpolkua pitkin  peräkanaa lammen rannalle ahvenia narraamaan. Ekan kerran tänä kesänä. Linnunlaulua kuuntelin, käki kukkui muutaman kerran.   Aluksi ei edes nykäissyt ja ajattelimme, että tyhjin käsinkö takaisin lähdemme.  Saimme kuitenkin 7 hyvän kokoista ahventa, mitkä mieheni aikoo savustaa.

Aamukahvit joimme lammen rannassa onkimisen päätteeksi, hyvältä maistui. Valokuvia saimme saaliiksi enemmän kuin ahvenia, mutta hyvä näinkin. 

Puolukka ja karpalo kukkii runsaasti, mustikan raakileita paljon myös.

Mukavaa päivää kaikille, taidanpa lähteä pyörälenkille.

Vierailija
9540/9555 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa  vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.

Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!

Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!

Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä  että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.

Minun vaatekaapissani on vain punaista eri vahvuuksina, kengätkin ovat punaisia tai pinkkejä. Takit, laukut jopa auto ja sateenvarjot ovat punaisia. Talo on valkoinen ja sisustus minimalistinen. Saan energiaa väristä. 

Minulla on nykysin pellavaa, luoonnonväreissä. Lisäksi harmaata, oranssia ja musta-valkoista.

Vihreääkin löytyy. Jossain vaiheessa oli sinistä, vuosikaudet. Sitten tuli täystoppi.

Ystäväni kanssa ihmettelimme, miksi näytämme tänään erityisen  vanhoilta ja kurttuisilta. Molemmilla oli vaaleat pellavamekot. Pellava rypistyy ja kasvot ja muu paljas iho näyttää todella ryppyiseltä pellavasta heijastuvien ryppyjen valossa. Mikä on etu, jos tarvitsee apuja, voi heittää "vanha raihnainen vanhus" -kortin esiin. 

Muistatteko 1960-luvun kotitakit perheenäideillä ja mummoilla?  Se oli sen sukupolven uniformu, nyt vastaava on pellavamekko vanhoilla ladyilla. Minullakin 😂.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi