Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9555)
Sain tutulta monta verhoa, tosi tukevaa puuvillaa, on kappaa, suorakaidetta. Vanhanaikaiset, vihreävalkoiset. Saadaan verhoa, pöytäliinaa, vaikka laudeliinaakin. Ihana ihminen antoi, muisti mun lempparivärinkin.
Miksi varjon 20C ilma on nykyään polttava, jos aurinko paistaa? Lapsena oli viileähkö. Otsonikato?
Vierailija kirjoitti:
Miksi varjon 20C ilma on nykyään polttava, jos aurinko paistaa? Lapsena oli viileähkö. Otsonikato?
höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Miksi varjon 20C ilma on nykyään polttava, jos aurinko paistaa? Lapsena oli viileähkö. Otsonikato?
Aika viilentää muistot.
Tämä palsta vaikuttaa ihan sekapoltsilta. Riitaa riitaa vaan.
Käytiin lapsuudenkodissani perukassa. Autiona on, kesäisin joku meistä käy ja yrittää jotakin remppaa tehdä.
Muutama pääsky siellä lenteli. Marjapensaisiin tulee paljon satoa, täytyy osa käydä poimimassa kunhan kypsyvät.
Mukava kesäinen ilma, kova tuuli karkotti hyttyset.
Kaupan kautta kotiin. Pitkästä aikaa ostettiin grillattu broileri ja olipa hyvää! Siitä jäi seuraavallekin päivälle.
Hyvää alkanutta viikkoa!
Hyvää yötä vihreät, ruskeat ja mustat sohvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti myös Ukrainassa on omat ongelmansa. Esimerkiksi ylen juttu vähemmistöistä on täyttä totta. Itse joskus kirjoitin ukrainalaisen miehen kanssa, joka homo ja hän sanoi, että heidän elämänsä oli melko vaikeaa tuolla maassa. Ei voinut oikein julkisesti olla oma itsensä. Näin, kun luin ylen jutun niin tuli heti hän mieleen. Toivon, että on kunnossa missä sitten ikinä onkaan. Käytetään hänestä nimeä Mars. Hauska ja tosi mukava ihminen. Ensimmäisiä mitä kävin katsomassa. Astui Dniprossa kissoineen. Oli opiskellut historiaa.
Astuikin jo!
No, sinä "hauska" ihminen tiedät mitä tarkoitin eli ASUI oli se sana mitä tarkoitin. Kirjoita itse puhelimella auringon paisteessa puhelimen näytön ollessa täynnä pieniä halkeamia. Ja ole itse täydellinen ihminen joka ei tee virheitä. Nipottaa voi kaikesta jos siihen lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti myös Ukrainassa on omat ongelmansa. Esimerkiksi ylen juttu vähemmistöistä on täyttä totta. Itse joskus kirjoitin ukrainalaisen miehen kanssa, joka homo ja hän sanoi, että heidän elämänsä oli melko vaikeaa tuolla maassa. Ei voinut oikein julkisesti olla oma itsensä. Näin, kun luin ylen jutun niin tuli heti hän mieleen. Toivon, että on kunnossa missä sitten ikinä onkaan. Käytetään hänestä nimeä Mars. Hauska ja tosi mukava ihminen. Ensimmäisiä mitä kävin katsomassa. Astui Dniprossa kissoineen. Oli opiskellut historiaa.
Astuikin jo!
No, sinä "hauska" ihminen tiedät mitä tarkoitin eli ASUI oli se sana mitä tarkoitin. Kirjoita itse puhelimella auringon paisteessa puhelimen näytön ollessa täynnä pieniä halkeamia. Ja ole itse täydellinen ihminen joka ei tee virheitä. Nipottaa voi kaikesta jos siihen lähtee.
Huumorintaju on lahja. Kaikille ei suoda. Olisit nauranut makeasti omalle sutkaukselle.
Hyvvee yötä tosikot ja veitikat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvvee yötä tosikot ja veitikat.
Hyvvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti myös Ukrainassa on omat ongelmansa. Esimerkiksi ylen juttu vähemmistöistä on täyttä totta. Itse joskus kirjoitin ukrainalaisen miehen kanssa, joka homo ja hän sanoi, että heidän elämänsä oli melko vaikeaa tuolla maassa. Ei voinut oikein julkisesti olla oma itsensä. Näin, kun luin ylen jutun niin tuli heti hän mieleen. Toivon, että on kunnossa missä sitten ikinä onkaan. Käytetään hänestä nimeä Mars. Hauska ja tosi mukava ihminen. Ensimmäisiä mitä kävin katsomassa. Astui Dniprossa kissoineen. Oli opiskellut historiaa.
Astuikin jo!
No, sinä "hauska" ihminen tiedät mitä tarkoitin eli ASUI oli se sana mitä tarkoitin. Kirjoita itse puhelimella auringon paisteessa puhelimen näytön ollessa täynnä pieniä halkeamia. Ja ole itse täydellinen ihminen joka ei tee virheitä. Nipottaa voi kaikesta jos siihen lähtee.
Huumorintaju on lahja. Kaikille ei suoda. Olisit nauranut makeasti omalle sutkaukselle.
Huumorin avulla kestää elämän vaikeudet. Läheiseni sairastaa parantumatonta syöpää ja koskaan ei ole naurettu ja pöljäilty niin paljon kuin nyt.
Huomenta, tuossa oven pielen ulkokukkaani kastellessani tuli mieleeni pikku tarina. Naapurin rouva viime vuonna kysyi multa voisinko kastella hänen isoa amppelikukkaansa, kun lähtevät pariksi viikoksi mökille, ja tosi hankala mukaankaan ottaa. No tottakai lupasin, siinähän se tulee kasteltua samalla kun omanikin. Meni pari viikkoa ja keittelin aamukahveja ja huomasin että kahvipurkin pohjalla vain muutama murunen...ovikello soi ja naapuri oli siellä yllättäen kahvi-ja keksipaketin kanssa kiittelemässä kukankastelusta. Ennen kuin sai asiansa loppuun sanottua, olin jo napannut kahvipaketin käteeni ja samalla sanoin tavan mukaan "eihän sitä olisi mitään tarvinnut"... Vähän mua ahneuteni jälkeenpäin nolotti...Mutta kukkansa selvisi helleputkesta ja minä sain aamukahvit ;) Aurinkoista päivää
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, tuossa oven pielen ulkokukkaani kastellessani tuli mieleeni pikku tarina. Naapurin rouva viime vuonna kysyi multa voisinko kastella hänen isoa amppelikukkaansa, kun lähtevät pariksi viikoksi mökille, ja tosi hankala mukaankaan ottaa. No tottakai lupasin, siinähän se tulee kasteltua samalla kun omanikin. Meni pari viikkoa ja keittelin aamukahveja ja huomasin että kahvipurkin pohjalla vain muutama murunen...ovikello soi ja naapuri oli siellä yllättäen kahvi-ja keksipaketin kanssa kiittelemässä kukankastelusta. Ennen kuin sai asiansa loppuun sanottua, olin jo napannut kahvipaketin käteeni ja samalla sanoin tavan mukaan "eihän sitä olisi mitään tarvinnut"... Vähän mua ahneuteni jälkeenpäin nolotti...Mutta kukkansa selvisi helleputkesta ja minä sain aamukahvit ;) Aurinkoista päivää
Muistan lapsena äitin ja tätien samanlaiset keskustelut: ole hyvä, kiitos, mutta eihän sinun olisi tarvinnut, no eihän tämä nyt mitään... siskojen kanssa rehdään ihan samaa.
Nyt mummo lähtee museoon, palaan, ehkä. Jos päästävät vielä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvvee yötä tosikot ja veitikat.
Kuuntelen sinua, kuuntele minua, ääni kun on nyt Kansanradion 😊
Hyvää huomenta ihmiset, eläimet ja koko Luojan luomakunta 🌿
Kansanradio, merisää, 1/2 9 uutiset.
Päivän agenda, ja vielä puhelinlangat laulaa ja onnensävel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti myös Ukrainassa on omat ongelmansa. Esimerkiksi ylen juttu vähemmistöistä on täyttä totta. Itse joskus kirjoitin ukrainalaisen miehen kanssa, joka homo ja hän sanoi, että heidän elämänsä oli melko vaikeaa tuolla maassa. Ei voinut oikein julkisesti olla oma itsensä. Näin, kun luin ylen jutun niin tuli heti hän mieleen. Toivon, että on kunnossa missä sitten ikinä onkaan. Käytetään hänestä nimeä Mars. Hauska ja tosi mukava ihminen. Ensimmäisiä mitä kävin katsomassa. Astui Dniprossa kissoineen. Oli opiskellut historiaa.
Astuikin jo!
No, sinä "hauska" ihminen tiedät mitä tarkoitin eli ASUI oli se sana mitä tarkoitin. Kirjoita itse puhelimella auringon paisteessa puhelimen näytön ollessa täynnä pieniä halkeamia. Ja ole itse täydellinen ihminen joka ei tee virheitä. Nipottaa voi kaikesta jos siihen lähtee.
Huumorintaju on lahja. Kaikille ei suoda. Olisit nauranut makeasti omalle sutkaukselle.
Huumorin avulla kestää elämän vaikeudet. Läheiseni sairastaa parantumatonta syöpää ja koskaan ei ole naurettu ja pöljäilty niin paljon kuin nyt.
Tähänkin liittyen muistutan, ettei ihmistä voi muuttaa. Minä olen mikä olen ja nauran niitä juttuja mitä nauran. Minullakaan ei ole ihan helppo elämä ollut, mutta silti jokainen on omanlaisensa. Jotkut eivät enää naura senkään vuoksi jos elämä on sellaista, ettei naurata. Se on se toinen puoli. En tarkoita, että se olisi hyvä juttu, mutta toisille käy niin. Anteeksi viestini ja en tarkoita olla ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti myös Ukrainassa on omat ongelmansa. Esimerkiksi ylen juttu vähemmistöistä on täyttä totta. Itse joskus kirjoitin ukrainalaisen miehen kanssa, joka homo ja hän sanoi, että heidän elämänsä oli melko vaikeaa tuolla maassa. Ei voinut oikein julkisesti olla oma itsensä. Näin, kun luin ylen jutun niin tuli heti hän mieleen. Toivon, että on kunnossa missä sitten ikinä onkaan. Käytetään hänestä nimeä Mars. Hauska ja tosi mukava ihminen. Ensimmäisiä mitä kävin katsomassa. Astui Dniprossa kissoineen. Oli opiskellut historiaa.
Astuikin jo!
No, sinä "hauska" ihminen tiedät mitä tarkoitin eli ASUI oli se sana mitä tarkoitin. Kirjoita itse puhelimella auringon paisteessa puhelimen näytön ollessa täynnä pieniä halkeamia. Ja ole itse täydellinen ihminen joka ei tee virheitä. Nipottaa voi kaikesta jos siihen lähtee.
Huumorintaju on lahja. Kaikille ei suoda. Olisit nauranut makeasti omalle sutkaukselle.
Huumorin avulla kestää elämän vaikeudet. Läheiseni sairastaa parantumatonta syöpää ja koskaan ei ole naurettu ja pöljäilty niin paljon kuin nyt.
Tähänkin liittyen muistutan, ettei ihmistä voi muuttaa. Minä olen mikä olen ja nauran niitä juttuja mitä nauran. Minullakaan ei ole ihan helppo elämä ollut, mutta silti jokainen on omanlaisensa. Jotkut eivät enää naura senkään vuoksi jos elämä on sellaista, ettei naurata. Se on se toinen puoli. En tarkoita, että se olisi hyvä juttu, mutta toisille käy niin. Anteeksi viestini ja en tarkoita olla ilkeä.
Ymmärrän tuon. Me olemme ajatelleet, että meillä on vielä päiviä nauraa yhdessä, iloita siitä että toinen elossa. Surun aika on sitten kun häntä ei enää ole. Hautajaissakin on ilon teema. Elämä hänen kanssaan on ollut naurua ja iloa, siksi hautajaisetkin ovat hänen näköisensä. Jokainen elää omannäköisen elämän, meillä on ollut paljon vastoinkäymisiä, sairautta, puutetta, ikävöimistä, haudattu lapsi ja lapsenlapsi. Mutta päällimmäisenä on aina illut ilo.
Sohvalta tiski-tiistaita suorittamaan, kunhan tuon futiksen koosteen katson loppuun. Alkuyön ukkosmatsi oli mielenkiintoista kun samalla seurasin Lightningista salamointia Phillyssä. Luovutin luomien lupsahtelulle ja nukuin ekan puoliajan ja salamoinnin seurannan jälkeen.
Huomenna ei olekaan lepopäivä, on kukkienkastelu-keskiviikko! Yhdeksän kasteltavaa sisällä, viisi parvekkeella, saa siinä vettä kantaa ;)
Vielä riittää jääkapissa syötävää, pottuja, fetaa ja rehuja, siinäpä salaatin ainekset.
Melkein hymistelystä vieroituin, luulin lukitusta pidempiaikaisemmaksi enkä edes kurkistellut, anteeksi vastaamattomuuteni oravaiselle oksallaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti myös Ukrainassa on omat ongelmansa. Esimerkiksi ylen juttu vähemmistöistä on täyttä totta. Itse joskus kirjoitin ukrainalaisen miehen kanssa, joka homo ja hän sanoi, että heidän elämänsä oli melko vaikeaa tuolla maassa. Ei voinut oikein julkisesti olla oma itsensä. Näin, kun luin ylen jutun niin tuli heti hän mieleen. Toivon, että on kunnossa missä sitten ikinä onkaan. Käytetään hänestä nimeä Mars. Hauska ja tosi mukava ihminen. Ensimmäisiä mitä kävin katsomassa. Astui Dniprossa kissoineen. Oli opiskellut historiaa.
Astuikin jo!
No, sinä "hauska" ihminen tiedät mitä tarkoitin eli ASUI oli se sana mitä tarkoitin. Kirjoita itse puhelimella auringon paisteessa puhelimen näytön ollessa täynnä pieniä halkeamia. Ja ole itse täydellinen ihminen joka ei tee virheitä. Nipottaa voi kaikesta jos siihen lähtee.
Huumorintaju on lahja. Kaikille ei suoda. Olisit nauranut makeasti omalle sutkaukselle.
Huumorin avulla kestää elämän vaikeudet. Läheiseni sairastaa parantumatonta syöpää ja koskaan ei ole naurettu ja pöljäilty niin paljon kuin nyt.
Tähänkin liittyen muistutan, ettei ihmistä voi muuttaa. Minä olen mikä olen ja nauran niitä juttuja mitä nauran. Minullakaan ei ole ihan helppo elämä ollut, mutta silti jokainen on omanlaisensa. Jotkut eivät enää naura senkään vuoksi jos elämä on sellaista, ettei naurata. Se on se toinen puoli. En tarkoita, että se olisi hyvä juttu, mutta toisille käy niin. Anteeksi viestini ja en tarkoita olla ilkeä.
Ymmärrän tuon. Me olemme ajatelleet, että meillä on vielä päiviä nauraa yhdessä, iloita siitä että toinen elossa. Surun aika on sitten kun häntä ei enää ole. Hautajaissakin on ilon teema. Elämä hänen kanssaan on ollut naurua ja iloa, siksi hautajaisetkin ovat hänen näköisensä. Jokainen elää omannäköisen elämän, meillä on ollut paljon vastoinkäymisiä, sairautta, puutetta, ikävöimistä, haudattu lapsi ja lapsenlapsi. Mutta päällimmäisenä on aina illut ilo.
Ymmärrän teitä, mutta jokainen ihminen on erilainen. Minä nauran joillekin jutuille ja minua onneksi naurattaa edes joku asia vielä. Silti en silloin, kun elämä on raskasta näe aina iloa missään. Ei meidän perhe ole mikään sellainen, että nauramme usein. Näin tämä on monen asian summa. Ihmisen persoona, kokemukset ja tilanne vaikuttaa. Joskus totesin yhdelle ihmiselle, että olen mikä olen. Hän sanoi siihen, että se riittää. Ihmiset eivät ole samasta puusta tehtyjä. Anteeksi tämäkin.
Tein tikusta asiaa, tai oikeastaan valokuvasta, ja pyöräilin jututtamaan erästä naista lähiseudulla.
Valokuvassa oli meidän kummankin äidit. Ajattelin tämän naisen tietävän mistä äitimme tunsivat toisensa. Kuva oli otettu hänen äitinsä syntymäpäivillä. Asuivat ihan eri puolella kuntaa. Jospa asia joskus vielä selviää...
Meillä oli oikein mukava juttutuokio, pyysi käymään toistekin.